The Expendables (Blu-ray)
(Filmer)
|
0
|
(81)
|
Inga priser | |
The Expendables (DVD)
(Filmer)
|
2
|
(10)
|
Inga priser | |
The Expendables (US) (Blu-ray)
(Filmer)
|
3
|
(23)
|
Inga priser | |
The Expendables (UK) (Blu-ray)
(Filmer)
|
2
|
(4)
|
119:- | |
The Expendables - SteelBook (UK) (Blu-ray)
(Filmer)
|
1
|
(4)
|
Inga priser | |
The Expendables (US) (DVD)
(Filmer)
|
1
|
(3)
|
201:- |
The Expendables (120 inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 15 July 2010 - 08:18
Postad 15 July 2010 - 11:04
Det verkar inte bättre än att man får åka 70 mil till Oslo för att gå på premiären
Noble ägde rättigheterna för filmen i hela Norden vad jag läste. Det betyder väl att den INTE kommer visas i Norge?
Postad 15 July 2010 - 11:07
Enligt Svante så är det Euforia Film som distrubierar filmen i Norge.Noble ägde rättigheterna för filmen i hela Norden vad jag läste. Det betyder väl att den INTE kommer visas i Norge?
Postad 15 July 2010 - 11:32
Att "SF dissar "The Expendables"" är väl inte sant. Filmen saknar väl distributör i Sverige om jag förstår det hela rätt. Den informationen är ju lite undangömd.
Att inte någon försöker få rättigheterna till filmen i Sverige om ni tror så mycket på den.
Postad 15 July 2010 - 12:33
Det måste dom göra NU där med BASTA.
Postad 16 July 2010 - 09:52
Citerar vad Erik Nilsson Ranta skrev på Facebook-sidan för oss som vill se Expendables på bio i Sverige.
”SF uppdaterade mig idag hur det ligger till med rättighetsstrulet, Noble har tydligen släppt rättigheterna till ett annat företag (som inte ligger i konkurs) och man jobbar nu för att köpa loss visningen för en eventuell premiär den 13/8. Inget är spikat, men tydligen ser det hela lovande ut.”
Postad 16 July 2010 - 09:53
Good News, everyone!
Citerar vad Erik Nilsson Ranta skrev på Facebook-sidan för oss som vill se Expendables på bio i Sverige.
”SF uppdaterade mig idag hur det ligger till med rättighetsstrulet, Noble har tydligen släppt rättigheterna till ett annat företag (som inte ligger i konkurs) och man jobbar nu för att köpa loss visningen för en eventuell premiär den 13/8. Inget är spikat, men tydligen ser det hela lovande ut.”
Postad 16 July 2010 - 09:56
Då Noble var en del av Scanbox tidigare så har jag en viss känsla av att det är DÄR den hamnar, speciellt som Scanbox släpper många Lionsgate/Nu-Image filmer i Sverige. En annan misstänkt kan även vara Nordisk Film.
Som sagt, I´ll be back
Postad 16 July 2010 - 23:21
Från Aftonbladet igår:
http://www.aftonblad...ticle7476062.ab
Hurra!!Slutligen hittade SF bio ett finskt bolag som köpt rättigheterna till ”The Expendables”
Postad 16 July 2010 - 23:22
Blir nog biobesök på denna, hela min bioanläggning ligger ju nere för tillfället i väntan på pengar till nytt slutsteg =)
Postad 25 July 2010 - 11:02
Mission Accomplished!!
Än en gång ett stort, STORT Tack till er alla som varit med och skrivit under på hemsidan och joinat våran Faceook sida
Urklipp från senaste nyheten på våran sida:
"Backlund var väl medveten om de upprörda fansen i Sverige och hade exempelvis full koll på Facebookgruppen ”Vi som vill se Expendables på bio”.
- Jag har lidit med Facebook-användarna och det känns skönt att vi nu kan ge alla svenska fans ett glatt besked. I nästa vecka kommer vi att göra allt officiellt genom att skicka ut ett pressmeddelande om Expendables i Sverige, säger Backlund."
Läs mer här:
http://bdforum.se/vc...-bio-13-augusti
Håll koll på våran sida de kommande veckorna nu inför premiären då vi har en liten "The Expendables" tävling på gång snart
Postad 04 August 2010 - 13:21
Postad 04 August 2010 - 14:35
Starkt jobbat Svante,vi har dig att tacka för detta.
Tackar!
Fast jag var bara ena delen av duon som fick detta att gå i mål, den andra delen är "svenzn" som är hjärnan bakom operationen
In på hemsidan nu gott folk och tävla om biljetterna till årets händelse
Postad 11 August 2010 - 07:19
Postad 11 August 2010 - 07:52
Noop, i Uppsala så fick den gå i en asliten biograf med typ 7 raderPlusstolarna i mitten på Sergel1 kl 21:10?
Postad 11 August 2010 - 10:18
Var glad för att du får se den iafNoop, i Uppsala så fick den gå i en asliten biograf med typ 7 rader
Men jag har iaf bästa platserna
Postad 11 August 2010 - 10:24
Klart som fan att det är värt! Jag tänkte ju åka 70 mil enkel resa för att se den innan vi fick en svensk distrubitörFår åka till Helsingborg eller Göteborg för att se den och det är nog inte värt det
Postad 11 August 2010 - 20:04
Hoppas denna sätter en ny mall för hur ÄKTA action ska göras, då jag är BRUTALT trött på den skit Matrix fört med sig de senaste 10 åren med fånigt vajer och CGI trams.
Länge leve 80-tals våldet!!
Postad 11 August 2010 - 20:07
Hoppas verkligen de plockar in den direkt efter. Känns som Skellefteå är sveriges sämsta biostad, inte ens 3d-bio här än.
Postad 11 August 2010 - 21:19
Postad 13 August 2010 - 09:02
Kan inte minnas att tidningen överhuvudtaget gett ett högt betyg för en bra action film, men en etta är lite oroväckande, ska försöka ta med tjejen ikväll och bjuda henne på biljetten, så får vi se om DN hade rätt
Postad 13 August 2010 - 09:09
I deras värld räknas väl Beck som en fartfylld actionfilm...Den action kritiska tidningen DN ger filmen en 1:a.
Kan inte minnas att tidningen överhuvudtaget gett ett högt betyg för en bra action film, men en etta är lite oroväckande, ska försöka ta med tjejen ikväll och bjuda henne på biljetten, så får vi se om DN hade rätt
Postad 13 August 2010 - 11:08
DN kan ju dra nånstans, är väl en 93 årig gubbe som recenserar där.
Postad 13 August 2010 - 16:07
Postad 13 August 2010 - 17:07
Värt att tillägga att Dolph Lundgren som är med i filmen gick i min pappas paralellklass när han gick på högstadiet. ^^
Postad 13 August 2010 - 21:22
Jag kan inte minnas när jag senast såg en actionfilm av denna kaliber.
Recension kommer upp på Violent Cinema under helgen.
Ska passa på att nämna Dolph som nog har den roligaste rollen i filmen och levererar dialoger/one-liners som är helt UNDERBARA.
Ska passa på att se den en gång till på bio under kommande vecka, för jag orkar fan inte vänta tills den kommer ut på BD
Det här är en actionfilm för män med hår på bröstet
Postad 13 August 2010 - 21:25
Ska passa på att nämna Dolph som nog har den roligaste rollen i filmen och levererar dialoger/one-liners som är helt UNDERBARA.
Det här är en actionfilm för män med hår på bröstet
+1
100% röj. Hade lust att nita personen som satt bakom mig. "Det enda som var bra med filmen var musiken".
Postad 13 August 2010 - 22:10
Trevligt tal av dolph innan fimen började också
Postad 13 August 2010 - 22:33
Postad 13 August 2010 - 22:47
Postad 13 August 2010 - 23:40
Trevligt tal av dolph innan fimen började också
Ja det var en kul överraskning
Det var riktigt skön stämning i biosalongen och alla satt med ett leende på läpparna och tjoade och skrattade med filmen när nåt extra spektakulärt hände. Precis som det ska va när man går på bio utan störande folk som gnäller
Nog det roligaste biobesök jag haft sedan "Planet Terror" och "Rambo 4"
Postad 13 August 2010 - 23:50
Lättar på tröjan, tittar ner på bröstet och konstaterar att jodå, jag ska nog se den här filmen.Det här är en actionfilm för män med hår på bröstet
Postad 13 August 2010 - 23:50
Postad 14 August 2010 - 08:07
Talet i början med Dolph var ju klockrent:D
vad var det för tal av Dolph som ni pratar om, var han där eller något inspelat som visades innan filmen? vi fick ju inget sådant :/ vad sa han?
Postad 14 August 2010 - 10:20
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
0
The Expendables
1 bild
369 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?