Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

DILOG DT-655HD DVR

227 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Dilog DT-655HD DVR 160GB (Digitalboxar) 1 6.357142 (13) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 11 January 2010 - 08:39

Bordius
  • Bordius
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

-
Inte mycket bättre bild, scart på 555an
Ingen möjlighet att "hoppa" ca 1 minut framåt/bakåt i inspelat material (skip-funktion) endast normal spolning
på 555 kan man hålla knappen intryckt och hoppa tiotals minuter på några sekunder.
Hdd i separat låda (fult och extra kablar)

Jag kan då ""hoppa" ca 1 minut framåt/bakåt i inspelat material (skip-funktion)" inga problem den använder jag flitigt.

Postad 11 January 2010 - 20:16

rydsen
  • rydsen
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Jag kan också direktspola 1-9 min framåt (via sifferknapparna) på inpelat material men inte i timeshiften det känns ju lite beige

har även problem med att ta emot vissa kanaler (muxar) har pratat med dilog och dom förklarar det med att jag har för stark signal ;)

annars så känns den väldigt stabil jämfört med tidigare 555:an

Redigerat av rydsen, 11 January 2010 - 20:18.

Postad 12 January 2010 - 13:31

Peter67
  • Peter67
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Fick hem min box igår, hade en Sagem PVR 64160 T som pajade (förmodligen hårddisken) tidigare.
Håller med om att fjärrkontrollen är väldigt riktkänslig och jag saknar möjligheten att kunna spola bakåt i direktsändning. Kommer det att funka efter uppdateringen? alla boxar buffrar väl nuförtiden??
Kan inte heller använda min TV-fjärrkontroll när jag kollar text-tv (tycker att text-tv är bättre via TVn) det har funkat på alla mina gamla boxar. Ngn som vet varför?
Köpte boxen för 795 kr via boxer, bra pris men är tveksam till att behålla den pga ovan nämda problem...

Hoppas på svar :)

Postad 14 January 2010 - 21:16

Andreas75k
  • Andreas75k
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Jag köpte boxen nyligen, och är i stort sett nöjd. Men jag får en mycket irriterande textruta som dyker upp med jämna mellanrum som säger "Tjänsten kan ej ses på denna enhet."

Det försvinner bara om man stänger av och sätter på boxen igen, men kan sen komma tillbaka om man växlar till en annan kanal eller bara av sig själv även utan kanalbyte.

Misstänkte att det kunde ha att göra med tjänsten Boxer TV-navigator, men ringde Boxer och bad dem aktivera det på mitt abonnemang, men problemet är kvar.

Är det någon annan som upplevt det här och som kanske vet hur man löser det?

Postad 15 January 2010 - 17:05

Unregistered2249a0d1
  • Unregistered2249a0d1
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
hej !

du kan försöka att låna någon annans kort och testa i din box. Du kan även ta ditt kort och testa i någon annans box som har navigator. Om problemet kvarstår i din box med det andra kortet då har du förmodligen en felaktig box eller inställning. Det kanske hjälper med en fabriksåterställning. Jag har inte fått medelandet. - Marianne

Redigerat av Unregistered2249a0d1, 15 January 2010 - 19:10.

Postad 18 January 2010 - 13:32

andekar
  • andekar
  • Lärjunge

• 449 inlägg
  • 0

Köpte boxen för 795 kr via boxer, bra pris men är tveksam till att behålla den pga ovan nämda problem...

Ni som lyckats köpa boxen via Boxer för 795kr... Hur gjorde Ni? ;) Ringde ni bara dit?
Vad är det för abonnemang som Ni förlängde?

Postad 18 January 2010 - 13:35

Unregisteredbc025998
  • Unregisteredbc025998
  • Användare

• 116 inlägg
  • 0

Ni som lyckats köpa boxen via Boxer för 795kr... Hur gjorde Ni? :wacko: Ringde ni bara dit?

Precis jag har kollat med Boxer också. Det bästa de kunde erbjuda mig var 1795 om jag förlängde 24 månader och gicg upp från mix till max... ;)

Postad 20 January 2010 - 23:02

peol9996
  • peol9996
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Precis jag har kollat med Boxer också. Det bästa de kunde erbjuda mig var 1795 om jag förlängde 24 månader och gicg upp från mix till max... <_<

Jag ringde till boxer och sa upp mitt abonemang. då blev jag erbjuden denna goa dilog dt-655hd för något strax under 800. Dom trumfar när man säger att man inte vill ha deras tjänster längre. Fick min boxer idag och jag är nöjd hittills.

Postad 21 January 2010 - 09:58

jekroth2
  • jekroth2
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
Köpte smartwii till mina Dilog 655 och 555 boxar igår funkar super direkt

Postad 21 January 2010 - 15:39

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

• 3945 inlägg
  • 0

Ni som lyckats köpa boxen via Boxer för 795kr... Hur gjorde Ni? :D Ringde ni bara dit?

Precis jag har kollat med Boxer också. Det bästa de kunde erbjuda mig var 1795 om jag förlängde 24 månader och gicg upp från mix till max... ;)

Jag ringde till boxer och sa upp mitt abonemang. då blev jag erbjuden denna goa dilog dt-655hd för något strax under 800. Dom trumfar när man säger att man inte vill ha deras tjänster längre. Fick min boxer idag och jag är nöjd hittills.

Ang. erbjudanden från Boxer, så kolla in: https://www.minhembi...howtopic=254425

Postad 27 January 2010 - 14:32

Andreas75k
  • Andreas75k
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

du kan försöka att låna någon annans kort och testa i din box. Du kan även ta ditt kort och testa i någon annans box som har navigator. Om problemet kvarstår i din box med det andra kortet då har du förmodligen en felaktig box eller inställning. Det kanske hjälper med en fabriksåterställning. Jag har inte fått medelandet. - Marianne

Har provat med fabriksåterställning, rengöra kortet och har även haft kontakt med Dilog och de verkar inte heller veta vad det är för fel. Lutar åt att jag får lämna tillbaka den och köpa en ny. Kanske att jag då försöker få det där erbjudandet från Boxer och tjäna några tusenlappar. :)

Köpte smartwii till mina Dilog 655 och 555 boxar igår funkar super direkt

Var får man tag i Smartwii numera, har de inte tvingats sluta med försäljningen, i alla fall här i Sverige?

Postad 01 February 2010 - 15:54

philipsguy
  • philipsguy
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0
Fick besked idag från Dilog att det kommer en ny firmware i första kvartalet 2010.

Postad 02 February 2010 - 18:19

Starpainter
  • Starpainter
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Jag köpte boxen nyligen, och är i stort sett nöjd. Men jag får en mycket irriterande textruta som dyker upp med jämna mellanrum som säger "Tjänsten kan ej ses på denna enhet."

Det försvinner bara om man stänger av och sätter på boxen igen, men kan sen komma tillbaka om man växlar till en annan kanal eller bara av sig själv även utan kanalbyte.

Misstänkte att det kunde ha att göra med tjänsten Boxer TV-navigator, men ringde Boxer och bad dem aktivera det på mitt abonnemang, men problemet är kvar.

Är det någon annan som upplevt det här och som kanske vet hur man löser det?

Vill du vara hygglig och slå av HDCP i menyn under inställning av utgångar. Testa sedan om det fungerar bättre mot din TV. Jag blev ombedd att formatera hårddisken,vilket jag oxå gjorde. Har inte sett skylten sen dess.
Vad har du för tv?

Postad 02 February 2010 - 21:02

Andreas75k
  • Andreas75k
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Vill du vara hygglig och slå av HDCP i menyn under inställning av utgångar. Testa sedan om det fungerar bättre mot din TV. Jag blev ombedd att formatera hårddisken,vilket jag oxå gjorde. Har inte sett skylten sen dess.
Vad har du för tv?

Tack! Att slå av HDCP verkar ha fixat problemet, du är en ängel!

Jag har en Andersson Y110HD, det är en 3 år gammal 42 tums LCD som bara är HD Ready, så den har garanterat inte stöd för HDCP, lite märkligt att Dilog själva inte föreslog den ändringen eller ens hörde sig för om min bildkälla...

Postad 02 February 2010 - 22:35

miki2
  • miki2
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0
Tillbaka till hårddiskproblemet.
Min går hela tiden oavsett om boxen är på eller ej.
Ringde och pratade med supporten och så ska det inte vara, den ska spinna ner efter 10 minuter.
Jag har följande systeminfo,
Produkt ID: Dilog DT655
Bootloader version: 1.0
Programvaruversion: 1.0
Hårdvaruversion: 1.1

Är det någon som lyckats uppdatera sin box?
Ska man stå på någon speciell kanal vid uppdatering?

Jag har provat med en annan satadisk och har samma problem med den.
Har också provat med en fabriksåterställning men det hjälpte inte heller.

Trevlig support hur som helst. Hoppas returer hanteras lika bra om det nu behövs, känns mest som en uppdatering skulle lösa problemet.

/Miki

Postad 03 February 2010 - 11:58

Unregistered451ec1c9
  • Unregistered451ec1c9
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0
Att inget ska fungera smidigt.
Jag gjorde en ny kanalsökning och efter det så finns inte SVT1 och 2?
Min första kanal finns på plats 3 och är TV3. Även SVTHD saknas.
På samma antenkabel provade jag en nu Sagembox och där hitta den alla kanaler. Inte min Dialog.
Kan det vara så att jag har för stark mottagning ? Jag har en förstärkare på som splittar till två
utgångar. En kabel till Tv'n och en till Dialogen. Alla kablar nya..
Någon mer som sett detta? Dialogen kan ibland hacka på kanaler som funkar felfritt på Tv's inbyggda boxer.

MVH
Dunet

Postad 04 February 2010 - 12:59

Qwip
  • Qwip
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Ja, jag har också problem med mottagningen.
Nät 5 som i Stockholm ligger på kanal 55, gillar inte min mottagare.
Krävde flera försök för att få mottagaren att ta in kanalerna. Då jag väl lyckades och får fina signalnivåer få jag ändå upp "Ingen signal" då jag går till kanalen. Efter någon minut kan den hoppa igång och är sedan hur stabil som helst.

Är det någon som märkt problem med SVT-HD?
Jag får hela tiden glitchar, störningar som jag inte alls ser på TV:ns inbyggda mottagare.

Har provat med både dämpning och förstärkningen utan några avgörande förbättringar.

Jag har inte världens bästa mottagningsförhållanden, men TV:n klarar signalen problemfritt...

Redigerat av Qwip, 04 February 2010 - 13:03.

Postad 10 February 2010 - 20:38

rydsen
  • rydsen
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Jag har samma setup som du dunet mastförstärkare med dubbla ut en till dt 655+tv via split alla kanaler funkar på dt 555:an o min tv men så fort det är kallt så blir det strul och så säger 655:an ingen signal den rutan kommer ibland upp även fast det är bild?

jag har dock inget problem med svt hd föutom när det är kallt då försvinner ju den och alla andra svt kanaler
jag tycker man borde få ny box av dilog med vändande post eller nåt filter/förstärkare/dämpning av dom

det är ju inte så kul o lämna iväg boxen o höra sonen tjata efter lilla röda traktorn i tre veckor

Postad 13 February 2010 - 13:14

discomega
  • discomega
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0
799 kr nu om man förlänger sitt mix abb och samtidigt upgraderar till max. Bra deal för denna boxen tro?

http://www.boxer.se/...tbud/kampanjer/

Postad 14 February 2010 - 08:25

xLR8
  • xLR8
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Hur är programguiden på denna?
Jag läste någonstans att det inte gick att se en tidsaxel med alla kanaler och innehåll utan att man bara kunde titta på en kanal åt gången i programguiden vilket låter otroligt omständigt.

Postad 15 February 2010 - 10:55

Unregistered451ec1c9
  • Unregistered451ec1c9
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0
Jag har ett elände med denna. Vill inte hitta alla kanaler.
Svaret från Dilog var att jag skulle prova att dämpa antenn signalen.
Någon som vet var man får tag på en dämpare? Förstärkare hittar man över allt men dämpare?
MVH
Dunet

Postad 15 February 2010 - 17:12

sotarpojk
  • sotarpojk
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Vart bor ni om ni får in SVT-HD i boxers utbud? Jag får inte in den kanalen och hittar ingen info om detta på Boxers hemsida.

Postad 15 February 2010 - 17:24

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Mälardalen

Postad 15 February 2010 - 17:26

alfista
  • alfista
  • Veteran

• 2230 inlägg
  • 0
Rent formellt ingår ju inte SVT HD i Boxers utbud då kanalen sänds fritt, men den sänds bara i Mälardalen. Tar du in din signal från Stockholm/Nacka, Uppsala/Vedyxa eller Västerås/Lillhärad så skall den finnas där.

Postad 15 February 2010 - 19:25

frav
  • frav
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

Jag har ett elände med denna. Vill inte hitta alla kanaler.
Svaret från Dilog var att jag skulle prova att dämpa antenn signalen.
Någon som vet var man får tag på en dämpare? Förstärkare hittar man över allt men dämpare?
MVH
Dunet

Här finns en
http://www.kjell.com...00000,647000000

Postad 17 February 2010 - 11:25

Hogge12
  • Hogge12
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Har precis kommit igång med min 655:a bara för att upptäcka att fjärren styr mitt ljudsystem (Logitech Z-5500)! :lol: Extremt irriterande eftersom jag har både PS3 och Xbox kopplade till ljudsystemet så att om jag använder volymkontrollen till boxen för att ställa in ljudet så skrämmer jag hela huset om jag glömmer att sänka volymen på ljudsystemet innan jag kopplar in någon av konsolerna. Väldigt skumt att man valt samma IR koder som en såpass vanlig konsumentprodukt som Z-5500.

Så vad göra? Jag har tvingats sätta en tejp på IR ögat på Z-5500 för att inte styra den av misstag. :rolleyes:

Postad 17 February 2010 - 13:30

Unregistered451ec1c9
  • Unregistered451ec1c9
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0
Tack Frav
Skall testa. Annars så får jag returnera eländet.
MVH
Dunet

Postad 24 February 2010 - 10:18

discomega
  • discomega
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0
äsch, blev inget köp av denna. Boxen kommer inte att fungera med de nya HDTV kanalerna i slutet av 2010. 1 mars så försvinner SVT HD :). http://www.boxer.se/...-svt-hd-upphor/

Postad 06 March 2010 - 11:41

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

• 2495 inlägg
  • 0
Även om man förlorar hdtv så är det ändå en hygglig box? Boxer sänder ju en del nya kanaler nu i mpeg4 som jag misstänker kommer vara kvar ändå?

Siba har nämligen snuskigt lågt pris på denna boxen nu (misstänkt lågt), och jag skulle behöva en extra box till projektorn. Ska man slå till?

http://www.siba.se/P...aspx?id=3276765

Postad 07 March 2010 - 18:00

paxter
  • paxter
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Jag har haft ett **** med att få bild med denna. Har bytt antenn köpt bra förstärkare men har fortfarande problem med bilden hade en Sagem 6280 innan med en gammal gisten antenn men den klarade av att ge bild utan större störningar. Ska ta ett snack med boxer överväger att gå på Parabol nu. Suck

Postad 07 March 2010 - 18:50

frav
  • frav
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

Siba har nämligen snuskigt lågt pris på denna boxen nu (misstänkt lågt), och jag skulle behöva en extra box till projektorn. Ska man slå till?

http://www.siba.se/P...aspx?id=3276765

Jag hittar ingen DT-665HD hos Siba utan endast DT-455HD för 1258kr. Om det nu hade DT-665HD igår, vad var priset?

Postad 07 March 2010 - 19:02

otto650
  • otto650
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Jag hittar ingen DT-665HD hos Siba utan endast DT-455HD för 1258kr. Om det nu hade DT-665HD igår, vad var priset?

http://www.siba.se/P...aspx?id=3276765 Men borta nu.

Beställde en till mina föräldrar igår för 495:-. Får se om den levereras :-s

Redigerat av otto650, 07 March 2010 - 19:03.

Postad 08 March 2010 - 10:16

_green_
  • _green_
  • Lärjunge

• 443 inlägg
  • 0
Min order blev annulerad! Synd, men ganska väntat... :-( Tråkigt att det inte var på riktigt. Jag var ganska sugen på den.

http://www.siba.se/P...aspx?id=3276765 Men borta nu.

Beställde en till mina föräldrar igår för 495:-. Får se om den levereras :-s

Postad 08 March 2010 - 10:36

otto650
  • otto650
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Min order blev annulerad! Synd, men ganska väntat... :-( Tråkigt att det inte var på riktigt. Jag var ganska sugen på den.

Fick även min order annulerad. De skyllde på publiceringsfel :-(.

Postad 08 March 2010 - 19:07

jekroth2
  • jekroth2
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
Fick svar från Dilog idag jag hade frågat om uppdateringen kommer som utlåvat under KV 1 2010 och Dilog svarar med att det finns inget idagsläget som tyder på att den tidsplanen inet skulle hålla.
Positivt vi väntar ju på lite mer lull lull

Jag har haft min box sen dom släptes ut på marknaden och den har varit påslagen sen den dag den installerades och har överraskat med helt problemfri gång. inte en enda låsning/hängning inga signalproblem alla inspelningar spelas in och dom försvinner inte innan jag raderar dom den bara funkar

En bugg har jag rapporterat redan i tidigt läge så jag är hel nöjd men hoppas givetvis mycket på den nya uppdateringen

Postad 09 March 2010 - 08:24

sjogren5
  • sjogren5
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
Har en liten nybörjarfråga om denna box... Klarar jag mig med ett programkort om jag vill titta och spela in samtidigt eller måste jag teckna tvillingkort och ha ett kvar i tv´n ?

Postad 10 March 2010 - 08:02

jekroth2
  • jekroth2
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
Om du menar inspelning på boxens hårddisk så räcker det med ett kort

Postad 10 March 2010 - 08:48

Dudemeister
  • Dudemeister
  • Forumräv

• 501 inlägg
  • 0
Tjenare.

Har denna box hemma tillsammans med ett boxer-mix.
Finns egentligen bara en sak jag irriterar mig på just nu och det är att man inte kan spela in 2 kanaler samtidigt.
Av någon anledning vill ju tydligen alla kanaler sända sin toppserie på samma tid/samma dag.

Vad jag förstått så arbetas detta på i kommande firmware? Eller har jag fel?

Sedan undrar jag oxå, vilken är senaste mjukvara på denna box?

Samt sist men inte minst: Var hittar uppdateringar, och hur uppdaterar man? Det verkar ju inte finnas något "över etern" så att säga.

/D

Postad 10 March 2010 - 12:50

sjogren5
  • sjogren5
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0

Om du menar inspelning på boxens hårddisk så räcker det med ett kort

Det menar jag... Tack för hjälpen, då slipper jag fundera på det mera.

Postad 11 March 2010 - 09:12

jekroth2
  • jekroth2
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
Det finns ännu ingen uppdatering men som jag skrev här ovan så förväntas en komma under mars och då ska även funktion att kunna spela in 2 kanaler samtidigt finnas med

Postad 12 March 2010 - 13:06

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

• 2396 inlägg
  • 0
Fick hem den igår och är inte imponerad. Hade en gammal Nokia som visar nästan full signalstyrka. Med Dilogen ligger signalstyrkan nere på rött och bilden hackar och ljudet sprakar på alla kanaler. Någon inställning jag har missat eller är den så känslig?

Postad 12 March 2010 - 15:11

alfista
  • alfista
  • Veteran

• 2230 inlägg
  • 0

Fick hem den igår och är inte imponerad. Hade en gammal Nokia som visar nästan full signalstyrka. Med Dilogen ligger signalstyrkan nere på rött och bilden hackar och ljudet sprakar på alla kanaler.

Om du inte manuellt valt frekvenser så kolla att den hittat rätt sändare. Kan vara att du jämför signalstyrkan från två olika sändare, det skulle förklara skillnaden. Har själv ingen sån box så jag vet tyvärr inte hur man bäst ställer in detta.

Postad 12 March 2010 - 15:47

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

• 2396 inlägg
  • 0
Kollade frekvenserna mot sändaren som antennen ä riktad mot (Hörby/Sallerup) och signalstyrkan ligger nere på rött för alla.

Postad 16 March 2010 - 15:32

paxter
  • paxter
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Kollade frekvenserna mot sändaren som antennen ä riktad mot (Hörby/Sallerup) och signalstyrkan ligger nere på rött för alla.

Jag har samma problem i Gävle har bytt antenn och satt dit en antenn förstärkare (mod. bra) men det visade sig idag när jag fick hit en tele kille att jag hade för mycket kräm då, men nu efter att han mätt upp med perfekt signal från antenn till antennuttag TV /så hackar boxen ändå och jag har låg styrka. SUCK. han förstod ingenting.. Jag fick ett värdebevis av Boxer för att få hit en kille efter att jag har strulat med detta i flera veckor nu. Och innan hade jag en Sagem 6280 som gick hur fint som helst tills den dog av Sagem sjukan. Dock funkar grannens Sagem klockrent här. Så det lutar åt att boxens tuner inte är i topp från leverans har Dilog kanske matat ut en hord nu när Boxer bytt leverantör?

Postad 17 March 2010 - 10:32

philipsguy
  • philipsguy
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0
Jaha, två veckor kvar av Q1 2010 som är det kvartal som Dilog utlovade den första uppdateringen av denna box som löser den mycket irriterande buggen att uppspelningen av ett inspelat program som man börjat titta på stannar när inspelningen slutar...

Postad 30 March 2010 - 05:51

Bordius
  • Bordius
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Pratade med Dilog supporten och firmwaren är ca en vecka bort nu. Hade blivit lite sen

Postad 02 April 2010 - 18:00

Unregistered9958a214
  • Unregistered9958a214
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
Jag fick ett helt ok pris idag när jag uppgraderade mitt abonnemang från Boxer Mix till Boxer Max.
Jag band upp mig på 12månader och betalade 599:- för boxen istället för 24månader och 799:- (!) ;)

Postad 06 April 2010 - 17:50

Hogge12
  • Hogge12
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Jaha, då har iallafall jag fått min första uppdatering nedladdad. Kan dock inte se direkt vilka förändringar som kommit. Har inte heller lyckats hitta nån info på nätet. Någon som hittat något nytt eller en changelog någonstans?

Postad 07 April 2010 - 09:29

paxter
  • paxter
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Jag har fått uppdatering men hittar ingen info om vad det är heller, man tycker att de kunde ha info på hemsidan????

Postad 07 April 2010 - 15:04

philipsguy
  • philipsguy
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0

Jag har fått uppdatering men hittar ingen info om vad det är heller, man tycker att de kunde ha info på hemsidan????

Fixar buggen med chase play som jag beskrivit tidigare (har dock inte testat!).
Möjligen att man kan bläddra fram info om nästa program med pil höger efter att man tryckt på infoknappen två gånger.
Startar kanske lite snabbare... Annars har jag inte sett något nytt...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.