Postad 06 January 2013 - 15:36
Snyggt! 
Gillar Focal högtalarna.
Och HW30 som jag med vill ha fast i svart, vad ska du ha för duk?
Gillar Focal högtalarna.
Och HW30 som jag med vill ha fast i svart, vad ska du ha för duk?
Postad 06 January 2013 - 21:35
Trevliga att läsa alla kommentarer! Tack...
DLS: Håller på att försöka reda ut detta med duk val. Vet iallafall att det blir en motordriven på 100tum(Tv bakom). Frågan är ju dels högkontrast eller inte, då jag har ljust hemma....men även vilket märke såklart.Tab-Tension däremot verkar vara ett bra val, så det får det nog bli. Funderade lite på en Grandview 3D först men just nu tittar jag på ADEO....
http://www.hembiobut...p?pgrpnr=179750
Men försöker fortfarande acceptera priserna....
DLS: Håller på att försöka reda ut detta med duk val. Vet iallafall att det blir en motordriven på 100tum(Tv bakom). Frågan är ju dels högkontrast eller inte, då jag har ljust hemma....men även vilket märke såklart.Tab-Tension däremot verkar vara ett bra val, så det får det nog bli. Funderade lite på en Grandview 3D först men just nu tittar jag på ADEO....
http://www.hembiobut...p?pgrpnr=179750
Men försöker fortfarande acceptera priserna....
Postad 03 February 2013 - 12:15
Låter bra. Har valt ut en lista på lurar i 2000:- klassen som jag tänk provlyssna. AKG-550, Focal Spirit-One, Shure SRH840 & 940, Beyerdynamic DT770 & 880, & Sennheiser HD600.
Redigerat av Lex75, 04 March 2013 - 09:32.
Postad 11 February 2013 - 22:00
Mycket trevligt system 
Har du byggt stereobänken själv? Ser riktigt bra ut, känner inte igen designen.
Bra jobbat
Har du byggt stereobänken själv? Ser riktigt bra ut, känner inte igen designen.
Bra jobbat
Postad 12 February 2013 - 18:00
Parasound : Tackar
Tv bänken kommer från Omnimount och heter Karim Prism 50. Vet ej om man kan få tag på den längre dock.
Tv bänken kommer från Omnimount och heter Karim Prism 50. Vet ej om man kan få tag på den längre dock.
Postad 02 March 2013 - 22:31
RIktigt nice
Har du närbilder på pixelstrukturen från denna projektor ?!
Har du närbilder på pixelstrukturen från denna projektor ?!
Postad 03 April 2013 - 08:36
Faprod: Eftersom jag inte placerar absorbenterna där de helst bör sitta, (pga rummets utformning) så blir väl verkningsgraden kanske inte så stor. Men bakom högtalarna fyller dom iallafall en funktion. (Optimalt vore ju att placera panelerna på sidoväggarna samt tak & front väggen) Så svaret på din fråga blir nog - Som väntat inte så jätte stor skillnad, men va absolut värt pengarna! Men i mitt fall så lär en basfälla göra mer nytta, då de låga frekvenserna är de svåraste att få ordning på.. får se om det blir en sådan. Man skall ju som sagt ha en bra placering för den också....
# Passar även på att återigen tacka för alla trevliga kommentarer... Väldigt uppskattat
# Passar även på att återigen tacka för alla trevliga kommentarer... Väldigt uppskattat
Postad 16 May 2013 - 21:11
Grattis till snyggaste högtalarna som någonsin byggts!
Kollade också på dessa, innan jag startade mitt eviga projekt. Keep it up!
Postad 30 June 2013 - 14:52
Tack för din komentar och du har en Jätte fin anläggning och jag gillar akustikabsorbenterna. Så klart 10p från mig.
Postad 30 June 2013 - 22:00
Helt fantastisk elektronik, älskar högtalarna, anskrämlig jäkla mediabänk, men det hör inte hit. Focal är helt garanterat nästa högtalare när jag sprängt mina budget
10p kvarstår! Utan tvekan
Postad 12 January 2017 - 02:11
Tack för den fina kommentaren i mitt album 🙂 Du har det riktigt fint och fin elekronik också 🙂
Postad 13 January 2017 - 20:32
:film-fanatiker Det var en välförtjänt kommentar
Och tack själv.. Man gör så gott man kan i en hyres lägenhet
... Ha en bra helg.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
12 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler