Tänkte att även jag får skriva ner vad jag har för saker därhemma.
Jag kör 2 stereo i samma rum av den enkla anledningen att jag efter första lyssningen bara skulle ha en Audionet.
Lånade hem den flera gånger och det fanns inget annat som passade mig så bra men skulle jag ha en Audionet med 5.1 så hade jag fått panta många burkar

och eftersom H/Kn redan fanns så valde jag att köra på Audionet till 2-kanal och H/K till 5.1.
Stereon som jag trånade efter i 3 år innan jag köpte
CD-spelare som jag hittade begagnad för halva priset = Tack för det
Vinyl kändes viktigt
RIAA behövde man också
Högtalarkablar 2x2,25 meter
Högtalarna som har ett gäng år på nacken men fortfarande varje dag gör mig sjukt nöjd
5.1:
För/slutsteg
Front
Bak
(jag har KX bak men de fanns inte i listan)
Center
SUB
Blurayspelare
Bildvisare
Och den matas med
Och jag är riktigt nöjd, eller jag var riktigt nöjd tills processorn i mitt H/K försteg började strula, den vägra skicka ut dolby digital eller DTS så nu får jag köra 6-channel direct och fick snällt flytta ut sovrums-dvdn till vardagsrummet och låta den sköta kodningen av ljudet, vet inte riktigt vad jag ska köpa så det får vi se efter Jul.
Jag vill ha Primare men samtidigt så är 2-kanal det viktiga för mig så jag blir säkert nöjd med en mindre Marantz till hembion så vi får se.
Så snart ska H/K kombon säljas och den kostade mig över 30.000 kr för några år sedan, nu utan HDMI ingångar och med en processor som är sönder så lär jag väl gråta när buden kommer, men det får man ta
Redigerat av Unregistered33cc6995, 15 December 2010 - 09:24.