Call Of Duty-Modern Warfare 2- MiHB Allstartråden
100 svar till detta ämne
Postad 15 November 2009 - 09:51
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Alla i den tråden spelar ju inte i MiHB menar jag. Bättre att fixa en lista på nåt sätt på alla som vill spela med MiHB.
MiHB har aldrig varit en 'riktig' klan, vi ägnar inte timmar åt att träna och har organiserade klan-möten. Vi lirar tillsammans just för att vi tillhör samma forum och vill ha lite kul. Känner en del som är med i 'riktiga' klaner men byter till MiHB-taggen när de känner för att ha roligt med forum-folket. Är man intresserad av nån exklusiv klubb så är nog inte MiHB taggen den rätta...
Postad 15 November 2009 - 10:12
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Varför ska man adda alla i Gamertag-tråden, vad har den och klanen MiHB gemensamt förutom att dom finns på samma forum egentligen. Alla i den tråden spelar ju inte i MiHB menar jag. Bättre att fixa en lista på nåt sätt på alla som vill spela med MiHB.
Inget gemensamt eller mycket gemensamt det beror på hur man ser det. Jag kommer ihåg när det begav sig med COD4, då hade vi SWE som tag men det visade sig att det var MÅNGA utanför forumet som också körde SWE så vi bör till MiHB. Övertolka inte klan som något seriöst utan mer ett sätt att enas och visa att vi kör tillsammans, kör samma tag och enas om tider då vi går in och kör för att få bättre uppslutning och hålla andra tråddar renare, That's all.... Alltså, ingen tvång att adda, ingen tvång att acceptera friend request heller om man inte vill... Edit: Nu har jag ändrat klan till Allstar för att inte begreppet ska misstolkas
Redigerat av Ebola, 15 November 2009 - 10:16.
Postad 15 November 2009 - 12:53
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Så man har taggen egentligen bara för att visa att man finns på MHB-forumet typ, då förstår jag.
Edit: Nu ska jag fortsätta spela, adda mig om ni är sugna på att snacka lite. derpious på live också
Redigerat av derpious, 15 November 2009 - 12:54.
Postad 15 November 2009 - 16:05
pewi78
-
pewi78
-
Forumräv
-
-
730 inlägg
Klan taggen dit lagd;)
Bara o adda om ni inte gjort det....
Ha dé
//Peter
Postad 15 November 2009 - 16:25
pewi78
-
pewi78
-
Forumräv
-
-
730 inlägg
Bara hardcore team deathmatch möjligen domination ibland
Postad 16 November 2009 - 15:06
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Nån som känner lite för Dominition ikväll? Typ runt 21 hade jag tänkt poppa in...
Postad 16 November 2009 - 16:11
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Nån som känner lite för Dominition ikväll? Typ runt 21 hade jag tänkt poppa in...
Jag kommer nog hem runt 21 så då kommer jag säkert online. Edit: Fan fan fan fan fan fan, RROD... blir väl inge spela för mig på ett tag.
Redigerat av derpious, 16 November 2009 - 16:21.
Postad 16 November 2009 - 16:56
Polobyxa
-
Polobyxa
-
Användare
-
-
115 inlägg
Tjena grabbar! Här har ni en lurkare, har besök minhembio.com i regelbundet i drygt ett års tid, men aldrig fått tummen ur förrän nu att regga mig. Jag är riktigt sugen på att delta, och hänger gärna på om de passar. Förvänta er inga stordåd, avtryckarfingret är ganska rostigt efter att inte ha lirat 360 på ett par månader. Men hursomhelst så är de jävligt kul, det räcker för mig. Alla som vill är välkomna att adda mig, Gamertag är samma som användarnamn här, alltså Polobyxa. Nu väntar dusch och lite käk, men sen hade jag tänkt tillbringa ett par timmar framför boxen. Ha de /Johan
Postad 16 November 2009 - 17:02
-Palle-
-
-Palle-
-
Mästare
-
-
3878 inlägg
Edit: Fan fan fan fan fan fan, RROD... blir väl inge spela för mig på ett tag.
Fan va tråkigt
Postad 16 November 2009 - 17:09
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Fan va tråkigt 
Verkligen, men jag köper en Elite imorn och sen skickar in skräpet, har ändå funderat på en Elite för större HD och HDMI så säljer jag häcken när jag får tillbaka den.
Postad 16 November 2009 - 17:22
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Verkligen, men jag köper en Elite imorn och sen skickar in skräpet, har ändå funderat på en Elite för större HD och HDMI så säljer jag häcken när jag får tillbaka den.
Synd mannen, vad ska du ha för skräpet när du får tillbaka den? Om den inte är flshad och bannad kan jag köpa den av dig, behöver en extra. PM:a mig om du är intresserad.
Postad 16 November 2009 - 17:30
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Synd mannen, vad ska du ha för skräpet när du får tillbaka den? Om den inte är flshad och bannad kan jag köpa den av dig, behöver en extra. PM:a mig om du är intresserad.
Va, min skönhet... det blir inte billigt *ehrm*
Postad 16 November 2009 - 17:33
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
ha ha ha  , är det en guldperks variant? Nåja du bestämmer måste ha en xtra snart så att man kan skifta ställa och göra regeringen glad och nöjd
Postad 16 November 2009 - 18:46
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Nu går jag in och kör, tyvärr inget headset, det trådlösa skräpet jag har är under all kritik. ska köpa ett nytt
Invita gärna
Postad 17 November 2009 - 09:02
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Woohoo! Igår bröt jag trenden med att hela tiden ligga sist / näst sist. Låg konstant i typ mitten, tills Dominition på Afghan-banan där jag låg i topp i slutet!
Nu vänder det.
Postad 17 November 2009 - 09:29
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Vet ni vad? Jag är osäker på om det är en bra idé att vi alla kör på MiHB klantag.
Jag var inne och körde med några igår och det var fan inte många som stannade kvar och körde mot oss MiHB:are.
Konstant hoppade folk av, de flesta tror att vi spelar i en "professionell" klan (vilket vi gör) så det blev lite svårt att få till matcher.
Det kanske är bättre att vi smyger med tillhörighet och struntar i klantag MiHB, vi vet ju ändå vilka ens vänner från forumet är när man kör invites...
Glöm inte att posta lite bilder på skärmen så vi vet hur det går för oss.
Redigerat av Ebola, 17 November 2009 - 09:30.
Postad 17 November 2009 - 11:39
Polobyxa
-
Polobyxa
-
Användare
-
-
115 inlägg
Om någon är sugen på att lira så kommer jag hoppa in om cirkus 10min. Vore kul om nån mer ville hänga på så man slipper sitta själv med massa (knappt) fjuniga britter med alldeles för gäll röst. Gamertag är samma som användarnamnet här: PolobyxaDet är bara att adda mig om nån vill lira.
Postad 17 November 2009 - 13:55
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
Vet ni vad? Jag är osäker på om det är en bra idé att vi alla kör på MiHB klantag.
Jag var inne och körde med några igår och det var fan inte många som stannade kvar och körde mot oss MiHB:are. Konstant hoppade folk av, de flesta tror att vi spelar i en "professionell" klan (vilket vi gör) så det blev lite svårt att få till matcher.
Det kanske är bättre att vi smyger med tillhörighet och struntar i klantag MiHB, vi vet ju ändå vilka ens vänner från forumet är när man kör invites...
Glöm inte att posta lite bilder på skärmen så vi vet hur det går för oss.
Vi är några som kör ihop, vi hade samma clantag i början, men det har vi slutat med, då som sagt de flesta hoppar av hela tiden. Bättre köra "undercover"!!
Postad 17 November 2009 - 16:31
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Jag kanske kan spela ikväll, skicka ett meddelande eller nåt om ni vill köra, Hardcore är det som gäller (TDM el. SD) , alternativt Ground War.
GT: Ac3 Ollie
Postad 17 November 2009 - 22:36
DennisA
-
DennisA
-
Forumräv
-
-
789 inlägg
Skall strax köra några timmar. Kan tyvärr inte köra med headset.
GT: DENNAN22 (ligger runt lvl 25)
Postad 18 November 2009 - 14:24
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Har inte spelat på ett tag men idag och imorgon går jag in vid 20:00.
Nu köttar vi lite
Postad 20 November 2009 - 07:43
Litecore
-
Litecore
-
Användare
-
-
244 inlägg
sweet! jag behöver några fler att spela med ^^ lägg till mig så kör vi nån kväll/natt
samma namn på LIVE! som här, är level 17 eller 18 för tillfället om jag inte minns fel
Postad 21 November 2009 - 11:57
Unregistered35986adb
-
Unregistered35986adb
-
Wannabe
-
-
37 inlägg
Lägg gärna till mig, kan behöva några till att lira med.
Stengahh
Redigerat av Unregistered35986adb, 21 November 2009 - 11:57.
Postad 21 November 2009 - 17:59
Yoshi2000
-
Yoshi2000
-
Amatör
-
-
52 inlägg
Adda mig om ni vill spela. Xbox Live: Yoshimannen
Postad 21 November 2009 - 18:21
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Det här är INTE gamertag tråden; hitta den istället...
Ingen som känner för att lira vid 21-tiden ikväll?
Helst Dominion, men jag kan tänka mig annat...
Hade vi kunnat få ihop 4-5 pers med headset hade det ju varit fräckt...
För övrigt; fasen vad Dominion är bra... Fattar dock inte varför det inte finns några challenges knutna till den playmoden; hade ju lätt plockat tusentals poäng bara genom att klara av alla dem.
Försökte gå tillbaks till min gamla favorit, Ground War, men det funkade inte. Folk som låg och campade i varsitt hörn med snipers. Oavsett om det var TDM eller Dominion som variant. Sen i lobbyn 'skryter' de om att de fick flest kills när de inte tog en enda flagga...
Postad 22 November 2009 - 12:25
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
För övrigt; fasen vad Dominion är bra...
Domination heter den väl? Blir lite fundersam när du har skrivit dominion överallt men det är väl nåt helt annat
Postad 22 November 2009 - 12:28
Unregistered8282627d
-
Unregistered8282627d
-
Lärjunge
-
-
266 inlägg
Jag är på, fast jag har ALDRIG spelat online tidigare...
Vad bör jag tänka på?
Postad 22 November 2009 - 12:37
-Palle-
-
-Palle-
-
Mästare
-
-
3878 inlägg
Jag är på, fast jag har ALDRIG spelat online tidigare... Vad bör jag tänka på?
"aim small, miss small"
Postad 22 November 2009 - 16:55
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Domination heter den väl? Blir lite fundersam när du har skrivit dominion överallt men det är väl nåt helt annat 
Heh. Helt rätt. Tänkte nog på Sisters Of Mercy låten.  Jag är på, fast jag har ALDRIG spelat online tidigare... Vad bör jag tänka på?
Testa alla vapnen, inklusive de du låser upp. Men bestäm dig för typ två vapen som du satsar på för att klara av challenges. Jag körde stenhårt med SCAR-Hen tills jag låste upp P90 och nu växlar jag mellan dem beroende på om jag är intresserad av närstrid eller lite längre avstånd. Men det är vad som passar mig, jag har varken ork eller lust att ligga och snipra, vill vara där actionen är även om jag oftast stryker med på vägen dit.  Skälet till att satsa bara på ett par få vapen är att du låser upp bättre och bättre grejor till just det vapnet och får mer och mer XP ju värre challenges du klarar av med det vapnet.
Postad 22 November 2009 - 17:19
Unregistered8282627d
-
Unregistered8282627d
-
Lärjunge
-
-
266 inlägg
Tackar
Postad 22 November 2009 - 19:09
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Ett tips är också att titta mycket på killcams i början, och inte bara trycka bort dom direkt. Du lär dig många gömställen och så av att göra det, och därmed tittar du dit nästa gång du är i närheten
Annars är det väl bra att göra som Humming säger att försöka lära dig ett eller två vapen som du kan använda på många olika banor, och tjäna mycket poäng på challenges med. Bättre att ha många attachments att välja mellan också.
Postad 22 November 2009 - 19:23
TerMinAteD
-
TerMinAteD
-
Lärjunge
-
-
411 inlägg
Skälet till att satsa bara på ett par få vapen är att du låser upp bättre och bättre grejor till just det vapnet och får mer och mer XP ju värre challenges du klarar av med det vapnet.
Håller med om att det är bra att satsa på få vapen i början. Dels för challenges men även för att du kommer bli bättre om du lär dig att använda något vapen väldigt bra istället för att du kan typ 6-7 vapen någorlunda bra. Annars är det väl helt enkelt träning ger färdighet
Postad 22 November 2009 - 19:40
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Precis, att lära sig vanliga camping-ställen och gömställen är bra. Sen är det bra med en hög känslighet på kontrollen också, tycker jag iaf, eftersom man tränar upp snabbheten i spelet på ett annat sätt. Starta högt och kämpa på, känns det omöjligt så sänk ett eller två steg, känns det bra, höj om möjligt ännu mer!
Postad 22 November 2009 - 22:24
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Lägg gärna till mig, kan behöva några till att lira med. Stengahh
OT: Meshuggahinspirerat namn?
Postad 23 November 2009 - 09:27
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Bra! Nu börjar vi prata lite taktik  , perfekt.
Hur du spelar beror också på vilken spelform och vilken position du väljer. Det finns många taktiker.
Säg tex Domination:
Det finns tre punkter du ska kontrollera. Det räcker ofta med att du kontrollerar 2 av tre för att vinna matchen.
Positionerna bestäms innan matchen.
Ska du ta över en punkt ska du vara aggresiv och helst vara minst 2 som går mot bestämd punkt (förbestämt innan matchen). Börja med distans, skicka granater, frags, tubs mot punkten, ryck fram en person i taget.
Har man tagit över "sin" punkt ska man anta en försvarande position enligt nedan.
Ska man försvara en punkt ska man vara minst 2 som bevakar. Plantera clays etc runt målet och vid ingångar. Bevaka ingångarna lågt ( prone) men också högt (sniper). Som försvarare ska man ta det lugnt och invänta anfall. Sniper tar personer på distans medans de andra tar de som "slinker" igenom.
Så fort du dör ska du gå mot förbestämda punkten och position antingen för att försvara eller ta över.
Hoppas jag inte är för otydlig.
Redigerat av Ebola, 23 November 2009 - 12:47.
Postad 23 November 2009 - 09:41
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Har inte låst upp C4 än; men kan tänka mig att det är bra att lägga en sån vid flaggan också.
Något som inte folk verkar fatta i Dominition är att har man bara en flagga så MÅSTE man ligga på det andra laget. Har många gånger mött lag som alla ligger och bevakar samma flagga eller som har hittat sitt favvis sniper-ställe på Derail och inte tillför ett piss till att varken försvara eller ta över flaggor utan ligger mest och plockar kills eller när de har fortifierat sig i huset på Estate och tillåter det andra laget omringa det och se till att inte en enda av dem vågar sticka näsan utanför...
Dessutom; två flaggor räcker inte om man ligger under rejält. Det andra laget får fortfarande 1/3 av poängen så det är inte säkert att man hinner ikapp...
Och... Låt ett par personer rusa till B-flaggan i början, inte för att ta den; men för att vänta på att fienderna försöker ta den. Ett par enkla kills i början för att sänka deras motivation.
Är det en tight bana kan man försöka skicka en tub eller granat mot fiendernas första flagga. Alltid nån som blir förbannad.
Postad 23 November 2009 - 10:48
IP-Plan
-
IP-Plan
-
Amatör
-
-
54 inlägg
Jag är på, fast jag har ALDRIG spelat online tidigare... Vad bör jag tänka på?
En sak som hjälpte mig var att fokusera sina perks och val av vapen i linje med det spelsätt man gillar/föredrar. Välj smg + steady aim för att bättra på en qcb spelstil. Välj stopping power ifall du känner att du inte hinner plocka ner folk innan dom skjuter tillbaka. Välj sleight of hand ifall du ofta står med tomt mag vid fel tillfälle. Ta lightweight + maraton ifall du gillar att förflytta sig snabbt etc. Här är en länk till en guide med några nybörjartips: http://levelingdown....-2-multiplayer/...prawn...
Räka?
Postad 23 November 2009 - 12:46
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
En sak som hjälpte mig var att fokusera sina perks och val av vapen i linje med det spelsätt man gillar/föredrar. Välj smg + steady aim för att bättra på en qcb spelstil. Välj stopping power ifall du känner att du inte hinner plocka ner folk innan dom skjuter tillbaka. Välj sleight of hand ifall du ofta står med tomt mag vid fel tillfälle. Ta lightweight + maraton ifall du gillar att förflytta sig snabbt etc.
Här är en länk till en guide med några nybörjartips: http://levelingdown....-2-multiplayer/
Räka?
Sorry, prone Mr messerschmitter
Postad 23 November 2009 - 12:59
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Har inte låst upp C4 än; men kan tänka mig att det är bra att lägga en sån vid flaggan också. 
Något som inte folk verkar fatta i Dominition är att har man bara en flagga så MÅSTE man ligga på det andra laget. Har många gånger mött lag som alla ligger och bevakar samma flagga eller som har hittat sitt favvis sniper-ställe på Derail och inte tillför ett piss till att varken försvara eller ta över flaggor utan ligger mest och plockar kills eller när de har fortifierat sig i huset på Estate och tillåter det andra laget omringa det och se till att inte en enda av dem vågar sticka näsan utanför...
Dessutom; två flaggor räcker inte om man ligger under rejält. Det andra laget får fortfarande 1/3 av poängen så det är inte säkert att man hinner ikapp...
Och... Låt ett par personer rusa till B-flaggan i början, inte för att ta den; men för att vänta på att fienderna försöker ta den. Ett par enkla kills i början för att sänka deras motivation. Är det en tight bana kan man försöka skicka en tub eller granat mot fiendernas första flagga. Alltid nån som blir förbannad. 
Många taktiker finns det och det brukar "ofta" räcka om man håller 2 positioner och då menar jag hålla dem. Vi pratar nog om samma saker Humming för om man bestämmer innan matchen att: 1) Happy, Camper och Sniper tar/håller A. Förlorar man A ser man till att återerövra den och hålla den. 2) Kasper, Jesper och Jonathan rusar mot och tar/håller B. Förlorar man B ser man till att återerövra den (det är den här du tipsar om i slutet). Det vikriga tror jag är att man bestämmer vilka som går på vad annars blir det lätt hönsgård och alla springer på allt samtidigt.
Postad 23 November 2009 - 13:14
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Vi pratar nog om samma saker Humming
Japp, ville bara belysa att det fina med Dominition är det dynamiska i spelsättet. Gäller att hela tiden omvärdera och utvärdera sin strategi. Det tråkiga är att jag oftast spelar det som ensamvarg då det random-teamet jag har blivit assignad till har inte ens mic inkopplad.
Postad 23 November 2009 - 14:33
IP-Plan
-
IP-Plan
-
Amatör
-
-
54 inlägg
Sorry, prone Mr messerschmitter 
Sorry. Kunde inte låta bli
Postad 23 November 2009 - 21:30
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Japp, ville bara belysa att det fina med Dominition är det dynamiska i spelsättet. Gäller att hela tiden omvärdera och utvärdera sin strategi.
Det tråkiga är att jag oftast spelar det som ensamvarg då det random-teamet jag har blivit assignad till har inte ens mic inkopplad.
Vi får väl börja köra lite mer med taktik  Jag brukar mest antingen rusa runt och störa motståndarna eller sitta still och "vakta" en flagga eller ett område. Men det tråkigaste är nog ändå när det sitter snipers låååååångt ute i kanterna på till exempel Derail och bara plockar några enstaka killls på en match, utan att hjälpa laget mot framgång. Man blir till och med störd som motståndare då man tänker "vad faan gör han ända där ute och campar" när man kollar killcamen.
Postad 24 November 2009 - 10:45
IP-Plan
-
IP-Plan
-
Amatör
-
-
54 inlägg
Vi får väl börja köra lite mer med taktik Jag brukar mest antingen rusa runt och störa motståndarna eller sitta still och "vakta" en flagga eller ett område. Men det tråkigaste är nog ändå när det sitter snipers låååååångt ute i kanterna på till exempel Derail och bara plockar några enstaka killls på en match, utan att hjälpa laget mot framgång. Man blir till och med störd som motståndare då man tänker "vad faan gör han ända där ute och campar" när man kollar killcamen.
Testade en ny build i domination igår. Körde Lightwieigth, Marathon, Steady aim + akimbo USP. Akimbo var mest på kul, men att rusa runt banan mot kontrollpunkter visade sig fantastiskt bra för att störa motståndarna och bryta deras positioner. Min taktik var att gå på den kontrollpunkt som låg längst bort, rusa förbi den för att dra på mig eldgiving och sedan cirkla runt mot den punkt som lyst upp på radarn. Sen när man dör och respawnar så tar det bara någon sekund så är man på plats igen och håller uppe trycket mot deras positioner. Enda minuset var att eftersom jag sprang nästan hela tiden så rusade jag ibland rakt i famnen på fienden. Hände mer än en gång att jag mötte någon runt ett hörn och inte han stanna innan jag dog
Postad 24 November 2009 - 14:50
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Testade en ny build i domination igår. Körde Lightwieigth, Marathon, Steady aim + akimbo USP. Akimbo var mest på kul, men att rusa runt banan mot kontrollpunkter visade sig fantastiskt bra för att störa motståndarna och bryta deras positioner. Min taktik var att gå på den kontrollpunkt som låg längst bort, rusa förbi den för att dra på mig eldgiving och sedan cirkla runt mot den punkt som lyst upp på radarn. Sen när man dör och respawnar så tar det bara någon sekund så är man på plats igen och håller uppe trycket mot deras positioner.
Enda minuset var att eftersom jag sprang nästan hela tiden så rusade jag ibland rakt i famnen på fienden. Hände mer än en gång att jag mötte någon runt ett hörn och inte han stanna innan jag dog 
Ha ha, kan se det framför mig....Run Forrest run
Postad 24 November 2009 - 15:04
IP-Plan
-
IP-Plan
-
Amatör
-
-
54 inlägg
"Life is like a box of bullets"
Postad 29 November 2009 - 12:48
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Sorry om jag inte varit med på sistone men min xbox bestämde sig för att ta en tur till tyskland  Förhoppningsvis kan jag vara med till helgen
Postad 29 November 2009 - 12:56
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Lite som oss igår... Maraton, Lightweight och Commando. Tactical Knife om man hade det. Tror Ollie fick 25 knifekills på raken... Men jäklar vad man sprang runt. Ibland kom man runt ett hörn och hann inte reagera förrän man var förbi fienden som stod där... Sen när man var tillbaks till den 'gamla' configen så kändes det som om man hade lim under sulorna...
Postad 29 November 2009 - 15:24
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
19 knivkills i rad var det, killstreak på 22
Riktigt skönt att kunna springa så snabbt och kniva folk på det avståndet. Kombinera detta med en sjukt hög sensitivity så har man riktigt roligt  Men som sagt, känns som att springa i midjedjupt vatten sen när man kör en "vanlig" klass igen haha.
Roligt som fasiken när man ser en kille på 20 meters avstånd som står och skjuter med M16 eller Famas (3-shot burst), man kan oftast springa zickzack mellan kulorna om man får in rätt takt, sen avslutar man med en knivning från 3 meters avstånd
Postad 29 November 2009 - 15:56
Mahti
-
Mahti
-
Beroende
-
-
1363 inlägg
19 knivkills i rad var det, killstreak på 22 
Riktigt skönt att kunna springa så snabbt och kniva folk på det avståndet. Kombinera detta med en sjukt hög sensitivity så har man riktigt roligt Men som sagt, känns som att springa i midjedjupt vatten sen när man kör en "vanlig" klass igen haha.
Roligt som fasiken när man ser en kille på 20 meters avstånd som står och skjuter med M16 eller Famas (3-shot burst), man kan oftast springa zickzack mellan kulorna om man får in rätt takt, sen avslutar man med en knivning från 3 meters avstånd 
Jag har kört knivtaktiken i någon veckan. Tråkigt att man inte får några grymma rewards för att använda kniven bara. Har nu gått tillbaka till att använda mer vapen än kniv. Märkte bara att man siktar som en apa när man går tillbaka till vapnena, man har bara huggit vilt omkring sig det senaste
Postad 29 November 2009 - 19:30
Ebola
-
Ebola
-
Forumräv
-
-
655 inlägg
Där har vi svaret på varför jag siktar som ett fyllo
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|