I mitt tycke en oslagbar smartphone till ett så oslagbart pris, för er som missa förra erbjudandet.
Redigerat av ffodil, 02 maj 2011 - 10:43.
1 relaterade trådar
Postad 02 maj 2011 - 10:43 I mitt tycke en oslagbar smartphone till ett så oslagbart pris, för er som missa förra erbjudandet. Redigerat av ffodil, 02 maj 2011 - 10:43. Postad 02 maj 2011 - 15:21 Medimarkt sålde den för ett par veckor sedan för 2222:- också, de som köpte en C7 där borde ha lite prisgarantipengar att hämta hos Mediamarkt nu när Elgiganten säljer dem billigare. Postad 02 maj 2011 - 17:47
Någon som vet när det är tänkt den skall släppas och något ungefär pris i början ? Lite märkligt man har C7 fullfokuskamera i den och inte N8ans. Ok, video blir iallafall toppen på den, lite blandat på foto. Möjligen lite stor för min smak, trots att den inte är så bred. Den kommer iallafall med Anna direkt, som låter till att bli ett litet lyft. Får väl skriva lite om X7 här då, eftersom det knappast skrivs något om C7. Redigerat av ffodil, 02 maj 2011 - 17:52. Postad 03 maj 2011 - 17:27
Grattis ! Hoppas du blir nöjd. Vi är iallafall väldigt nöjda med 3 st. i familjen. Postad 03 maj 2011 - 18:58 Jag har tänkt tanken att köpa en C7:a till frugan också för att enkelt kunna dela information (handla listor, kalendrar etc). Hur funkar det? Postad 03 maj 2011 - 20:33
Vet kanske inte ricktigt vad du menar. Men vi synkroniserar, delar, kopierar innehåll, dels direkt mellan telefonerna och dels med hjälp av Ovi Suite på datorn. Praktiskt tycker jag, även med telefonuppdateringar, kartor och röstguidnings-uppgraderingar m.m. Min sambo hade tidigare Nokia 5230 där jag blev förtjust i Nokias helt suveräna navigator, till skillnad mot dom jag hade i min HTC Desire, som jag dessutom fick betala för. När jag sen kolla C7an lite köpte jag en till min sambo. När jag sen testat den ett tag insåg jag att min Desire var alltför krånglig och få allt att fungera som jag ville, till vad jag använder den. C7an hade allt som jag sakna, batteritid m.m. därtill en bättre användarkänsla. Därför blev det ytterligare en till mig och en till min dotter. Postad 03 maj 2011 - 20:49 ![]() Postad 03 maj 2011 - 21:18
Ja, det finns liknande kalender på sociala nätverk. Inte för jag använt det med mina två tidigare androider så jag vet presis hur det fungera med Google. Postad 20 maj 2011 - 07:23 Redigerat av Unregistered31511, 20 maj 2011 - 07:31. Postad 20 maj 2011 - 11:53 Man kan teckna ett 24mån surfabb på Telia.se a 98:-/mån och få C7:an gratis! ![]() Just beställt en åt mig och så gjorde sambon likadant! Är man inte nöjd med telefonen så kan man ju bara sälja den och köpa en annan! Man kan säga att man får 2400:- (lägstapris på prisjakt) av telia. ![]() Postad 31 maj 2011 - 13:00 Postad 07 juni 2011 - 07:58 Postad 18 juni 2011 - 10:06 ![]() Någon som vet om google talk funkar på denna telefon? Postad 18 juni 2011 - 18:55 finns det annat knep med knappar om man håller in dom ??? har för mig att jag läst om 3 knappsintryckning....eller är jag helt fel ute ?? Postad 18 juni 2011 - 21:32
"First turn off the Nokia oro phone. Press and hold Answer + Reject + Camera keys. Turn on the devide by pressing the ON button until the Nokia logo appear. Important: To proceed to reset, the battery must be full and the mobile device connected to the charger. If during the course of reset, the mobile stop receiving electricity it can ruin the internal flash memory of the mobile device and stop function." http://www.resetnoki.../mobile/page/2/ Postad 18 juni 2011 - 21:51 men vågar man sig på en sånhär manöver som finns i beskrivningen.....telefonen verkar stendöd.har laddat hela dagen.inte ett liv.tänkte att batteriet är helt slut,frun sa att en plupp var kvar o sen dog den. lustigt. men i bilen laddar den säger hon.ännu skummare.har iofs inte varit ute ibilen o provat,bara testat laddaren inne i huset. kan det vara laddaren i bilen som dödat hennes mobil.laddaren är gammal nokia laddare,den är kanske inte anpassad för denna mobilen som vi har just nu.jag har n8 och laddar för fullt med den utan problem men man kanske skulle köpa en nyare laddare för våra mobiler.... Postad 18 juni 2011 - 22:24 har aktiverat hennes gamla mobil så hon klarar sig över helgen ![]() och tar ett samtal till katshing på måndag för att reda ut hur man fixar en trasig mobil... hoppas o tror att dom har bra kundtjänst. Postad 18 juni 2011 - 23:06
Jag skulle inte göra det, med tanke på att man verkar kunna kan sabba den totalt. Fixa det på garantin istället, hoppas det går bra. Postad 14 juli 2011 - 15:28 det var inget fel på telefonen .är den helt urladdad kan det ta upp till en halvtimme att den börjar ladda.helt normalt stod det i följdbrevet.... nu funkar allt igen som det ska ![]() men lite pinigt av mig att skicka i väg en frisk mobil ![]() Redigerat av vcbc, 14 juli 2011 - 15:29. Postad 14 juli 2011 - 15:52
Ja, det var ju lite onödigt att bli av med mobilen en tid, men inte lätt att veta. Nu har vi faktiskt fått utökat Nokia innehavet i familjen till 5 st. C7 och 2 st X7. Alla är lika lyckliga och nöjda, iallafall med C7orna som vi haft ett bra tag, utan några som helst problem el. irritationmoment. X7orna får man väl vänta lite och uttala sig om. Det är ju i prinsip samma, med större skärm, men så har man sparat in lite annat på dom. Vad jag skulle tänka mig är att X7an inte är lika tålig med plastkanterna, presis som N8an. C7an tål hur mycket stryk som helst. Men det ger sig väl med tiden. Förresten lite konstigt att det inte finns några frågor el. nåt på forumen om X7. Redigerat av ffodil, 14 juli 2011 - 15:58. Postad 14 juli 2011 - 18:51 Förövrigt en väldigt snygg telefon och Symbian Anna känns bra. Postad 16 juli 2011 - 08:25
nu åker den iväg igen.mobilen tar inte alls emot laddning.helt stendöd.fattar inte var för teknikerna skickade tillbaka denna mobil.tror batteriet är kasst.få se vad som görs denna gången i mobilvekstaden.... Postad 09 augusti 2011 - 06:18 Postad 26 augusti 2011 - 18:50 Postad 02 september 2011 - 01:26 Postad 02 september 2011 - 09:36
Kul, att se hur du upplever C7 mot N8. Här är ju ingen aktivitet alls. Förmodligen för att de flesta C7 ägarna vistas i N8 tråden. Postad 10 november 2011 - 11:48 Den Nokia C7 som jag kört in en uppdatering på har tappat svenska språket. Enl. Nokia beror det på att produktkoden är för en telefon som ska till australien. Firman där telefon är köpt har gått i konkurs, eshop247. Så där får jag ingen hjälp. Det finns serviceverkstäder som kanske kan hjälpa mig, de skulle "fundera" på det....hmm.. Antar att det blir dyrt också.. ![]() Kan man inte lägga in rätt språk själv, känns som man borde kunna detta? Snälla snälla snälla, säg att det finns någon som kan förklara eller härleda mig rätt för att få min telefon att bli på svenska igen. Mycket tacksam för svar! Postad 10 november 2011 - 12:01 löser du lätt med att flasha om mobilen med hjälp av pc programmet phoenix. Läs i n8 tråden. Och hämta rätt mjukvara till din C7 på Dailymobile.se Postad 10 november 2011 - 13:07
Okej, ska läsa den. Gick in på den sidan du angav, men förstår mig inte riktigt på vart jag kan hitta mjukvara till min C7? Vill du hjälpa mig? Postad 25 november 2011 - 21:04 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |