Lucinda Williams - World without tears ( cd )
The Sinners - Turn it up! ( cd ) Lunds bästa rockband genom tiderna!
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 05 May 2010 - 17:47
Miles Davis and the modern jazz giants - Live -56 ( cd )
Lucinda Williams - World without tears ( cd ) The Sinners - Turn it up! ( cd ) Lunds bästa rockband genom tiderna! Postad 12 May 2010 - 00:03
Machinae Supremacy - Redeemer
Machinae Supremacy - Overworld Avantasia - The Wicked Symphony & Angel of Babylon; Double Album Deluxe Edition Postad 13 May 2010 - 21:37
Tales of Mystery and Imagination, för tredje gången. På LP denna gång, slitet omslag men skivan är det inget fel på:
Postad 14 May 2010 - 11:46
Brevbäraren kom med:
Winnerbäck-Live för dig och Chris Rea-The road to hell. /Mats Postad 14 May 2010 - 12:33
En salig blandning...
ett par nya och några äldre som jag inte hade. Mustasch - s/t Mustasch - the latest version of truth Danko Jones - below the belt Johnossi - Mavericks Metallica - Ride the lightning (märkte att denna saknades när jag fick ett sug efter creeping death, hur kan man inte äga denna?) Väntar också på leverans av Roky Erickson - openers lp Postad 14 May 2010 - 12:53 Bara bra skiver. Härligt med 80´s tals rock Själv köpte jag: Avantasia - The Wicked Symphony/Angel Of Babylon (Deluxe Edition) (Album) Rhapsody Of Fire - The Frozen Tears Of Angels (Limited Edition) (Album) Freedom Call - Legend Of The Shadowking Postad 14 May 2010 - 16:22
Emmylou Harris - Stumble into grace
Emmylou Harris - Red dirt girl Båda på cd.Trösthandlade på grund av dagens eviga regnande. Redigerat av Sidelakebob, 14 May 2010 - 16:23. Postad 17 May 2010 - 15:02
Många som handlar skivor här!
Skulle vara kul att veta var ni köper dom? Är det cdon.se, ginza.se eller finns det någon annan bra e-butik månne? Brukar själv beställa från cdon.se men sen jag flyttade ner till Göteborg så har det mest blivit inköp hos Bengans skivhandel, mycket trevlig butik för övrigt! Postad 17 May 2010 - 19:29
Senaste var en musikdvd: Die toten hosen live in buenos aires.
Innan det: Mötley Crüe - shout at the devil Backyard babies - diesel & power 30 seconds to mars - a beautiful lie Postad 17 May 2010 - 19:54 Bengans är ett givet besök varje gång jag är i gtb. Riktigt synd att Skivhugget slog igen. Jag köper en hel del vinyl på www.musicstack.com Postad 18 May 2010 - 20:05
Nu snackar vi. Minns med glädje hur jag brukade spendera större delen av min lilla lön på Skivhugget under slutet av 90-talet. Tyvärr gick det som bekant utför ju längre 2000-talet led men det kan inte ta ifrån en alla fina skivletar/köpar-minnen. OT: Setherial - Nord, Setherial - Hell Eternal, Soils of fate - Highest in the Hierarchy of Blasting Sickness . Postad 18 May 2010 - 20:36 Ja jag har funderat lite på vad det var, som gjorde att det slog igen. Alltid massor med folk & om jag minns rätt så var inte priserna för häftiga. Många timmar man har stått och kikat skivor på masthuggstorget. Tyckte det var så häftigt att det fanns lite udda prylar där. Det var främst import jag letade efter där. Saknar hugget helt enkelt. Postad 18 May 2010 - 22:00
As I Lay Dying - An Ocean Between Us
As I Lay Dying - The Powerless Rise Producerad av Adam D från Killswitch Engage. Adam D har gjort underverk med dessa plattor, det är dag och natt mot deras tidigare album. Jag trodde aldrig att The Powerless Rise skulle vara bättre än mästerverket An Ocean Between Us men se på fan det var den. In Flames skulle behöva Adam D som producent för dem har stått stilla och stampa på samma ställe hur länge som helst, dem har inte utvecklats någonting dem senaste åren, deras plattor har blivit sämre och sämre. Postad 19 May 2010 - 00:35 Årets skiva, enligt mig i alla fall. Ruskigt bra rakt igenom. Okej, ska spana in dessa sidor ni tipsat om, tackar! Postad 19 May 2010 - 14:52
I dag damp dessa ner på hallgolvet.
Blues company-2 in 1 collection. & Ben Harper and Relentless 7-Live. /Mats Postad 21 May 2010 - 15:06
Köpte dessa idag.
Black Sabbath Black Sabbath Black Sabbath Paranoid Black Sabbath Master Of Reality Black Sabbath Vol 4 1972 Black Sabbath Sabbath Bloody Sabbath Black Sabbath Sabotage Black Sabbath Technical ecstasy Postad 21 May 2010 - 20:05
Handlar lite här och där, Några små skivbolag köper jag direkt av sen Ginza för "vanliga" skivor men helst handlar jag i butik .. sen ebay och ett nätverk av handlare för samlarvinyl. Senaste plattan: Nya Cash på vinyl. Redigerat av Sidelakebob, 21 May 2010 - 20:07. Postad 22 May 2010 - 20:07
Blev Avantasia boxen.
The Wicked Symphony & Angel Of Babylon. Bifogad fil(er)Postad 26 May 2010 - 18:36
Tristania:
Widow's Weeds Beyond The Veil World Of Glass Ashes Illumination Postad 31 May 2010 - 18:34
Hej!
Ingen här som köpt nya Exodus plattan? har själv beställt den men ligger med en order som måste beställas hem så jag får snällt vänta. Vore kul att höra lite om den,har själv lyssnat lite på myspace låter mycket lovande.. /Mats Postad 31 May 2010 - 18:53
Vinyl. Riktigt bra ljud på dessa!
Ray Charles - Greatest hits ( 1962 ) Chris Isaak - Heart shaped world ( 1989 ) Postad 04 June 2010 - 12:55
I dag fick jag: Otis Taylor-Clovis people Vol3. Corey Harris-Blu Black. och Exodus-Exhibit b. the human condition.
/Mats Postad 06 June 2010 - 22:50
Band of Horses - Infinite Arms (vinyl)
Inte lika het som de två tidigare men har sina ljuspunkter. Postad 14 June 2010 - 18:19
De två senaste fullängdarna var Timo Räisänen - The Anatomy Of Timo... & Johnossi - Maverics.
Postad 15 June 2010 - 13:46
Porcupine Tree - Anesthetize Special Edition
DSC06202.jpg 197.02K
0 Antal nerladdningarBrevbäraren kunde inte göra mig lyckligare en regnig sommardag som denna. Blu-Ray-konserten ska snart avnjutas och jag är redan i extas . Postad 18 June 2010 - 09:04
Senaste Nevermore-skivan "The obsidian conspiracy"
Evergrey-Torn Bob Dylan-Highway 61 revisited Warrel Dane-Praises To The War Machine Ltd Postad 18 June 2010 - 19:16
Hmmm, senaste paketet som kom hem i brevlådan var:
CARCASS - Symphonies Of Sickness [Ltd.Dualdisc Edit.] CARCASS - Reek Of Putrefaction [Ltd.Dualdisc Edit.] TOTALT JÄVLA MÖRKER - Det Ofrivilliga Lidandets Maskineri TOTALT JÄVLA MÖRKER - Människans Ringa Värde PIG DESTROYER - 38 Counts Of Battery WOVEN HAND - Blush Music WOVEN HAND - Woven Hand REGURGITATE - Deviant Det paketet gjorde mig glad Postad 19 June 2010 - 18:21
Vinyl:
Bruce Springsteen & The E Street Band Live 1975-85 The Get Up Kids - Simple Science Fleet Foxes - st CD: Nikola Sarcevic - Nikola & Fattiglapparna Postad 20 June 2010 - 00:05
Avantasia - The wicked symphony/Angel of Babylon
Jädrans bra skivor Redigerat av JonnyVT, 20 June 2010 - 00:05. Postad 22 June 2010 - 16:04
Vinyl.
Led Zeppelin IV Iron Maiden: Killers Iron Maiden: Live After Death Iron Maiden: Pice Of Mind Nirvana: Nevermind Dire Straits: Brothers In Arms AC/DC: Black In Black Norah Jones: Not Too Late Postad 27 June 2010 - 17:11
Buddy Holly - No 1. ( Original ep 1958 )
Imelda May - No turning back ( Ny upplaga cd ) Darrel Higham - Believe what you hear ( cd ) Harmonica Sam - Rocker no. 1 ( cd ) Brian Setzer Orchestra - Boogie woogie christmas ( Promo cd ) Frank Cumstock Orchestra - Rullband. Postad 01 July 2010 - 19:17
Det fortsätter att välla in skivor!
Johnny Cash - The songs that... Vinyl, Cash andra fullängdare på sun. Original. Vince Ray - Somebodys gonna get their head kicked in tonight ( cd ) The Bones - Partners in crime ( Limited röd vinyl ) Barbwires - Chicken race ( 7 vinyl ) The Branded - You got the hurt ( 7 vinyl ) Backyards babies - Fuck off and die ( 7 Clear vinyl ) The Untamed - The cannibal king ( 7 vinyl ) The Candy snatchers - Doin time ( 7 vinyl ) Rolling Stones - Plundered my soul ( 7 vinyl 5000 ex ) Record store day Postad 01 July 2010 - 22:36
Ett av mina senaste skivköp är Warrel Dane's soloplatta. Rekommenderas starkt till alla som gillar Nevermore och inte köpt den. Riktigt bra ljudkvalité också.
Postad 02 July 2010 - 17:33
Äntligen kom den!
Imelda May - Psyko / My baby left me 7" vit vinyl. Köpte två av bara farten. Nr. 1345, 1346 http://www.imeldamay.co.uk/ Postad 02 July 2010 - 18:23
Kent - En plats i solen
Har följt Kent sedan starten och detta är nog deras sämsta hittills, med Röd gjorde dom allt rätt men detta är bara platt och tråkigt! Dessutom att sno titeln från Lustans Lakejers 80-tals mästerverk är mkt illa... Redigerat av Malbo, 02 July 2010 - 18:24. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |