/micke
hejsan(: för det första, väldigt trevligt album:). jag undrar velodynen. hur mkt bas ger " denna lilla rackare" ifrån sig. hjälper den 804orna? för är sjukt sugen på en sån till mina stativare(:
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Kommentarer till Ny 2.1 setup av m-i-c-k-e
Startad av
m-i-c-k-e
, Jan 20 2009 23:23
59 svar till detta ämne
Postad 12 August 2009 - 10:12
Jodå, den hjälper 804'orna men inte jättemycket kanske... Jag hade ju ett par stativare när jag köpte den. Jag kan inte annat är rekommendera den, det är en grymt bra sub. Annars är det väl AudioPro som jag har haft och kan rekommendera. Hopas du hittar nåt!
/micke
Postad 13 August 2009 - 09:21
hej
grymt snygg setup måste jag säga En fråga: var har du köpt den vita tv-bänken. Skulle passa i mitt vardagsrum Postad 09 September 2009 - 10:33
Riktigt fin anläggning du har!
Bowers & Wilkins gör riktigt grymma högtalare. Mycket fin elektronik också. Solklar 10:a! Postad 13 September 2009 - 13:10
Allt är klockrent här! fin matchning, fina möbler och topp elektronik! att inte en sladd syns gör inte saken sämre!
Postad 24 November 2009 - 21:20
Stilrent och snyggt, precis som det ska vara! Använder du dig av IR-förlängare till blurayn och inspelningsbara?
Postad 25 November 2009 - 19:10
Tack! Japp, stämmer, IR förlängare från "Digitally" /Micke Postad 22 January 2010 - 13:47
Stiligt, tycker också det är snyggt utan tvbänk, körde så i förra lägenheten
Postad 11 March 2010 - 11:47
snyggt och stilrent, schyssta prylar.. dock gillade jag looken med tv-bänk bättre, men det är ju personlig smak.. ändå klockren 10:a
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |