Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Sony ericsson C901 *

200 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Sony Ericsson C901 (Mobiltelefoner) 4 8.906248 (31) Inga priser
Sony Ericsson C901 GreenHeart (Mobiltelefoner) 5 8.374998 (7) Inga priser

Postad 03 June 2009 - 17:04

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2709 inlägg
  • 0
Vill gärna köpa på onoff så hoppas silver kommer dit oxå !

Postad 03 June 2009 - 19:11

myrstack
  • myrstack
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Vill gärna köpa på onoff så hoppas silver kommer dit oxå !

Hur kommer det sig. Har dem något bra erbjudande där?

Postad 03 June 2009 - 19:22

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2709 inlägg
  • 0
Har lite bättre förmåner där :D

Postad 04 June 2009 - 16:05

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2709 inlägg
  • 0
Kommer tydligen i vit oxå http://semcblog.com/...901-greenheart/

Ser najs ut faktiskt :(

Postad 04 June 2009 - 17:42

Majk_
  • Majk_
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0

Kommer tydligen i vit oxå http://semcblog.com/...901-greenheart/

Ser najs ut faktiskt :(

Den såg grymt fräsch ut =)

Postad 04 June 2009 - 17:47

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2709 inlägg
  • 0
De gjorde den faktiskt, undra bara när den kommer ut i butik och vilka butiker. Vit eller silver e frågan ?

Postad 04 June 2009 - 20:06

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Alltid svårt att välja, den vita såg riktigt fräsh ut också det måste jag hålla med om.

Postad 04 June 2009 - 22:47

myrstack
  • myrstack
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Kan inte någon som har mobilen visa bilder som är tagna i mörker? Är blixten lika bra som i t.ex k800i? Det är det enda som hindrar mig från att köpa mobilen nu, och det är svårt att testa detta i butikerna.

Postad 06 June 2009 - 13:54

lan-kan
  • lan-kan
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Lite dött på tråden nu :P. Någon som köpt den och är nöjd/missnöjd etc.? Skriv ett par rader tack...

Postad 06 June 2009 - 18:33

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Hade jag bara fått min i fredags så hade ni haft bilder nu :P Grrrr Telenor, beställde i onsdags fm och räknade kallt med att ha den på fredagen men men.. På måndag dyker den nog upp, kanske :D

Inte hittat så mkt bilder heller via google, flickr, esato m.m

Postad 06 June 2009 - 20:35

full_pull
  • full_pull
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Bilden från köket är med blixt. De andra två med macro Bifogad fil  DSC00036.JPG   1.38MB   0 Antal nerladdningarBifogad fil  DSC00068.JPG   1.35MB   0 Antal nerladdningarBifogad fil  DSC00045.JPG   1.44MB   0 Antal nerladdningarDSC00045.JPG]

Redigerat av full_pull, 06 June 2009 - 20:45.

Postad 06 June 2009 - 22:59

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Tack Full_pull

Ser ju riktigt färgrika och fina ut. Otroligt för att vara tagna med EV 0 ( exponeringskompensationen )

Blixtbilden ser ju inte så bra ut men kanske slår blixten lite mysko i det vita kaklet där.

Postad 07 June 2009 - 11:11

full_pull
  • full_pull
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Bifogad fil  DSC00070.JPG   1.44MB   0 Antal nerladdningarBifogad fil  DSC00073.JPG   1.44MB   0 Antal nerladdningar
Här är två bilder till med och utan blixt.

Postad 07 June 2009 - 11:27

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Tack igen, Ser onekligen bra ut tycker jag.

Hur verkar det på lite avstånd i ett rum m.m? Verkar den kraftig blixten?

Alltid svårt o jämföra kanske men man är ju lite ivrig nu :P

mer mer mer bilder :D

Postad 07 June 2009 - 12:10

full_pull
  • full_pull
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Blixten är nog i underkant, bättre än ingen alls men rätt klen.
Utomhusbilder ser lite släta ut(inte macrobilderna dock). Har inte så mycket bilder utomhus än men ska ordna några under dagen.

Redigerat av full_pull, 07 June 2009 - 12:11.

Postad 07 June 2009 - 16:35

hellman7
  • hellman7
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0
Detta känns som ett svårslaget erbjudande på en riktigt bra telefon. Den förhöjda månadsavgiften motsvarar ett pris på 3120 spänn, och i abonnemanget ingår fria SMS, Telias nät, riktigt låga priser i övrigt, ingen månadsavgift de första sex månaderna och fri surf till den 30/9. Jag upptäckte det nyss och slår till direkt, nu orkar jag inte tänka längre. Jag SKA bli av med min ÄCKLIGA K810i!! :(

http://www.expresslo...025ccf2111#ptop

Den direktlänken öppnar sig lite konstigt, så den här adressen är också ett alternativ:

http://www.halebop.s...r/sonyericsson/

Mitt dilemma nu är färgen. Jäkla svårt. Vore kul med något annat än tråkig svart, men frågan är ifall man tröttnar på den rosa? Usch, knepigt.

EDIT: Det blev en svart!! Tålamod, vem jag?? ;)

Redigerat av hellman7, 07 June 2009 - 17:32.

Postad 07 June 2009 - 18:30

full_pull
  • full_pull
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Bifogad fil  DSC00081.JPG   1.3MB   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  DSC00087.JPG   1.29MB   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  DSC00086.JPG   1.47MB   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  DSC00085.JPG   1.43MB   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  DSC00088.JPG   1.52MB   0 Antal nerladdningar
Lite nya utomhusbilder.

Postad 07 June 2009 - 19:41

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Tack igen! nej men det verkar vara helt okej. De där himlen blivit för ljus är nog tagna "mot ljuset" och det brukar aldrig bli spec bra. Annars ser de ju färgrika och "naturliga" ut på nåt vis.

På typ alla mina tidigare SE så har man fått minska EV lite för att få lite drag i bilden men det verkar bättre här som jag sa tidigare. Man får testa sig fram litegranna

Tar den så här pass ok bilder så kommer jag iaf bli nöjd.

Postad 07 June 2009 - 20:05

full_pull
  • full_pull
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
För att vara mobilkamera så är det taget håller med.
Har inte lekt med inställningarna något men det gör kanske inte så stor skillnad.

Postad 07 June 2009 - 21:04

myrstack
  • myrstack
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Ja, tycker definitivt bilderna håller måttet. Men fortfarande lite skeptisk till blixten. Finns möjlighet till bild i ett mörkt rum, med lite mer avstånd till objektet. Min k800i brukar klara det galant, hur lyckas c901 är frågan?

Postad 07 June 2009 - 22:18

full_pull
  • full_pull
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Bifogad fil  DSC00143.JPG   1.5MB   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  DSC00145.JPG   1.48MB   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  DSC00148.JPG   1.34MB   0 Antal nerladdningar
Här är bilder med blixt, alla är tagna i mörker.

Postad 08 June 2009 - 00:35

hellman7
  • hellman7
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0
full_pull: Kanon! Även dina senaste bilder tycker jag känns lovande, med tanke på omgivningen de är tagna i.

Postad 08 June 2009 - 11:31

myrstack
  • myrstack
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Full_Pull: Stort tack ska du ha för hjälpen med bilderna. Tycker blixten klarar sig lika bra som den gamla k800i. Nu är det inte mkt som återstår innan beställningen läggs. Jag lovar återkomma med mina egna synpunkter sedan också.

Postad 08 June 2009 - 16:15

lan-kan
  • lan-kan
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
TACK ALLA som lagt upp lite bilder och så. Kvalitén på bilderna verkar vara ok :) verkligen så lägger min best. imorrn. En svart blir den chippchopp

Postad 08 June 2009 - 16:32

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Får sukta någon dag till, inget skoj i brevlådan idag heller :)

Tycker den verkar rätt ok blixten, inget skämt iaf som led:en på c902. På SE telefoner brukar det bli bra mkt bättre att köra "natt+porträtt" läget vid såna här mörkerbilder. Kan vara ett tips att testa sen.

Postad 08 June 2009 - 18:45

KniveN
  • KniveN
  • Användare

• 135 inlägg
  • 0
Undrar hur Nokia 6700 classic står sig mot denna bildmässigt? Den har VGA upplösning när man filmar och GPS som talar för den men bara en led "blixt"...

Postad 08 June 2009 - 19:45

lan-kan
  • lan-kan
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Undrar hur Nokia 6700 classic står sig mot denna bildmässigt? Den har VGA upplösning när man filmar och GPS som talar för den men bara en led "blixt"...

OCH Nokias menyer som en femåring har ritat :)....Den är nog helt ok dock..själva kameran...snart hägrar min svarta c901a :)

Postad 08 June 2009 - 20:17

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
6700 saknar väl linsskydd också? En grymt viktig grej i mina ögon då jag fotar mkt med mobilen. Hatar att behöva rengöra och putsa varenda gång man skall knäppa en snabb bild.

För övrigt ser den ju väldigt fin ut

Postad 09 June 2009 - 07:44

KniveN
  • KniveN
  • Användare

• 135 inlägg
  • 0

OCH Nokias menyer som en femåring har ritat :)....Den är nog helt ok dock..själva kameran...snart hägrar min svarta c901a :)

Om det du skulle vara ett problem så är det nog bara för ******s. Går ju att byta om man vill det.

6700 saknar väl linsskydd också? En grymt viktig grej i mina ögon då jag fotar mkt med mobilen. Hatar att behöva rengöra och putsa varenda gång man skall knäppa en snabb bild.

För övrigt ser den ju väldigt fin ut

Sant glömde att skriva det. Fattar inte att SE inte klarar av att iaf fixa inspelning i VGA upplösning, i princip alla andra fixar ju det. En GPS på det och det hade varit en grym lur.

Postad 10 June 2009 - 19:22

lan-kan
  • lan-kan
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
http://mobilforum.mk...csson-c901.html

Någon som märkt av detta fenomen med släckt bakgrund? Eller?

Postad 10 June 2009 - 19:31

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Sant glömde att skriva det. Fattar inte att SE inte klarar av att iaf fixa inspelning i VGA upplösning, i princip alla andra fixar ju det. En GPS på det och det hade varit en grym lur.

Kommer i nyare enheter som släpps efter hösten.

Postad 10 June 2009 - 21:42

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Nu har jag haft min lilla c901 i 2 dar och är mkt nöjd med den.

Sköna knappar och den känns ganska gedigen trots att den är byggd i plast. Linsmekanismen funkar kanon och kameran verkar helt ok. Blixten funkar fint och är nog i klass med K810 ungefär i styrka, man lyser ju inte upp en idrottshall men kommer nog funka fint för lite partajbilder m.m på hyfsat nära håll. Blixten i n82 och c905 är kraftfullare. Ljusår bättre än c902 iaf. Skärmen känns också stor och fin jämfört med c902.

Trodde också att knappbelysningen var kass i min tills det blev lite halvskumt och då tändes den upp. Funkar bra i min och det är väl en batterisparfunktion de har tagit fram. Den tänds iaf upp när jag behöver den.

Den är snabb som blixten i menyer, sms m.m går fort att skriva. Ljudvolymen helt okej.

Kameran verkar som sagt bra, väldigt snabb på att fokusera och det går snabbt mellan bilderna m.m Provat en del nu och det verkar över lag funka bäst i autoläget. I landskapsläge bland annat verkar färgerna bli lite konstiga. Inomhusbilderna blir bättre än c902 och utomhus är det nog ganska jämnt vilket inte är ett dåligt betyg.

Hittat 2 negativa saker och det är att min navigationsknapp trögar lite i nedåtriktning. Jag bryr mig inte så mkt om det och det sliter väl till sig med tiden men värt att nämna. Det andra är att det ibland tar evigheter mellan bilder (spartiden till minneskortet) men det handlar garanterat om ett dåligt minneskort. Väljer jag att spara bilderna till telefonminnet så går det som blixten. Tur minneskort nästan är gratis idag, handlar ett nytt och testar.

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad 11 June 2009 - 12:40

mr-x
  • mr-x
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Nu har min telefon börjat stänga av sig i tid och otid,någon mer med samma problem?

Postad 11 June 2009 - 18:03

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Nopes, inga problems med något sådant

Kolla in den här makrobilden, ganska bra kvalité

Bifogad fil(er)

Redigerat av Micke prylgalen, 11 June 2009 - 18:06.

Postad 11 June 2009 - 20:38

lan-kan
  • lan-kan
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Tack för alla fina bilder! Verkligen. Nu blir man så sugen på denna alltså. OCH får man ett måndagsexemplar så ska jag klaga å fixa en ny direkt. Ingen som upplevt detta http://www.mobilforu...csson-c901.html , ni som haft den ett tag.?

Postad 11 June 2009 - 20:42

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Tack för alla fina bilder! Verkligen. Nu blir man så sugen på denna alltså. OCH får man ett måndagsexemplar så ska jag klaga å fixa en ny direkt. Ingen som upplevt detta http://www.mobilforu...csson-c901.html , ni som haft den ett tag.?

Testa läsa det som står i den tråden?

Sedan så har Micke skrivit detta i hans inlägg:

Trodde också att knappbelysningen var kass i min tills det blev lite halvskumt och då tändes den upp. Funkar bra i min och det är väl en batterisparfunktion de har tagit fram. Den tänds iaf upp när jag behöver den.

Postad 11 June 2009 - 20:50

lan-kan
  • lan-kan
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Testa läsa det som står i den tråden?

Sedan så har Micke skrivit detta i hans inlägg:

Ja, jag vet. Men man ville ha mer info :) bara...shit sorry :)

Postad 11 June 2009 - 22:09

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Du skall nog inte vara så orolig. Fast iofs, allt är ett lotteri idag gällande elektronik. Sen nu när man köpt en modell precis när den släpps får man ju skylla sig själv :) Det är ju så idag i elektronikvärlden när en apparat består av 1000 komponenter och alla är tillverkade av den leverantören som lämnar det lägsta priset :)

Köper man luren i en fysisk butik så kan du ju höra vad de har för policy gällande DOA garanti ( fel vid leverans ). De flesta brukar ha en vecka och hittar du något tokigt under den tiden så är det bara att gå in och få en ny eller häva köpet. Man får ta det i betänk då luren kanske blir lite dyrare över disk i en butik men ibland har man ju lite fördelar också som kanske en lånetelfeon under tiden ens egna lur lagas m.m

Själv har jag en gammal stridsvagn till lur i form av en 3310 som aldrig svikit i backup om oturen nu skulle vara framme någon gång :P

Postad 12 June 2009 - 13:42

sara_t
  • sara_t
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Det var jag som lämnat in min telefon eftersom den tog så dåliga bilder.

Har nu fått detta svar från serviceverkstaden...

"Att jämföra bilder mellan två olika mobiltelefon-modeller är inte det
bästa att göra vid en bedömning då kamerorna skiljer sig mycket från
modell till modell. Olika sorters kameramoduler, olika storlekar på
optiken m.m. Telefonen har uppdaterats till senaste mjukvaran och
kameran är som sagt testad med godkänt resultat utan anmärkningar."

Om det stämmer att de tycker att kameran är ok så kan jag verkligen INTE rekommendera denna telefon! Det blir riktigt dåliga bilder. K810 och W890 tar mkt bättre bilder!

Får se om det blir ngn skillnad med nya programvaran men jag är skeptisk... Om den fortfarande tar dåliga bilder så tänker jag försöka direkt med Sony Ericsson. Skulle gärna vilja jämföra med en annan 901:a i så lika förhållanden som det går, så att jag vet om alla är lika dåliga. Någon som skulle hjälpa mig med det isf?

Postad 12 June 2009 - 14:15

sara_t
  • sara_t
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Ringde direkt till serviceverkstaden för att fråga vilka tester de genomför. De meddelande att de upptäckt att det var fel i programvaran och att den nu skulle fungera. Det var alltså lite tvetydig info från webhallen.... som jag numera inte skulle rekommendera. De har verkligen krånglat.

Återstår att se hur bilderna blir när jag får tillbaka den... Återkommer då!

Postad 12 June 2009 - 17:53

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Tycker du mina bilder är dåliga? Du kan ju jämföra med en massa andra här t.e.x i fullsize http://www.esato.com...x.php?make=Sony Ericsson&model=C901

Kameran är riktigt riktigt bra, sopar mattan med k810i så det måste varit något allvarligt fel på kameran i din. Sen att det finns tröga serviceverkstäder det vet man ju sen innan.

Hoppas den är frisk igen när du får tillbaka den.

Postad 12 June 2009 - 18:01

lan-kan
  • lan-kan
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Fina bilder micke...nu ska cashen fram sen ska jag tjacka den...pass på

Postad 13 June 2009 - 10:38

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Provade lite bilder i kasst väder också samt natt. Fungerar ruskigt bra i de flesta situationer men självklart blir det värre på natten.

Postad bild
Ösregn, bara öppnade blrutan lite o knäppte av. Ingen tanke alls bakom :D Helt ok

Postad bild
En blöt bil på parkeringen

Sen nattfoto då, här krävs det en del laborerande med inställningar. Helt i auto så brukar det inte bli spec bra och luren väljer ett högt iso värde med mkt brus som resultat. Kör man istället i natt+landskap så sänks iso till runt hälften och slutartiden blir längre istället. Här gäller det att ha stadiga händer då exponeringstiden blir en halv sekund :D

Små ynkliga telefonkameror gillar ju inte natt och höga iso spec mkt så man får "fuska" lite för att få en snygg bild. ( Det är ju ingen stor systemkamera vi har här :lol: ) Det kan man göra genom att sänka exponeringskompensationen med navigationsknappen. (sol+ och sol-) Då får man en mörkare bild med mindre brus. Kom fram till att man kan välja ett ganska lågt värde på Ev ( ljusinställningen ) runt -1.0 till -1,7

Lite luddigt at förklara men prova er fram bara, Bara att välja natt+landskap och ta några bilder med olika -justering på solknappen :blush: Dessa bilder är handhållna men ni kan även testa att ställa telefonen på något och sen välja tidsutlösaren. Då vet ni att luren står helt still när bilden tas. Alla bilderna är tagna utan blixt då den bara funkar på närmare håll. Har man den på i sådana här situationer så blir det oftast en jättemörk bild då blixtljuset inte når fram till objektet.

Postad bild

Postad bild

Postad bild
Här är natt+landskap utan ev justering. Iso200

Postad bild
Samma bild men här är ev sänkt till -1,7. Då väljer telefonen ett lägre iso-tal och man "fuskar" fram en lite snyggare bild.

Det här är ungefär vad jag tror man kan pressa fram från c901 i bästa fall. En del bilder blev givetvis helt suddiga och oskarpa också så det krävs en del trix. Men det är som sagt bara att leka sig fram lite. Tycker ändå det är rätt otroligt att få fram sådana här bilder ur en liten ynklig telefon.

Redigerat av Micke prylgalen, 13 June 2009 - 10:41.

Postad 13 June 2009 - 19:02

lan-kan
  • lan-kan
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Tack igen micke...:D

Postad 15 June 2009 - 19:47

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Postad bild

Postad 15 June 2009 - 21:52

sumpan77
  • sumpan77
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0
Min sambo köpte denna telefon idag och jag måste säga att den är en besvikelse än så länge. Displayen är lite suddig och bilderna har inte alls den detaljrikedom som jag hade trott. Displayen på min Sony Ericsson T650i är skarpare och de flesta bilder jag tagit idag och jämfört (har tagit på samma motiv med båda telefonerna och sen jämfört både i telefonerna samt överfört dem till datorn och PS3 för att kolla på plasma tvn). Tycker att de flesta bilderna ser bättre ut från min 3,2megapixels T650i. Får inte alls den detaljrikedom jag trott, samt en del brus i bilderna. Undrar om hon fått ett måndags exemplar eller om den inte är bättre än så här. :D

Postad 15 June 2009 - 22:06

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Då är det nog nåt fel på den.

Ang suddig skärm så samplar luren om bilderna till "dålig upplösning" för att man skall kunna bläddra snabbt mellan dom i telefonen. Klickar du ett klick på zoom bara och väntar några sekunder så visas den "riktigt" och mkt skarpare. Kan nog vara därför skärmen kan uppfattas som "suddig" när den egentligen inte är det.

Postad 16 June 2009 - 12:48

sumpan77
  • sumpan77
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0
När man har telefonen i foto läget och trycker fotoknappen halvvägs så är det konstiga streck/linjer på skärmen. Dessa försvinner när bilden tas. När jag överför en tagen bild från hennes telefon till min så är bilden av dålig kvalitet i min telefon, suddig och det går inte att zooma bilden. vet inte om jag har för stora och orimliga förväntningar/krav på C901 eller om det bara är så att T650i har en riktigt grym kamera som tål att jämföras med nya telefoner.

Postad 16 June 2009 - 13:13

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Måste vara något riktigt tokigt som sagt med den. Och något konstigt med din t650i om du inte kan zooma en bild? Har du c901:an inställd på att fota i låg upplösning? Har du något exempel att ladda upp här så kanske man lättare kan förstå?

Kameran i min är som sagt bättre än k810i (T650i) , c902 mfl.. Och kikar du lite på alla exempel jag postat här http://www.esato.com...hp?topic=186228 så förstår du nog det. Där finns även en massa full size bilder i galleriet

Postad 16 June 2009 - 22:18

sumpan77
  • sumpan77
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0
Får nog ändra uppfattning angående bilderna denna mobil tar. Sambon har tagit många bilder utomhus idag och de blev grymt fina. Ser fantastiska ut även på vår 42 tums plasma tv!!! Min T650i har inga problem att zooma bilder. bara bilder skickade från C901vilket är skumt.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.