Kommentarer till Mina bilder av Tor_bjorn
Startad av
Tor_bjorn
, Jul 13 2009 22:15
68 svar till detta ämne
Postad 11 February 2011 - 02:00
Så sjukt snygga tavlor här räcker inte betyg skalan till.
Absolut snyggaste målningar jag sett i alla fall
Absolut snyggaste målningar jag sett i alla fall
Postad 26 February 2011 - 15:58
Så j*vla fina tavlor, jag skulle lätt vilja köpa någon om man har råd vill säga... PM:a mig för priser! Den där Jimmy Hendrix som din vän fick var så snygg!
Förstår att du behåller John Coltrane tavlan, så bra den blev!
Förstår att du behåller John Coltrane tavlan, så bra den blev!
Postad 13 March 2011 - 10:38
Oj, väldigt avundsjuk på vissa av dina tavlor...
Ett tips till dig, köp Audio-technica ATH M50 och en Fiio E5 hörlursförstärkare, då får du 5ggr bättre ljud än du får från de där Beatsen - för billigare pris dessutom!
Ett tips till dig, köp Audio-technica ATH M50 och en Fiio E5 hörlursförstärkare, då får du 5ggr bättre ljud än du får från de där Beatsen - för billigare pris dessutom!
Postad 13 March 2011 - 18:04
Tack skall du ha!
Det tvivlar jag inte en sekund på! Tyvärr är jag en konsument som i första hand handlar med ögat, sedan med, i detta fallet, örat. Har inte hittat några lurar som ser bättre ut, enligt mig, så jag håller fast vid beats:en.
Det tvivlar jag inte en sekund på! Tyvärr är jag en konsument som i första hand handlar med ögat, sedan med, i detta fallet, örat. Har inte hittat några lurar som ser bättre ut, enligt mig, så jag håller fast vid beats:en.
Postad 05 May 2011 - 22:11
@MC75 Tack skall du ha! Vore kul om du ville kika förbi. Ligger på Götabergsgatan 32, Art Now Gallery. Vilka tider jag är där står på min blogg http://tobiasdahmm.wordpress.com
Utställningen håller på mellan 21 - 28e maj. Tack för kommentaren!
Utställningen håller på mellan 21 - 28e maj. Tack för kommentaren!
Postad 18 May 2011 - 19:05
Jättetrevligt album! Skulle med glädje titta förbi på utställningen om jag bodde närmare. Kika gärna in Cash tavlan i mitt galleri vid intresse!
Postad 22 August 2011 - 18:18
Grymma tavlor! En ide är ju att starta ett bolag där du tillverkar absorbenter som du målar på beställning
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
25 bilder
942 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?