Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Darksiders - Wrath of war

173 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Darksiders: Wrath of War (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 6.833332 (5) Inga priser

Postad 21 January 2010 - 12:59

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0

Bra att du valde en högre svårighetsgrad också. Apokalyptic, är det ett snäpp svårare än normal eller två (om ens två finns)?

ett snäpp högre, fanns bara det också

Postad 21 January 2010 - 14:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Och i det här fallet lyckades du verkligen, tror att det var din recension som fick mig att köpa spelet oxå ;)

Ojdå, jag borde nästan kräva betalt av Panvision :lol:

Tror att jag ska köra på Apocalyptik-svårighetsgrad så man kan ta alla "klara-spelet-trophies" på en genomspelning, eftersom det verkar vara ett ganska långt spel (eller?) och en andra genomspelning skulle kunna dra ut på tiden nu under våren. Hoppas det inte är mig övermäktigt bara :rolleyes:

Ja det är ju att rekommendera, speciellt eftersom ett av spelets minus är att det är lite för enkelt. 15-20 timmar långt är det, drygt 15 timmar för mig, men har sett de som spelat mer än 20 timmar.

Fast det är inget spel man bara varvar som t ex COD, t ex behöver du inte möta slutbossen direkt utan kan välja att gå tillbaka och samla saker, trophies, hjärtan. Det är en öppen värld när man väl låst upp den.

En bra grej ni kan tänka på är att låsa upp de teleporteringsställen ni hittar (leta efter dem aktivt). Jag hade missat två vilket kostade mig massa tid på slutet :D

Postad 21 January 2010 - 16:37

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

Ja det är ju att rekommendera, speciellt eftersom ett av spelets minus är att det är lite för enkelt. 15-20 timmar långt är det, drygt 15 timmar för mig, men har sett de som spelat mer än 20 timmar.

Misstänker att jag kommer landa på runt 20h isf, brukar sällan ta närmsta vägen ;)

Fast det är inget spel man bara varvar som t ex COD, t ex behöver du inte möta slutbossen direkt utan kan välja att gå tillbaka och samla saker, trophies, hjärtan. Det är en öppen värld när man väl låst upp den.

Det gillar vi :D

Postad 21 January 2010 - 19:40

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Har spelat ut spelet och är i efterhand kluven, spelet i sig är helt magnifikt. Jag älskar storyn, svulstiga fantasy historier med stereotypa roller är något jag sväljer med hull och hår. Jag älskade spelvärlden som hela tiden kändes lagom stor, lagom tillgänglig och framförallt lagom varierande. Jag tröttnade aldrig på någon miljö innan jag fick chansen att prova på en ny.

Dock finns det en hel massa mindre och större detaljer i själva presentationen och utförandet som irriterar mig något oerhört, ni får gärna hoppa på mig och säga till om det är jag som missförstått något.

Spoiler

Postad 21 January 2010 - 19:55

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0
Jaha, då kan du lägga mig till din erövrings lista också Zoiler ;) Riktigt bra recension och jag blev såld på en gång.. la en beställning direkt.

Slängde också in en infamous beställning då jag tyckte att MW2 behöver lite sällskap i ps3an. Bara hålla tummarna på att de dyker upp imorn, eller i alla fall 1 av dem då de beställdes på olika ställen.

Så tillbaka till ontopic :D

Postad 21 January 2010 - 20:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jaha, då kan du lägga mig till din erövrings lista också Zoiler ;) Riktigt bra recension och jag blev såld på en gång.. la en beställning direkt.

Haha, allt går enligt planerna *skriver upp i Excelarket* :lol:

Smith:
Spoiler

Det är ändå ett gott bevis för hur bra de lyckats med mycket annat att man kan svälja de nackdelar som finns och ändå tycka om spelet så bra. Men det ska ju finnas lite att förbättra till tvåan också :D

Postad 21 January 2010 - 21:29

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Då kommer du ha både kvalitet och kvantitet på ditt spelande den närmaste tiden, Besterman ;)

Postad 22 January 2010 - 11:49

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Haha, allt går enligt planerna *skriver upp i Excelarket* :D

Smith:

Spoiler

Det är ändå ett gott bevis för hur bra de lyckats med mycket annat att man kan svälja de nackdelar som finns och ändå tycka om spelet så bra. Men det ska ju finnas lite att förbättra till tvåan också ;)

Förstod nog aldrig riktigt hur kombosystemet fungerar om jag ska vara ärlig. Har Googlat och läst på lite nu i efterhand men om jag ska vara ärlig så är jag fortfarande förvirrad över "meningen" med kombosystemet. Jag är den traditionellt effektiva spelaren som förvisso tycker det är kul med annorlunda attacker men som fortfarande håller mig till det som funkar om inte spelet ger mig incitament eller kräver av mig att jag bör förändra min spelstil. Ytterligare mer av mitt tidigare tjat men jag skulle gärna få lite mer inblick i själva kombosystemet. Jag har självklart lagt märke till mätaren som räknar attacker men inte förstått om det ligger något djupare bakom den.

Ska Googla lite mer och se vad internets djupast källa till visdom säger.

Postad 22 January 2010 - 12:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jag är den traditionellt effektiva spelaren som förvisso tycker det är kul med annorlunda attacker men som fortfarande håller mig till det som funkar om inte spelet ger mig incitament eller kräver av mig att jag bör förändra min spelstil.

När jag väl hade låst upp och maxat Dash-attacken så körde jag nästan enbart med den. Den sätter rätt många snabbt på raken och är lätt att undvika skada med. Den är nog rätt bra för att skaffa poäng.

Postad 22 January 2010 - 13:17

odditee
  • odditee
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
Fan nu har man ju blivit riktigt sugen på det här spelet med. Hur ska man hinna med allt.. Jag vet en flickvän som kommer vara mindre nöjd feb-mars iaf ;)

Postad 23 January 2010 - 21:22

xdusty
  • xdusty
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0
Zero Punctuation Darksiders recension var hellt enastående haha :) Men blir nog ett köp för mig.

Postad 24 January 2010 - 10:16

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Zero Punctuation Darksiders recension var hellt enastående haha :unsure: Men blir nog ett köp för mig.

Han har ju mer eller mindre rätt i allt han säger, du behöver inte lära dig mer avancerade attacker än olika många tryck på fyrkant. Spelet har mer stulit än lånat ett gäng olika koncept rakt av och huvudkaraktären är ungefär lika karakteristisk som en tegelsten.

Dock är spelet fortfarande oerhört givande och koncepten de har valt att stjäla är bland de bästa som skapats inom branschen någonsin.

Postad 24 January 2010 - 14:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

huvudkaraktären är ungefär lika karakteristisk som en tegelsten.

Bara för att han inte skämtar och tjoar betyder det inte att han saknar karaktär. Han är ingen människa, alltså bör vi inte förvänta oss att han agerar/reagerar som en sådan. Jag tycker han är väldigt karismatisk.

Den där britten recenserar ju inte sin egen åsikt, han har själv sagt att folk inte gillar när han är positiv så han överdriver allt negativt.

Postad 24 January 2010 - 19:30

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Vet inte vad det är för fel på mitt spel om det är en bugg eller nåt men där den här killen hoppar upp utan problem ca 5:12 i det här klippet :
http://www.youtube.c...feature=related

slår jag istället i huvet halvvägs upp i nåt osynligt tak, har provat säkert 100 ggr, nån som vet vad det beror på eller vart med om samma??
vore ju bra drygt behöva spela om allt igen för man inte kommer vidare efter en 18 timmar på apocalyptic :unsure:

spoilervarning i klippet för er som inte kommit till the black throne

Postad 24 January 2010 - 19:47

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
JSan, kollade igenom klippet och kan inte komma ihåg att jag hade några som helst konstigheter där. Se till att du laddar portalerna innan du skjuter ut dem på väggen, spring sen gärna in i portalen som sitter i väggen med lite fart.

Postad 24 January 2010 - 19:49

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Hmm, jag googlade "darksiders game breaking bug" och fick upp förvånansvärt många rapporter. Verkar inte bättre än att det är en bugg :unsure:

Du kan inte ladda någon save?

Postad 24 January 2010 - 19:52

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0

Du kan inte ladda någon save?

provade ladda en save från ca 30 min innan det här, men det hände samma sak igen tyvärr när man kom till samma ställe. Får kanske prova ytterligare nån save lite längre bak annars

Postad 24 January 2010 - 20:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Hoppas det ordnar sig med en tidigare save, jobbigt att vara så nära men ändå så långt borta.

Postad 25 January 2010 - 10:07

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Det blev att beställa ett ex på Zavvi.....kunde inte hålla mig.... :)

Postad 25 January 2010 - 19:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Återkom med intryck sen :P

Postad 26 January 2010 - 10:41

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Det gör jag definitivt Zoiler........ska bli kul att jämföra mot din recension....sällan jag tänker på det sättet när jag spelar ett spel. Det är kul för man kommer nog bli mer uppmärksam på saker i spelet.

Postad 26 January 2010 - 14:15

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Sådär då är det bara sista bossen kvar nu men har gått tillbaka för att hitta allt man ska samla innan man tar sig an han, läste nånstans att det inte går att gå tillbaka om man klarar han utan då måste man starta nytt spel sen.
Bra tänka på för andra som också suktar efter platinum :)

Postad 26 January 2010 - 14:23

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Känner på mig att jag kommer springa rätt in till slutbossen, den dagen jag väl kommer dit, utan att tänka mig för :)

Postad 26 January 2010 - 14:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Det tror jag inte, du får bra med förvarning :)

Postad 26 January 2010 - 14:54

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Haha perfekt, bra att utvecklarna tänker på sånna som mig :)

Postad 27 January 2010 - 08:12

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0
Började lira lite igår, men jag han inte mycket mera än att stoppa i skivan innan det var dags att göra mat och sen blev det inte mycket mera på kvällen.

Men som första intryck tyckte jag det var svårt att hänga med vilka kombinationer av knappar man skulle använda för att göra vissa attacker och så vidare. men i övrigt verkar detta vara ett grymt lir! Observera dock att jag spelade ca 20-30min.

Men i kväll blir det garanterat mera! :)

Postad 27 January 2010 - 11:02

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

Började lira lite igår, men jag han inte mycket mera än att stoppa i skivan innan det var dags att göra mat och sen blev det inte mycket mera på kvällen.

Men som första intryck tyckte jag det var svårt att hänga med vilka kombinationer av knappar man skulle använda för att göra vissa attacker och så vidare. men i övrigt verkar detta vara ett grymt lir! Observera dock att jag spelade ca 20-30min.

Men i kväll blir det garanterat mera! :)

De kommer inte vara några problem, vet inte riktigt hur långt du kommit. Men när man kommit förbi intro delen så är kontrollerna väldigt simpla till en början. Man låser upp mer eftersom och kommer då rätt bra in i det.

Postad 27 January 2010 - 13:18

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Yes platinum :)
Kan såhär i efterhand inte komma på nåt som jag tycker var direkt dåligt eller som jag störde mig på i spelet, tycker helt enkelt det var komplett bra. Som alla säger så blir det bara bättre och bättre ju längre man spelar, introt eller vad man ska kalla det är väl det som kändes tristast.
Extra plus till längden på spelet också, tog mig ca 22 timmar om man räknar bort tiden man fick gå tillbaka för att samla upp saker man missat på vägen. Så det är ett spel som räcker bra mycket längre än snittet. Av dom 22 timmarna hade jag bara ca 6 timmar i strid så det förklarar ju att en del pussel är riktigt kluriga och tar sin tid lösa, iaf för mig :)
Tror ingen som köper detta kommer bli besviken!

Postad 27 January 2010 - 16:02

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Grattis jocke, säg till om du vill bli av med ditt ex (bra pris :))

Postad 27 January 2010 - 16:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Darksiders fanclub växer så det knakar :)

Postad 27 January 2010 - 17:13

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Går säkert lösa morlock om du är sugen :D jag kommer ju förmodligen inte spela det mer ändå

Postad 30 January 2010 - 02:10

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Har precis börjat min andra omgång av Darksiders, som jag skrev tidigare i tråden så upplevde jag spelet första gången jag spelade det som väldigt bra överlag. Dock var mina starkaste minnen de rent negativa, repetitiv strid, relativt tråkig implementering av flertalet av vapnen / verktygen samt lite andra detaljer. Jag har nu höjt svårighetsgraden till Apocalyptic och ska tvinga mig själv att använda mer av de attacker och vapen som finns tillgängliga.

En sak jag tycker mig notera är att högre svårighetsgrad enbart gör att fienderna ger mer skada och inte att de även tål mer. Jag personligen avskyr när fiender FÅR mer liv på högre svårighetsgrader, det gör oftast bara att allting går så mycket långsammare. Men nu på Apocalyptic så är stora demoner verkligen farliga, äntligen är det verkligen viktigt att lära sig attackmönster och att spela på gränsen. På normal kände jag inte riktigt att spelet brydde sig om jag spelade ordentligt eller bara slarvade rundor.

Gillar också att jag får ett bättre flyt i spelandet, slipper stanna upp och undra över alla skatter och passager som för tillfället är avstängda för mig.

Ska framförallt lägga mer fokus på lien och wrath attacken som ger fienderna skada över tid. Några andra tips för en andra spelomgång?

Postad 01 February 2010 - 12:25

s.m.f
  • s.m.f
  • Forumräv

• 667 inlägg
  • 0
Ansluter mig till dom som gillar spelet, har bara spelat förbi bossen på broken stair banan, men rackarns vad bra spelet är. Någon skrev fult... vet inte var dom fått det ifrån, förmodligen bara stillbilder.

Postad 12 February 2010 - 17:54

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Ett första intryck efter typ 20 minuter.......extremt skön grafik....älskar färgerna......serietidningskänsla a´la marvel....bra ljud.....bra med action....lite luriga kontroller men det är väl en stunds tillvänjning antar jag......jag tror vi kommer att ha mycket kul ihop jag och hästkarlen..... :)

Postad 12 February 2010 - 18:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Oj, om du tycker det är så bra i början så blir du väl frälst efter ett tag, hehe :) . Jag tyckte inledningen var sämre men att det bara blev bättre. Läser du också Marvel? Läser som en galning, kanske är en fördel ;)

Postad 12 February 2010 - 19:43

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Japp.......diggar Marvel stenhårt.....

Jo jag tror verkligen jag kommer gilla det. Tycker det är kul att jämföra med din recension också....då börjar man titta på mer saker och verkligen tänka efter.

Postad 18 February 2010 - 12:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
90 minuters demo på gång

THQ meddelar att man kommer att släppa ett demo på spelet Darksiders via Xbox Live och Playstation Store den 25:e februari.

Demon kommer att innehålla hela banan Twilight Cathedral och THQ uppskattar att den kommer att ta cirka 90 minuter att spela genom.

"Vi ville verkligen ge spelarna en bra idé om variationen som finns i spelet, så istället för att släppa ett demo på 20 minuter med någon del av spelet valde vi att släppa hela den första banan istället", säger David Adams på Vigil Games.

Och uppföljaren är redan under way

On February 3, 2010, THQ announced that the production for the sequel to Darksiders has begun. All original staff and voice actors have been confirmed as returning to complete the sequel.

Joystiq has stated that Darksiders will see a sequel in the fiscal year of 2012.

Postad 18 February 2010 - 12:58

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Skulle visserligen önskat att det stod 2011 istället men alltid kul och höra att dom kommit igång.

Gissar på att vi kommer glömma och komma ihåg att tvåan är på väg flera gånger om innan vi får spela det.

Postad 25 February 2010 - 11:46

s.m.f
  • s.m.f
  • Forumräv

• 667 inlägg
  • 0
nu behövs hjälp, så ******** less på wraith soldiers nu.

så då var det fixat, men hatar fortfarande dessa fiender....

Redigerat av s.m.f, 25 February 2010 - 11:59.

Postad 13 March 2010 - 09:58

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Har lirat någon timme nu på apocalyptic, och jag skulle verkligen inte säga att det är enkelt :) Så fort det kommer lite större fiender/minibossar så får jag problem. Är uppe på den raserade motorvägen på Broken Stairs-banan och dör konstant av bossen där, ngn som har lite tips? :) Man dör ju på 3-4 träffar och alla hans attacker verkar inte gå att blocka.

EDIT: Gillar verkligen spelet annars :)

EDIT2: Bossen avklarad. Var det ngn som sa spela defensivt? :unsure:

Redigerat av Unregisteredddb310e6, 13 March 2010 - 11:23.

Postad 16 March 2010 - 06:56

Salakingen
  • Salakingen
  • Lärjunge

• 285 inlägg
  • 0
Nu är jag klarat Darksiders,, Riktigt bra action äventyr ..det bara växte och växte ...
Däremot tycker jag att skärm uppdateringen var pinsam dålig i vissa delar av spelet,
Spoiler

Vilken grafikmotor har de använt ?
Antar att de inte har använt Unreal engine eller ID Tech vilker de kanske skulle ha gjort
För att detta spel skulle få full pott av mig så skulle det behövts några månader till att fixa till Skärmuppdateringen.
Hoppas att 2:an kommer att flyta bättre ..

Men i det stora hela så var det ju ett fantastiskt spel !!

Postad 16 March 2010 - 07:21

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Däremot tycker jag att skärm uppdateringen var pinsam dålig i vissa delar av spelet,

Spoiler

Men i det stora hela så var det ju ett fantastiskt spel !!

Håller med om båda de detaljerna. Just under Stygian sekvenserna så var jag tvungen att spendera 1/3 av tiden med att bara rida cirklar i väntan på att "lagget" skulle avta. Dock en av de mer episka bossarna jag slagits mot i något spel.

Postad 16 March 2010 - 14:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Vilken grafikmotor har de använt ?

En egengjord tydligen. De pratar lite om den i filmen här om du är intresserad:

http://www.gamezone...._09_09_07AM.htm

Postad 23 March 2010 - 07:24

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Jag hade inga större problem med lagg när jag slogs mot Stygian. Visst, det var inga 60 fps direkt, men inget som jag störde mig på :D

Ni som har tagit Battle hardened-troféen, hur långt in i spelet tog ni den? Jag håller på att samla ihop
Spoiler
och ta de sista kistorna, artifacterna osv. och jag har en bra bit kvar innan jag levlat upp alla vapen. Chaoseatern och lien har jag på lvl 3 och handsken på lvl 2. Förstår inte riktigt varför jag inte är högre, men det blir väl till att grinda antar jag :lol:

Postad 23 March 2010 - 12:37

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0

Ni som har tagit Battle hardened-troféen, hur långt in i spelet tog ni den? Jag håller på att samla ihop

Spoiler
och ta de sista kistorna, artifacterna osv. och jag har en bra bit kvar innan jag levlat upp alla vapen. Chaoseatern och lien har jag på lvl 3 och handsken på lvl 2. Förstår inte riktigt varför jag inte är högre, men det blir väl till att grinda antar jag :lol:

Det var samma här också, var inte ens i närheten av att ha levlat upp alla vapen till max under själva storyn.
Man fick mjölka sig fram till det, hitta ett bra ställe med mycket fi, döda alla sen lämna området så fi respawnar och återvända igen typ, repeat tills allt är maxlevlat.
Här är en bra video på ett bra ställe göra detta på där det ändå inte tar alltför lång tid iaf :D (spoiler varning) :
http://www.youtube.c...h?v=ol9FcuMyWZE

Postad 23 March 2010 - 17:46

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Bra länk där JSan, det viktiga är dock att man ser till att få höga combos. Med Tremore Gauntler snittade jag ungefär 90 varje gång jag gick ner till
Spoiler
.

När är vapnen max-levlade? Är det när det 4e teckent "tänds" ovanför vapnet i menyn eller ska man fylla mätaren en gång till då?

Postad 24 March 2010 - 14:05

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0

När är vapnen max-levlade? Är det när det 4e teckent "tänds" ovanför vapnet i menyn eller ska man fylla mätaren en gång till då?

Dom är maxlevlade när 4e tecknet tänds :)

Postad 24 March 2010 - 14:35

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Jag antog det så jag sparade,
Spoiler
och ding, så fick jag Battle Hardened. Gick förövrigt ganska fort att levla vapnen när jag hade hittat
Spoiler
.

Hade du problem med Aerial Predator? Jag har försökt några gånger men saknar ca. 20 kills. Kanske är lättare om man går ner i svårighetsgrad.

Postad 24 March 2010 - 18:31

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Det krävdes ju några försök innan man fick ihop dom 160 killsen eller vad det var som krävdes för att fixa den, men alla fiender kommer exakt samma hela tiden så man lär sig eftersom vart man ska skjuta och inte, försöka få så många kills som möjligt på dom där allra minsta fienderna är väl ett tips

Postad 24 March 2010 - 19:01

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Jag testade att kolla antal kills före/under/efter en gång och fick för mig att dom små "instektssvärmarna" inte räknades. Men ska göra ett nytt försök snart :)

EDIT: Aerial Predator avklarad, 164 kills trillade jag in på. Man lärde ju sig efter ett tag, precis som du sa, varifrån fienderna kom. Men sen "lärde" jag mig oxå att man kunde döda de änglar som skjuter ut tre "ljusbomber" om man spammade lite. Samma sak med den stora draken, trodde att dessa var odödliga tills man hade kommit till en viss punkt, men så var det inte. Skönt iaf ;)

Redigerat av Unregisteredddb310e6, 25 March 2010 - 17:32.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.