Det är alltid en massa spel som snart ska komma ut, men en efter en så släpps dom och man (iaf jag) stör mig på designmissar som jag bara inte fattar hur man kan godkänna, t.ex. i princip hela Zelda serien har ett "hack" i frameraten när man slår och träffar sin motståndare, jag är allergisk mot dålig framerate och just detta gör att jag inte kan spela Zelda spelen, ett annat exempel är oblivion, menysystemet för inventarierna är horribelt, jag slutade spela p.g.a. det...
kanske är det så enkelt att man blivit en gammal grinig kräsen gubbe (på 36 bast) men ni har kommit med några tips här i tråden, det är underbart, jag ska testa Mass Effect 2 demot och XCOM enemy unknown demo när kidsen somnat, sedan ser ju Dishonored intressant ut, Theif spelen va ju stundtals ganska bra.
Assasins creed har jag spelat, bara första... gjorde de första 4 uppdragen på samma taktik och snea på allt spring / rida häst fram och tillbaka... men dom kanske har utvecklat det där lite?
Ang BF3 så är det stora problemet att det inte finns några "officiella servrar", så man får leta med ljus och lyckta efter dom kriterier man vill ha, som du säger så är det trevligt om vissa vapen kanske är bannade från en viss bana, men det bör komma som rekommendationer ifrån utvecklarna att det blir roligare då, innan communityt har fattat det så har jag lessnat på att spela =(
nåväl, jag ska prova iaf, kanske finns det ljus i tunneln iaf!
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?