Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Assassin's Creed II -2009

92 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Assassin's Creed II (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9.444444 (8) 625:-
Assassin's Creed II - Black Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 (0) Inga priser
Assassin's Creed II - White Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 8.333332 (2) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 16 December 2009 - 10:53

Mike_the_pipe
  • Mike_the_pipe
  • Användare

• 125 inlägg
  • 0
Jag störde sönder mig på upprepningen i 1:an, pallade inte ens spela igenom hela... men efter era goa kommentarer blir d nog och svänga förbi stan i em och shoppa ...

Postad 16 December 2009 - 18:10

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0

Info om Assassin's Creed II:s två innehållspaket

Sequence 12: Battle of Forli

End of January - $3.99

Assassin’s Creed II Sequence 12: Battle of Forli expands the Assassin’s Creed II experience by delivering a missing piece of the storyline. Join Machiavelli and Caterina Sforza to defend Forli from the Orsi Brothers. Accomplish a daring rescue and prevent the Piece of Eden from falling into the hands of the Templars. Uncover new depths to the historical conspiracy by gaining access to six challenging new memories. Pilot Leonardo’s flying machine across Romagna.

Sequence 13: Bonfire of the Vanities
End of February - $4.99

A must for Assassin’s fans, Assassin’s Creed II Sequence 13: Bonfire of the Vanities continues to expand the addictive AC2 universe. Work with Machiavelli to free the city of Florence from the grip of the mad monk Savonarola by targeting influential citizens under his control. Battle, sneak and free-run your way through more than ten challenging new memories. Discover a new district of Florence, and utilize Ezio’s brand new move: the spring-jump.

Postad 16 December 2009 - 19:16

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0

Sådärja, 28 timmar tog det, 46/50 achievments blev det. ;)

Kan bara säga fyfabian vilket bra spel! :D

äh kom igen nu! bara 4 achievements kvar. bara att ge sig på dom med :wub:

Postad 16 December 2009 - 20:09

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0

Kan bara säga fyfabian vilket bra spel! :wub:

Lär nog beställa denna av tomten ;)

Postad 16 December 2009 - 20:21

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0

Jag störde sönder mig på upprepningen i 1:an, pallade inte ens spela igenom hela... men efter era goa kommentarer blir d nog och svänga förbi stan i em och shoppa ...

Tyckte precis samma sak, men köpte 2:an ändå, 50/50 fixat och jag njöt varje stund jag spelade! sjukt bra =)

Postad 16 December 2009 - 20:53

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

äh kom igen nu! bara 4 achievements kvar. bara att ge sig på dom med :wub:

Hehe, det kommer nog, men 2 av dom innebär 100/100 fjädrar... ;)

Redigerat av -Palle-, 16 December 2009 - 20:54.

Postad 16 December 2009 - 21:18

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
hehe det är inte så jobbigt. speciellt inte när man har kartor att tillgå ;)

Postad 31 December 2009 - 12:09

briljant
  • briljant
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Jag var och köpte AC2 på mellandagsrean. Jag hade inte så höga förhoppningar men j*vlar vilket roligt spel! Nu har jag suttit 5 dagar i sträckoch nött AC2 så fort jag har fått möjlighet.

Jag älskar flytet i spelet och att det alltid finns något att göra. Blir som någon tidigare skrev känslan av att man ska bara ta sig till den utkickspunkten för att bara sen hitta ett till sigill eller en kodexsida. Otroligt beroende framkallande.

Sambon sitter bara brevid och ler åt en när man spelar eftersom jag är så djupt inne i det. ^_^

Ett måste till alla er som gillar äventyrs spel på Xbox!!! :)

Föresten, är det någon som vet varför man egentligen ska köpa tavlorna. Är det bara för att fylla ut villan eller har dem någon annan funktion?

Postad 01 January 2010 - 01:41

Unregistered1689
  • Unregistered1689
  • Lärjunge

• 365 inlägg
  • 0

Föresten, är det någon som vet varför man egentligen ska köpa tavlorna. Är det bara för att fylla ut villan eller har dem någon annan funktion?

De ökar värdet på villan också.

Postad 01 January 2010 - 01:50

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0

De ökar värdet på villan också.

+ achievements :(

Postad 02 January 2010 - 00:56

Unregisterede10e9503
  • Unregisterede10e9503
  • Mästare

• 3928 inlägg
  • 0
Började spela skiten igår och kom en bit på väg men sen blev klockan så mycket så jag fick lov att sluta innan jag hann komma till en ny save. Jag vet att spelet sparat flera gånger innan men lik förbannat när jag drar igång spelet idag så får jag börja om från början. Dynga!
Och vad är det för trams att man inte kan hoppa över filmsekvenser? På ett spel 2009? Jösses!
Och grafiken är under all kritik. Människorna ser ju ut som dom gör på en ps2a. Riktigt dåligt. Vart har skaparna lärt sig rita kvinnorna tex? Dom är ju inte snygga nånstans. Alla ser ju ut som hej kom och hjälp mig.
Så första intrycket är inte speciellt positivt!

Redigerat av Unregisterede10e9503, 02 January 2010 - 01:28.

Postad 02 January 2010 - 10:23

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

• 1680 inlägg
  • 0

Och dom där ###### pusslena är ju sjukt ologiska, t.ex. när man ska hitta 5 bilder med gemensam nämnare, jag fattar inte alls vad dom vill att jag ska hitta. Och när det är en bild man ska markera nånting på och allt det står under bilden är "Houdini chinese torture something something", vad vill dom att jag ska markera/leta efter?!?!

Började lira detta igår (på allvar denna gång) och vidhåller att översättningen till svenska är f-n i mig det sämsta jag sett. Utöver bajsnödiga uttryck som tex uppdraget "skärmytsling" och ord-för-ord direktöversättningar utan hänsyn tagen till en korrekt meningsuppbyggnad så har de på vissa ställen förstört spelet. Ett exempel är det allra första väggteckenpusslet där ledtråden är "Hitta den GEMENSAMMA nämnaren i bilderna. VÄLJ ut dessa fem" eller något i den stilen. Jag fattade inget (som derpious) ovan. Tyckte mig hitta flera olika gemensamheter i bilderna (nakna kvinnor, cheruber etc etc) men inga av mina försök var korrekt så jag slog upp det på nätet. Då hittade jag den ursprungliga engelska texten: "Five of these mythic scenes share a CORE similarity. PICK them out and you'll begin to see." Nämen, vem kunde ana att texten faktiskt hade en LEDTRÅD i sig, något de helt missat i den svenska bajsöversättningen. Så antingen har fyra-kluddaren och apan som "projektlett" honom helt missat kopplingen mellan texten och innehållet i spelet eller så har man medvetet inte brytt sig om att hitta en logisk översättning (visserligen har svenska språket inte lika "många" ord som engelskan men ändå ... ). Helt oförlåtligt.

Tur att de andra 99,99% av spelet är så bra :)

Postad 02 January 2010 - 10:28

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1115 inlägg
  • 0

Började spela skiten igår och kom en bit på väg men sen blev klockan så mycket så jag fick lov att sluta innan jag hann komma till en ny save. Jag vet att spelet sparat flera gånger innan men lik förbannat när jag drar igång spelet idag så får jag börja om från början. Dynga!
Och vad är det för trams att man inte kan hoppa över filmsekvenser? På ett spel 2009? Jösses!
Och grafiken är under all kritik. Människorna ser ju ut som dom gör på en ps2a. Riktigt dåligt. Vart har skaparna lärt sig rita kvinnorna tex? Dom är ju inte snygga nånstans. Alla ser ju ut som hej kom och hjälp mig.
Så första intrycket är inte speciellt positivt!

När det gäller grafiken på personerna i filmsekvenserna håller jag med, den är ganska svag. Men miljöerna tycker jag håller bra kvalitet ändå. Retar mig också ibland på att det inte går att hoppa över filmsekvenser vid vissa check points när jag måste börja om ibland. Och de kan ju vara långa.

När det gäller sparandet, du har inte råkat göra som Filip_M tidigare i tråden?

Det sparas automatiskt. Saken är att jag hade råkat gå in och pilla på inställningar, och jag försökte spara manuellt. Istället råkade jag "koppla bort" min autosave vilket gjorde att jag spelade utan att spara, vilket var väldigt dumt gjort.

Alltså behöver ni inte oroa er, det var jag som var klantig. :)

Språkinställningar byts genom att, som tidigare nämnts, byta lokalinställningarna på dashboarden.

Postad 02 January 2010 - 10:32

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1115 inlägg
  • 0

Började lira detta igår (på allvar denna gång) och vidhåller att översättningen till svenska är f-n i mig det sämsta jag sett.

Som nämnts tidigare, gå in och ändra lokalinställningarna på din xbox så får du engelska. Det är helt klart värt det. Spelade en timme eller så på svenska, men klarade inte mer.

edit: såg nu att du själv nämnt detta tidigare i tråden. Hehe, har du ändå inte orkat göra det så får du skylla dig själv. :)

Redigerat av jayreso, 02 January 2010 - 10:49.

Postad 02 January 2010 - 10:55

Palter
  • Palter
  • Forumräv

• 684 inlägg
  • 0
Så då har jag spelat klart det här. Var väldigt skeptisk till spelet eftersom AC 1 var som den var.

Ett riktigt roligt spel med en bra story.

Märker at jag har suttit med det här spelet lite för mycket senaste tiden. Var ute på promenad och gick förbi en stor kyrka. Började direkt tänka på enklaste och snabbaste vägen att klättra upp...

Redigerat av Palter, 02 January 2010 - 13:54.

Postad 02 January 2010 - 10:55

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

• 1680 inlägg
  • 0

Som nämnts tidigare, gå in och ändra lokalinställningarna på din xbox så får du engelska. Det är helt klart värt det. Spelade en timme eller så på svenska, men klarade inte mer.

Hehe, jo, iom att det var jag som först nämnde detta så förstod jag det :) Men att ändra Locale inställningen förändrar en del annat än bara inställningen av språket i AC2. Bla kommer den fukka upp en community min avatar är kopplad till. Inte riktigt värt det i mina ögon.

Postad 02 January 2010 - 11:06

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1115 inlägg
  • 0

Hehe, jo, iom att det var jag som först nämnde detta så förstod jag det :) Men att ändra Locale inställningen förändrar en del annat än bara inställningen av språket i AC2. Bla kommer den fukka upp en community min avatar är kopplad till. Inte riktigt värt det i mina ögon.

Aha. Dessa avatarer, ett riktigt otyg är vad de är. Därför har jag gjort min så ful som möjligt. Men visst känns det dåligt att AC2 inte kan tillåta en att välja textspråk i menyn när man ändå kan välja ljudspråk. Hoppas de inser detta i kommande Ubisoft-spel, Annars får det nog bli ett irriterat mail. :blink:

Postad 02 January 2010 - 11:28

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0
Klarade detta för någon vecka sedan. Förra årets spel utan tvekan i min mening! Kommer något spel överträffa det grafiskt före trean kommer ut?

Postad 02 January 2010 - 11:31

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

Klarade detta för någon vecka sedan. Förra årets spel utan tvekan i min mening! Kommer något spel överträffa det grafiskt före trean kommer ut?

Tyckte inte det var överdrivet snyggt, det snyggaste spelet just nu som jag har sett är Dantes Inferno demot.

Postad 02 January 2010 - 16:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Inte för att jag tycker det är snyggast men inom sandlådegenren kommer Just Cause 2 att krossa det i mars :)

Postad 03 January 2010 - 17:49

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

Inte för att jag tycker det är snyggast men inom sandlådegenren kommer Just Cause 2 att krossa det i mars :)

Begone, ditt fula JC-hypemonster! :)

Annars kan jag som sagt inte förstå er frustration över den svenska översättningen. Jag har sagt det förr och jag säger det igen - översättningen som erbjöds i AC2 är nästintill okonkurrerad i spelsammanhang, då den är i stora drag överkomlig men samtidigt inte fånig. Istället för att ha underliga översättningar som i senaste Ratchet and Clank eller varför inte ljudspår likt animerade barnfilmer från Pixar så kan man läsa texter och förstå den engelska motsvarigheten utan knussel. Jag förstår dock varför ni stör er på töntöversättningar såsom "örnsyn", "skärmytsling" och så vidare, men annars ... ja. Som sagt.

Måste inflika att ni överdriver om "hemligheten" och svårighetsgraden på detta. Översättningen var bra och vållade inga större problem - jag lyckades lösa pussel efter pussel utan problem. Om man tar klagomål från tråden:

Och dom där ###### pusslena är ju sjukt ologiska, t.ex. när man ska hitta 5 bilder med gemensam nämnare, jag fattar inte alls vad dom vill att jag ska hitta. Och när det är en bild man ska markera nånting på och allt det står under bilden är "Houdini chinese torture something something", vad vill dom att jag ska markera/leta efter?!?!

Nu hoppas jag att derpious kom över sin ilska över att inte lyckas, men jag bör trycka på det faktum att man sedan tidigare skulle finna
Spoiler
i tidigare kluringar/målningar/texter/bilder/porträtt, samtidigt som Assassin's Creed handlar om tempelriddare och kristna, heliga artefakter från Genesis. Ni har ett förstoringsglas och ni ska hitta något klotformat - är det så svårt? Jag kunde dock erkänna att själva urskiljningen var svår, men översättningen satte inga spår hos mig. I så fall när de skulle översätta bibliska texter om Kain och Abel.

Så antingen har fyra-kluddaren och apan som "projektlett" honom helt missat kopplingen mellan texten och innehållet i spelet eller så har man medvetet inte brytt sig om att hitta en logisk översättning...

Detta förklarar du så bra själv ...

visserligen har svenska språket inte lika "många" ord som engelskan men ändå ...

... Eller hur? Håller med dig helt på det senare.

Nu är det inte översättningsrelaterat, men man kan inte skippa filmsekvenser på vare sig Uncharted 2 eller Mass Effect, för att nämna några. Skjut utvecklarna?

Jo, återigen något som inte hör till översättningen. Eftersom jag ändå gav spelet en 9:a så måste jag försvara spelet, känner jag. Grafiken är fantastisk och miljöerna är givetvis förgyllande, men jag tycker inte ansikten är så fruktansvärt gjorda. Vissa såg till och med bra ut. Nu märker jag att det är en smakfråga, men du kan väl inte på fullaste allvar mena att det är PS2-klass?

Postad bild

Mot PS3/Xbox 360?
Postad bild

Nu tog jag det ordagrant, men jag ser att Kristen Bell är Kristen Bell för att nämna ett exempel. Nu såg jag aldrig någon från Medici-familjen eller Machiavelli i verkliga livet, eftersom de är långt bortgångna, så jag kan inte säga precis om de är så exakta så att man bör vråla "real gfx!!!", men jag tycker att det är god kvalité. All round i stort sett.

Redigerat av Filip_M, 03 January 2010 - 19:37.

Postad 05 January 2010 - 10:16

Unregistered8b4a8e90
  • Unregistered8b4a8e90
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0
Bara det att saker och ting poppar upp när man kommer närmare gör ju att spelet förtjänar att kastas. Hel plötsligt har man sprungit in i något som inte var där för två sekunder sen...

Postad 06 January 2010 - 13:22

Unregisteredb30efd09
  • Unregisteredb30efd09
  • Lärjunge

• 424 inlägg
  • 0
Någon som vet var man kan hitta spelet för en bra peng i butik? 599:- är i häftigaste laget anser jag.

Postad 06 January 2010 - 13:24

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Någon som vet var man kan hitta spelet för en bra peng i butik? 599:- är i häftigaste laget anser jag.

Du har inte funderat på att kolla på Prisjakt? :)

Postad 06 January 2010 - 13:37

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Jag älskade pusslen. Skitbra grejor! Bland de sista där man skulle dekryptera snurrhjul med hjälp av några bilder blev det det ganska svårt och relativt sett långsökt, men fortfarande bra gjort. När jag väl kom på lösningen tyckte jag att de var logiska om än väldigt svåra i vissa fall.

Nämen, vem kunde ana att texten faktiskt hade en LEDTRÅD i sig, något de helt missat i den svenska bajsöversättningen. Så antingen har fyra-kluddaren och apan som "projektlett" honom helt missat kopplingen mellan texten och innehållet i spelet eller så har man medvetet inte brytt sig om att hitta en logisk översättning (visserligen har svenska språket inte lika "många" ord som engelskan men ändå ... ). Helt oförlåtligt.

Tur att de andra 99,99% av spelet är så bra :)

Varför (och hur) spela på svenska? Jag visste inte ens att det gick. ;)

Redigerat av Unregisterede32cf070, 06 January 2010 - 13:38.

Postad 06 January 2010 - 14:14

Unregisteredb30efd09
  • Unregisteredb30efd09
  • Lärjunge

• 424 inlägg
  • 0

Du har inte funderat på att kolla på Prisjakt? :)

online ja, elgiganten tar tex 489 internetpris och 599 i butik. Jag syftade på om någon känner till en fysisk butik där man kan köpa det billigare än så.

edit: Kollade igen nu på elgiganten och nu står det 489:- men dom har tagit bort internetpris prylen - någon som vet vad som gäller?

edit2: Hehe, nevermind... Bad min älskade sambo kolla om det fanns på gamestop i nordstan billigt begagnat, nu ringde hon och säger "du, vad var egentligen anledningen till att jag skulle köpa det på gamestop?" "jo att det kanske fanns billigt begagnat" -"jaha det fattade inte jag jag har köpt det nu och jag är inte där längre s nu får du ta det". ;)

Redigerat av Unregisteredb30efd09, 06 January 2010 - 14:23.

Postad 06 January 2010 - 14:20

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0

Bara det att saker och ting poppar upp när man kommer närmare gör ju att spelet förtjänar att kastas. Hel plötsligt har man sprungit in i något som inte var där för två sekunder sen...

Har spelat igenom hela spelet på 360:n utan att detta inträffat en enda gång. Var snarare imponerad över att man faktiskt ser en del rörelse även när man klättrat en bit högre upp till skillnad mot exempelvis GTA IV.

Skumt att en del har så stora problem med så små saker...ibland undrar man om folk sitter med betaversioner...

Postad 06 January 2010 - 21:11

Unregisterede6970ea2
  • Unregisterede6970ea2
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0
Hjälp,
jag måste vara otrolig dålig gamer.
Har redan kört fast. Det är redan där i början där han tävlar mot sin bror att komma först till taket på kyrkan. (några minuter in i spelet).

jag springer fram till kyrkan för att klättra upp men han står kvar och gör ingenting.
har fått för mig att jag ska trycka på 'B' för att klättra. Move-spaken trycker jag framåt.

Behöver hjälp så att jag kommer lite längre i allafall.

Postad 06 January 2010 - 21:14

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

Behöver hjälp så att jag kommer lite längre i allafall.

Du trycker väl på A för att hoppa upp på väggen och sen håller du in RT för att fortsätta klättra uppåt.

Postad 06 January 2010 - 21:38

Unregisterede6970ea2
  • Unregisterede6970ea2
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0
Tack för hjälpen derpious. Nu fick jag till det, när jag höll in RT så blev A=Hoppa.

Postad 06 January 2010 - 22:21

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0

Inte visste jag att du hade en PS3:a, kör spelet på din 360 istället... :)

Postad 07 January 2010 - 17:01

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Någon mer som kör spelet på Italienska? Engelskan med brytning är outärdlig. Spontant ville jag inte köpa spelet efter att hört rösterna, men så upptäckte jag att man kunde köra med det "riktiga" språket.

Postad 09 January 2010 - 00:23

Unregistered1689
  • Unregistered1689
  • Lärjunge

• 365 inlägg
  • 0

Någon mer som kör spelet på Italienska? Engelskan med brytning är outärdlig. Spontant ville jag inte köpa spelet efter att hört rösterna, men så upptäckte jag att man kunde köra med det "riktiga" språket.

Jag körde igenom hela spelet på italienska. Det kändes mycket intressantare och mer genuint. Som man nästan var där. Dessutom är ju italienska ett så skönt språk :).

Postad 09 January 2010 - 11:10

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Xbox Magazine UK har en lista på 10 saker man bör pröva på :)

Between introducing the secret assassination skills and talking you through the new features, Assassin's Creed II's tutorials are good at teaching you the majority of the game's must-see features. But not all of them...

OXM

Postad 09 January 2010 - 12:55

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0
Fan, jag visste inte att man kunde lära sig nya saker av combat trainern, blir lite sur för att man inte fick nåt tips om det ingame.
Då kanske en av achivementsen makes more sense, nåt om att man ska skada 5 fiender med en sweep attack som jag aldrig fattade hur man kunde göra. Nu har jag ju klarat spelet och ser ingen poäng i att återvända bara för det tyvärr.

Postad 10 January 2010 - 07:50

Unregisterede6970ea2
  • Unregisterede6970ea2
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0
Beroendeframkallande, svårt att sluta när man satt igång.

Postad 14 January 2010 - 16:47

Unregisteredd6fd98d2
  • Unregisteredd6fd98d2
  • Användare

• 221 inlägg
  • 0
Ett flerspelarläge till Assassin's Creed II är på väg, vilket den som bläddrat genom Ubisofts nyligen offentliggjorda räkenskapshandlingar kanske märkt.

Enligt en representant från Ubisoft som Gamespot talat med får vi dessutom reda på att multiplayerdelen ska vara helt fristående och att Ezio Auditore da Firenze kommer att vara huvudpersonen. När tillägget kommer, i vilken form och hur mycket det kostar står ännu skrivet i stjärnorna över Venedigs himmel.
// gamereactor.se woho. hoppas det blir grymt.

Postad 14 January 2010 - 22:03

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
är inget till ac2, utan ett nytt spel.

Postad 23 January 2010 - 14:30

Unregisteredd6fd98d2
  • Unregisteredd6fd98d2
  • Användare

• 221 inlägg
  • 0
Det första av två utannonserade paket med nytt material till Assassin's Creed 2 kommer torsdagen den 28 januari, twittrar Ubisoft. Paketet heter Battle of Forli och släpps via PSN och Xbox Live för 3,99 euro (ungefär 40 kronor) respektive 320 Microsoft-poäng.

Paket nummer två, Bonfire of the Vanities, ska enligt tidigare uppgifter dyka upp under februari. // level7.nu

Postad 16 February 2010 - 20:40

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
I övermorgon 18 feb kommer dlc igen :)

Ubisoft has offered two new screens and some details on Bonfire of the Vanities (AKA Sequence 13), which will be comprised of ten memories following Ezio's attempt to aid Machiavelli in freeing Florence from the influence of one Savonarola. It's up to Ezio to target key citizens under Savonarola's control and attempt to win them over through diplomatic discourse, including meetings over tea and the occasional quilt party. Oh, wait -- sorry, we had that wrong. He kills them. All.

The chapters of the lost memory sequence take Ezio to several of Florence's well-known locales, such as the Palazzo Medici, Santa Maria dei Frari and -- wait, the Arsenal Shipyard? What, did you run out of awesome Italian names, Ubisoft?

Redigerat av Audio Code 3, 16 February 2010 - 20:40.

Postad 06 May 2010 - 16:51

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Spelet har kammat hem stor slam i Canada :)

Won Best Technology, Visual Arts and Game Design and Best Canadian Made Console Game :)

Postad 23 September 2010 - 07:57

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Lägsta Pris @ MM för 99kr nu :)

Postad 23 September 2010 - 14:33

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Utgåvor av AC2 verkar vara en djungel... Det finns ju standardutgåvan, Complete Edition och något som kallas Game of the year Platinum/Classics. Vilken är det som gäller? Har Complete och GOTY samma innehåll?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.