Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Samsung Jet *

208 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Samsung Jet GT-S8000 128MB RAM (Mobiltelefoner) 4 6,62 (38) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 29 juni 2009 - 21:12

daniel.l
  • daniel.l
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0
Som sagt, ni som fått hem den får komma med intryck!

Nu när jag luskat lite angående applikationer så ser det mörkt ut på den fronten.
Känns inte längre som en smartphone då.

Jag som alltid sneglat snett på iphone börjar nu bli sugen på att köpa en då det finns så sjukt mycket användbara applikationer!

Trist då jag tycker Jet är en väldigt tilltalande modell i övrigt!

Postad 30 juni 2009 - 19:56

daniel.l
  • daniel.l
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0
Ingen som pillat än eller är ni bara besvikna :)!?

Postad 01 juli 2009 - 09:57

Gäst_dannywtf_*
  • Gäst_dannywtf_*
  • 0

Står mellan denna eller en android. Trist bara att androids UI i "originalutförande" är så förbannat fult!

exakt samma här. Sitter och klurar på HTC Hero eller Jet för tillfället. Är också riktigt nyfiken på hur folk upplever sin Jet och då är det framförallt batteritiden jag undrar över.

Postad 01 juli 2009 - 13:23

mikced76
  • mikced76
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Hej

Sugen på den här telefonen men verkar bara stödja HSDPA 3.6Mbps, inte 7.2 som så många andra nya telefoner inklusive ett gäng Samsung telefoner av nyare modell och även nya iPhone. Är det 7.2 som är Turbo3G? Hur mycket går man miste om. Står i valet mellan denna och iPhonen.

Mikael

Postad 01 juli 2009 - 20:55

ejm
  • ejm
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Då har jag haft telefonen i ett par timmar.

Detta är min första touchmobil och Samsungen ersätter en SE K810.

Gränsnittet går mycket fort och är relativt enkelt att använda direkt från start. Det som verkligen slår en förutom snabbheten är skärmen. Skarp bild och klara färger.
Perfekt storlek på telefonen även fast den kanske kanske känns lite plastig men verkligen inget som stör.

Så gott som full pott i betyg so far!

Återkommer när jag använt den lite mer.

Postad 01 juli 2009 - 22:22

enatlin
  • enatlin
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Hämtade ut min efter jobbet idag, så har ägnat eftermiddagen/kvällen åt att lära känna den skönhet. För den är just det, vacker. Snygg utsida, men som sagt ovan är det skärmen som slår en. Tycker gränssnittet rullar på riktigt fint, utan fördröjningar.

Här är en del frågor jag själv ställde mig innan jag fick mobilen i handen, då jag kollade runt i reviewer och på youtube.

Storleken: Perfekt! Ligger skönt i handen och skärmen är precis så stor den kan vara utan att mobilen blir klumpig och kännsändå långt ifrån liten. Har sett det klagas på vikten, den tycker jag inte alls det är nåt fel på. Som sagt känns bra, lagom tyngd.
I förpackningen: Gillade att samsung slängde med ett sjysst skinn-immitantionfodral, men jag gillade inte alls headsetet, även om det är av in-era-modell. Fick helt enkelt inte in dem in-ear (tur att det finns 3,5 mm-uttag).
Widgetar: Funkar mycket smidigare än i tidigare touchwiz, men jag tycker ofta de känns lite överflödiga med tanke på...
Menyer: ...som är mycket vettiga och lätta att förstå sig på. Inga funktioner är speciellt många tryckningar bort.
Kuben: Positivt överraskad! Funkar snyggare än jag sett i videor, men kan tänka mig att man tröttnar på det fort.
Skrolla i listor, bilder, web: Kanon. Bra känsla. Inte iphone-bra, men nära.
Kameran: Sämre än min N79a med liknande spec, men har bara testat snabbt i innomhusmiljö än så länge (but still; ljusår före iphone).
Videoinspelning: Ser ut att vara okej, man kan klippa, klistra och ha sig..
Telefonbok: Gillar mycket! Lätt, vettig och man kan skicka meddelanden direkt därifrån mha en ikon bredvid namnet.
Kalender: För alla som jag som har sitt liv i telefonen; verkar helt okej vad jag sett, bättre än i min N79 även om den ska vara en "riktig" smartphone (tycker namnet smartphone förutsätter att man ska kunna organisera sig).
WLAN/Bluethooth: Lätt hitta till, lätt att ansluta. Hittade utan problem på trådlösa nätverket här hemma och kunde glatt surfa runt lite (och det gick fort). Har inte testat internet via 3G än.
Internetbrowsern: Har fått mycket kritik, och jag förstår inte riktigt varför. Ännu en grej som är mycket bättre än på n79an. Fingerzoomen funkar, men an kan även zooma med volymknapparna.
Musikspelaren: Gillar. Har inte orkat testa ljudkvalitén i lurar ännu (för jag blev arg på de medföljande). Men den ser fin ut och man kan välja låtar efter artist, album, mest spelade mm.. Shuffla och grejer också.
Virtuellt tangentbord: Träffsäker (iallafall med mina ganska små fingrar) men ändå kommer jag ofta på mig själv med att inte orka vrida telefonen i horisontellt läge, och använder därmed T9 på vanligt manér.

Ska sluta nu så detta inte blir en lång uppsats, men detta är lite av mina första intryck av jet.

Telefonen är ROLIG. Allt verkar bara FUNGERA. Priset är PRISVÄRT. Och telefonen är SNYGG.

Postad 02 juli 2009 - 00:35

rice
  • rice
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Det borde inte vara helt omöjligt att flasha in android till denna ?
Gsmarena säger att den har trevliga övergångar när man pillar i menyn, enl:
http://www.gsmarena....eview-361p3.php
Dock så står d i vissa kommentarer att det inte alls är så, kan nån verifiera ?

Postad 02 juli 2009 - 06:42

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1 342 inlägg
  • 0
Vad jag läst om övergångarna är att det finns olika alternativ att välja på, så de som säger nej har det säkert avstängt.

Postad 02 juli 2009 - 08:58

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
Enatlin säger det bra så jag håller med honom. Snabb och smidig. Skärmen! Körde Omnia ett tag (tills jag maskintvättade den) och den här skärmen slår Omnians lätt. Storleken på telefonen är föredömlig. Klart mindre än första Omnian men nästan lika stor skärm.

Det blir lite mycke scrolla scrolla scrolla när man är på tunga hemsidor som dn.se och vill åt adresserna till rss-flödena. Men det är nog enda negativa hittills. Någon som vet hur man får webläsaren att känna igen rss-flöden för att lägga till dem enkelt?

En annan sak, jag har aldrig kört gmail via mobilen. Hur får jag det att snurra?

Postad 02 juli 2009 - 09:36

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0
Hur är amoledskärmen i solljus?, alla amoled jag hittills sett är i det närmaste oläsliga i solen

Postad 02 juli 2009 - 15:53

rice
  • rice
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Hur är det med GPS:en ? Enligt gsmarena så har dom packat in eget samsung gps programvara, funkar detta program bra eller ?

Postad 03 juli 2009 - 10:00

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Hur är amoledskärmen i solljus?, alla amoled jag hittills sett är i det närmaste oläsliga i solen

Regnar idag men tyckte inte att den var så mycket sämre än mina tidigare telefoner. En kanske användbar funktion är att du snabbt kan reglera ljusstyrkan i browserläge.

Postad 05 juli 2009 - 01:27

Dangermouse
  • Dangermouse
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Någon som vet hur mediaspelaren klarar av streamande filer som t.ex. .pls filer för att lyssna på radio?
Alternativt om någon vet om det fungerar bra att starta upp en såndär internetradio-popup som bygger på t.ex. windows media player?

Postad 05 juli 2009 - 12:20

22mc
  • 22mc
  • Veteran

• 1 976 inlägg
  • 0
Playradio

Postad 05 juli 2009 - 20:50

Unregistered873b58ea
  • Unregistered873b58ea
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0

Hur är det med GPS:en ? Enligt gsmarena så har dom packat in eget samsung gps programvara, funkar detta program bra eller ?

Jag undrar med hur kartorna fungerar. Ligger de på telefonen eller laddar man ner efter hand som google maps? Google maps funkar ju bra så länge man är i sverige men jag vill kunna använda gpsen utomlands med och då blir det snabbt dyrt med datatrafik för kartorna.

Best regards
Brum

Postad 06 juli 2009 - 09:43

ejm
  • ejm
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Jag undrar med hur kartorna fungerar. Ligger de på telefonen eller laddar man ner efter hand som google maps? Google maps funkar ju bra så länge man är i sverige men jag vill kunna använda gpsen utomlands med och då blir det snabbt dyrt med datatrafik för kartorna.

Med hjälp av navigotorprogrammet från http://www.66.com/samsung/ så lägger du över kartorna direkt i telefonen.
Kartorna är gratis dock kostar navigeringen pengar.

Finns även Google Maps som en egen applikation i telefonen.

Postad 07 juli 2009 - 12:01

rice
  • rice
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Hämtade ut min på posten idag, mycket trevlig telefon :D
Dock så verkar den inte vilja visa youtube klipp när jag kör på wifi, står att serveranslutningen avbröts. Någon som vet något om detta?

Postad 07 juli 2009 - 12:04

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2 184 inlägg
  • 0
Posta lite bilder tagna med mobilen!

Postad 07 juli 2009 - 14:50

Unregistered873b58ea
  • Unregistered873b58ea
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0

Med hjälp av navigotorprogrammet från http://www.66.com/samsung/ så lägger du över kartorna direkt i telefonen.
Kartorna är gratis dock kostar navigeringen pengar.

Finns även Google Maps som en egen applikation i telefonen.

Det låter bra! Jag beställde precis telefonen så jag kan testa detta under veckan :D Jag antar att kostnaden för navigering som du nämner är A-funktionaliteten i A-GPS men det går väl att stänga av? Så man använder GPSen som en vanlig GPS utan assistans av gsmnätet?
Jag vet om några dagar..

Best regards
Brum

Postad 07 juli 2009 - 15:20

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Hämtade ut min på posten idag, mycket trevlig telefon :D
Dock så verkar den inte vilja visa youtube klipp när jag kör på wifi, står att serveranslutningen avbröts. Någon som vet något om detta?

Jag har generellt problem att ansluta till WiFi hemma men det beror nog mer på min sunkiga router.

Saker som jag tycker är minus hittills:
1) Jag vet inte om det går att göra copy/paste på ett enkelt sätt. Det funkade riktigt smidigt på Omnian. Någon som vet hur man gör?

2) Överdelen av luren, där 3.5-uttaget för hörlurarna sitter, lutar på ett sätt som gör att kontakten lätt glappar. Klar miss från Samsung.

Redigerat av Nerd, 07 juli 2009 - 15:21.

Postad 07 juli 2009 - 16:48

rice
  • rice
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Jag har generellt problem att ansluta till WiFi hemma men det beror nog mer på min sunkiga router.

Saker som jag tycker är minus hittills:
1) Jag vet inte om det går att göra copy/paste på ett enkelt sätt. Det funkade riktigt smidigt på Omnian. Någon som vet hur man gör?

2) Överdelen av luren, där 3.5-uttaget för hörlurarna sitter, lutar på ett sätt som gör att kontakten lätt glappar. Klar miss från Samsung.

Tror du det kan vara fel på routern? För när jag testar utan wifi så funkar det prima, men ja vill ju köra med wifi :D

Postad 08 juli 2009 - 08:45

enatlin
  • enatlin
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Tror du det kan vara fel på routern? För när jag testar utan wifi så funkar det prima, men ja vill ju köra med wifi :)

Jag hade också problem att se youtubeklipp när jag testade med wifi, tycker det är skumt eftersom det funkar så bra att surfa i övrigt.. :S

Postad 08 juli 2009 - 09:15

rice
  • rice
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Jag hade också problem att se youtubeklipp när jag testade med wifi, tycker det är skumt eftersom det funkar så bra att surfa i övrigt.. :S

Vad är det för router du har?
Är det någon här som kan verifiera att det funkar att se youtube klipp med wifi?

Postad 08 juli 2009 - 12:12

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Vad är det för router du har?
Är det någon här som kan verifiera att det funkar att se youtube klipp med wifi?

Jag gick in via youtubewidgeten som kommer med telefonen och kollade uppkopplad mot jobbets WiFi. Det funkar för mig. Någon som har klippt och klistrat text?

Postad 08 juli 2009 - 12:45

rice
  • rice
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Vad hade dom för router då ?

Klipp och klistra funkar inte, det klagas det på runt om, dock kan du kopiera nummer du får i sms o dylikt

Postad 09 juli 2009 - 09:37

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
Nu har jag mejlat Samsung support om glappet i 3,5-uttaget. Stör mig på det då jag gärna använder lurar med sladd. Får väl se om de har någon lösning men om inte så blir det ett klart sämre alternativ för alla som använder mobilen med sladdad handsfree.

Postad 09 juli 2009 - 09:50

enatlin
  • enatlin
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Nu har jag mejlat Samsung support om glappet i 3,5-uttaget. Stör mig på det då jag gärna använder lurar med sladd. Får väl se om de har någon lösning men om inte så blir det ett klart sämre alternativ för alla som använder mobilen med sladdad handsfree.

För mig glappar det inte alls, har du provat olika lurar?

Postad 09 juli 2009 - 14:16

Unregistered873b58ea
  • Unregistered873b58ea
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0

För mig glappar det inte alls, har du provat olika lurar?

Det är bara med handsfreesladden som det glappar. Om jag kopplar lurarna direkt till telefonen så sitter de bra. Den medföljande handsfreesladden kändes överlag mycket budget så det blir till att inhandla en ny.

Best regards
Brum

Postad 09 juli 2009 - 17:49

Skyride
  • Skyride
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
Kan man ladda in egna teman ? Istället för svart,grön och röd.

Postad 09 juli 2009 - 19:28

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0
http://www.gsmarena....-review-374.php
Jet får riktigt bra betyg i testet.

Postad 10 juli 2009 - 18:39

nixxz
  • nixxz
  • Lärjunge

• 358 inlägg
  • 0
Hur är telefonen som? Hur fungerar GPSn?

Postad 12 juli 2009 - 13:56

ChristianLindkvist
  • ChristianLindkvist
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Var precis på Elgiganten och kände på telefonen och den verkar helt suverän faktiskt. Har en HTC Touch Pro nu och trodde inte att det virtuella tangentbordet skulle funka så bra som det gjorde.

Dock undrar jag en sak som varken jag eller säljaren på giganten kunde få till. Hur får man fram å, ä och ö på det virtuella tangentbordet? Språket var inställt på svenska men det fanns inte några tangenter med de tecknen med. Är detta en bugg eller måste man använda T9 för att få upp ordförslag på svenska ord (som säljaren desperat försökte hävda)?

Om det inte finns ett enkelt sätt att skriva åäö via det virtuella tangentbordet så tycker jag det blir helt oanvändbart (och nä jag litar inte på att T9 ska veta vilket ord jag vill skriva).

Kan någon som köpt en Jet dementera eller bekräfta mina farhågor?

/Christian

Postad 12 juli 2009 - 16:06

Kristin_s
  • Kristin_s
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Dock undrar jag en sak som varken jag eller säljaren på giganten kunde få till. Hur får man fram å, ä och ö på det virtuella tangentbordet? Språket var inställt på svenska men det fanns inte några tangenter med de tecknen med. Är detta en bugg eller måste man använda T9 för att få upp ordförslag på svenska ord (som säljaren desperat försökte hävda)?

Var på MediaMarkt idag och testade bland annat hur det funkar med å,ä,ö. Vid qwerty-läget trycker man helt enkelt på "a" två eller tre gånger för å och ä och på "o" två gånger för ö. Överaskande enkelt efter att ha provat samma sak på HTC magic. Där kommer en lista upp med ett flertal tecken inkl å,ä norskt ä, danskt ö mfl där man varje gång måste välja i listan det tecken som önskas.

Tycker för övrigt att det var mycket enkelt att skriva och lättare att träffa rätt för mig som är ovan än på andra touchskärmar, t.ex. LG Arena.

Postad 12 juli 2009 - 23:46

Danne S
  • Danne S
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0
Kan någon som har telefonen berätta lite om hur bra vibratorn är. Jag har provat att hitta inställningarna för vibratorn i olika butiker men hittar bara inställningarna för touch-vibratorn.

Hur är det med skärmlåset på sidan? Är lite orolig att man kommer åt den i fickan och skärmen sätts på.
Om man skulle komma åt knappen i fickan, låser den skärmen automatisk igen efter en stund?

Postad 13 juli 2009 - 12:42

enatlin
  • enatlin
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Kan någon som har telefonen berätta lite om hur bra vibratorn är. Jag har provat att hitta inställningarna för vibratorn i olika butiker men hittar bara inställningarna för touch-vibratorn.

Från starskärmen:
Meny --> Inställningar --> Profiler -->Tryck på röda pilarna bredvid den profil du vill ändra (t.ex Normal, Tyst..)
Välj på rullgardingen om du vill ändra för Inkommande samtal, Nya meddelanden eller Telefonljud.
Skrolla ner så hittar du Viblerande ringsignal där du kan välja på 5 olika typer av vibration.

Lite klurigt att hitta till , men klänns hyffsat logiskt när man lärt sig.

Postad 17 juli 2009 - 21:49

Unregistered4e2a9f49
  • Unregistered4e2a9f49
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Funderar på denna telefonen, men skulle vilja ha route 66 navigeringen ..
Kartorna är väl gratis, men är det nån som vet vad röstnavigeringen kostar?

Postad 17 juli 2009 - 22:42

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Hur är det med skärmlåset på sidan? Är lite orolig att man kommer åt den i fickan och skärmen sätts på.
Om man skulle komma åt knappen i fickan, låser den skärmen automatisk igen efter en stund?

Den knappen låser med ett tryck. För att låsa upp behöver du hålla inne samma knapp ett tag.

En sak som stör mig oerhört är att när jag lade in en talbok på 220 filer i egen låtlista så lade telefonen in dem i omvänd ordning. Var tvungen att skapa en ny låtlista och lägga till alla 220 filer en och en. Det blev en hel del scrolla på touch screen det. Kan man få pengar för tummassage från Samsung?

Postad 19 juli 2009 - 17:49

jensw
  • jensw
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
en liten kort fråga, om man skriver ett sms t.ex. skriver ett ord så att T9 gissar fram ordet, så fortsätter man o skriva. men så går man tillbaka till ett ord, kan man markera ordet o välja nästa ord i T9 ordlistan, så som på SE o nokia nallar, eller måste man skriva om hela ordet, så som på många andra samsung mobiler?

Postad 20 juli 2009 - 22:08

Anita
  • Anita
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Någon som installerat Route66 än och kan ge några kommentarer om det?

Postad 21 juli 2009 - 15:41

bev
  • bev
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Hej går det att installera typ garmins gps program i jet luren eller nåt annat liknande program ?
Hur är kameran blir det bra bilder.

Redigerat av bev, 21 juli 2009 - 16:12.

Postad 23 juli 2009 - 17:46

Anita
  • Anita
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Det står i användarhandboken att microSDHC minnen ska passa. Jag tycker dom ser på tok för små ut :) Funkar det med microSDCH, finns det olika storlekar på dom?

Postad 23 juli 2009 - 18:08

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1 342 inlägg
  • 0
Nej, finns bara en storlek på dem.

Postad 23 juli 2009 - 18:27

Unregisteredc14775be
  • Unregisteredc14775be
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Hejsan Alla.

Köpte mig en Jet för några dagar sen, kul och snabb mobil!
Har dock lite problem med den inbygda webläsaren, ofta har sidorna
laddats klart men skärmen förblir bara helt vit. Någon som har samma
problem och löst det?

Postad 23 juli 2009 - 20:10

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Hejsan Alla.

Köpte mig en Jet för några dagar sen, kul och snabb mobil!
Har dock lite problem med den inbygda webläsaren, ofta har sidorna
laddats klart men skärmen förblir bara helt vit. Någon som har samma
problem och löst det?

Samma problem men har inte löst det. Oftast med exempelvis mobil.sr.se.

Postad 27 juli 2009 - 08:08

Unregisteredc14775be
  • Unregisteredc14775be
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Skulle vara kul att höra om någon installerat Route 66 och fått det att funka också. Har försökt flera gånger men får det inte att fungera. Måste man ha det på minneskort för att det att funka? Jag har försökt inst. det direkt i internminnet men det vill sig inte.

Postad 27 juli 2009 - 09:34

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1 342 inlägg
  • 0

Skulle vara kul att höra om någon installerat Route 66 och fått det att funka också. Har försökt flera gånger men får det inte att fungera. Måste man ha det på minneskort för att det att funka? Jag har försökt inst. det direkt i internminnet men det vill sig inte.

Har du provat installera på minneskortet?

Postad 27 juli 2009 - 10:39

Anita
  • Anita
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Har installerat Route 66 på minneskortet. Tyckte inte heller det funkade när jag installerat det. Gick igenom inställningarna och körde "Synchronise license keys", nästa gång jag provade så funkade det ;) Så kanske måste man köra "Synchronise license keys" på kartor, röster och andra funktioner man installerat innan det aktiverats.

Sen läste jag någonstans att man skall vara utomhus första gången man startar route 66 och att det kan ta upp till 20 minuter innan den hittar några sateliter.

Postad 27 juli 2009 - 14:14

Unregisteredc14775be
  • Unregisteredc14775be
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Har du provat installera på minneskortet?

Nej köpte moben på MediaMarkt och det följde inte med något minneskort, lär kanske köpa mig ett
om jag ska få det att funka.

Har installerat Route 66 på minneskortet. Tyckte inte heller det funkade när jag installerat det. Gick igenom inställningarna och körde "Synchronise license keys", nästa gång jag provade så funkade det ;) Så kanske måste man köra "Synchronise license keys" på kartor, röster och andra funktioner man installerat innan det aktiverats.

Sen läste jag någonstans att man skall vara utomhus första gången man startar route 66 och att det kan ta upp till 20 minuter innan den hittar några sateliter.

Hittar inget "Synchronise license keys" alls i Route 66 sync programmet?

Postad 27 juli 2009 - 19:13

Anita
  • Anita
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0

Nej köpte moben på MediaMarkt och det följde inte med något minneskort, lär kanske köpa mig ett
om jag ska få det att funka.

Hittar inget "Synchronise license keys" alls i Route 66 sync programmet?

Kolla LBS Quick Start Guide
http://www.66.com/sa...X...act=2&cat=4

Sorry, läste lite slarvigt. Det är i telefonen du skall gå till inställningar i Navigation och synka

Redigerat av Anita, 27 juli 2009 - 20:02.

Postad 27 juli 2009 - 23:04

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1 342 inlägg
  • 0
Var in på Telenor för att testa denna idag.

"Nej den där har vi aldrig igång."

WTF.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Pioneer CMX-3000
    Anton
    2025-05-06 19:28:59
  • Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.