Eller så jobbar man för Gamereactorva ska man säga, antligen så älskar man det eller så...
Fallout 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
9
|
(19)
|
299:- | |
Fallout 3 - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
8
|
(5)
|
Inga priser | |
Fallout 3 - Game of the Year Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
9
|
(4)
|
329:- |
Fallout 4 (Inga spoilers utan taggar!) (1408 inlägg)
|
7 år sedan |
Fallout 3 (541 inlägg)
|
15 år sedan |
Fallout 3 (162 inlägg)
|
17 år sedan |
Postad 28 October 2008 - 19:00
Postad 28 October 2008 - 20:02
Gamespot.com
It's a shame, in light of these impressive design elements, that the PlayStation 3 version is shockingly inferior to the others from a technical perspective. Although the Xbox 360 and PC versions display the occasional visual oddity and bland texture, these nitpicks are easy to overlook. Sadly, the jagged edges, washed-out lighting, and slightly diminished draw distance of the PS3 release aren't so easy to dismiss. We also experienced a number of visual bugs on the PS3. Character faces disappeared several times, leaving only eyeballs and hair; limbs on robots went missing; some character models had an odd outline around them as if they were cel-shaded; and the day-to-night transition may cause odd streaks on the screen as you move the camera around. This version doesn't even offer trophies, whereas the Xbox 360 and PC versions offer Xbox Live/Windows Live achievements.
Edit
Frågan är ju bara om dom som upplevt att det är sämre på PS3 spelat en färdig version ?
Rätt många PS3 recensioner säger inte nå att det är nå större defekter..
Kan väl även va så att dom inte testat 360 versionen samtidigt ?
Redigerat av moparman, 28 October 2008 - 20:16.
Postad 28 October 2008 - 20:22
Försvunna ansikten, ben och celshadinglinjer märker man ju lätt ändå. Om de sett det på 360-v borde de inte brytt sig att rapportera det då det hade varit "normalt".Kan väl även va så att dom inte testat 360 versionen samtidigt ?
Postad 28 October 2008 - 20:24
What? Epic fail om det inte finns från release.This version doesn't even offer trophies,
Postad 28 October 2008 - 20:30
Är rädd att det ska bli ännu ett Far Cry 2 med nära noll variation just på miljön.
Är jag den enda som tycker att grafiken är sådär? Ser lite gammalt ut
Hoppas det blir av samma klass som Oblivion som jag VERKLIGEN gillar
Men jag ska vänta på fler recensioner och omdömmen innan jag slår till.
Blev rejäält bränd just på Far Cry 2
Hoppas det kommer updates som rensar ut buggarna i PS3 versionen.
Är som sagt trött på att så många tillverkare slarvar med programmeringen till PS3:an
Redigerat av Svante Skoog, 28 October 2008 - 20:39.
Postad 28 October 2008 - 20:32
Tycker gott dom kunde väntat med PS3 versionen tills dom fixat trophies å andra grafiska skillnader..
Svante Skog
Tror du kan räkna med att miljöerna är gråa..
Lär inte va fina träd med gröna blad å kristallblått vatten
Finns rätt många recensioner nu
Redigerat av moparman, 28 October 2008 - 20:33.
Postad 28 October 2008 - 20:41
Svante Skog
Tror du kan räkna med att miljöerna är gråa..
Lär inte va fina träd med gröna blad å kristallblått vatten
Nej jag hade inte riktigt förväntat mig vacker miljö direkt
Men hoppas det är mycket mer än bara ruiner av washington DC man knallar runt genom och gör missions
Ska kolla in recensionerna.
Redigerat av Svante Skoog, 28 October 2008 - 20:55.
Postad 28 October 2008 - 23:26
Postad 29 October 2008 - 01:18
Postad 29 October 2008 - 01:29
Hmm har ju förhandsbokat spelet till ps3:an. Vill kunna sitta i soffan med surround ljud och köra den på min 50 tums teve... Men känner mig inte nöjd ändå efter allt man läst. Men det fixar sig nog ändå
Bluetooth mus- och tangentbord = PC-versionen på 50 tum med surroundljud och du kan lugnt sitta kvar i soffan?
Postad 29 October 2008 - 08:32
Bluetooth mus- och tangentbord = PC-versionen på 50 tum med surroundljud och du kan lugnt sitta kvar i soffan?
Inte så bekvämt att sitta bakåtlutad i soffan med både tangentbord och mus jämfört med en liten skön kontroll
Och efter alla dessa år med FPS på konsoll så lirar jag istortsett lika bra som med mus, training makes perfect
Postad 29 October 2008 - 16:43
var det inte på fredag det skulle släppas officielt? men men det är bara o åka iväg o handla det innan dem "ändrar" sig...
Postad 29 October 2008 - 17:51
imorgon(30:e)Pratade precis med Game (Uppsala, Gränby centrum) och tydligen så har man ändrat datumet så dom hade det till försäljning redan idag
![]()
var det inte på fredag det skulle släppas officielt? men men det är bara o åka iväg o handla det innan dem "ändrar" sig...
Postad 30 October 2008 - 05:54
Pratade precis med Game (Uppsala, Gränby centrum) och tydligen så har man ändrat datumet så dom hade det till försäljning redan idag
![]()
De sålde det på Game överallt en dag för tidigt märkte jag igår. Jag var tvungen att fråga varför och då var då tydligen så att EB Games hade fuckat upp och sålt spelet för tidigt, vilket har resulterat i att alla andra spelåterförsäljare får sälja Fallout 3 en dag för tidigt.
Tydligen hade EB Games fått böta 20.000:- / sålt spel. Saftigt...
Postad 30 October 2008 - 10:54
Är så orolig att spelet inte ska komma före helgen så jag har ont i magen
Skulle inte förvåna mig om det dröjer flera veckor till
Postad 30 October 2008 - 11:00
Inte så bekvämt att sitta bakåtlutad i soffan med både tangentbord och mus jämfört med en liten skön kontroll
Och efter alla dessa år med FPS på konsoll så lirar jag istortsett lika bra som med mus, training makes perfect
Håller med.... men det tog ju trots allt sin lilla tid att vänja sig med handkontrollen efter många års datorspelande... men nu känns det som om man är i fas med hur det en gång var....
Postad 30 October 2008 - 13:59
Postad 30 October 2008 - 14:20
Postad 30 October 2008 - 15:04
Känner att jag kommer att dö snart om ja inte får spelet....Gör ju inte saken bättre att jag varit ledig 2 dagar å säkert läst 15 recensioner
Postad 30 October 2008 - 16:21
Postad 30 October 2008 - 16:22
Har bara Spelat tills man kommer ut ur vault´et + lite till, och av det jag sett så är det lovande, fallout-känslan är där och det märks att det är bethesda som gjort det för att man känner igen detaljer från Oblivion också men bara dem bra sakerna, en negativ sak har jag märkt dock; att spelet pausas/hänger sig när någon i friendlist´en loggar in eller ut, men det är iofs lätt att avaktivera dessa meddelanden i ps3 menyn...
Nej nu ska jag nog sprida ond bråd v.a.t.s död med min onda vixen Ms.Death
Mvh Danne
Psn id : SWE-666
Postad 30 October 2008 - 17:16
upp med några bilder på collectors edition..väntar på att ungarna ska lägga sig samt att frugan greppar den strategiskt inköpta korsords tidningenNån mer än mig som inte kunde hålla sig ifrån att köpa collectors edition? (lunchbox, making of dvd, artbook och den übergoa vault boy bobblehead
)
Har bara Spelat tills man kommer ut ur vault´et + lite till, och av det jag sett så är det lovande, fallout-känslan är där och det märks att det är bethesda som gjort det för att man känner igen detaljer från Oblivion också men bara dem bra sakerna, en negativ sak har jag märkt dock; att spelet pausas/hänger sig när någon i friendlist´en loggar in eller ut, men det är iofs lätt att avaktivera dessa meddelanden i ps3 menyn...
Nej nu ska jag nog sprida ond bråd v.a.t.s död med min onda vixen Ms.Death![]()
Mvh Danne
Postad 30 October 2008 - 18:23
Nån mer än mig som inte kunde hålla sig ifrån att köpa collectors edition? (lunchbox, making of dvd, artbook och den übergoa vault boy bobblehead
)
Nej nu ska jag nog sprida ond bråd v.a.t.s död med min onda vixen Ms.Death![]()
Mvh Danne
Jag köpte mig collectors edition.. tycker bobbleheads borde vara standard i collectors edition till alla spel.. mysiga små saker
Har själv inte börjat lira än.. har man såklart eftermiddagsskift idag men efter 22.00 så blir de hårdkörning hela natta.
Postad 30 October 2008 - 18:52
Ja det är riktigt dåligt att det hänger sig varje gång någon loggar in/ut.en negativ sak har jag märkt dock; att spelet pausas/hänger sig när någon i friendlist´en loggar in eller ut, men det är iofs lätt att avaktivera dessa meddelanden i ps3 menyn...
Har inte hunnit spela så mycket än men det var bra stämmning i spelet!
Postad 30 October 2008 - 21:09
Gillar inte heller att det hänger sig varje gång någon loggar in/ut. Men loggade ut mig själv så var det fixat.
Postad 31 October 2008 - 07:16
Hyvonen.....två dagar med spelet......var är min recension......
jadu..jag har i stort sett bara kommit ut ur Vault 101....tjoho....
sambons lillebrorsa kom hit och bosatte sig några dagar så det har inte blivit nåt spelande...
så kul fick jag med att ha spelet ett par dagar tidigare
Postad 31 October 2008 - 17:38
Ett tips är att SPARA ofta.
Postad 31 October 2008 - 18:26
Kommer säkert komma några updateringar på detta spelet då det hänger sig lite här och där.
Ett tips är att SPARA ofta.
WORD!
Postad 31 October 2008 - 20:57
Postad 01 November 2008 - 12:46
här finns allt du behöver veta http://fallout.beths...bid=V7mie_g-L5GOrkar inte läsa igenom denna tråd. Kan någon bara va snäll och berätta vad detta är för typ av spel och vad man gör. Och vad det kan va som gör att många är hypade för detta spel.
Postad 02 November 2008 - 12:05
För det e väl fantastiskt va?
Postad 02 November 2008 - 12:32
Men måste säga att Fallout 3 är riktigt riktigt bra.
Svårt att sluta spela.
Rekommenderas
/W
Postad 02 November 2008 - 13:00
Postad 02 November 2008 - 13:20
Se bara till att inte vara inloggad på psn när man spelar, så slipper det hacka till när någon loggar in/ut. Annars har jag också märkt att det inte flyter så bra när man är inomhus i vissa hus. Blir typ som på en dator när den inte orkar med spelet så det blir segt som kola att röra sig. Men annars är det ett grymt spel och se till att spara ofta när man springer runt i wasteland och utforskar. Tror jag spelade i 1h utan och spara sen dog jag pga serieexplosion av bilar och då vart jag inte nöjd.
Redigerat av frass3, 02 November 2008 - 13:25.
Postad 02 November 2008 - 15:47
Jag som hade så mycket att göra i helgen och så fastnar man i fallout 3! Nä nu måste jag sluta spela på ett tag!
Postad 02 November 2008 - 17:07
jodå ett underbart stämningsfullt spel man fastnar väldigt lätt 6-10 timmar å fattar inte riktigt vad man har hittat på då man inte hunnit med några uppdrag på den tiden. Känner att jag har svårt att driva spelet vidare antar att jag är rädd att spelet ska ta slut
Så jäkla sant! satt drygt 5 timmar igår kväll/natt utan att egentligen klara nått uppdrag, helt klart bästa spelet just nu
Postad 02 November 2008 - 17:15
Postad 02 November 2008 - 17:52
frass3 sprände du bomben mitt i staden??
Hur långt har du kommit i letandet efter farsan då?
Jag som hade så mycket att göra i helgen och så fastnar man i fallout 3! Nä nu måste jag sluta spela på ett tag!
Det är ju klart, kändes som det roligaste alternativet. Därefter står det bara cont. your search for dad, och man kan inte kicka på "show location". Så har inte en aning om vart jag skall gå, därav jag nästan utforskat hela kartan, stridit med brotherhood of steel mot mutanter samlat vapen och caps. Skall försöka hitta till rätt spår igen snart.
Postad 02 November 2008 - 18:02
har inte upplevt några direkt störande buggar som sabbar spelet.tycker det flyter på bra och har rätt sorts grafik,lite grå och sliten grafik.men what the heck!,det har ju varit kärnvapen krig!.låter ju riktigt bra att verkar gilla det...har ni mycket buggar eller tycker ni att det ser fult ut.....ledig mån..tis så ja hoppas jag får det då men vet knappast
Postad 02 November 2008 - 18:17
Postad 02 November 2008 - 18:22
Längtar så ja tror jag blir galen...
Postad 02 November 2008 - 18:24
Postad 02 November 2008 - 19:21
låter ju riktigt bra att verkar gilla det...har ni mycket buggar eller tycker ni att det ser fult ut.....ledig mån..tis så ja hoppas jag får det då men vet knappast
Har inte stött på några buggar ännu, förutom att det hängde sig när kompisar gick online, men det var ju bara o stänga av meddelandet när dom går online!
Grafiken är inte överväldigande, men det spelar mindre roll i ett spel som detta, spelade igenom 2:an för 4de gången för ett halvår sedan och det var lika mycket spelglädje i det idag som när det kom!
Postad 02 November 2008 - 22:21
hehe hur var smällen???vad hände? Du skulle ju fråga massa personer i byn för att få veta vart du skulle gå!Det är ju klart, kändes som det roligaste alternativet. Därefter står det bara cont. your search for dad, och man kan inte kicka på "show location". Så har inte en aning om vart jag skall gå, därav jag nästan utforskat hela kartan, stridit med brotherhood of steel mot mutanter samlat vapen och caps. Skall försöka hitta till rätt spår igen snart.
Redigerat av Gavva, 02 November 2008 - 22:21.
Postad 02 November 2008 - 22:35
hehe hur var smällen???vad hände? Du skulle ju fråga massa personer i byn för att få veta vart du skulle gå!
Själv har jag ett eget hus där nu och jag hjälpde dom att säkra bomben.
samma här men ni ska kanske börja använda spoilers så ni inte avslöjar för mycket om spelet för sådana som inte kommit så långt
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Fallout 4 (Inga spoilers utan taggar!)
38 bilder
54 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?