Microsoft Xbox 360 E 120GB 2007
(Spelkonsoler)
|
7
|
(249)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser |
51 relaterade trådar
Postad 27 March 2009 - 00:01
Första gången man startade boxen tyckte jag den lät mycket. (men så har jag ju inte haft något tv-spel sen 64:an och den lät ju nada) Men nu tycker jag den är helt ok. Efter att man har lagt över spelen så är det absolut inget problem för min del. Fläktarna hummar och brummar väl lite men man har ju iaf lite ljud på från tv:n.
Postad 27 March 2009 - 08:27
förstår inte att folk tycker den låter. Jag har en äldre dom utan hdmi och spelar alla spel via skivan. När jag startar så snurrar skivan och visst då låter det en liten stund. Men sen får jag faktiskt anstränga mig ganska mycket för att höra boxen. Köpte min begagnad, kanske är så att förra ägaren bytt fläktarna men det tror jag dock inte. Jag har min helt öppen, alltså inte i någon tv bänk eller dylikt.
Postad 29 March 2009 - 19:25
Igår användes boxen för uppspelning av lite film. Fungerade strålande! Enda gången jag tänkte på ljudet var när det var helt tyst i filmen och då var det mest ett svagt susande. Härligt!
Postad 02 April 2009 - 06:56
Jag är också lite ljudallergiker mer eller mindre, så i min garderob står 2 datorer och 1 st xbox360 (med laptopkylare under sig inkopplad via USB till xboxen).
Smidigt och nästintill ljudlöst (om det inte vore för min dator som är ett mindre kärnkraftverk).
Så det är ett tips om du har möjligheten!
Smidigt och nästintill ljudlöst (om det inte vore för min dator som är ett mindre kärnkraftverk).
Så det är ett tips om du har möjligheten!
Postad 04 April 2009 - 21:44
Haha! Tänk om man hade ett kärnkraftverk i garderoben!
Postad 06 April 2009 - 12:26
Men gud vilken barnslig diskussion. Detta har ju ältats om och om igen i andra trådar, när ska det få ett slut?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
7
Officiell Tråd- Xbox 360
8 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?