Jag hade pianolack på mina förra högtalare och var ganska nöjd med det. Men på lite dyrare högtalare känns det inte så exklusivt med det, pianolacken hör bättre hemma i mellanklassen tycker jag. Men samtidigt så kan det se malplacerat ut med trähögtalare i vissa rum. Så för alla med sådana rum är jag glad att B&W har lagt till den valmöjligheten (utan att ha tagit bort trämodellerna)!Är det bara jag som inte tycker om svart pianolack på högtalare (på flyglar är det ok
)? Tycker det känns alldeles för mycket inredningstidning över det. Det var tur för B&W att dom fortfarande gör dom med träfaner då 803an är min tilltänkta framtida uppgradering.
Sen tycker jag att dom kunde ha skippat den där metallringen, ser lite B-aktigt ut, typ "pimp my ride" fast med högtalare. 800 serien är bra nog för att inte behöva en massa tingeltangel på utsidan.
Ursäkta min negativa inställning men den här generationen av 800-serien var inte vad jag väntade mig...högtalare i denna prisklass ska ha en tidlös design och med dom här nya designgreppen så tycker inte jag att dom har det.
Får nog bli att leta efter "gamla" 803D på begagnatmarknaden när det blir aktuellt. (om det inte hinner komma ut ännu en ny generation innan dess)
Bättre kan ni B&W
Kan nog vara som Damocles säger att ringen inte gör sig bra på bild. Tittar man på bilden av 800 så kan det nog se helt okej (och lite futuristiskt) ut tillsammans med pianolacken! På trämodellerna är jag lite mer tveksam, men man får väl titta när dom kommer i butik.
Ja du, lycka till! Mina 803D kommer nog aldrig hamna på begagnatmarknaden!
Sökningen pågår
Avancerad sökning
34 bilder
547 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?