Redigerat av Unregistered94c28536, 09 August 2013 - 11:29.
Postad 09 August 2013 - 11:28
Postad 11 August 2013 - 13:40
Mycket under skalet har blivit bättre, men det spelar mindre roll när så många användare ogillar det grafiska.
Postad 11 August 2013 - 14:30
Å andra sidan kan du ju slippa det nya GUIt helt vilket gör att den frågan är helt ointressant vad gäller hur bra eller dåligt W8 är.Det finns ju en väldigt tydlig anledning till att det kommer ett Windows 8.1 snart, samt att Windows 8 sålts i mindre upplagor än Windows Vista efter några månader. Det är GUI-mässigt ett självmål.
Mycket under skalet har blivit bättre, men det spelar mindre roll när så många användare ogillar det grafiska.
Själv hatade jag modern UI och disablade det på en gång, efter det så är W8 klart bästa OS jag jobbat med hittils.
Postad 11 August 2013 - 19:28
Problemet för Microsoft är ju dock att du tillhör en minoritet. Problemet är inte de kunniga användarna, utan det är den stora massan som blir skrämda av vad de ser.Å andra sidan kan du ju slippa det nya GUIt helt vilket gör att den frågan är helt ointressant vad gäller hur bra eller dåligt W8 är.
Själv hatade jag modern UI och disablade det på en gång, efter det så är W8 klart bästa OS jag jobbat med hittils.
Ta de där urusla apparna som kommer förinstallerade. Jag vill INTE ha en bildvisare, en pdf-läsare och en massa andra program som öppnas i fullskärm. Jag kan stänga av dem, men det är riktigt svårt för de som inte är duktiga på datorer. Själv är jag numera IT-säljare efter att ha varit tekniker i tio år (vissa saker såsom brandväggar är jag så bra på så jag får extraknäcka som tekniker ibland) och för mig är de relativt enkelt, men för mina kunder är det ett rent "****".
Postad 11 August 2013 - 19:36
Jag själv har jobbat professionellt med datorer (allt från helpdesk till system manager och allt däremellan) sen -99 och som användare sen -95 så jag anser också att jag vet vad jag pratar om.
Och nej, det ÄR inte svårt att återställa Windows Start Button i W8, det borde du om någon veta.
Redigerat av masse70, 11 August 2013 - 19:36.
Postad 11 August 2013 - 21:56
Det är inte mig det handlar om. Det handlar om den stora massan som inte vet och som uppenbarligen inte tycker att windows 8 är en förbättring.Och nej, det ÄR inte svårt att återställa Windows Start Button i W8, det borde du om någon veta.
Själv kan jag tycka att en kommandprompt som i en linuxserver räcker för det mesta, men det är inte sådana som mig som man misslyckats charma. Faktumet är ju att windows 8 sålt sämre än Windows Vista och det är för mig en sanslös bedrift, för Vista är bland det sämsta jag sett.
(DOck var jag inte windows-tekniker,utan höll på med nätverk. WIndowsinstallation lämnar jag med varma hand helst över till andra)
Postad 12 August 2013 - 15:36
Postad 26 August 2013 - 10:48
https://www.prisjakt...r_far_startmeny
Postad 26 August 2013 - 12:06
Postad 26 August 2013 - 12:13
Det som är märkligast är väl ändå att Microsoft bändvägrar ändra att sig? Att man inte bara lägger tillbaka den, för det lär inte ens vara ett svårt uppdrag. Sedan får kunden göra precis som de vill.Det är verkligen helt otroligt att det pågår ett "krig" om startknappen! Vet inte om man ska skratta eller gråta
Sedan kan man ju tycka vad man vill om vanliga konsumenter som vill ha det som man alltid haft det.
Postad 26 August 2013 - 12:55
Det som är märkligast är väl ändå att Microsoft bändvägrar ändra att sig? Att man inte bara lägger tillbaka den, för det lär inte ens vara ett svårt uppdrag. Sedan får kunden göra precis som de vill.
Sedan kan man ju tycka vad man vill om vanliga konsumenter som vill ha det som man alltid haft det.
Jag är benägen att hålla med.
Tror att den här prestige-tvisten kommer att kosta MS en hel del. Det är så många som snackar skit om Win 8. Vore betydligt bättre att göra en pudel och lägga tillbaka start-knappen.
Postad 26 August 2013 - 15:15
Postad 26 August 2013 - 17:18
Detta driver mig vansinnig, datorn har ett eget liv när jag rör min touchpad, det poppar upp appar och annat skit överallt, jag vill aldrig behöva se dessa jävla appar alls, var stängde du av det?Det här var inte kul, jag känner mig schizofren med att ha två operativsystem samtidigt.
Svepning på touchpaden var dock lågmärket, hoppade mellan systemen utan förklaring. Nåja jag hittade stället att stänga av skiten innan jag slängde ut datorn genom fönstret
Och var berättar jag för W8 att om jag är i det vanliga skrivbordsläget och klickr på t ex en bildfil, så vill jag inte ha nån jävla fullskärmsapp som visar bilden, jag vill ha den vanliga Windows bildvisaren.
Postad 26 August 2013 - 17:51
Postad 27 August 2013 - 07:41
Jag tror aldrig jag använde den själv förr, så mig stör det inte så mycket att den är borta.
Gillar Windows 8 faktiskt. Helt perfekt är det inte, men gillar det ändå. Betydligt snyggare på min HTPC än Windows 7 var i alla fall.
När det gäller touchpad så går det som sagt att stänga av. Har dock själv gjort tvärt om. Min lilla netbook hade inte stöd för multitouch native så jag installerade tredjeparts drivrutiner. Det enda man ska tänka på är att MS lagt in olika funktioner för att dra utifrån och in på touchpaden. Oftast där man blir förvirrad. Speciellt när man drar in från vänster (som är Alt+Tab).
Postad 27 August 2013 - 11:38
Postad 27 August 2013 - 21:13
Elan pointing device finns inte på min Lenovo, den kör Synaptics, som saknar de inställningarnaVid klockan finns en hop ikoner varav en är elan pointing device. Dubbelklicka på den kommer en hop alternativ att kryssa i och i detta fall mest ur
Får leta vidare...
Postad 28 August 2013 - 09:14
Själv använde jag startknappen precis hela tiden, dock genom att trycka ctrl + esc. Det nya är helt djävla värdelöst för mig.
Det är ju en knapp mindre att trycka på nu? Windows-tangent. Klart. Älskar att det är så snabbjobbat:
[Win] + "calc" + Enter,
[Win] + "ant" (eller "no") + Enter
Postad 28 August 2013 - 09:22
Ursäkta en dum fråga men "calc" var sitter den tangenten? Och "ant" respektive "no"?Det är ju en knapp mindre att trycka på nu? Windows-tangent. Klart. Älskar att det är så snabbjobbat:
[Win] + "calc" + Enter,
Vilka kommandon ger de? Sitter just nu med en Win 7 och en Linux-burk så jag kan inte testa.
Redigerat av whome, 28 August 2013 - 09:23.
Postad 28 August 2013 - 09:49
calculatorUrsäkta en dum fråga men "calc" var sitter den tangenten? Och "ant" respektive "no"?
Vilka kommandon ger de? Sitter just nu med en Win 7 och en Linux-burk så jag kan inte testa.
Anteckningar eller notepad (beroende på språk)
Win 7 går ju att prova på.
[ctrl+esc] skriv 'calc' tryck enter
Redigerat av K1M, 28 August 2013 - 09:51.
Postad 28 August 2013 - 09:52
I teorin kanske, men ctrl+esc är i ryggmärgen. Då dyker det upp en helt ny - skitful och störande - sida där man skriver in kommandot. Jag vill ha den där fritextrutan utan att det ska flasha till en massa på skärmen.Det är ju en knapp mindre att trycka på nu? Windows-tangent. Klart. Älskar att det är så snabbjobbat:
[Win] + "calc" + Enter,
Man har ju tänkt ganska rätt där med att program ska vara som appar. Dvs, de ska inte ligga i bakgrunden och suga resurser som de gör på windows 7. Problemet är ju bara att jag INTE vill ha programmen i fullskärm. pdf-visaren är det dumaste jag varit med om på riktigt många år exempelvis.
Jag brukar lära mig gilla de nya windows-versionerna där man gått från windows 3.11 till windows 95/98/NT/2000/XP till Windows 7. Vista och Millenium var parenteser som och risken är väldigt väldigt stor att windows 8 hamnar bland dem som misslyckade OS. Windows 8 är i alla fall hittills mer av en flopp än vad vista på sin tid var...
Får se vad Windows 8.1 innebär.
Postad 28 August 2013 - 11:36
Postad 28 August 2013 - 14:51
Det fungerar inte för mig. Det blir samma resultat, men den hinner plocka upp en helt värdelös skärm först. Dessutom får jag inte upp de snabbval man har tidigare som man kunde använda piltangenterna till (kontrollpanelen och en hel del annat). Det blev en _mycket_ sämre funktion och framförallt upplevelse för mig.Nu ska jag inte vara tjatig. För jag förstår att man verkligen kan ogilla Modern UI. Tänkte bara säga att det så klart fortafarande funkar med Ctrl + Esc
Nu kanske bara jag är gnällig och det argumentet kunde fungerat om kunderna strömmat till. Nu hade det som jag skrivit tidigare sålt sämre än Vista, vilket blir ännu mer anmärkningsvärt då Microsoft i den statistiken räknat med de microsoftplattor som har operativet förinstallerat.
Man förstår ju hur sanslöst misslyckat det är när den största tillverkaren av PCs lägger till ett extraprogram för startknappen.
Postad 28 August 2013 - 21:17
T.ex. använder jag Recent Documents flera gånger om dagen, hur gör man det i W8?
Postad 30 August 2013 - 05:15
Det fungerar inte för mig. Det blir samma resultat, men den hinner plocka upp en helt värdelös skärm först. Dessutom får jag inte upp de snabbval man har tidigare som man kunde använda piltangenterna till (kontrollpanelen och en hel del annat). Det blev en _mycket_ sämre funktion och framförallt upplevelse för mig.
Nu kanske bara jag är gnällig och det argumentet kunde fungerat om kunderna strömmat till. Nu hade det som jag skrivit tidigare sålt sämre än Vista, vilket blir ännu mer anmärkningsvärt då Microsoft i den statistiken räknat med de microsoftplattor som har operativet förinstallerat.
Man förstår ju hur sanslöst misslyckat det är när den största tillverkaren av PCs lägger till ett extraprogram för startknappen.
Saken är att oavsett om man använder Ctrl+Esc eller Win-knappen så kommer den där ******** startskärmen i helskärm upp...sedan hur de har undergrupperat allt då man skriver en sökning är ju erhm.......mindre lyckat eftersom det tar längre tid att hitta det man vill åt trots att den sökningen skall vara förbättrad.
Jag tror många missförstår kritiken, det är inte startknappen i sig folk saknar, det är startmenyn och det som fanns på den...
T.ex. använder jag Recent Documents flera gånger om dagen, hur gör man det i W8?
Därför folk blev så irriterade då infom om 8.1 släpptes då de bara lagt tillbaka startknappen som för en till MUI i helskärm ändå.
Fördelen NU är dock att man kan ha fyra appar igång på en skärm nu (dvs inte fullskärm för varje app) och man kan välja vilken skärm man vill ha startskärmen(menyn) på om man har flera skärmar. MEn som du påpekade......det är inte startknappen.......det är menyn folk vill ha.
M$ BORDE ha låtit folk haft valet vid installation då alla inte har touchenheter. Dvs: Har du touch, kör med MUI. Har du inte touch, kör med klassisk startmeny. Bara ett exempel på alternativ M$ kunde ha gjort.
Så i mina ögon: W8 under ytan = flipp.
W8 på ytan = flopp.
Postad 31 August 2013 - 00:03
Recent documents ser man precis som i windows 7 om du högerklickar på det programmet vars dokument du vill öppna i taskbaren.
Bra genvägar: windows+q, w resp. f för att välja vad man ska söka efter (program, inställningar, filer). Windows+x visar en väldigt trevlig meny.
Håller med om att pdf-appen är lite störig, men då är det väl bara att installera en annan pdf-läsare?
Postad 31 August 2013 - 14:10
Jag saknar inte startmenyn alls, tycker det är mycket trevligare en helskärmsmeny där man kan välja och vraka. utan att behöva bläddra i undermappar och fjutta med pekplattan så man inte råkar start fel program. Är det program jag använder ofta pinnar jag dem bara i taskbaren.
Allt finns ju inte på startblaffan som täcker allt annat.
Använder man mus är det itne problem att vara precis i rörelsrna.
Ja, program man använder ofta har man lättillgängligt, det är alla andra program man använder startmenn till, de som man kanske startar 1 gång i månaden eller kanske bara 2 ggr/år.
Detta förutsätter ju att man har alla program i taskbaren, t.ex. Adobe Reader har jag aldrig framme, det är ett sånt program jag alltid startar genom att dubbelklicka på en pdf-fil eller gå via Recent Documents.Recent documents ser man precis som i windows 7 om du högerklickar på det programmet vars dokument du vill öppna i taskbaren.
Skulle man följa rådet att pinna alla program på taskbaren har man bara en gigantisk taskbar till slut...
Att ha alla genvägar på skrivbordet fungerar ju inte heller, då måste man ju minimera alla öppna fönster för att hitta ikonerna och sen återställa alla fönster.
Postad 01 September 2013 - 09:11
Redigerat av Unregistered94c28536, 01 September 2013 - 09:11.
Postad 01 September 2013 - 16:15
Postad 02 September 2013 - 18:03
De man inte använder mer än en gång i månaden kan man lägga längre till höger. Du kan gruppera om du vill.Ja, program man använder ofta har man lättillgängligt, det är alla andra program man använder startmenn till, de som man kanske startar 1 gång i månaden eller kanske bara 2 ggr/år.
Hur många olika filtyper öppnar du egentligen? Du får lätt plats med 30 olika program pinnade, finns det något egenvärde i en tom taskbar? Och varför har du så otroligt många fönster öppna samtidigt?Detta förutsätter ju att man har alla program i taskbaren, t.ex. Adobe Reader har jag aldrig framme, det är ett sånt program jag alltid startar genom att dubbelklicka på en pdf-fil eller gå via Recent Documents.
Skulle man följa rådet att pinna alla program på taskbaren har man bara en gigantisk taskbar till slut...
Att ha alla genvägar på skrivbordet fungerar ju inte heller, då måste man ju minimera alla öppna fönster för att hitta ikonerna och sen återställa alla fönster.
Postad 03 September 2013 - 23:41
De man inte använder mer än en gång i månaden kan man lägga längre till höger. Du kan gruppera om du vill.
Hur många olika filtyper öppnar du egentligen?
Du får lätt plats med 30 olika program pinnade, finns det något egenvärde i en tom taskbar? Och varför har du så otroligt många fönster öppna samtidigt?
Vi kan nog konstatera att vi använder våra datorer på helt olika sätt, ditt sätt verkar fungera med Windows 8, mitt gör det inte.
Postad 11 September 2013 - 14:33
Köpte ny bärbar i måndags och tänkte byta ut hdd´n mot en ssd istället. Efter lite trixande konstateras att man måste ha ett 16GB USB-minne att skapa en recovery till.
Visst, inga problem. Skapar denna och byter disken.
Nu börjar problemen, går inte att boota på USB-minnet. Efter mängder av googlande blir meddelandet att man måste in i BIOS och deaktivera någon security-option då hårddisk och licenser och hårdvara är hårdkodat.
Nu kan jag iaf installera operativet via USB-Recoveryn. Vid första omstart frågar den efter produktnyckeln, men det finns ju ingen längre. Den är ju inbränd i BIOS... Klickar på "Hoppa över" och efter en stund får jag den äckliga UI i ansiktet.
Jaja, installationen gick igenom iaf. Nu är det bara att aktivera operativet igen då.... Eller inte....
Nope, det går minsann inte. Något med rättigheter och ogiltig licensnyckel.
Ringer till MS Support som inte kan göra något utan hänvisar till Asus Support. På Asus sitter en riktig tröttmössa som inte förstår ett skit utan tjatar om att produktnyckeln sitter på en etikett på baksidan av datorn.... Efter 20-30 turer med honom att det INTE finns någon produktnyckel så blir jag hänvisad till MS igen...
Nu får jag prata med en kvinna som säger att jag borde kunna gå till MediaMarkt, där jag köpte datorn, och få produktnyckeln utskriven på ett papper. För det har jag ju betalat för.......
Efter lite tjafs kopplas jag till en annan supportavdelning på MS där de skapar en ticket och ber att få återkomma inom 24h.
Jag missar ett samtal som kommer från MS men får kort där på ett mail. Därefter har vi mailat fram och tillbaka utan att komma ett steg framåt. Det slutade med att jag på nytt blev hänvisad tillbaka till Asus eftersom nyckeln är inbränd i BIOS och de inte kan kringgå detta.
Ringer upp Asus igen och får då förklarat att jag måste skapa en USB-Recovery nyckel och installera ifrån. När jag sa att det var vad jag gjorde efter första uppstart så kunde han inte längre hjälpa mig
Förbannade jävla skit till operativsystem!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och puckon på supporten (förutom killen på MS som jag mailade med, han försökte in i det sista att hjälpa mig iaf).
Så nu måste jag ta denna skitburk till MediaMarkt och tjafsa med dem om att få lämna tillbaka UTAN att behöva betala för återställning................
Är Windows 8 en flipp eller flopp??????
Postad 11 September 2013 - 14:37
Windows 8 suger fan babian-pung.
Köpte ny bärbar i måndags och tänkte byta ut hdd´n mot en ssd istället. Efter lite trixande konstateras att man måste ha ett 16GB USB-minne att skapa en recovery till.
Nu börjar problemen, går inte att boota på USB-minnet. Efter mängder av googlande blir meddelandet att man måste in i BIOS och deaktivera någon security-option då hårddisk och licenser och hårdvara är hårdkodat.
Nu kan jag iaf installera operativet via USB-Recoveryn. Vid första omstart frågar den efter produktnyckeln, men det finns ju ingen längre. Den är ju inbränd i BIOS... Klickar på "Hoppa över" och efter en stund får jag den äckliga UI i ansiktet.
Jaja, installationen gick igenom iaf. Nu är det bara att aktivera operativet igen då.... Eller inte....
Ringer till MS Support som inte kan göra något utan hänvisar till Asus Support. På Asus sitter en riktig tröttmössa som inte förstår ett skit utan tjatar om att produktnyckeln sitter på en etikett på baksidan av datorn.... Efter 20-30 turer med honom att det INTE finns någon produktnyckel så blir jag hänvisad till MS igen...
Nu får jag prata med en kvinna som säger att jag borde kunna gå till MediaMarkt, där jag köpte datorn, och få produktnyckeln utskriven på ett papper. För det har jag ju betalat för.......
Efter lite tjafs kopplas jag till en annan supportavdelning på MS där de skapar en ticket och ber att få återkomma inom 24h.
Jag missar ett samtal som kommer från MS men får kort där på ett mail. Därefter har vi mailat fram och tillbaka utan att komma ett steg framåt. Det slutade med att jag på nytt blev hänvisad tillbaka till Asus eftersom nyckeln är inbränd i BIOS och de inte kan kringgå detta.
Ringer upp Asus igen och får då förklarat att jag måste skapa en USB-Recovery nyckel och installera ifrån. När jag sa att det var vad jag gjorde efter första uppstart så kunde han inte längre hjälpa mig
Förbannade jävla skit till operativsystem!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och puckon på supporten (förutom killen på MS som jag mailade med, han försökte in i det sista att hjälpa mig iaf).
Så nu måste jag ta denna skitburk till MediaMarkt och tjafsa med dem om att få lämna tillbaka UTAN att behöva betala för återställning................
- Känns mer som Asus som har crap programvara för att göra clone/recovery till USB mer än M$
Kör för övrigt HP på jobbet, där kör man bara in win7/win8 skivan man får med datorn så fixar den allt, där är nyckeln korrekt inlagt i bios...
Postad 11 September 2013 - 14:51
Kollar man på nätet så är det tydligen tänkt att man skall skapa en USB-Recovery för återställning. Sedan var det både Dell, Sony, Asus, Acer etc som hade liknande bekymmer som jag men som löste sig med olika handpåläggningar. Tyvärr löste de inte sig för mig.- Känns mer som Asus som har crap programvara för att göra clone/recovery till USB mer än M$
Kör för övrigt HP på jobbet, där kör man bara in win7/win8 skivan man får med datorn så fixar den allt, där är nyckeln korrekt inlagt i bios...
Och det är enorm skillnad på konsumentdatorer jämfört med de som är anpassade för företag, som ofta köps in via exempelvis Dustin. Där får man bland annat med en riktig skiva.
Postad 11 September 2013 - 15:00
Postad 11 September 2013 - 15:08
Det är allltså en kombination mellan hårdvara och säkerheten i Windows 8 som skapar detta problem.
I det här läget går det således inte bara att peka på datortillverkaren utan även också MS skräp-OS, men MS försökte ju iaf lösa problemet åt mig.
Otroligt synd att inga burkar levereras med Win7 längre
Postad 11 September 2013 - 15:50
Postad 12 September 2013 - 15:12
Nåja, nu kanske det är superviktigt, men det är rätt skönt med lite hårdrock medans man paddlar runt i poolen.
En annan sak. Spanien verkar vara ett U-land när det gäller internet. 300kbps via ADSL. Skitskoj, not!
Postad 19 September 2013 - 10:44
Det enda jag stör mig på i 8'an är att det finns t.ex. två olika Internet Explorer (Som jag nu har ändrat så att fullversionen alltid startar var jag än trycker). Vad ska man med en avskalad IE utan diverse stöd till? etc.
Jag inser att Startskärmens avskalade appar och program är superkanon finemang till pekskärmar, men på en vanlig dator, där man har tangentbord och mus, ser jag hellre att man kan välja om man vill starta i Skrivbordsläge eller i Startmenyläge.
En annan sak som jag insett är att mina barn, 8 och 5 år, inte bryr sig över huvud taget om det är 7'an, 8'an, Android eller iOS. De kör som om det vore samma sak alltihop, inga problem alls. Kan detta vara åldersrelaterat?
Redigerat av Melmac, 19 September 2013 - 10:46.
Postad 19 September 2013 - 10:59
Windows 8 suger fan babian-pung.
Å sen undrar de varför folk piratkopierar. Tacka vet jag Apple. De har inga nycklar eller annat trams att hålla reda på. Dessutom så ligger installationfilerna på macarna i ett eget minne så det är mycket enkelt att installera om även om man bytar hårddisk.
Redigerat av Unregistereddc471864, 19 September 2013 - 11:02.
Postad 19 September 2013 - 11:13
Postad 19 September 2013 - 19:35
Min upplevelse är totalt det motsatta, har nog aldrig upplevt en smidigare installation av ett OS men även det smidiga användandet och prestandamässigt är det klart det bästa hittils från MS.
Absolut! Körde ungarnas datorer sida vid sida och det gick både kvickt och smidigt.
Postad 06 October 2013 - 17:22
Postad 10 October 2013 - 14:20
Funderar på att installera W8 på våran speldator, på en SSD disk, och bf4 på den, man måste tydligen ha w8 för att kunna nyttja Mantle..? Tar det lång tid att vänja sig vid W8? Tänkte både för mig själv, sambon och ungarna... så inte alla i familjen sliter sitt hår, för att bara surfa, eller spela minecraft...
Redigerat av Garrett, 10 October 2013 - 14:21.
Postad 10 October 2013 - 14:40
Som tidigare sagts, kör in ett "startmenyalternativ" så skiljer sig inte Win8 något alls från Win7, åtminstone inte i dagligt bruk (alla fördelar finns kvar dockOj, vad delade meningar det är om W8...
Funderar på att installera W8 på våran speldator, på en SSD disk, och bf4 på den, man måste tydligen ha w8 för att kunna nyttja Mantle..? Tar det lång tid att vänja sig vid W8? Tänkte både för mig själv, sambon och ungarna... så inte alla i familjen sliter sitt hår, för att bara surfa, eller spela minecraft...
http://www.iobit.com...tstartmenu8.php t.ex.
Postad 10 October 2013 - 15:02
Postad 12 October 2013 - 14:26
Jag kör Win8 med start8 menyn alla dar i veckan jämfört med Win7, har kört bägge på min burk och Win8 är snabbare och bättre.Oj, vad delade meningar det är om W8...
Postad 12 October 2013 - 21:02
Det bra
Start knappen kommer tillbaka!
Det dåliga
Startmenyn kommer inte tillbaka...
Det är inte mina ord utan bara ord hämtade från nätet. Jag har själv inte laddat ner betan så jag vet inte hur en startknapp utan en startmeny ska fungera men det kanske finns någon som har mer info. Att MS åtminstone delvis har tagit åt sig att kritiken är helt klart.
Här är några skärmdumpar om ni har missat vad som ska komma.

Postad 12 October 2013 - 21:05
Har dock läst detta......
I går offentliggjorde Microsoft tiderna för releasen av det uppdaterade operativsystemet Windows 8. Men den efterfrågade startknappen, som i tidigare Windowsversioner, tycks inte återkomma.
Redigerat av Unregistered94c28536, 12 October 2013 - 21:09.
Postad 12 October 2013 - 21:08
Återstår att se vad som händer med andra ord, kör ju med Start8. får se om man måste fortsätta eller ta bort de vid uppdatering.
Om det bara är en halv lösning av startmenyn så kanske Start8 får bli kvar. Men som sagt, återstår att se.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
28 bilder
13 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?