Lev IPHONE 3GS
446 svar till detta ämne
Postad 19 August 2009 - 17:06
gockelinus
-
gockelinus
-
Lärjunge
-
-
322 inlägg
Telenor har tydligen ingen kö lista!!! beställde en svart 16gb den 5 aug och pratade precis med kundtjänst och tjejen sa att den inte gått iväg ännu....... men hoppas på imorgon!
Dom är f_n kass på TELENOR.... vilka skämtare
Ringde till dom förra veckan och då sa den killen jag pratade med att den är skickad!!!!! han lovade till hundra procent..... Jä_la skojare... har tappat förtroendet helt för telenor nu.
Nästan så jag känner att jag inte vill ha någon j_vla iPhone.....  riktigt förbannad är jag!!!
usch usch usch usch för Telenor... ska aldrig ge dom bra reklam !!!!
Postad 19 August 2009 - 17:37
V1p3r
-
V1p3r
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Jag har fortfarande inte fått något svar av the phone house på mailet jag skickade efter att min order makulerats helt utan anledning vad det verkar som.
Värre support får man leta långt efter.
Postad 19 August 2009 - 19:04
carrouw
-
carrouw
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Telenor har tydligen ingen kö lista!!! beställde en svart 16gb den 5 aug och pratade precis med kundtjänst och tjejen sa att den inte gått iväg ännu....... men hoppas på imorgon! Dom är f_n kass på TELENOR.... vilka skämtare Ringde till dom förra veckan och då sa den killen jag pratade med att den är skickad!!!!! han lovade till hundra procent..... Jä_la skojare... har tappat förtroendet helt för telenor nu. Nästan så jag känner att jag inte vill ha någon j_vla iPhone..... riktigt förbannad är jag!!! usch usch usch usch för Telenor... ska aldrig ge dom bra reklam !!!!
Men beställde du från deras webbutik eller i butik? för jag beställde min i butik den 6 aug och blev lovad att få en iphone från deras första leverans. När jag ringde tidigare idag sa dom att jag kan vara lugn för jag står iallafall med på listan över de som ska få sina iphones när första leveransen kommer, så någon form av lista finns det nog eftersom de utan att jag nämnde det först tog upp det. Men jag är väldigt trött på telenor också!
Postad 19 August 2009 - 21:00
Malbo
-
Malbo
-
Lärjunge
-
-
260 inlägg
Fick min 16gb idag, på pricken 1 veckas lev.tid som Telenor sa…
Ni andra som har besällt tidigare och ännu inte fått era, har ni
beställt i vanlig butik? Kanske går fortare via deras nätbutik? Jag är iaf sjuk nöjd med både telefon o Telenor...
Men jag förstår att ni som inte har fått ännu är sura som f-n
Postad 19 August 2009 - 21:56
gockelinus
-
gockelinus
-
Lärjunge
-
-
322 inlägg
Men beställde du från deras webbutik eller i butik? för jag beställde min i butik den 6 aug och blev lovad att få en iphone från deras första leverans. När jag ringde tidigare idag sa dom att jag kan vara lugn för jag står iallafall med på listan över de som ska få sina iphones när första leveransen kommer, så någon form av lista finns det nog eftersom de utan att jag nämnde det först tog upp det. Men jag är väldigt trött på telenor också!
Jag beställde från deras kundtjänst!!! Jag ringde dit alltså!!! FELENOR skulle dom heta istället!!! Id__ter!!! Skickas den inte med express imorgon så kan dom ta och......................................! Det där med kölista..... en jobbarkompis beställde en vecka efter mig en måndag, på ons samma vecka fick han ett sms med kollinr från felenor..... alltså kan inte funka bra med den där kölistan... om dom nu har en...
Redigerat av gockelinus, 19 August 2009 - 21:59.
Postad 20 August 2009 - 09:16
Unregistered194b97e7
-
Unregistered194b97e7
-
Amatör
-
-
56 inlägg
Så då har jag äntligen fått min. Beställde från 3 den 31/7 och den kom igår. Riktigt nöjd hittills, finns nog ingen coolare telefon på marknaden. Hoppas det löser sig för alla er som inte fått sin än!
Postad 20 August 2009 - 09:53
DiSNEY
-
DiSNEY
-
Forumräv
-
-
879 inlägg
Jag blir så trött på telia.
Jag har tidigare blivit lovat via samtal till kundtjänst/varusupport att när de hade fått in mitt avtal så skulle telefonen skickas direkt. De fick in mitt avtal igår därför bad jag om ett kollinummer så jag kan följa leveransen av min telefon. Svaret på denna fråga blev:
"Hej!
Er telefon är inte skickad ännu, först när den är skickad så finns det ett kollinummer.
Återkom på måndag.
Med vänlig hälsning
xxx xxxx
Telia Kundservice "
"Återkom på måndag", hallå lixom. Är hon go´ i kolan eller?
Har skrivit ett surt svar nu med vad jag tidigare blivit lovad, får väl se vad jag får för svar på det.
/H
Postad 20 August 2009 - 09:57
johnsode
-
johnsode
-
Rookie
-
4 inlägg
Jag förbokade i teliabutiken i Täby den 31/7, fick den igår.. Tog lite tid.
Svart 32gb
Redigerat av johnsode, 20 August 2009 - 09:57.
Postad 20 August 2009 - 10:16
carrouw
-
carrouw
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Fick min 16gb idag, på pricken 1 veckas lev.tid som Telenor sa… Ni andra som har besällt tidigare och ännu inte fått era, har ni beställt i vanlig butik? Kanske går fortare via deras nätbutik? Jag är iaf sjuk nöjd med både telefon o Telenor... Men jag förstår att ni som inte har fått ännu är sura som f-n
Jag beställde min i vanlig butik den 6/8 och som du sa tror jag också det går fortare om man beställt sin i nätbutiken. Verkar som om de flesta telefonerna går till er som beställt via nätet först, verkar vara få som silar igenom till butikerna tråkigt nog. Undra om man kan försöka ändra sin beställning så den skickas till mig istället, verkar gå betydligt mycket fortare!
Postad 20 August 2009 - 10:28
aspire
-
aspire
-
Amatör
-
-
83 inlägg
Idag fick jag mitt exemplar. Iphone 3GS 16 GB Black från Tre. Jag beställde 3/8 och den kom fram till mig 20/8. 17 dagars väntetid med andra ord.
Men nu ligger den på första laddningen och väntar..
Lycka till ni andra med era leveranser!!! Nu signar jag ut från denna tråd och fortsätter diskussionen i Iphone 3GS-tråden.
// aspire
Postad 20 August 2009 - 10:36
Buck Rogers
-
Buck Rogers
-
Användare
-
-
177 inlägg
Ni som har beställt från tre med abonnemang, ny kund. Kommer avtalet innan eller tillsammans med telefonen?
Postad 20 August 2009 - 10:50
AS_14
-
AS_14
-
Amatör
-
-
57 inlägg
Btw, Phone House har fortfarande 32GB Vit, 32GB Svart och 16GB Svart till Telia i lager. Förstår inte att inte fler beställer från dem.
Hur vet du att dom har dom i lager? Har beställt en Svart 16 Gb med Telia i butik hos The Phone House, men ännu inte fått min
Postad 20 August 2009 - 10:57
T.P.
-
T.P.
-
Lärjunge
-
-
298 inlägg
Jepp, jag kom just in till deras telefonservice. Mycket riktigt har de även fått in 16GB Vit men alla var förbeställda så de skickades direkt. Det visade sig att min var en av dem!!! Fick mitt kolli-id och han sa att jag kommer ha telefonen imorgon eller i övermorgon. Och jag beställde ju för fan i förrgår!!! 19 aug kl 12:16 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen
Tre dagar från beställning till frakt, ta det alla Telenor/Tre/Telia/Halebopare! ^^
Btw, Phone House har fortfarande 32GB Vit, 32GB Svart och 16GB Svart till Telia i lager. Förstår inte att inte fler beställer från dem.
Hur är det med avtal? Skickar de telefonen innan du har skrivit på avtalet? Jag skulle vilja beställa om jag är helt säkert att jag får telefonen nästa vecka. EDIT: Nu har de ändrat priset till 5445 på 16GB Svart
Redigerat av T.P., 20 August 2009 - 11:07.
Postad 20 August 2009 - 11:00
DiSNEY
-
DiSNEY
-
Forumräv
-
-
879 inlägg
Nytt svar från telia:
"
Hej!
När det gäller iPhone 3GS så levereras telefonen ca 10 arbetsdagar efter att vi fått in avtalet.
Men då min kollega skev till er igår att ni låg högt upp i kö systemet så kommer telefonen att skickas inom kort.
Därav säger jag måndag för då bör vi kunna garantera er ett kollinummer.
Med vänlig hälsning
xxx xxx
Telia Kundservice "
Ja, vad skall man säga? På papperet som följde med avtalet står tydligt "Leveranstiden är ca fem arbetsdagar." som nu helt plötsligt förvandlats till 10 dagar?
Om jag skall tro på det så har jag min telefon i början av september (!!!)
Suck.
/H
Postad 20 August 2009 - 11:09
aspire
-
aspire
-
Amatör
-
-
83 inlägg
Ni som har beställt från tre med abonnemang, ny kund. Kommer avtalet innan eller tillsammans med telefonen?
Tre skickar med avtalet tillsammans med telefonen. Sen så skriver du under avtalet och skickar in det i bifogat svarskuvert inom 10 dagar. // aspire
Postad 20 August 2009 - 12:59
DiSNEY
-
DiSNEY
-
Forumräv
-
-
879 inlägg
Svar från telia igen..
Jag skrev o frågade varför de anger så många olika leveransbesked som sagt. Fick detta svar..
"Hej!
Efter många beställningar på iPhonen så har vi inte prioriterat att ändra vårt följebrev som går ut till alla kunder, vare sig de beställt en iPhone eller en Sony Ericsson.
Men i dagsläget så har vi leverans föreseningar på iPhonen därav är det 10 dagar.
Med vänlig hälsning
xxx xxxx
Telia Kundservice "
Så jag skall alltså förvänta mig min telefon i början av september... SUCK!
/H
Postad 20 August 2009 - 13:07
Unregisterede1d92677
-
Unregisterede1d92677
-
Användare
-
-
128 inlägg
hej! snackade nyss med telia.dom får inte in telefoner inom en snar framtid,tidigast om 2v.så ni som beställt får nog vänta ett tag.samma som för en annan!!
Postad 20 August 2009 - 13:14
DiSNEY
-
DiSNEY
-
Forumräv
-
-
879 inlägg
hej! snackade nyss med telia.dom får inte in telefoner inom en snar framtid,tidigast om 2v.så ni som beställt får nog vänta ett tag.samma som för en annan!!
Surt sa räven. Jaha, kan ge upp löftet att de skulle leverera senast på mådag. Skall försöka få tag i en gammal Iphone 3G som jag kan ha tills jag fått min 3GS. /H
Postad 20 August 2009 - 16:45
Unregistered6d4a218c
-
Unregistered6d4a218c
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
En som beställde svart 32GB från "3" idag fick leveransbesked på 3 veckor men kan ta upp till 2 månader.
Postad 20 August 2009 - 18:43
Unregisteredc0594e51
-
Unregisteredc0594e51
-
Amatör
-
-
99 inlägg
Är det någon som har hört något om Halebops leveranstider? Beställde en svart 32Gb igår men det är väl lika bra att
anta att det tar minst en månad!
/Magnus
Postad 20 August 2009 - 18:48
Unregisterede1d92677
-
Unregisterede1d92677
-
Användare
-
-
128 inlägg
Är det någon som har hört något om Halebops leveranstider? Beställde en svart 32Gb igår men det är väl lika bra att anta att det tar minst en månad! /Magnus
ja,jag tror inte du ska ha för höga förväntningar att den ska komma inom kort!
Postad 20 August 2009 - 20:02
gockelinus
-
gockelinus
-
Lärjunge
-
-
322 inlägg
Har nu äntligen fått ett kollinr från Telenor!!!! så min kommer förhoppningsvis imorgon!!!! senast måndag!
Hatar när man blir lovad något som helt plötsligt blir något annat!!!!
Men men nu är den på väg!!!!
Postad 20 August 2009 - 20:15
Unregistered70fb68c6
-
Unregistered70fb68c6
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Är det någon som har hört något om Halebops leveranstider? Beställde en svart 32Gb igår men det är väl lika bra att anta att det tar minst en månad! /Magnus
Beställde också en 3GS igår via Halebop, fast blott en 16GB. Man får väl lita på att deras uppfattning om leveranstid på "upp till fyra veckor" är relativt rättvisande. Även om jag håller tummarna för att den dyker upp tidigare än så.
Postad 20 August 2009 - 20:48
muraren
-
muraren
-
Beroende
-
-
1408 inlägg
Pratade igår med telenor och då trodde dom att dom skulle få in 3gs om en till en och en halv vecka. Beställde själv en "gammal" Iphone3g (lagervara) för ca en tusenlapp under 3gs, duger fint att ha i murarbyxorna på sketna byggen
Postad 21 August 2009 - 07:24
gockelinus
-
gockelinus
-
Lärjunge
-
-
322 inlägg
Har nu äntligen fått ett kollinr från Telenor!!!! så min kommer förhoppningsvis imorgon!!!! senast måndag! Hatar när man blir lovad något som helt plötsligt blir något annat!!!! Men men nu är den på väg!!!!
Kommer att få min iphone idag.... är på väg till mitt utlämningsställe!!!!
Redigerat av gockelinus, 21 August 2009 - 07:25.
Postad 21 August 2009 - 09:52
fredde888
-
fredde888
-
Rookie
-
1 inlägg
E-mail från 3! Minst 5 veckors leveranstid inklusive de två veckorna jag redan har väntat...
Vi skickar detta brev till dig för att informera om gällande leveransstatus av din beställda iPhone 3GS 32GB Svart.
Tyvärr har Apple, som tillverkar iPhone, stora problem med att leverera de enheter vi har beställt av dem. Detta beror främst på att modellen 3GS har varit mer framgångsrik än de räknat med och produktionen därför inte hunnit med. Detta gäller m a o alla operatörer och är inget specifikt för 3. Vi har daglig kontakt med Apple för att följa utvecklingen.
Alla order som har lagts hos oss placeras i turordning, och de telefoner vi får till vårt lager levereras till våra kunder samma dag som de kommer in.
Den information vi nu fått från Apple är att din order kan levereras tidigast om 3 veckor. Vi önskar verkligen att vi kunde ge dig en mer exakt leveranstid, men tyvärr har vi inte tillräckligt detaljerad information just nu.
Förseningen ska inte drabba dig som kund och därför kommer din bindningstid löpa från den dag du beställde. Din abonnemangsavgift kommer vi naturligtvis inte ta ut förrän den dag du fått din iPhone.
Vi kan dock glädjas åt att 3s nät blivit utsett till bästa mobila bredband 2009 i tidningen Mobils stora täckningstest. Detta är tredje året i rad vi vinner detta pris och det visar att du valt rätt operatör för att få ut det mesta av din iPhone. iPhone är helt enkelt bäst med 3.
Med vänliga hälsningar
Nicholas Högberg, Vice VD
Charlotta Lindahl, Chef för kundrelationer
Postad 21 August 2009 - 10:10
cbjorkman
-
cbjorkman
-
Användare
-
-
191 inlägg
Tror frågan ställdes tidigare i tråden men förblev obesvarad.
Jag beställde från Halebop för två veckor sen en 3GS 16gb och fick brev förra veckan om att kreditupplysning gjorts. Hade väntat mig att ett avtal skulle dyka upp i veckan iaf men ...nada.
Skickar Halebop telefon och avtal samtidigt eller måste man skicka in avtal innan de skickar telefonen?
Postad 21 August 2009 - 12:35
afe
-
afe
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Jag beställde en svart 32GB med Teliaabonnemang från PhoneHouse webb i förrgår, och den skickades idag så jag har den på måndag. Abonnemanget skickas tydligen separat, så jag lär få vänta en stund innan jag kan använda telefonen ...
Postad 21 August 2009 - 13:38
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1342 inlägg
Tror frågan ställdes tidigare i tråden men förblev obesvarad.
Jag beställde från Halebop för två veckor sen en 3GS 16gb och fick brev förra veckan om att kreditupplysning gjorts. Hade väntat mig att ett avtal skulle dyka upp i veckan iaf men ...nada.
Skickar Halebop telefon och avtal samtidigt eller måste man skicka in avtal innan de skickar telefonen?
Lovar inget men tror mig hört att de skickar avtal och iphonen ihop.
Postad 21 August 2009 - 14:09
brumie
-
brumie
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
jag beställde en hos phonehouse i onsdags. fick hem simkort från telia + avtal från phonehouse igår. Telefonen borde ha kommit.. kompisar som betällde en halv dag efter mig fick sina idag.
Postad 21 August 2009 - 14:25
Unregisteredb616f598
-
Unregisteredb616f598
-
Amatör
-
-
51 inlägg
Telenor har 32 Vit i lager på hemsidan.
Phonehouse.se har enligt samtal för 10 minuter sedan 32 svart och vit i lager, men bara med telenor.
Postad 21 August 2009 - 14:36
V1p3r
-
V1p3r
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Någon som har erfarenhet av phone house?
Det står idag fraktas som status och man tycker att det borde betyda att de skickat den men ibland vet man inte.
Hoppas att den kommer nästa vecka nångång.
Postad 22 August 2009 - 07:26
brumie
-
brumie
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Någon som har erfarenhet av phone house? Det står idag fraktas som status och man tycker att det borde betyda att de skickat den men ibland vet man inte.
Hoppas att den kommer nästa vecka nångång. 
Min har stått som fraktas sen i onsdags, men när jag snackat med supporten så kan de inte se att den skulle vara skickad, utan att den står i kö. Nästa sändning skall komma in slutet av aug. (alltså nästa vecka..)
Postad 22 August 2009 - 07:45
Werokigjar
-
Werokigjar
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Macforum i Gbg hade ett par vita 32:or igår, men dom var bundna till teleno resp Telia.
Postad 22 August 2009 - 12:11
V1p3r
-
V1p3r
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Min har stått som fraktas sen i onsdags, men när jag snackat med supporten så kan de inte se att den skulle vara skickad, utan att den står i kö. Nästa sändning skall komma in slutet av aug. (alltså nästa vecka..)
Vilken telefon är det du beställt? Jag beställde en svart 32GB och den skulle finnas i lager. Tvivlar dock på att det är sant.
Postad 24 August 2009 - 21:55
afe
-
afe
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Min svarta 32GB som jag beställde från PhoneHouse i onsdags levererades idag, liksom abonnemanget från Telia. Hittills verkar telefonen mycket trevlig (jag har inte haft någon iPhone tidigare).
Lite märkligt är dock att abonnemanget levererades aktiverat - Jag fick alltså inte några avtal från Telia som behövde skickas in, men det kanske inte behövs när jag betalade med ett kort som är mitt.
Postad 25 August 2009 - 10:27
Numb4Fun
-
Numb4Fun
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Går det fortare att beställa från Telias hemsida än att sätta upp sig på bokningslistan i butiken?
Jag är redan på bokningslistan med det verkar ju som att det går hyffsat fort för vissa som beställt från nätet.
Kundtjänst tror att det tar 2-3 veckor till butik.
Postad 25 August 2009 - 11:11
Unregistered6d4a218c
-
Unregistered6d4a218c
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
Hmm såg att Telenor har 3GS 32Gb till salu på hemsidan utan abonnemang och bindningstid för 7800:- om jag tolkar uppgifterna rätt, är den operatörsfri då?
Postad 25 August 2009 - 11:14
Loo755
-
Loo755
-
Forumräv
-
-
673 inlägg
Nej, den är låst till Telenor i ett år. Vill du ha en olåst "operatörsfri" får du betala strax under 10.000:-
Redigerat av Loo755, 25 August 2009 - 11:16.
Postad 25 August 2009 - 11:22
Unregistered6d4a218c
-
Unregistered6d4a218c
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
Hmm ok vart då med garanti? Blocket - 3 trappor i Sundbyberg räknas inte
Postad 25 August 2009 - 11:50
Loo755
-
Loo755
-
Forumräv
-
-
673 inlägg
På Macoteket som är en Apple Premium Reseller och Apple Auktoriserad service provider. Så nog är det garanti alltid.
Postad 25 August 2009 - 12:14
Unregistered6d4a218c
-
Unregistered6d4a218c
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
Dom kunde inte leverera den operatörsfri i dagsläget, de håller på att förhandla med en leverantör om detta i nuläget men visste inte riktigt om status för detta eller pris. Bad mig återkomma nästa vecka så skulle de förhoppningsvis ha lite mer information men det lät som att dealen om den går igenom skulle dröja några veckor till.
Postad 25 August 2009 - 17:40
Loo755
-
Loo755
-
Forumräv
-
-
673 inlägg
.....och jag var in i fredags och pratade med de och fick det priset på en operatörsfri och klar för leverans, men avstod då det priset var alldeles för högt.
Du måste lära dig att ställa krav, det är liksom ingen rymdfärja du ska köpa utan en telefon - självklart går det att köpa en operatörsfri iPhone till "rätt" pris. ALLT går att köpa till "rätt" pris.
Postad 25 August 2009 - 18:02
-Seb-
-
-Seb-
-
Användare
-
-
122 inlägg
Fick man ett brev av Tre idag... Är 864e i kön, kommer ta MINST 3 veckor... Fy fan va tråkigt det känns
Postad 25 August 2009 - 18:16
carrouw
-
carrouw
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
har väntat i snart 3 veckor på min från telenor, börjar lessna! känns trisst när man blir lovad en sak och får vänta 2 veckor längre än vad man blev lovad. å andra sidan blir jag inte förvånad, dom vill ju sälja. Inte vill dom ge direkta svar varken när jag ringer eller mailar heller, dålig service tycker jag nog!
Postad 25 August 2009 - 21:56
Unregistered6d4a218c
-
Unregistered6d4a218c
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
.....och jag var in i fredags och pratade med de och fick det priset på en operatörsfri och klar för leverans, men avstod då det priset var alldeles för högt.
Du måste lära dig att ställa krav, det är liksom ingen rymdfärja du ska köpa utan en telefon - självklart går det att köpa en operatörsfri iPhone till "rätt" pris. ALLT går att köpa till "rätt" pris.
Jo det är väl dagens sanning men nu diskuterades själva prislappen aldrig utan det sades kort och gott att dom förhandlade om det och eftersom det inte var klart kunde han inte ge ett svar. Hade han velat sälja hade han förmodligen sagt den prislapp som råder, likaså Tre och Tele2 har uttryckligen sagt att de inte kan sälja dem operatörsfria (med garanti), gällande Tre har det förfrågats i både butik och kundtjänst. Sen om det har one of a kind i butiken så kanske priset inte blir någe vidare, får de däremot till denna deal med leverantören så kan man ju hoppas på en bättre peng och kanske därför de just inväntar att det ska bli klart. Man får se vad de kommer fram till.
Redigerat av Unregistered6d4a218c, 25 August 2009 - 22:45.
Postad 26 August 2009 - 06:10
frX
-
frX
-
Användare
-
-
185 inlägg
Fick man ett brev av Tre idag... Är 864e i kön, kommer ta MINST 3 veckor... Fy fan va tråkigt det känns
Vill du dela av dig med färg och storlek?  Och när du beställde då!
Postad 26 August 2009 - 08:03
b0wlingb0y
-
b0wlingb0y
-
Lärjunge
-
-
390 inlägg
Min flickvän beställde en vit 32GB från halebop i Måndags i födelsedags present till mig (jag vet - I´m a lucky guy  ). Den skickades igår och ligger nu och väntar på att köras ut till mitt utlämningsställe så jag borde ha den i handen i eftermiddag. Trodde jag skulle behöva vänta flera veckor men dom verkade finnas i lager...
Postad 26 August 2009 - 08:34
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1342 inlägg
Då kan du vara riktigt glad för jag beställde en svart 16gb i fredags och den är inte skickad än. Från halebop alltså.
Postad 26 August 2009 - 08:39
b0wlingb0y
-
b0wlingb0y
-
Lärjunge
-
-
390 inlägg
Då kan du vara riktigt glad för jag beställde en svart 16gb i fredags och den är inte skickad än. Från halebop alltså.
Believe me - I´m happy..!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
genstruktur
2026-05-20 17:03:16
-
Projektorn uppe och allt verkar fungera
genstruktur
2026-05-20 17:02:29
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|