Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Too old for this s...

56 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 29 September 2012 - 18:12

Unregistereda69d2a7a
  • Unregistereda69d2a7a
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0
Jo, jag menar allvar...

Det är alltid en massa spel som snart ska komma ut, men en efter en så släpps dom och man (iaf jag) stör mig på designmissar som jag bara inte fattar hur man kan godkänna, t.ex. i princip hela Zelda serien har ett "hack" i frameraten när man slår och träffar sin motståndare, jag är allergisk mot dålig framerate och just detta gör att jag inte kan spela Zelda spelen, ett annat exempel är oblivion, menysystemet för inventarierna är horribelt, jag slutade spela p.g.a. det...

kanske är det så enkelt att man blivit en gammal grinig kräsen gubbe (på 36 bast) men ni har kommit med några tips här i tråden, det är underbart, jag ska testa Mass Effect 2 demot och XCOM enemy unknown demo när kidsen somnat, sedan ser ju Dishonored intressant ut, Theif spelen va ju stundtals ganska bra.

Assasins creed har jag spelat, bara första... gjorde de första 4 uppdragen på samma taktik och snea på allt spring / rida häst fram och tillbaka... men dom kanske har utvecklat det där lite?

Ang BF3 så är det stora problemet att det inte finns några "officiella servrar", så man får leta med ljus och lyckta efter dom kriterier man vill ha, som du säger så är det trevligt om vissa vapen kanske är bannade från en viss bana, men det bör komma som rekommendationer ifrån utvecklarna att det blir roligare då, innan communityt har fattat det så har jag lessnat på att spela =(

nåväl, jag ska prova iaf, kanske finns det ljus i tunneln iaf!

Postad 01 October 2012 - 06:41

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Samma sak här - snart 32 år med en tvååring här hemma. Spelat sen C64-eran (ligger fortfarande kvar på vinden men har ingen Tac2a kvar...).
Spelade ingenting på ett flertal år, bara lite då och då och kört igenom t ex Half Life (1) och Far Cry 1.
Träffade min nuvarande sambo för drygt sex år sedan vars bror introducerade min för Xbox360 och Halo 3 MP och COD4 vilket jag föll pladask för. Skaffade ett 360 och började nöta både SP och MP.
MP höll fram till COD:WAW då man satt uppe och spelade varje vaken sekund med folk man kände och det var svinkul!
Sen kom MW2 och allt skoj försvann och sen dess har jag inte fastnat för något på samma sätt.
Jag har t ex provat de flesta XBLA-spel som redan nämnts här, jag har haft ett Nintendo Wii och senast så spelade jag BF3, men inget är något jag fastnar för...

Kom dock nu på att jag älskade Guitar Hero 3 och spelar själv musik så Rocksmith kanske vore något?

Postad 01 October 2012 - 08:13

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0
Jag funderar också på Rocksmith. Sitter en del med Rock Prodigy, men det känns mer som ett övningsprogram än ett spel. Men det funkar.

Postad 08 October 2012 - 08:44

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Jag har banne mig inte spelat mer än en timme sen Oliver kom till världen... Och det var i början av augusti.
Orkar helt enkelt inte, blir mest att jag ser film eller någon serie.

Redigerat av maximm, 08 October 2012 - 08:44.

Postad 08 October 2012 - 08:47

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Har inte tid med spel just nu. Baseball-slutspelet började i fredags så nu är det matcher nästan varenda dag i en månad som gäller :) Sen i november blir det att ge sig på nya UFO och Halo 4 och sen blir det ZombiU när Wii U släpps.
Får se om man får plats med Borderlands 2 nånstans också.

Sen lirar jag ett mmog på IOS som är rätt skoj där man bygger borgar och krigar mot andra. Lordsandknights.com

Redigerat av Unregistereddc471864, 08 October 2012 - 09:17.

Postad 08 October 2012 - 09:00

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Jag är sugen på Dishonored nu efter alla bra recensioner!

"Arkane has revealed that Dishonored will take roughly 13 hours to complete in a direct play through, while "explorers" will find enough to double their fun."

Låter som ett spel jag pallar med!

Redigerat av maximm, 08 October 2012 - 09:01.

Postad 08 October 2012 - 11:43

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0

Sen lirar jag ett mmog på IOS som är rätt skoj där man bygger borgar och krigar mot andra. Lordsandknights.com

Det där verkar coolt. Ska kolla upp.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.