Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Webhallen inte längre billiga?

53 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 03 March 2011 - 07:23

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0

Hur lyckas du med det? Normalt ska det ju inte gå förrän du får ett mail att varorna kan hämtas?

så brukar jag också göra.. så fort den registreras så ligger den i deras system och så länge dom har den i lager så är det bara hämta ut den.. har aldrig blivit nekad att handla trots att jag precis 2 minuter innan beställt det :P

Postad 03 March 2011 - 07:39

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1276 inlägg
  • 0

så brukar jag också göra.. så fort den registreras så ligger den i deras system och så länge dom har den i lager så är det bara hämta ut den.. har aldrig blivit nekad att handla trots att jag precis 2 minuter innan beställt det :P

Jag gör samma sak.

EDIT: De är faktiskt billiga ibland när man börjar räkna med frakt. Och eftersom man kan hämta i butik då blir deras priser konkurrenskraftiga. Främst på småsaker där frakten kan stå för upp till 50% av slutpriset.

Redigerat av master_of_rock, 03 March 2011 - 07:42.

Postad 03 March 2011 - 07:56

CallMeNobody
  • CallMeNobody
  • Beroende

• 1126 inlägg
  • 0
Personligen har jag gjort mina största kap på Webhallen så jag är fullständigt nöjd med dem :P

Postad 04 March 2011 - 06:58

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Hur lyckas du med det? Normalt ska det ju inte gå förrän du får ett mail att varorna kan hämtas?

Jag antar, utan att känna till deras rutiner, att när man gör en beställning online så är webhallen tacksamma och fixar fram grejjerna ändå fast ordern inte är plockad. På så sätt "vet" dom att dom slipper folk som står och velar och inte vet vad dom ska ha eller behöver någon form av "teknisk expertis", utan du kommer bara för att hämta prylarna, punkt.

"åsså behöver jag en såndär kabel.. du vet, med kontakter i båda ändorna.. men du vet... jo kom igen nu.."

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.