Det har släppts till ps360, men nu släpper de ju vanliga spelet + expansionen till PS4/XB1. Inget suspekt med det, or?Jag trodde att man köpte det som diablo 3, men jag såg just att det är reaper of souls med originalspelet i. Suspekt. Släppa expansionen och säga med vanliga spelet när spelet inte släppts till konsol.
Diablo III - Ultimate Evil Edition (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
3
|
(6)
|
584:- | |
Diablo III - Ultimate Evil Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
8
|
(0)
|
Inga priser |
Postad 21 August 2014 - 22:58
Postad 22 August 2014 - 08:51
Postad 22 August 2014 - 09:16
hade nog köpt D3 isåfall för local coop i soffan
Postad 22 August 2014 - 09:18
hen kanske är ett bättre ord än han
Postad 22 August 2014 - 09:35
Hen är aldrig ett bättre ord än han...lite petigt angående recensionen, men man kan spela som kvinna också....
hen kanske är ett bättre ord än han
Postad 22 August 2014 - 12:05
När du blir dödad av en fiende så kan den levla upp/få bättre stats och invaderar någon annans game (någon av dina vänners?) och så fortsätter det så tills någon dödar den. I teorin borde den kunna bli riktigt kraftfull.Ingen aning om hur Nemesis-systemet fungerar
Som jag förstått det, har inte spelat det.
Postad 22 August 2014 - 18:08
Själv så är man i slutet på akt 3 nu. Kör på hard då jag vill levla snabbare samt få mer utmaning.
Jag gillar skarpt att man finner presenter åt varandra i form av unika saker. Har fått ta emot fyra saker och skickat tre än så länge
Postad 22 August 2014 - 22:19
s*tan va du kör. Fortfarande act 1.Du måste ha tagit paus precis när jag kört radiozo ^^
Själv så är man i slutet på akt 3 nu. Kör på hard då jag vill levla snabbare samt få mer utmaning.
Jag gillar skarpt att man finner presenter åt varandra i form av unika saker. Har fått ta emot fyra saker och skickat tre än så länge
Iofs knappt spelat då jag haft beredskap på jobbet i veckan och varit inne på kvällarna.
Kör på normal, men för attvara relativt ny på dessa typer av spel är det väldigt lätt. So far.
Tycker man får väldigt mycket Rare och Legendary items? Känns inte så j*vla Rare när det dyker upp på vartannan gubbe eller affär.
Kul spel annars.
Postad 22 August 2014 - 23:20
Ja de har ändrat det eftersom alla klagade från början på att man bara fick 1 legendary per spelgenomgång typ.Tycker man får väldigt mycket Rare och Legendary items? Känns inte så j*vla Rare när det dyker upp på vartannan gubbe eller affär.
Postad 23 August 2014 - 02:43
På två dagar har jag och radiozo hunnit varva och är på level 55 resp 60 om jag minns rätt nus*tan va du kör. Fortfarande act 1.
Iofs knappt spelat då jag haft beredskap på jobbet i veckan och varit inne på kvällarna.
Kör på normal, men för attvara relativt ny på dessa typer av spel är det väldigt lätt. So far.
Tycker man får väldigt mycket Rare och Legendary items? Känns inte så j*vla Rare när det dyker upp på vartannan gubbe eller affär.
Kul spel annars.
Postad 23 August 2014 - 03:13
Postad 23 August 2014 - 10:50
Postad 23 August 2014 - 14:28
Postad 23 August 2014 - 15:18
Redigerat av Zerox_no1, 23 August 2014 - 15:19.
Postad 23 August 2014 - 19:01
har redan höjt den en gång men det blev inte mycket svårare för det.
Postad 23 August 2014 - 19:37
Postad 23 August 2014 - 20:18
Vill man ha allt levererar på silverfat så ska man nog inte spela spel som D3. Det blir ju att man måste hitta specifika delar för ska man ta sig nånstans så gäller det att ha hela set. Nu när man kan rulla om stats så finns det alltid något man kan uppgradera.
Ja fast det kan hända att du spelar flera hundra timmar och inte hittar den grejen du vill ha. En vän till mig har jagat en legendarisk ring i 350 timmar och har fortfarande inte hittat den (inte RRoG). Inte kul när bonusarna på föremålen påverkar ens build väldigt mycket plus att om du väl hittar föremålet kan den ha kassa stats. Jag har själv bara hittat tre IK-delar till min HC barb när man behöver fyra, sjukt irriterande. Ja man kan rulla om men efter ett tag har man maxat rullningarna och då är det hitta nya föremål som gäller... se min barb där jag i princip har maxade stats på alla omrullningar http://eu.battle.net...9/hero/20023699
Redigerat av Freezard, 23 August 2014 - 20:20.
Postad 23 August 2014 - 22:27
om man inte har dött en enda gång och nått act 2, bör man höja svårighetsnivån?
har redan höjt den en gång men det blev inte mycket svårare för det.
Blir svårt först på Torment nivåerna.
Ja fast det kan hända att du spelar flera hundra timmar och inte hittar den grejen du vill ha. En vän till mig har jagat en legendarisk ring i 350 timmar och har fortfarande inte hittat den (inte RRoG). Inte kul när bonusarna på föremålen påverkar ens build väldigt mycket plus att om du väl hittar föremålet kan den ha kassa stats. Jag har själv bara hittat tre IK-delar till min HC barb när man behöver fyra, sjukt irriterande. Ja man kan rulla om men efter ett tag har man maxat rullningarna och då är det hitta nya föremål som gäller... se min barb där jag i princip har maxade stats på alla omrullningar http://eu.battle.net...9/hero/20023699
Jo, man kan ju ha extremt otur. Allt handlar ju om att hitta perfekta items, så att det tar tid, det är något man får ta. Kommer bli ännu mer jagande sen när leg gems kommer i spel. Då kommer ju även Ramaladni's Gift som gör att man kan lägga till sockets i vapnen som inte redan har en socket.
Bra stats, tyvärr är det bara att byta ut de gula och ena 1-handaren samt bracern och rulla om igen. Happy hunting!
Redigerat av Zerox_no1, 23 August 2014 - 23:04.
Postad 24 August 2014 - 01:51
Jojo, mycket ska man höra när man spelar
Postad 24 August 2014 - 07:14
Kör Crusader på 70 nu och börjat med adventure mode på t1.
Xnetium.
Mitt betyg blir 12/10 så mycket bättre än vanilla D3 och handkontrollen sitter som ett smäck att slippa spamma musklickandet är en fet bonus (gömmer mig nu för pc spelarna)
Dags att starta tvätten och dra igång ps4an
Postad 24 August 2014 - 12:06
Spelat både Diablo 1 och 2 på PC men gett upp efter ett par timmar av två anledningar: Ett j*vla klickande med musen och den värdelösa hanteringen av items. Sitta och pussla ihop rutmönsterna och alltid ha platsbrist sög verkligen energi ur spelet.
Men allt detta är ju löst nu och nu har man plötsligt skitroligt. Kommer lätt att spela igenom detta.
Tar lite tid bara då speltiden inte räcker till.. =S
Postad 24 August 2014 - 12:36
Postad 24 August 2014 - 13:09
Postad 24 August 2014 - 13:28
Nu kommer en riktigt nybörjarfråga är sugen på konsol igen. har ett ps3 som jag aldrig spelat på. Men över till saken är sugen på ett ps4:a för lira diablo på. Ett spel jag älskade på pc. då diablo 1. Men kommer man kunna spela detta offline dvs utan att vara behov av uppkoppling.
Finns offline-läge med coop.
Redigerat av Zerox_no1, 24 August 2014 - 13:28.
Postad 24 August 2014 - 13:31
Du klickade väl dit du skulle gå med? Iaf tröttnade jag. Mest irriterande va ändå lootandet. Alltid fullt.Man kan hålla in musknappen på PC så attackerar man ändå, behöver inte klicka för varje attack
. Jag är ingen van PC-spelare men jag klickade inte mer än man behöver trycka på knappen på gamepaden.
Postad 24 August 2014 - 13:35
Finns offline-läge med coop.
tack för det. Är bara intresserad av storyläge hemma i soffan med polare.
Postad 24 August 2014 - 14:23
Bara adda mig om ni älskar spelet som jag
Kör Crusader på 70 nu och börjat med adventure mode på t1.
Xnetium.
Mitt betyg blir 12/10 så mycket bättre än vanilla D3 och handkontrollen sitter som ett smäck att slippa spamma musklickandet är en fet bonus (gömmer mig nu för pc spelarna)
Dags att starta tvätten och dra igång ps4an
Lägger till dig senare. Har också en lvl 70 crusader. Vad är T1? Jag kör rifts på svåraste svårighetsgraden nu. Om det bara kunde droppa ngt jag behöver så hade det varit trevligt heh.
Redigerat av Unregistereddc471864, 24 August 2014 - 14:24.
Postad 24 August 2014 - 15:55
Jag håller in musknappen hela tiden så går man dit man riktar pilen.Du klickade väl dit du skulle gå med?
Postad 24 August 2014 - 18:49
Lägger till dig senare. Har också en lvl 70 crusader. Vad är T1? Jag kör rifts på svåraste svårighetsgraden nu. Om det bara kunde droppa ngt jag behöver så hade det varit trevligt heh.
Om du inte vet vad T1 är så spelar du nog inte på svåraste som du tror.
Gå in i game options i huvudmenyn och kolla där.
Redigerat av Zerox_no1, 24 August 2014 - 19:24.
Postad 24 August 2014 - 19:22
Postad 24 August 2014 - 19:45
Ja de dröjer nog iaf en vecka till före man är på T6 och lirar
kör nu på T2 och är rätt lagom svårt nån wipe då och då bara
Hehe, jo, jag tror nog det tar dig nån månad till.
Postad 24 August 2014 - 19:51
Om du inte vet vad T1 är så spelar du nog inte på svåraste som du tror.
T står för Torment och är den högsta svårighetsskalan, den går från 1-6.
Gå in i game options i huvudmenyn och kolla där.
Jag lirar på Torment ja. Varvar bounties med rift. Min Crusader gör runt 320k i skada just nu så det funkar rätt hyfsat.
EDIT: aha det fanns fler svårighetsgrader till höger om Torment. Nu är jag med. T1 jag spelat på då. Kommer knappas spela på högre då det bara droppar skit numera. Det var ok upp till 70 men nu hittar man inget värt att använda. Allt blir vendor trash mer eller mindre.
Redigerat av Unregistereddc471864, 24 August 2014 - 20:00.
Postad 24 August 2014 - 19:55
Jag lirar på Torment ja. Varvar bounties med rift. Min Crusader gör runt 320k i skada just nu så det funkar rätt hyfsat.
Trevligt, det är då det börjar. Vilken nivå?
Postad 24 August 2014 - 20:05
Hehe, jo, jag tror nog det tar dig nån månad till.
Sen när greater rifts kommer så går svårigheten högre än T6.
Hur sjutton orkar ni spela det så mycket. Tycker ni inte det blir tråkigt att göra samma sak om och om igen? Jag börjar redan bli less och har bara spelat ett par dagar
Trevligt, det är då det börjar. Vilken nivå?
Ja det är väl T1 då. Det räcker för mig. Börjar tröttna på att det aldrig droppar ngt vettigt.
Postad 24 August 2014 - 20:18
Hur sjutton orkar ni spela det så mycket. Tycker ni inte det blir tråkigt att göra samma sak om och om igen? Jag börjar redan bli less och har bara spelat ett par dagar
Ja det är väl T1 då. Det räcker för mig. Börjar tröttna på att det aldrig droppar ngt vettigt.
Gäller att rifta och få blood shards och gambla hos Kadala men kom ihåg att det oftast kanske det tar ett par tusen för att få det man vill ha. Man har i.a.f två chanser att få bra loot på. Sen så kan man ju rerolla statsen också så det finns alltid något att uppgradera
Smartast är ju att kolla upp nån build till sin klass och köra efter den. Finns en massa på PC-sidan.
Redigerat av Zerox_no1, 24 August 2014 - 20:19.
Postad 25 August 2014 - 12:22
Postad 25 August 2014 - 12:51
Postad 25 August 2014 - 15:55
Själv kommer jag kötta med min crusader ett bra tag för att sedan levla upp alla andra klasser och sedan när den spänningen börjar avta då tar man till hardcore och levla upp alla klasser där med
Postad 25 August 2014 - 17:46
Postad 25 August 2014 - 21:09
Postad 25 August 2014 - 21:11
Har testat Wizard, witch doctor och monk idag. Alla var rätt värdelösa i jämförelse med barbaren måste jag säga. Crusadern och barbaren tror jag är dom bästa klasserna just nu. Dh har jag inte testat ännu.
WD, dålig? Zartok, fixa rätt set först innan du dissar klasserna.
Jag kör bara babbe.
Redigerat av Zerox_no1, 25 August 2014 - 21:13.
Postad 26 August 2014 - 09:00
Har testat Wizard, witch doctor och monk idag. Alla var rätt värdelösa i jämförelse med barbaren måste jag säga. Crusadern och barbaren tror jag är dom bästa klasserna just nu. Dh har jag inte testat ännu.
Min Wizard, som jag kört med på pc, knäcker nötter mellan ögonbrynen! Han är ju som en vandrande laserstråle
Archon säger jag bara!
Postad 26 August 2014 - 09:17
Redigerat av Unregistered5deb0b1d, 26 August 2014 - 09:18.
Postad 26 August 2014 - 09:20
Enda konstiga, Ps4, Coop online, då måste vi logga in med frugans icke psn+ konto först, sedan mitt psn+ konto för att vi ska kunna spela online.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
5 bilder
12 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?