OBS, killen har Karat-subben till, vilken är riktigt bra!
Blocket-annons
PS. Jag har mailat och frågat om han säljer subben löst, men det gör han förmodligen inte! DS.
Redigerat av Unregistered754400a0, 29 September 2004 - 13:49.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 29 September 2004 - 13:47
Detta paket kanske är nåt för er!
OBS, killen har Karat-subben till, vilken är riktigt bra! Blocket-annons PS. Jag har mailat och frågat om han säljer subben löst, men det gör han förmodligen inte! DS. Redigerat av Unregistered754400a0, 29 September 2004 - 13:49. Postad 15 December 2004 - 20:32
nu har det gått ett tag! vad tycker du om högtalarna? är lite sugen på dom högtalarna
Postad 16 December 2004 - 19:17 Jag vet inte om det var mitt CD1-paket eller de som köpt 25XL-paketet du undrade över. I alla fall så är jag mycket nöjd med högtalarna. Så små men ändå så stort ljud! Jag har inte hört basen slå igenom någon gång än. I och för sig spelar jag inte så taket lyfter, men det är tillräckligt högt för att grannarna också kan njuta av ljudet. Det enda jag saknar är att kunna justera fasen på basen så man kunnat placera den lite varstans och så känns mid-basen något klen. För musik duger de helt enligt mina krav, men de är helt klart bäst till film. Förut hade jag olika märke på frontar, surrounder och center så klangmatchningen var allt annat än perfekt. Nu hörs knappt någon skillnad vid svepningar o.s.v. För €294 med frakt är de otroligt prisvärda. Kort och gott... Jag är helnöjd! Jag tyckte att 25-XL var något för stora eftersom jag ville ha väldigt små högtalare. Annars hade jag köpt det paketet utan att tveka. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |