Ja! Gör som audiovector har gjort. De är väldigt tysta vid låga volttal.hmm.. biltema... är dom tysta??
då kan jag tänka på det när jag åker dit nästa gång.... får nog bli 2st till att börja med... vill inte såga FÖR mycket i bänken ju!
Tänkte bygga in fläktar i min tv bänk ?
Startad av
Unregistered9d8a0d93
, Oct 09 2003 18:31
55 svar till detta ämne
Postad 02 March 2004 - 22:02
Postad 05 March 2004 - 10:59
hej på er alla.
jag funderar på att göra samma sak.
hittills har ni rekommenderat olika fläktar men behöver men inte någon XXX för att koppla mellan fläkten och eluttaget?
Jag skrev XXX för jag vet inte vad en sådan sak heter.
Ha det!
jag funderar på att göra samma sak.
hittills har ni rekommenderat olika fläktar men behöver men inte någon XXX för att koppla mellan fläkten och eluttaget?
Jag skrev XXX för jag vet inte vad en sådan sak heter.
Ha det!
Postad 16 March 2004 - 22:30
Jag har satt fast 2st. fläktar i min Benno-bänk nu, men det låter som bara den...blåsljudet från fläktarna förstärks eftersom de sitter skruvade i bakstycket. Hur ska man fästa fläktarna för att slippa överförning/förstärkning av blåsljudet?
Postad 16 March 2004 - 23:02
Clarky,
Att skruva fast fläktar är ingen bra idé, då fortplantar sig vibrationer obönhörligen. Tidigare inlägg på denna tråd har föreslagit upphängning i gummisnoddar eller silikonsnoddar. Jag har för min del spänt upp min fläkt med vanlig eltråd mellan fyra struvar som sitter diagonalt något utanför fläkten, se bild i galleriet.
Att skruva fast fläktar är ingen bra idé, då fortplantar sig vibrationer obönhörligen. Tidigare inlägg på denna tråd har föreslagit upphängning i gummisnoddar eller silikonsnoddar. Jag har för min del spänt upp min fläkt med vanlig eltråd mellan fyra struvar som sitter diagonalt något utanför fläkten, se bild i galleriet.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
347 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?