The Expendables 2 (UK) (Blu-ray)
(Filmer)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
The Expendables 2 (DVD)
(Filmer)
|
2
|
(0)
|
79:- | |
The Expendables 2 (Blu-ray)
(Filmer)
|
3
|
(43)
|
99:- | |
The Expendables 2 (US) (Blu-ray)
(Filmer)
|
2
|
(0)
|
Inga priser | |
The Expendables 2
()
|
0
|
(0)
|
Inga priser | |
The Expendables 2 (HD)
()
|
0
|
(0)
|
Inga priser | |
The Expendables 2
()
|
0
|
(0)
|
Inga priser | |
The Expendables 2 (HD)
()
|
0
|
(0)
|
Inga priser |
Postad 25 February 2012 - 14:31
ska ju vara mörkare, blod, brutalare och se hur det verkligen är som.
Postad 27 February 2012 - 03:43
Ja, mer som ettan - den hade en nästan dokumentär känsla...Jädra PG-13 skit,
ska ju vara mörkare, blod, brutalare och se hur det verkligen är som.
Postad 09 March 2012 - 12:48
Så om vi får samma action fast UTAN "tecknat" splatter, så överlever jag med PG-13 rating
Postad 19 March 2012 - 15:49
http://screenrant.co...g-sandy-159856/
Hoppas bara det blir mer ÄKTA splatter effekter den här gången och mindre CGI blod.
Postad 19 March 2012 - 16:15
Du har helt rätt, tyvärr var det ju riktigt dåligt gjort, det där CGI-splattret. Sånt vill man inte se.Även ettan var filmad som PG-13 från början, men i sista stund så bestämde sig Stallone för att göra R-rated av det hela genom att lägga till CGI blod/gore. Och det ser fan inte bra ut.
Så om vi får samma action fast UTAN "tecknat" splatter, så överlever jag med PG-13 rating
Postad 21 March 2012 - 16:16
That's right, det är hämtad och sagt av källan själv; Sly
Kan nog gissa att 'de' krypit fram och gjort en avbön, frågan är hur C.Norris ställer sig nu efter det här
Postad 22 March 2012 - 08:00
Postad 22 March 2012 - 09:15
Postad 27 March 2012 - 11:36
Postad 27 April 2012 - 00:27
Fast de varierar i storlek...

[img]http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/B4VW90tkPRX5PL0bI7rQqA--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD05MzM7cT04NTt3PTYzMA--/http://l.yimg.com/os/251/2012/04/26/FIN02-EX2-Tsr-VanDamme-P02-Trim-jpg_164116.jpg[/img]
[img]http://moviesmedia.ign.com/movies/image/article/122/1223781/FIN02_EX2_Tsr-Yu_ab02_Trim_1335402974.jpg[/img]
[img]http://s3.amazonaws.com/images.hitfix.com/assets/1349/JasonStathamExpendablesPosterPT.jpg[/img]
[img]http://www.joblo.com/newsimages1/EX2_Lundgren.jpg[/img]
Bifogad fil(er)
Postad 27 April 2012 - 07:51
Redigerat av hassesolo, 27 April 2012 - 07:53.
Postad 27 April 2012 - 07:53
Skulle tom vilja dra det där ett steg till och säga att han inte bara är bäst.Hoppas att Willis får en stor roll. Han är bäst i gänget.
Han är också den enda som ens är bra i det gänget.
Postad 28 April 2012 - 00:14
Edit: ..och Hemsworth ser ut som Chris Pine.
Redigerat av Tiny Turtle, 28 April 2012 - 00:15.
Postad 03 May 2012 - 18:52
Postad 03 May 2012 - 19:14
Suck....så utomordentligt fånigt...Ny trailer: http://capishe.se/ny...-expendables-2/
Postad 09 May 2012 - 08:49
Kanske inte en 10/10 i betyg men detta är ju så coolt att jag saknar ord!
Postad 15 May 2012 - 18:52
Postad 16 May 2012 - 06:30
Postad 02 August 2012 - 14:05
Själv tyckte jag ettan var riktigt bra, kanske inte storyn men med den grymma line-up:en och grymma action scener så blev det riktigt bra, tror ni tvåan kommer bli bättre?
Redigerat av Sebr, 02 August 2012 - 14:15.
Postad 16 August 2012 - 11:33
Tjaa, då var det snart dags för the expendables 2 att göra premiär, kommer ni att gå på premiären?
Själv tyckte jag ettan var riktigt bra, kanske inte storyn men med den grymma line-up:en och grymma action scener så blev det riktigt bra, tror ni tvåan kommer bli bättre?
Se film på komerisell bio? Du skojar? Självklart ser man den hemma på BD.
Postad 23 August 2012 - 07:29
Bästa filmen i år, slår Dark Knight Rises i rent underhållningsvärde. 10/10!
Postad 25 August 2012 - 10:47
Dom rödmarkerade vet jag inte vilka dom är, dom blåmarkerade är inte tillräckligt kultiga.
2012Expendables2PosterPR170812.jpg 112.91K
3 Antal nerladdningarHade hellre sett han här istället för Jet Li.

Samt kanske dessa:

Annars hade dom icke inringade räckt gott och väl, kanske fått lite bredare roller än vad dom har.
Postad 25 August 2012 - 10:49
Redigerat av Garrett, 25 August 2012 - 10:50.
Postad 25 August 2012 - 10:52
Postad 25 August 2012 - 10:54
Är det bara jag som tycker att flera skådisar är överflödiga?
Dom rödmarkerade vet jag inte vilka dom är, dom blåmarkerade är inte tillräckligt kultiga.2012Expendables2PosterPR170812.jpg 112.91K 3 Antal nerladdningar
Hade hellre sett han här istället för Jet Li.
Samt kanske dessa:![]()
Annars hade dom icke inringade räckt gott och väl, kanske fått lite bredare roller än vad dom har.
Jackie Chan står ju generellt för raka motsatsen av denna filmtyp. Han KAN ju knappt spela bad guy då han hela tiden ler och aldrig i sina filmer dödar någon, helst knappt skadar dom allvarligt. Han är en jätteduktig koreograf och även på kampsport generellt men på duken blir han väldigt fånig. Just därför är han ju lite av en komediskådis.
John Travolta är väl inte heller direkt något man tänker som Actionskådis?
Jet Li och Statham har ju varit otroligt mkt större på actionfilmer senaste 10 åren i så fall. Dessa skådisar gör i princip bara actionfilmer dessutom.
nu har jag dock ej sett filmen så jag vet ju inte hur de presterar men när jag sett vilka som är med i filmen tycker jag dessa varit helrätt att ha med rent kultmässigt. Det handlar nog också om att kittla en bred publik och statham samt Jet Li är båda skådisar som 20-30åringar vuxit upp med.
Redigerat av Sgart, 25 August 2012 - 10:55.
Postad 25 August 2012 - 11:02
Jackie Chan står ju generellt för raka motsatsen av denna filmtyp. Han KAN ju knappt spela bad guy då han hela tiden ler och aldrig i sina filmer dödar någon, helst knappt skadar dom allvarligt. Han är en jätteduktig koreograf och även på kampsport generellt men på duken blir han väldigt fånig. Just därför är han ju lite av en komediskådis.
John Travolta är väl inte heller direkt något man tänker som Actionskådis?
Jet Li och Statham har ju varit otroligt mkt större på actionfilmer senaste 10 åren i så fall. Dessa skådisar gör i princip bara actionfilmer dessutom.
nu har jag dock ej sett filmen så jag vet ju inte hur de presterar men när jag sett vilka som är med i filmen tycker jag dessa varit helrätt att ha med rent kultmässigt. Det handlar nog också om att kittla en bred publik och statham samt Jet Li är båda skådisar som 20-30åringar vuxit upp med.
Det hade varit kul om Jackie hade fått en helt annan typ av roll än vad han brukar ha.
Jet Li och Statham gör ju fortfarande filmer på "hög" nivå så att se dom här känns inte lika kul som dom gamla gubbarna.
Jag glömde även nämna denna snubbe, hade varit kul att se honom oxå:

De du ringat in i rött är väl Randy Couture (UFC-fighter, gjort en del film och TV som Scorpion King 2, The Wire), Liam Hemsworth (Hunger Games, brorsa till Chris "Thor" Hemsworth), och Terry Crews (NFL, filmer som Terminator: Salvation och en massa TV).
Känns fortfarande ointressanta nu när jag vet vad dom gjort/gör, fyller ju ingen direkt funktion till filmens tema.
Postad 25 August 2012 - 12:42
Det hade varit kul om Jackie hade fått en helt annan typ av roll än vad han brukar ha.
Jet Li och Statham gör ju fortfarande filmer på "hög" nivå så att se dom här känns inte lika kul som dom gamla gubbarna.
Jag glömde även nämna denna snubbe, hade varit kul att se honom oxå:
Känns fortfarande ointressanta nu när jag vet vad dom gjort/gör, fyller ju ingen direkt funktion till filmens tema.
Tror jag förstår vad du menar. Du tycker helt enkelt inte att gubbarna är tillräckligt "back in the days" för att matcha de övriga och i så fall förstår jag helt din synpunkt
Jag tycker dock till trots att det är imponerande att de lyckats så bra som de ändå gjort med sin "lineup" det är ju faktiskt rätt så underhållande bara det
Val Kilmer hade nog också varit rätt frän men nyckeln bland skådisarna i denna filmen är ju i mångt och mkt kampsportsskådisar och där har de nog fan tagit de flesta
Wesley Snipes är väl också en Bskådis som haft liknande karriär som vissa i denna filmen.
Redigerat av Sgart, 25 August 2012 - 12:43.
Postad 25 August 2012 - 13:04
Btw så blev filmen totalsågad i tv4 imorse, ska själv se den imorgon kväll, filmen är säkert jävligt dålig men ändå kul att se gänget samlat
Postad 25 August 2012 - 13:45
I USA är de dock väldigt populära och hjälper till att dra folk till biograferna.
Wesley Snipes är ju påtänkt till tredje filmen i serien (kommer givetvis fler). Största anledningen till att han inte varit med hittills är väl det enkla faktum att han sitter inne. Många har ju snackat om Seagal, men så länge Avi Lerner är med och producerar lär det inte hända.
Postad 25 August 2012 - 15:49
I USA är de dock väldigt populära och hjälper till att dra folk till biograferna.
Ja Arnold, Stallone, Willis, Norris, Van Damme i samma film kan inte ensamma dra till sig folk så det kanske är bäst att dom även har några fler dragare.
Många har ju snackat om Seagal, men så länge Avi Lerner är med och producerar lär det inte hända.
Vad är det med Avi och Seagall?
Postad 25 August 2012 - 16:07
Ja Arnold, Stallone, Willis, Norris, Van Damme i samma film kan inte ensamma dra till sig folk så det kanske är bäst att dom även har några fler dragare.
Vad är det med Avi och Seagall?
Nu var ju dessa grabbar (förutom Hemsworth) även med i ettan. Stallone ville ju ha många gubbar i teamet...
Lerner och Seagal gruffar över pengar från Seagals dtv-rullar. Seagal har sagt att han tänker inte göra något som innebär mer pengar i Lerners ficka.
Postad 26 August 2012 - 19:01
Postad 26 August 2012 - 20:56
Lite tråkigt att Norris hade lite screentime, hade varit kul att se honom visa upp lite kampsport samt att slutfighten med van Damme var lite för kort.
Redigerat av Lactoferrin, 27 August 2012 - 06:24.
Postad 04 September 2012 - 10:38
Jag gick in med inställningen att handlingen och visst skådespel inte skulle vara den bästa och det var den verkligen inte heller.
Men s*tan vilket ös genom hela filmen och skådisarna bytte kommentarer filmen igenom. Älskar att Chuck Norris var lika överdriven i filmen som han är enligt alla historier.
10/10
Postad 04 September 2012 - 17:23
Fy fan vad vidrigt. Den videon borde det vara 18-årsgräns på. Jag visste inte att han var en religiös dåre.
Han är ju en klassisk republikan som älskar vapen, hatar abort och låter skev religion styra livet.
Postad 07 September 2012 - 11:19
Älskar att Chuck Norris var lika överdriven i filmen som han Är enligt alla historier.
När jag såg filmen i måndags och
Postad 23 October 2012 - 06:20
Betyg: 5 av 10 uttjatade oneliners
Postad 23 October 2012 - 08:26
Postad 21 November 2012 - 01:22
Det blev liksom aldrig häftigt utan bara pinsamt. Var det nån som tyckte det var "smart"/tufft/whatever när Arne kläckte ur sig sitt "I'll be back"?
Postad 21 November 2012 - 06:45
Jag såg den i veckan och hade *låga* förväntningar, men herregud vad dålig den var. Jag fattar att man ville ha in alla fina referenser till tidigare karriärer, men resultatet blir ju utomordentligt fånigt och man påminns hela tiden om att det här inte är en historia i sig utan bara ett hobbyprojekt där killarna lajjar lite.
Det blev liksom aldrig häftigt utan bara pinsamt. Var det nån som tyckte det var "smart"/tufft/whatever när Arne kläckte ur sig sitt "I'll be back"?
Arnold var pinsam och förstörde filmen, om det nu går, och som jag nämnt tidigare så var Van Damme klockren, han är det enda som gör filmen någorlunda sevärd.
Angående just repliken "I'll be back" så undrar jag hur många filmer han seriöst säger detta eller om det bara var seriöst i T1 och alla andra för att det blev hans "grej" tex Commando och The Running Man.
Postad 02 December 2012 - 13:35
Postad 02 December 2012 - 14:01
Redigerat av Slinger, 02 December 2012 - 14:01.
Postad 26 December 2012 - 09:59
Stallone är 66år..
Schwarzenegger är 65år..
Men haha! Chuck Norris är ju förfan 72 år..
Blanda dessa med en story som är helkass och lite pang pang.
Redigerat av Unregistered634f2beb, 26 December 2012 - 09:59.
Postad 26 December 2012 - 10:16
Jag tycker dessa filmerna är pinsamt dåliga, det säger sig självt. En gammal actiongubbe som skulle pensionerat sig från såna här filmer för 10 år sen.. Skriver en film och drar med ytterligare ett gäng gubbar som inte har med actionfilm att göra längre.
Stallone är 66år..
Schwarzenegger är 65år..
Men haha! Chuck Norris är ju förfan 72 år..
Blanda dessa med en story som är helkass och lite pang pang.
Klart gubbarna ska göra action filmer :-) om 2 år kommer ju nya Conan med Schwarzenegger :-)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
59 bilder
303 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?