* Officiell Tråd - Sony Ericsson Vivaz *
708 svar till detta ämne
Postad 07 mars 2010 - 19:29
Smith
-
Smith
-
Forumräv
-
-
612 inlägg
Någon som vet varför Galaxy Blue kostar cirkus 600kr mer än de andra färgerna?
Edit: La ihop två och två. Någon som vet varför Galaxy Blue enbart tycks säljas med ett 16gb minneskort och inte 8gb som de andra färgerna?
Redigerat av Smith, 07 mars 2010 - 19:33.
Postad 07 mars 2010 - 20:55
Unregistered98d503b8
-
Unregistered98d503b8
-
Lärjunge
-
-
326 inlägg
Enligt Webhallens hemsida får de in både silver och svart i morgon. Frugan behöver ny telefon och siktar på Vivaz. Tror ni de har den inne i morgon? http://www.webhallen...77&ref=Prisjakt
Postad 08 mars 2010 - 08:15
fredde_
-
fredde_
-
Lärjunge
-
-
275 inlägg
Säljstart 10/3 så till dess har de nog lurar inne
Postad 08 mars 2010 - 19:57
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1 892 inlägg
.
Redigerat av Unregistered1232, 08 mars 2010 - 20:02.
Postad 09 mars 2010 - 14:48
stroszek
-
stroszek
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Märkligt att det inte är någon större diskussion än så när den precis har släppts (dock bara i silver, jag väntar på den svarta)
De största frågetecknen för mig är hur touchen och byggkvalitén känns, då det är ren resistiv skärm och baksidan ser rätt plastig ut.. Men annars verkar den vara riktigt snygg och fullmatad med fina funktioner. Möjligheten till video i 720p är något som känns fantastiskt att alltid kunna ha med sig.
Jag slår till på en svart så fort den finns tillgänglig, återkommer med en minirecension samt en jämförelse med Nokia XM5800.
Någon som har en Vivaz i nuläget och vill dela med sig några intryck?
Postad 09 mars 2010 - 20:56
Unregistered98d503b8
-
Unregistered98d503b8
-
Lärjunge
-
-
326 inlägg
Beställde en i morse från Katshing, dock är den inte skickad så den lär väl inte dyka upp förens på torsdag. Segt..
Postad 09 mars 2010 - 23:36
bjornsva
-
bjornsva
-
Beroende
-
-
1 330 inlägg
Finns det fler skillnader mellan Vivaz och Vivaz Pro förutom att Vivaz Pro har utskjutbart tangentbord och sämre kamera?
Postad 10 mars 2010 - 08:49
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3 073 inlägg
Har varit in och klämt på det riktiga exemplaret!
Tycker byggkvaliteten verkar enastående.. inte alls så plastig som andra fått intrryck av!
//najkks
Postad 10 mars 2010 - 11:14
Unregistered98d503b8
-
Unregistered98d503b8
-
Lärjunge
-
-
326 inlägg
Fick min precis.
Väldigt slank och fin, ångrar inte att jag valde silver! Känns även robust och kvalitativ i sin utformning!
Postad 10 mars 2010 - 11:36
lobo
-
lobo
-
Mästare
-
-
2 842 inlägg
Finns ett nytt test på mobil.se med ett par exempel på bilder tagna med kameran: mobils test av Vivaz
Postad 10 mars 2010 - 12:31
stroszek
-
stroszek
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Har varit in och klämt på det riktiga exemplaret!
Tycker byggkvaliteten verkar enastående.. inte alls så plastig som andra fått intrryck av!
//najkks
Fick min precis.
Väldigt slank och fin, ångrar inte att jag valde silver! Känns även robust och kvalitativ i sin utformning!
Verkar mycket lovande det här.. Mobils test bekräftar vad andra källor sagt om det otympliga systemet i standardutförande, men Symbian S60 är ju ganska mod-flexibelt. Sen har jag läst att det går att göra en egen hemskärm i Flash bestående av enkla spel, animationer, filmsekvenser etc.. låter verkligen som en härlig funktion. De får skynda på med leveranserna av svarta exemplar hehe
Postad 10 mars 2010 - 13:55
erito
-
erito
-
Forumräv
-
-
636 inlägg
Har denna inbyggd stegräknare eller någon annan rörelseavkännare för träning? (den har ju någon form av gyro/kompass iallafall) Låses touch skärmen vid samtal med någon inställning? Jag blir galen av att man råkar trycka bort någon för att touchskärmen kommer åt något vid samtal.
Redigerat av erito, 10 mars 2010 - 13:58.
Postad 10 mars 2010 - 14:12
WmB
-
WmB
-
Veteran
-
-
2 455 inlägg
jag påstår att HD-upplösning (dvs 720p) på en mobiltelefon är fler pixlar, samma kvalitet
HD-upplösning innebär faktiskt inte att det motsvarar kamerorna canal digital filmar med under en hockeymatch, utan just att det är betydligt fler pixlar än bilder i lägre upplösning
Är så trött på att folk kallar allt HD nu för tiden (trots att det är rätt benämning)
Postad 10 mars 2010 - 16:31
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2 184 inlägg
jag påstår att HD-upplösning (dvs 720p) på en mobiltelefon är fler pixlar, samma kvalitet
Det är högra kvalité. Bara att titta på tester av omnia hd och denna telefonen. DOCK kan det inte mäta sig med en hd-kamera. Den saken är klar men att säga att det är samma kvalité är helt fel då det är en rätt stor skillnad. Vivaz är nog den bästa mobilvideokameran ute just nu.
Postad 10 mars 2010 - 16:42
WmB
-
WmB
-
Veteran
-
-
2 455 inlägg
Det är högra kvalité. Bara att titta på tester av omnia hd och denna telefonen. DOCK kan det inte mäta sig med en hd-kamera. Den saken är klar men att säga att det är samma kvalité är helt fel då det är en rätt stor skillnad. Vivaz är nog den bästa mobilvideokameran ute just nu.
Japp, den är säkert riktigt bra för att vara en mobil. Men du förstår min poäng? Allt som är 1080*720p ser inte fantastiskt ut
Postad 10 mars 2010 - 16:53
stroszek
-
stroszek
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Nä. En kombination av fler pixlar och högre bitrate ger helt klart bättre kvalitet när det gäller videoinspelning. På stillbilder däremot är antalet pixlar inte lika betydelsefullt eftersom att det redan handlar om så höga MP-värden att bilden begränsas mycket mer av objektivet än bildchippets upplösning. Sen medför absurt höga MP-värden att ljuskänsligheten försämras markant. Jag anser att Vivaz tveklöst har den videokvaliteten som går att få på en mobil i dagsläget (Omnia HD har problem med frameraten). Edit: Japp, den är säkert riktigt bra för att vara en mobil. Men du förstår min poäng? Allt som är 1080*720p ser inte fantastiskt ut 
Precis, man ska inte tro att det kommer se ut som på en dedikerad hd-videokamera. Objektiven på mobilkameror är alldeles för dåliga. Storleken gör ju att det inte får plats med bättre saker heller.
Redigerat av stroszek, 10 mars 2010 - 16:58.
Postad 10 mars 2010 - 19:18
Largo-Sama
-
Largo-Sama
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Jag har en beställning liggandes på "Cosmic Black" sen några dagar tillbaka. Än så länge verkar dock bara modellen "Moon Silver" (En gräslig färgkombination enligt mig) finnas tillgänglig. Jag har letat som en galning efter releasedatum på övriga färger, men har inte kunnat hitta ett knyst. Preliminärt leveransdatum på olika webshoppar stämmer inte överens med varandra.
Finns det möjligtvis någon som sitter på information som jag lyckats missa?
Postad 10 mars 2010 - 19:30
stroszek
-
stroszek
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Finns det möjligtvis någon som sitter på information som jag lyckats missa?
Sitter också och väntar på 'Cosmic Black'. Talade med Elgiganten i måndags, dem sa att silver och svart ska finnas på lager till torsdagen. Är dock tveksam till om den svarta kommer denna vecka eftersom datumen på webbaffärerna ser ut att variera från 16:e till den 23:e mars.
Postad 10 mars 2010 - 19:55
Largo-Sama
-
Largo-Sama
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Talade med Elgiganten i måndags, dem sa att silver och svart ska finnas på lager till torsdagen. Är dock tveksam till om den svarta kommer denna vecka eftersom datumen på webbaffärerna ser ut att variera från 16:e till den 23:e mars.
Jag tror att de olika beskeden betyder att ingen vet. Igår fick jag reda på av webhallen via E-post att de inte hade något leveransbesked, men att det kommer uppdateras så fort det finns. Leverantören som de flesta svenska webbutiker verkar använda sig av har ca 1000st silver i lager. Vi kan bara hoppas på att de fyller på med övriga färger snart  .
Redigerat av Largo-Sama, 10 mars 2010 - 19:56.
Postad 10 mars 2010 - 20:28
Sohlio
-
Sohlio
-
Forumräv
-
-
581 inlägg
Ni som fått eran Vivaz! Tänkte fråga er om svarsknappen! Är det lätt å "råka" svara när man har telefonen i byxorna eller när man tar upp telefonen ur fickan?
Mvh Sohlio
Postad 10 mars 2010 - 20:30
Unregistered98d503b8
-
Unregistered98d503b8
-
Lärjunge
-
-
326 inlägg
Nej inte direkt.
Någon som kan tipsa om lite roliga appar, spel och likande till Vivaz? 
Tycker webläsaren inte är någon höjdare ärligt talat...
Postad 10 mars 2010 - 21:32
stroszek
-
stroszek
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Tycker webläsaren inte är någon höjdare ärligt talat...
Medföljande webbläsare är alltid rätt bleh. Rekommenderar starkt att du installerar Opera Mini istället ( http://www.opera.com/mobile/). Väldigt snabb och minimalistisk webbläsare som ändå har alla funktioner man behöver. Men jag är osäker på om flash supporteras.. återkom gärna med info om du testar.
Postad 11 mars 2010 - 09:51
Unregistered6b8ff32e
-
Unregistered6b8ff32e
-
Lärjunge
-
-
321 inlägg
Någon som vet hur mycket RAM minne det finns i denna? Har sökt som en tok, men hittar ingen info om det alls
Postad 11 mars 2010 - 12:55
BempaS
-
BempaS
-
Forumräv
-
-
611 inlägg
Skyfire, är det något som fungerar i Vivaz, nån som hunnit prova? http://www.youtube.c...h?v=_bG62EBvSMw
Postad 11 mars 2010 - 13:28
Unregistered4f69794e
-
Unregistered4f69794e
-
Användare
-
-
206 inlägg
Någon som vet hur mycket RAM minne det finns i denna? Har sökt som en tok, men hittar ingen info om det alls
Då undrar jag vad du har sökt på.  för jag sökte på google, på [Sony Ericsson Vivaz RAM], och ficksom första länk, en tråd på SweClockers om den. http://www.sweclocke...threadid=907336Inlägg nummer 9. Där står det att Vivaz har 256mb RAM.  Edit: Även på Prisjakt.nu står det 256mb RAM. Dock på alltomprylar.se står det att den bara har 75mb.  Men jag skulle gissa på 256mb iaf.
Redigerat av Unregistered4f69794e, 11 mars 2010 - 13:43.
Postad 11 mars 2010 - 14:26
Unregistered6b8ff32e
-
Unregistered6b8ff32e
-
Lärjunge
-
-
321 inlägg
Då undrar jag vad du har sökt på. för jag sökte på google, på [Sony Ericsson Vivaz RAM], och ficksom första länk, en tråd på SweClockers om den. http://www.sweclocke...threadid=907336 Inlägg nummer 9. Där står det att Vivaz har 256mb RAM. 
Edit: Även på Prisjakt.nu står det 256mb RAM. Dock på alltomprylar.se står det att den bara har 75mb. Men jag skulle gissa på 256mb iaf.
Det infon fick jag oxå lätt tag på, men säger inte så mycket Har sökt efter något officiellt utalande. Titta man på GSM Arena så finns det inget alls där om RAM, vilket är väldigt konstigt
Postad 11 mars 2010 - 17:19
Largo-Sama
-
Largo-Sama
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Efter att ha tittat på lite filmer och läst recensioner så har min uppfattning om silvermodellen helt ändrats. På de officiella produktbilderna ser de blåa kanterna väldigt ljusa ut, men i verkligheten är de (tydligen) nästan svarta. Jag vet att jag tittade på en i helgen, men har självklart lyckats glömma bort hur den såg ut
Har i vilket fall som helst lagt om min beställning till en Silver och får den troligtvis imorgon  . Tar gärna emot tips på applikationer som är bra att ha.
Postad 11 mars 2010 - 18:33
stroszek
-
stroszek
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Hört med flera butiker som säger att det dröjer ett par veckor innan den svarta dyker upp i Sverige. Så.. jag lade en order på en svart från Tyskland istället. Det var både billigare och fanns på lager för omedelbar leverans. Finns en enhet kvar om det är någon mer som är intresserad https://www.paketfab...n...ad&ID=77209
Postad 11 mars 2010 - 22:02
Unregistered98d503b8
-
Unregistered98d503b8
-
Lärjunge
-
-
326 inlägg
Efter att ha tittat på lite filmer och läst recensioner så har min uppfattning om silvermodellen helt ändrats. På de officiella produktbilderna ser de blåa kanterna väldigt ljusa ut, men i verkligheten är de (tydligen) nästan svarta. Jag vet att jag tittade på en i helgen, men har självklart lyckats glömma bort hur den såg ut 
Har i vilket fall som helst lagt om min beställning till en Silver och får den troligtvis imorgon . Tar gärna emot tips på applikationer som är bra att ha.
Silver är riktigt fin, blir inte så kladdig heller. Inbillar mig att den svarta skulle kännas intetsägande och som dessutom får en massa fingeravtryck på sig.
Postad 12 mars 2010 - 00:13
Unregistered4f69794e
-
Unregistered4f69794e
-
Användare
-
-
206 inlägg
Varit på EG idag och klämt lite på den, och av mej får den helt klart godkänt. Några saker dock som jag störde mej på, var att den typ hängde sej ibland, speciellt när jag var i menyn för inställningar. Sen står det ju längst upp på skärmen (typ) vilken meny man har markerat, och det uppdaterades lite konstigt, då texten stod kvar även fast annan text kom upp på samma ställe. Kändes som en grej som inte borde hända på en telefon för 4000 spänn. Blir nog en sån ändå när ja får lön.
Postad 13 mars 2010 - 15:04
Unregistered6214acfd
-
Unregistered6214acfd
-
Lärjunge
-
-
440 inlägg
Har denna inbyggd stegräknare eller någon annan rörelseavkännare för träning? (den har ju någon form av gyro/kompass iallafall) Låses touch skärmen vid samtal med någon inställning? Jag blir galen av att man råkar trycka bort någon för att touchskärmen kommer åt något vid samtal.

vill också veta detta
Postad 13 mars 2010 - 15:39
Largo-Sama
-
Largo-Sama
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
tvtittare och erito: Om jag minns rätt så finns det någon form av ljussensor som låser touchskärmen när man håller örat mot luren, men den är inte så tillförlitlig.
Duger de medföljande programmen för musik- och videospelning, eller bör man ladda ner tredjeparts-mjukvara för detta (I så fall vilka)?
/Largo
Postad 14 mars 2010 - 19:34
Unregistered43b822d3
-
Unregistered43b822d3
-
Mästare
-
-
3 782 inlägg
Jag gör ett oväntat inhopp i denna tråd.
Kollade en video från All About Symbian tagen med Vivaz och blev imponerad. Sedan har jag kollat upp priserna på nallen, Katshing har den för 4000 kronor vilket jag måste betrakta som prisvärt.
Jag får också intrycket att Vivaz är mycket behändig i formatet - om någon har en bildjämförelse mellan t.ex en Nokia N95 vore det intressant att se.
Det enda frågetecknet är ljudstyrkan vid videoinspelning - den var mycket låg på AAS video. Uppenbarligen något som behöver åtgärdas.
Mitt lilla inlägg här beror på att jag länge känt mig lockad av en 720p mobil och då det ser tveksamt ut kring möjlighetena att få fullfjädrad handdator + 720p i ett och samma paket känns Vivaz som ett smidigt komplement till den TP2 jag kör med (som jag är mycket nöjd med).
Är Vivaz något att satsa på som kameramobil betraktat? Jag uppfattar den helt klart som vettig ifråga om funktioner/kamera/storlek.
Plattformen är inget problem för mig, den kan jag och den är i vilket fall som helst tänkt som "kameratelefon" för min del.
Postad 14 mars 2010 - 20:08
thorstenn
-
thorstenn
-
Användare
-
-
163 inlägg
Från GsmArena: Image quality
Sony Ericsson Vivaz produces splendid photos. The colors are vibrant and rich (too bad we don't have the weather to prove it), the amount of resolved detail is very good and the noise levels are low.
There is no over sharpening or purple fringing. Had the amount of resolved detail and contrast been just a tad more, we surely would've called it the ultimate camera on a phone.
källa: http://www.gsmarena....-review-447.phpVideokameran är ju den bästa nu bland mobiler, bättre än omnia HD, du kan ju läsa om den på gsmArena också om du vill Edit. Du nämnde ljudet också. The Sony Ericsson Vivaz has an edge over Omnia HD in audio recording too. Currently, the Vivaz videos use AAC audio with 48kHz sampling rate, while those by the Omnia HD have a sampling rate of 16kHz. And you can definitely tell the difference.
Redigerat av thorstenn, 14 mars 2010 - 20:10.
Postad 14 mars 2010 - 20:33
Unregistered43b822d3
-
Unregistered43b822d3
-
Mästare
-
-
3 782 inlägg
Det ser tveklöst ut som att Vivaz uppfyller de krav jag ställer på en videomobil. Just ljudet har jag prioriterat också genom kravet "720p videoinspelning med CD-kvalitet".
Däremot uppfattar jag volymen som låg, i.a.f på AAS video.
Postad 14 mars 2010 - 21:23
Unregistered4f69794e
-
Unregistered4f69794e
-
Användare
-
-
206 inlägg
Jag har läst att ljudet ska vara lågt när man filmar, men det sägs bli bättre om man stoppar i handsfree, då den har bättre ljudupptagningsförmåga.
Postad 15 mars 2010 - 00:25
Yobo1987
-
Yobo1987
-
Forumräv
-
-
510 inlägg
Jag har en 5800XM men blir lite sugen på SE Vivaz.
Hur skiljer sej dessa i gränssnit? (Då dom verkar ha samma system i botten).
Webläsaren i 5800 har jag inga problem med & jag gillar GPSen.
Postad 15 mars 2010 - 06:44
Spuute
-
Spuute
-
Mästare
-
-
2 937 inlägg
Jag, och även min sambo är väldigt sugna på denna, väntar nog lite till priset sjunker en aning, inte för den e så spec dyr just nu, men ekonomin tillåter inte riktigt  Kör med Nokia n97 nu, och som föregående skriver så har jag inga problem med webläsaren, dock går ju även att installera opera om man känner för det.
Väldigt roligt med bra videokamera i mobilen.
Postad 15 mars 2010 - 11:33
Unregistered43b822d3
-
Unregistered43b822d3
-
Mästare
-
-
3 782 inlägg
En sak behöver konfirmeras innan jag går över till en köpprocess i detta fall: är mjukvaran stabil?
Jag är skeptisk innan motsatsen bevisats. Säger bara P990i och Xperia X1 (stock ROM, med XDA-ROM är den fantastisk).
Blir ljudupptagningsförmågan förbättrad av handsfree så är det helt OK för min del.
Postad 15 mars 2010 - 11:54
thorstenn
-
thorstenn
-
Användare
-
-
163 inlägg
Som de flesta symbian så har den sina stabilitetsproblem, men ska inte vara så farligt har jag hört. Kan inte någon som har köpt den göra en mini review?
Postad 15 mars 2010 - 13:09
Unregistered43b822d3
-
Unregistered43b822d3
-
Mästare
-
-
3 782 inlägg
Jag har inte kört S60v5 men däremot v2 och v3 - de är mycket stabila. Min E90 t.ex är ett under av stabilitet.
Enligt min uppfattning skall inte en Symbianlur behöva krångla - om den är korrekt avlusad.
Vivaz borde fungera bra på ungefär samma sätt som P1i fungerade bättre än P990i - mer buggfixar i den nyare nallen med samma plattform.
Postad 15 mars 2010 - 13:46
Pelas
-
Pelas
-
Wannabe
-
-
31 inlägg
Någon som kan rekommendera ett bra GPS-program till denna lur (för utrikes bruk), det vill säga ett som inte drar en massa datatrafik när man använder det?
Postad 15 mars 2010 - 14:07
Unregistered43b822d3
-
Unregistered43b822d3
-
Mästare
-
-
3 782 inlägg
Som frekvent musiklyssnare är jag intresserad av hur ljudet är. På Vivaz specifikationer saknas både "tydlig bas" och "mega bass". Kan man tänka sig att ljudet då är en aning "tunt" jämfört med andra SE som har t ex mega bass?
Bara en kommentar: ljudet är normalt inte tunt om man har bra lurar. Basförvrängning ger visserligen svullen bas men det är inte samma sak som bra bas. Jag anser att man bör ha bra fullregisterlurar till nallen - basen brukar då också bli mycket bra (rapp och välupplöst).
Postad 15 mars 2010 - 14:25
roathan
-
roathan
-
Användare
-
-
168 inlägg
Någon som kan rekommendera ett bra GPS-program till denna lur (för utrikes bruk), det vill säga ett som inte drar en massa datatrafik när man använder det?
Garmin Mobile XT! Kör detta på min Satio och det fungerar klockrent. Allt ligger på minneskortet.
Postad 15 mars 2010 - 21:05
Ampa69
-
Ampa69
-
Användare
-
-
123 inlägg
Tjena har en fråga om vilket format det blir på inspelade videor i telefonen, nån som har telefonen kanske kan svara på det
Postad 15 mars 2010 - 23:58
Yobo1987
-
Yobo1987
-
Forumräv
-
-
510 inlägg
Så för att sammanfatta är det iprincip samma telefon som N 5800XM. Fast då med ett annat menysystem (upplägg). Så, då innebär det att det ska vara samma webläsare men ett annat GPS program med annat kartsystem. Men som sagt i grund och botten samma grännssnitt. Bara det att SE Vivaz är uppdaterad med mer funktioner och har SE´s design och menysystem.
Hoppas jag fattat rätt...
Postad 16 mars 2010 - 08:43
sman
-
sman
-
Användare
-
-
127 inlägg
Ingen som testat stoppa in ett 32GB microSD kort?
Har någon testat videoutgången, ser det ok ut?
Postad 16 mars 2010 - 09:35
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1 892 inlägg
Så för att sammanfatta är det iprincip samma telefon som N 5800XM. Fast då med ett annat menysystem (upplägg). Så, då innebär det att det ska vara samma webläsare men ett annat GPS program med annat kartsystem. Men som sagt i grund och botten samma grännssnitt. Bara det att SE Vivaz är uppdaterad med mer funktioner och har SE´s design och menysystem.
Hoppas jag fattat rätt...
Det är samma OS ja, som windows på olika datorer
Postad 16 mars 2010 - 09:51
Robbis76
-
Robbis76
-
Användare
-
-
113 inlägg
Har haft telefonen nu några dagar och är himla nöjd för att gå från en K850i. Var tveksam till att det inte fanns knappar på telefonen men är överraskad hur bra touchskärmen fungerar.
Har en grej som jag inte tror fungerar, i filhanteraren kan man nog inte få se små ikoner på sina bilder å filmer som man kan i K850i, hittar inte iaf. Dröjer nog ett tag till innan man kommit igenom alla funktioner.
Någon som har någon-några bra länkar på lite kul stuff till telefonen???
//Robbis
Postad 16 mars 2010 - 10:08
Unregistered43b822d3
-
Unregistered43b822d3
-
Mästare
-
-
3 782 inlägg
Det finns riktigt bra sidor med program (gratis s.a.s) men forumreglerna förhindrar mig.*host* *host* Sedan finns ju lagliga sidor med program och då är My Symbian och All About Symbian bra källor för program. När det gäller filhanterare har jag kört med LCG X-plore på S60 och UIQ, utmärkt program enligt min uppfattning.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Nya Hifi-bänken
joga
2025-05-02 18:25:13
-
JBL M2 igen…..
Anton
2025-05-01 16:07:43
-
JBL M2!!!!!!!
Anton
2025-04-30 16:22:03
-
Front Atmos
Globe
2025-04-28 19:35:47
-
The12 Passive
Globe
2025-04-28 19:33:57
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|