Så det är väl dags att boka en tid hos kiropraktorn redan nu då...

Postad 10 september 2004 - 17:21 ![]() Så det är väl dags att boka en tid hos kiropraktorn redan nu då... ![]() Postad 10 september 2004 - 17:49 Postad 22 oktober 2004 - 18:13 Mycket mailande har det blivit, både med fabriken i Kina och balterna på Euroshop. Efter många om och men har den nu visat sig att den ska skickas tillbaka till Lettland för testning och förhoppningsvis lagning. Fick mail av Janis idag att han ska kolla upp om deras fraktbolag kan hämta den hos mig. Han skulle höra av sig efter helgen. Så det ser ÄNTLIGEN ut som det börjar bli klarhet i detta. Men jag kommer inte ropa hej föränn jag är över bäcken om man säger så. ![]() Kan kanske fresta med en bild iaf, utseendet är det ju inget fel på ![]() Bifogad fil(er)Postad 10 januari 2005 - 22:45 Den verkar inte längre finnas att köpa hos Euroshop, någon som vet något annat företag som säljer dem för liknande pris? Postad 10 januari 2005 - 22:52 Postad 13 januari 2005 - 21:40 P.S min fråga var om de kan skeppa en Cav 2086 till Sverige Postad 13 januari 2005 - 22:46 Janpin - har du någon kontakt som man kan maila? Jag har också mailat dem men svar uteblev dit jag mailade i a f. Postad 13 januari 2005 - 23:53 Postad 14 januari 2005 - 09:49 Hon som jag vick svar av (samma dag) hette: Sanda [email protected] www.Xnet.lv T.+371 7892277 p.s vet ej om hon kan engelska, jag skrev på lettiska. ![]() Postad 07 november 2006 - 19:23 Må si at den er utrolig bra, spesielt til prisen. Fikk den på www.netthandelen.no til 6800 nok. Anbefaler alla som har lyst på til å kjøpe derfra. Postad 13 november 2006 - 00:09 Men jag är riktigt sugen på att se/höra/lukta på en A8M, speciellt nu när den även har analoga 6.1 ingångar och komponent signals växel. Den är snygg och verkar kunna leverera en hel del kraft. Ingen som har en eller hittat ett bra ställe att köpa den från? Fyndas 15.500 känns inte helt befogat när man sett dom lettiska och norska priserna. Postad 15 november 2006 - 16:36
Hej där! Tittade in en sväng på deras sajt, men hittar inte så värst mycket som har med CAV A8M att göra, är det något man specialbeställer? Suveränt med detta forum! Tänk hur många sköna tusenlappar man kan spara in på en sådant enkelt sätt..... /Doman Postad 19 november 2006 - 23:34 På den norska auktionssiten brukar dom sälja för mellan 6800:- och 7500:- (säljer 1 per dygn) dom skickar dessvärre inte till Sverige, så du måste ha bra kontakter i Norge för att slippa betala dom svanska överpriserna. Postad 20 november 2006 - 03:48 Va själv intresserad av denna A8m..så jag köpte den från norge...o en kompis "smugglade" den över gränsen till mig i Strömstad...säljer den oxå....med tanke på att man kan tjäna en liten bit på d så varför inte försöka. Har inte kunnat testa den så mycket men. Om någon är intresserad så kanske jag kan fixa över till er..om någon är det...så är det bara att pm mig ![]() Kom med bud på den jag säljer... MVH Kim 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |