Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Assassin's Creed 2

223 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Assassin's Creed II (56 medlem(mar) har röstat)

Ditt betyg på spelet:

1. 5 (30 röster [53.57%])

Procent av omröstning: 53.57%

2. 4 (19 röster [33.93%])

Procent av omröstning: 33.93%

3. 3 (6 röster [10.71%])

Procent av omröstning: 10.71%

4. 2 (1 röster [1.79%])

Procent av omröstning: 1.79%

5. 1 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

Rösta Gäster kan inte rösta
Assassin's Creed II (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8.566666 (29) 99:-
Assassin's Creed II - Black Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 7.5 (1) Inga priser
Assassin's Creed II - White Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 0 7.5 (1) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 18 November 2009 - 23:39

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0

Någon i Göteborg som inte lyckats få en Black edition men vill ha en kan ju PMa mig jag har 2 stycken att hämta ut imorgon.

Önskar jag kunde men bor i sthlm :/

Postad 19 November 2009 - 06:37

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1676 inlägg
  • 0
Nu har jag kommit hem efter jobbet.. bara fyra timmar kvar till härligheten dimper ner i postlådan!! ;)

/Christian

Postad 19 November 2009 - 13:57

relg
  • relg
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0
Var in på Gamestop och hämtade mitt ex idag, black edition var slut men de hade white kvar.
Om jag lade 100kr istället för 1kr så skulle jag få en stor box som säljaren tyckte var skitfrän, det tyckte inte jag.
Dessutom ingick en bana och en actionfigur som föreställer Enzio.

Jag tog den vanliga för 1kr istället (har bytt in 2 spel tidigare) och fick då med en lapp.
När jag kom ut i bilen och kollade så var det en kod på lappen för att låsa upp en bonusbana, troligen den som följer med i white edition. Haha skrattade för mig själv.
Kartan hade väl vart kul att ha, men känner jag mig rätt hade jag vecklat ut den en gång och sen hade den bara tagit plats.

Black edition verkar tufft då Assassins gör sig bra i svart, å andra sidan kan man ju köpa nya dräkter i spelet så jag ser inte någon direkt mening med det heller. Tror jag kommer njuta av spelet lika fullt.

Tog lappen idag också, dubbelt skoj! Nu blir det ut och köra, lönnmördandet kan vänta. :rolleyes:

Postad 19 November 2009 - 16:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
"Killsen" man gör i det här spelet är ju helt otroligt underhållande och bad ass :rolleyes:

Edit: Marknaden eller bytestrådarna Fiddey.

Redigerat av Zoiler, 19 November 2009 - 16:54.

Postad 19 November 2009 - 20:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Här kommer Filips mastiga recension :rolleyes:

Assassin's Creed II

Postad 19 November 2009 - 21:09

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1676 inlägg
  • 0
VAD I H**VETE?!!! VARFÖR HYPAR INGEN OM DET HÄR SPELET?!!

Nu har jag spelat i 7,5 timme och WOW! Jag älskade idén med ettan... men som alla vet så var det repetivt. AC2 går, ta mig tusan, på speed jämfört med ettan! Hittills älskar jag spelet.

Nu är jag tyvärr lite för hypad för att skriva något välformulerat om spelet. Men jag älskar det! Det har allt och MYCKET mer som inte ettan hade. Det är som någon skrev, GTA4 fast AC! :)

KÖP KÖP KÖP!!

Just nu känns det här som det bästa spelet genom tiderna i mina ögon! Jag har aldrig blivit så positivt överaskad av ett spel. Känner mig som 12 år igen ;)

/Christian

Postad 19 November 2009 - 21:16

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

VAD I H**VETE?!!! VARFÖR HYPAR INGEN OM DET HÄR SPELET?!!

Kallar du inte min recension hype så vet jag inte vad det är. :)

Postad 19 November 2009 - 21:20

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1676 inlägg
  • 0

Kallar du inte min recension hype så vet jag inte vad det är. :P

Den är hype :D

Men två forumsidor om detta überfeta spel..?? ;) Det förtjänar lika mycket uppmärksamhet som MW2, om inte mer! :)

/Christian

Postad 19 November 2009 - 21:23

FirebladeX
  • FirebladeX
  • Användare

• 227 inlägg
  • 0

Här kommer Filips mastiga recension :)

Assassin's Creed II

Mycket bra skrivit.

;)

Postad 19 November 2009 - 22:56

Moberg17
  • Moberg17
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0
Jag har blivit riktigt sugen på att köpa AC2 men har inte spelat ettan. Är det värt att köpa ettan för 150 spänn eller ska man hoppa på det här direkt?

Postad 19 November 2009 - 23:04

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

Jag har blivit riktigt sugen på att köpa AC2 men har inte spelat ettan. Är det värt att köpa ettan för 150 spänn eller ska man hoppa på det här direkt?

Det kan komma vissa scener eller dialoger där de hänvisar till Altaïr eller storyn i ettan, men det är inte ofta. Kör på tvåan. :)

Fast du förstår lättare hur fantastiskt utvecklat tvåan är gentemot ettan om du spelar föregångaren, så det är lite ambivalent det där.

Redigerat av Filip_M, 19 November 2009 - 23:05.

Postad 19 November 2009 - 23:15

brottarkungen
  • brottarkungen
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Hur är det med framerate och screen-tearing? Såg att några klagade på ps3-versionen på ett annat forum.

Postad 19 November 2009 - 23:39

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

Hur är det med framerate och screen-tearing? Såg att några klagade på ps3-versionen på ett annat forum.

I x360 såg jag ingen speciellt utmärkande screen-tearing. Frameraten höll sig på en lagom nivå och det dök väl lite smått någon gång när det hände mycket på skärmen. Så mycket att klaga på vet jag inte om det är.

Postad 19 November 2009 - 23:46

brottarkungen
  • brottarkungen
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

I x360 såg jag ingen speciellt utmärkande screen-tearing. Frameraten höll sig på en lagom nivå och det dök väl lite smått någon gång när det hände mycket på skärmen. Så mycket att klaga på vet jag inte om det är.

Okej men folk som spelat båda tyckte ps3-versionen var sämre på dom grejerna. Fast sånt där kan ju vara vääääldigt olika hur man uppfattar det.

Postad 19 November 2009 - 23:58

reflux
  • reflux
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0

Okej men folk som spelat båda tyckte ps3-versionen var sämre på dom grejerna. Fast sånt där kan ju vara vääääldigt olika hur man uppfattar det.

Nej, det är nog tyvärr fakta snarare än tyckande, som vanligt med cross platform-titlar m ao, men det var väl ändå knappast därför som man skaffade sin PS3a och såååå stor är inte skillnaden.

http://www.eurogamer...ace-off-article

Postad 20 November 2009 - 02:30

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1676 inlägg
  • 0
Snacka om att min sambo varit go idag :) Hon har låtit mig njuta av spelet hela 10 timmar!!! :D

Det här är det roligaste jag spelat någonsin. AC2 passar säkert inte alla men för mig är det som handen i handsken.

Vissa gillar bilspel, vissa gillar äventyr. Passar det så passar det. Och då passar det j*kligt bra ;)

/Christian

Postad 20 November 2009 - 03:26

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

Snacka om att min sambo varit go idag :) Hon har låtit mig njuta av spelet hela 10 timmar!!! :D

Det här är det roligaste jag spelat någonsin. AC2 passar säkert inte alla men för mig är det som handen i handsken.

Vissa gillar bilspel, vissa gillar äventyr. Passar det så passar det. Och då passar det j*kligt bra ;)

/Christian

Fan, du verkar ju helt i extas. :P
Hoppas jag får min White Edition idag, beställde från Elgiganten i Onsdags natt,

Jag har inte heller lirat ettan. Ska bli grymt spännande.

Bra recension också Filip.

Postad 20 November 2009 - 08:14

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0
Kanske borde spana in det ändå.. Älskade gamla Thief spelen..

Postad 20 November 2009 - 08:37

stone
  • stone
  • Lärjunge

• 336 inlägg
  • 0
Det här spelet är ju RIKTIGT kul!
Har inte spelat AC förut och det tog lite tid att komma in i hur man på bästa sätt
skall hoppa och klänga omkring, men när det väl satt var det ju underbart.

Bra variation mellan smyg och action och dessutom gillar jag den grafiska stilen enormt.
Man verkar ha valt en lite mer smutsig look i spelet och inte så där knivskarpt som många nya spel envisas med.
Missförstå mig rätt, spel i HD kvalité är läckert, men AC2 tror jag vinner på att se lite mer "verkligt" ut.
Toppen!

Det här kommer jag att ha mycket kul med! :)

Postad 20 November 2009 - 09:41

relg
  • relg
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0
Det kan lagga till ibland (hade iofs haft ps3an på hela dagen.) och kan flimmra lite, fast det kanske ska vara så? Spelet är ju lite flimmrigt. ;)

Jag spelade ettan på Xbox360 men 2an på PS3.
Det var ju 2 år sedan jag spelade ettan, men jag upplever inget på PS3 versionen som störande, förutom att jag inte lärt mig bemästra kontrollen ordentligt ännu, hoppar lite fel ibland. :)

Har inte bestämt mig för om Engelska eller Svenska är bäst ännu, översättningen är riktigt hyffsad till Svenska. Med undantag för "skriftrulle" som är "scroll down" satt och tryckte frekvent på spaken och trodde jag skulle låsa upp något fräckt.
Trist att man behövde byta systemspråk på ps3an, vissa spel blir vedervärdiga med svenska.

Lätt ett måste ha spel!

Postad 20 November 2009 - 11:06

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Trist att man behövde byta systemspråk på ps3an, vissa spel blir vedervärdiga med svenska.

Lätt ett måste ha spel!

Det där är dagens sanning, klantigt gjort tycker jag. Fifa 10 och Ratchet and Clank lirar jag gärna på Svenska men aldrig att jag skulle vilja ha Uncharted eller Assassins Creed på annat än engelska.

Tror inte jag får min AC2 White Edition av ElGiganten på posten idag, tydligen något strul. Funderar på att avboka och hämta ut en vanlig utgåva på en av deras fysiska butiker, har planerat med en kompis att lira just AC2 i helgen.

Postad 20 November 2009 - 12:08

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0

Tror inte jag får min AC2 White Edition av ElGiganten på posten idag, tydligen något strul. Funderar på att avboka och hämta ut en vanlig utgåva på en av deras fysiska butiker, har planerat med en kompis att lira just AC2 i helgen.

Beställde också från ElGiganten, fick inte det idag. Så jag ringde kundtjänst och tydligen så har dom inte skickat ut några spel. Hon sa att det va konstigt med tanke på att dom hade en massa inne. Så hon skulle kolla upp det och sen höra av sig. Surt som fan!

Postad 20 November 2009 - 14:08

Haddirajan
  • Haddirajan
  • Lärjunge

• 461 inlägg
  • 0

Beställde också från ElGiganten, fick inte det idag. Så jag ringde kundtjänst och tydligen så har dom inte skickat ut några spel. Hon sa att det va konstigt med tanke på att dom hade en massa inne. Så hon skulle kolla upp det och sen höra av sig. Surt som fan!

Jag beställde mitt på elgiganten.se i början på veckan, och fick det igår på releasedagen, så några har de allt lyckats att skicka ut.

Postad 20 November 2009 - 14:36

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Så, då var röstningsfunktionen tillagd för er som känner er redo :)

Postad 20 November 2009 - 14:54

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0

Jag beställde mitt på elgiganten.se i början på veckan, och fick det igår på releasedagen, så några har de allt lyckats att skicka ut.

Ok.. Var det White Edition?
Jag beställde White Edition den 5 Nov..

Postad 20 November 2009 - 14:54

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Till mig har dom inga svar alls, sitter och väntar på att kundtjänst ska höra av efter att dom orkat ta upp mitt ärende. Ringt två gånger och blir tillsagd att vänta. Känns inte som om det är lönt att pusha mycket hårdare, får nog inse att mitt spel inte lär dyka upp idag.

Postad 20 November 2009 - 15:02

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0

Till mig har dom inga svar alls, sitter och väntar på att kundtjänst ska höra av efter att dom orkat ta upp mitt ärende. Ringt två gånger och blir tillsagd att vänta. Känns inte som om det är lönt att pusha mycket hårdare, får nog inse att mitt spel inte lär dyka upp idag.

Det kommer garanterat inte att dyka upp idag. Tjejen jag pratade med skulle ta upp ärendet och sen höra av sig. Som sagt så va det strul. Jag kan PMa dig när jag får mailet.

Postad 20 November 2009 - 15:21

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
Fick detta mail nyss.

"Hej,

Ert spel skickades från vårt lag idag. Det skickades som brev så ni borde få det i brevlådan i början på nästa vecka.

Trevlig helg!
Med vänlig hälsning / Best regards
Emil T

Kundcenter
"

Så förhoppningsvis så dyker spelet upp på måndag. :D

Postad 20 November 2009 - 16:14

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Fick detta mail nyss.

"Hej,

Ert spel skickades från vårt lag idag. Det skickades som brev så ni borde få det i brevlådan i början på nästa vecka.

Trevlig helg!
Med vänlig hälsning / Best regards
Emil T

Kundcenter
"

Så förhoppningsvis så dyker spelet upp på måndag. :D

Ett svar i alla fall, att det ska vara så svårt för dom att ge oss något så enkelt.

Tackar för att du postar det här, börjar tro att mitt ärende inte kommer hanteras alls.

Postad 20 November 2009 - 17:02

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

Det där är dagens sanning, klantigt gjort tycker jag. Fifa 10 och Ratchet and Clank lirar jag gärna på Svenska men aldrig att jag skulle vilja ha Uncharted eller Assassins Creed på annat än engelska.

Nej, men där måste jag inflika att det är lite obefogat. FIFA 10 och R & C låter fruktansvärt fjantigt med sin skolengelska. Till skillnad från AC 2 som har så få och obetydliga språkmissar att man häpnar över hur hög klass översättningen håller. Som att se på en film i mellansekvenserna - med svensk undertext - enligt mig.

Postad 20 November 2009 - 18:37

relg
  • relg
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0

Ja det är absolut värt 150:- kör på easy och tvinga dig igenom spelet så att du får ta del av storyn, sedan blir AC2 en upgrade. Om du tycker spelen verkar intressanta.
Annars kan du väl ge dig på 2an också på en gång men då kommer ju ettan kännas trist efteråt.

Hehe, jag tror att du missuppfattade mig där.
Personligen skulle jag aldrig spela Fifa på något annat språk än Engelska, Glenn Hysén gör mig mer förbannad än när jag gör självmål. Jag gillade svenska översättningen i AC2, talet är givetvis fortfarande på engelska och låtsasitalienska. Men det är riktigt bra. Dock var min fråga om man kanske missar detaljer i översättningen från engelska till svenska.

Ska åter nämna att svenska översättningen var riktigt bra, med undantaget för ett par fula missar. Men de är egentligen bara petitesser.

Jag tyckte inte White Edition var något speciellt, extra banan får man med iaf om man handlar på Gamestop.

Postad 20 November 2009 - 19:23

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

Jag gillade svenska översättningen i AC2, talet är givetvis fortfarande på engelska och låtsasitalienska.

Det går att ställa in så att man får lyssna på genuin, autentisk italienska. :D

Postad 20 November 2009 - 19:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Relg: Intressant "diskussion" du har på Gamereactor :) . Du får hajpa oss lite, förstår inte varför folk sitter där och klagar och inte tittar hitåt :D

Som han Deus Ex säger om subjektiva åsikter och sånt. Det är trevligt och allt, men folk är i slutändan ute efter recensenter som har liknande uppfattning som dem och gärna är lite konsekventa. Man sätter inte AC2 i samma stall som Mini Ninjas. Sätter man en sjua i ljud på både UC2 och AC2 så är det en" personlig åsikt" av folk som inte har någon större erfarenhet av ljudbilder i spel, eller inte brytt sig om att lyssna tillräckligt så man bara sätter ett "medelbetyg". Musik kan vara någorlunda subjektivt men inte röstskådespeleriet. Samma med hållbarheten i AC2, den är ju riktigt lång för speltypen men får också en sjua trots att det är mätbart.

Postad 21 November 2009 - 10:14

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1676 inlägg
  • 0
Oj, vad ni har mycket att se fram emot! :D Jag vet inte hur många timmar jag lirat nu.. men nog börjar det närma sig 20 timmar alltid :P Det går ju inte att sluta när man vet att något nytt kommer hända under nästa uppdrag! "Jag ska bara göra klart det här.. och det här.. föresten jag måste bara göra det här... nu så är det bara ett ställe jag ska till... så måste jag nog göra det också" :P Tror min sambo gett upp hoppet nu och låter mig spela tills jag klarat av den där skiten så att jag kan släppa det :D

Nej, jag önskar jag fick "spoila" hur mycket jag ville för det finns så mycket roligt! :)

Ettans idé var klockrent, tvåan har allt man kan önska sig! P E R F E K T är betyget!

Spoiler

/Christian

Postad 21 November 2009 - 10:21

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0
En fråga bara... det är väl inte LIKA repetivt som ettan?? La ner ettan efter ett par timmars spelande pga det.. :)
Lite sugen är jag på att skaffa detta, men då får det tusan vara variation på uppdragen...

Postad 21 November 2009 - 13:41

relg
  • relg
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0

Det går att ställa in så att man får lyssna på genuin, autentisk italienska. :)

Haha, jag kom inte på något vettigt ord för motsvarande svengelska.
Jag såg den funktionen, men jag tycker engelskan är grym tillsammans med svensk text precis som du säger.

Relg: Intressant "diskussion" du har på Gamereactor :P . Du får hajpa oss lite, förstår inte varför folk sitter där och klagar och inte tittar hitåt :(

Som han Deus Ex säger om subjektiva åsikter och sånt. Det är trevligt och allt, men folk är i slutändan ute efter recensenter som har liknande uppfattning som dem och gärna är lite konsekventa. Man sätter inte AC2 i samma stall som Mini Ninjas. Sätter man en sjua i ljud på både UC2 och AC2 så är det en" personlig åsikt" av folk som inte har någon större erfarenhet av ljudbilder i spel, eller inte brytt sig om att lyssna tillräckligt så man bara sätter ett "medelbetyg". Musik kan vara någorlunda subjektivt men inte röstskådespeleriet. Samma med hållbarheten i AC2, den är ju riktigt lång för speltypen men får också en sjua trots att det är mätbart.

Haha, man måste väl få avreagera sig lite?
Jag håller väl inte min högsta nivå själv men är man bärsärk så svingar man lätt fel ibland.

Som du säger, alla får tycka vad dom vill. Men vissa saker bara är, och går man så starkt mot strömmen så anser jag att han iaf borde förklara sig och ge ett argument för betygsättningen. Känns lite som "Äh, jag sätter en nia på grafiken så kanske någon blir nöjd." Någon som jobbar med spelrecensioner bör ju ha bättre insikt än så.

Jag tycker om att spelet är lätt både i strid och stealth, det lämnar utrymme för att leva sig in i det hela och försöka göra allt med finess. Jag är en kräsen betraktare så jag underhåller mig själv och försöker göra allt så som jag uppfattar perfektion för en lönnmördare. Tyvärr kan kontrollen missunna oss detta ibland.

Något som är kvar från ettan;
Jag upplever att när huvudkaraktären misslyckas oftare med klättringen när man är jagad. Eller så är det jag som blir mer stressad och trycker fel. Någon annan som tänkt på detta?

En fråga bara... det är väl inte LIKA repetivt som ettan?? La ner ettan efter ett par timmars spelande pga det.. :)
Lite sugen är jag på att skaffa detta, men då får det tusan vara variation på uppdragen...

Ja det är mer varierat än ettan, och MYCKET djupare i alla avseenden.
Men du spelar fortfarande som en lönnmördare, således blir dina uppdrag att lönnmörda och sånt som hör därtill.
Finns mer utmanande platser och sidouppdrag att ta sig till.

Jag körde iofs genom ettan med god min på någon dag.

Redigerat av relg, 21 November 2009 - 13:44.

Postad 21 November 2009 - 15:50

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0

Som du säger, alla får tycka vad dom vill. Men vissa saker bara är, och går man så starkt mot strömmen så anser jag att han iaf borde förklara sig och ge ett argument för betygsättningen. Känns lite som "Äh, jag sätter en nia på grafiken så kanske någon blir nöjd." Någon som jobbar med spelrecensioner bör ju ha bättre insikt än så.

Det roligaste är ju att AC1 fick 9/10. AC2 skulle alltså vara sämre... :) :( :)

Jag har sagt det förut, men det tål att sägas igen: Game Reactor suger...

Postad 21 November 2009 - 15:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Det roligaste är ju att AC1 fick 9/10. AC2 skulle alltså vara sämre... :) :( :)

Jag har sagt det förut, men det tål att sägas igen: Game Reactor suger...

Inte är det konsekvent i alla fall..

Postad 21 November 2009 - 22:01

Unregistered83d24039
  • Unregistered83d24039
  • Användare

• 163 inlägg
  • 0
Tänkte bara höra med er om ni visste,

Jag har köpt den svarta editionen av spelet och man får med en kod som man kan låsa upp 3 banor. Nu är min fråga hur vet man vilka banor som är så speciella med den svarta edt? Hänger dom ihop med storyn lr är det bara några uppdrag man kan göra i staden så man får xtra cash?

Postad 22 November 2009 - 19:13

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1676 inlägg
  • 0
Nu har jag klarat ut detta underbara äventyr! :) I min mening så piskade det här MW2 på fingrarna rejält.

Så nu kommer väl spelet ligga och samla damm... :P Fram med MW2 igen och sen lite MP :)

/Christian

Postad 22 November 2009 - 19:54

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

Nu har jag klarat ut detta underbara äventyr! :) I min mening så piskade det här MW2 på fingrarna rejält.

Så nu kommer väl spelet ligga och samla damm... :P Fram med MW2 igen och sen lite MP :)

/Christian

Vad tyckts om slutet? Jag kände att det var en slags mindfuck, gillar inte
Spoiler
I vilket fall så var det helt okej.

Öppnar för en tredje titel, I like. :P

Redigerat av Filip_M, 22 November 2009 - 19:54.

Postad 22 November 2009 - 20:25

relg
  • relg
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0
Min karta är full av efterlysningar men jag kan inte hitta på dem, försökt med örnsynen och allting men lyckas endå inte se dem fast jag går runt den väggen som de ska sitta på enligt kartan. Har ni någon idé vad jag gör för fel? Vad ska jag kika efter?

Postad 22 November 2009 - 20:28

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0

Min karta är full av efterlysningar men jag kan inte hitta på dem, försökt med örnsynen och allting men lyckas endå inte se dem fast jag går runt den väggen som de ska sitta på enligt kartan. Har ni någon idé vad jag gör för fel? Vad ska jag kika efter?

De sitter rätt ofta en bit upp på en avsats eller liknande, vänd blicken uppåt. :)

Postad 22 November 2009 - 20:45

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 0
Vad är det tänkt att man ska göra efter att Memory Sequence 11 är avklarat och man spelar som Desmond igen? Börjar misstänka att jag råkat ut för någon bugg :)

Postad 22 November 2009 - 22:53

relg
  • relg
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0

De sitter rätt ofta en bit upp på en avsats eller liknande, vänd blicken uppåt. :(

Ah, tack så mycket! Nu blev det lite billigare att bli av med uppmärksamheten, spenderat guld på massa talesmän.
Har ni några tips på att tjäna pengar?

Spoiler

Postad 23 November 2009 - 00:02

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

Vad är det tänkt att man ska göra efter att Memory Sequence 11 är avklarat och man spelar som Desmond igen? Börjar misstänka att jag råkat ut för någon bugg :(

Spoiler

Postad 23 November 2009 - 00:35

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 0

Spoiler

Finns inga knappar att trycka på, inga andra gubbar förutom Desmond heller. Går även att hoppa ut genom en port så man hamnar "under" hela byggnaden och simmar i sand/vatten, blir väl att spela om allt :(

Postad 25 November 2009 - 04:14

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0
Det är bättre än ettan, men det är buggigt som tusan, dessutom känns det som om man har sämre kontroll äver Ezio när man frispringer.
Ibland kan han även få för sig att hoppa rakt åt sidan från ett högt torn när man ville ta sig uppåt.

Dessutom är ansiktsanimeringarna hemska, 3d-modellerna är inte så mkt att hänga i granen heller...

Annars så gillar jag det, bättre blendsystem, och det är galet kul att locka bort vakterna med hjälp av glädjeflickorna :(

Redigerat av simulacra, 25 November 2009 - 04:19.

Postad 25 November 2009 - 16:18

Unregisteredc69b3e54
  • Unregisteredc69b3e54
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Tänkte höra med er som har klarat spelet. Får man spela vidare i "animus" som Ezio även när spelet är klarat. Tänkte exempelvis om man kan ta en trofé som "In Memory of Petruccio - Collect all the feathers" efter spelets slut, eller om man måste klara av det innan man spelat sista "minnet"?

Redigerat av Unregisteredc69b3e54, 25 November 2009 - 16:18.

Postad 25 November 2009 - 19:56

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

Tänkte höra med er som har klarat spelet. Får man spela vidare i "animus" som Ezio även när spelet är klarat. Tänkte exempelvis om man kan ta en trofé som "In Memory of Petruccio - Collect all the feathers" efter spelets slut, eller om man måste klara av det innan man spelat sista "minnet"?

Yes, det går. Man får möjligheten att klara alla sidemissions osv.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.