Kommentarer till Bygge golvhögtalare. av Beijergard
Startad av
Beijergard
, Sep 08 2009 08:16
65 svar till detta ämne
Postad 21 November 2009 - 14:26
Hög klass som vanligt på dina byggen.
Designen är nästan 50% på ett bygge,dom ska ju vara lika mkt möbel som högtalare!!
Hur har du fäst betongfoten i högtalaren?
Designen är nästan 50% på ett bygge,dom ska ju vara lika mkt möbel som högtalare!!
Postad 21 November 2009 - 22:56
Underbart bygge! Märks att du har stort tålamod och inte har tagit några genvägar alls!
Postad 22 November 2009 - 11:31
Jo dom låter väl okejBra jobbat.....hur låter dom nu då?
Jäkligt sugen på att låna hit en polares Mirage M7-si för att jämföra med mina nu när han skaffat M3-si.
Mirage är bland de bästa jag hört för 4k begagnat!
TackarHög klass som vanligt på dina byggen.
Dina byggen är inte så tokiga dom heller
Nederst på högtalaren sitter.... Vågar jag säga detta? Möbeltassar! som står mot plattan. Tror inte de är den bästa lösningen, men dom står där iaf
Klart man försökte gena på några ställen, men då var det bara göra omUnderbart bygge! Märks att du har stort tålamod och inte har tagit några genvägar alls!
Redigerat av Beijergard, 22 November 2009 - 11:47.
Postad 20 December 2009 - 19:43
tänk om man varit lika duktig snickare som du när man slängt ihop högtalarna! Ser jäkligt nice ut!
Postad 22 December 2009 - 10:44
Jag börjar tröttna på allt trä hemma, funderar på om jag ska bygga ny tvbänk och soffbord. Är någon sugen på dessa så är det bara ropa 
Funderar också på hur högtalarna hade sett ut med vit pianolack istället för eken! i min fantasi hade det blivit snuskigt snyggt!
Funderar också på hur högtalarna hade sett ut med vit pianolack istället för eken! i min fantasi hade det blivit snuskigt snyggt!
Postad 04 October 2011 - 20:05
Riktigt nice !!!!!:-)
Hur spelar dom då ?? spelar dom i närhet av hur bra dom ser ut så e de ju grymt :-)
Hur spelar dom då ?? spelar dom i närhet av hur bra dom ser ut så e de ju grymt :-)
Postad 14 October 2012 - 09:04
Vilket gediget bygge, tummarna UPP.
Hoppas dom låter lika bra som designen :-))
Hoppas dom låter lika bra som designen :-))
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
125 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?