Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

*Officiell Tråd: Amoi LC42T1E

975 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Amoi LC42T1E (TV) 1 8,5 (9) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 19 april 2008 - 10:18

Mud_Spike
  • Mud_Spike
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Har det kommit fram någon bra lösning på problemet med att TVn inte startar om man har en aktiv HDMI-källa inkopplad?

De workarounds jag sett är:
* Att växla Source till något annat än HDMI innan avstängning
* Få HDMI-källan (datorn) att släcka sig?
* HDMI-switch

Men man skulle ju helst vilja se en lösning som inte innefattar någon handpåläggning alls.

Vad jag har förstått så är det bara problem när man kör från dator, inte PS3 eller dylikt.
Och det är ju lite konstigt, men också lite positivt, då borde det finnas något man kan göra på
dator-sidan.

En annan sak jag noterat är att AMOI:en rapporterar 1280x720 som sin native-resolution via EDID,
borde inte det vara 1920x1080? Med en aggresiv xorg.conf kan man knuffa upp den i 1920x1080 ändå, men
varför rapporterar TVn själv 720p som native?

Förhoppningsvis är jag inte 2 år för sent i den här tråden. :D

Postad 20 april 2008 - 07:46

Kanelbulle
  • Kanelbulle
  • Mästare

• 3 318 inlägg
  • 0
Tjena Mud_Spike!

Det är ju inte jättetätt mellan gångerna i Amoi-tråden nu!! ... så lite sen är du väl...

Men... jag har aldrig upplevt "HDMI-problemet" själv, har inte heller läst om någon "riktig" lösning på det, tyvärr!

Vad jag vet så är det någon Handskakning i HDCP (typ 5V) som inte släpper... Det verkade som alla som hade prylar utan HDCP inte hade något probelm, jag kör själv en Transgear DVX-700 o en Popcorn Hour A-100, dessa har inte HDCP (med en viss reservation för PCH:n).

Nu vet jag ju inte varför du ställer frågan? Har du TV:n idag, kolla in i tråden vilka grafikkort som INTE upplevt problemen... Det ända problemet du kan få är om du ska köra BluRay-skivor (då krävs HDCP i alla enheter). Har du inte TV:n, så fundera på om du verkligen ska köpa den idag... Det har runnit lite vatten under broarna, jag är skitnöjd med min fortfarande. Men Amoi:s svenska agent är nedlagd o den Europeiska är kraftigt på dekis... så idag rekommenderas inte Amoi av mig, tyvärr!!

Lycka till!! :)

Postad 20 april 2008 - 08:32

Mud_Spike
  • Mud_Spike
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Jag har ett Nvidia 8800, ska se om man kan slå av HDCP på något sätt. får labba lite.

Köpte TVn förra våren från Dialect i Södertälje och är jättenöjd, bortsett från HDMI-problemet.

Tack för snabbt svar, Kanelbulle!

Postad 20 april 2008 - 09:23

namii
  • namii
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Tjena alla,

En dum fråga kanske, men har någon annan haft problem med sin amoi och ps3? när jag ställer om min ps3 till 1080p med hdmi så dör bara bilden och jag blir tvungen att "reseta" videoinställningarna på ps3:an för att få bild igen...
Någon som varit med om detta? Gör jag något fel?? Någon inställning jag glömt?

Tackar!

Postad 02 juni 2008 - 21:21

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

• 1 517 inlägg
  • 0
Oh herregud vad länge sen man var i den här tråden och förde liv :) Men nu är jag så illa tvungen... Min Amoi mår inte bra - igen... Har ju haft überotur med Amoi tidigare (pixelfel vid leverans och krets som brann upp), men tredje skärmen var ju bra - tills nu.

Nu har jag minst ett pixelfel - inte så farligt, men värre är en svart skugga som ligger mitt i bilden. Eller en svart skuggrand som gör att man irriterar sig bortom gränser när man tittar på film.

Vet inte riktigt vad det är som orsakar problemet. Jag upptäckte det för nån vecka sen och är som värst på HDMI-ingången, men ses även lite svagt på alla de övriga ingångarna. Hade inte det här "felet" när jag körde med min gamla TViX 5000 (DVI->HDMI), men jag misstänker att det kom med den nya TViX 6500 (HDMI->HDMI)... Eller så kom det när jag kopplade in min Xbox 360 via VGA som orsakar det hela. Eller att jag har alla ingångarna upptagna, eller nått helt annat...

Enormt störade, men jag har inte orkat eller haft tid att börja felsöka och slita i kablar. förbaskade tentarace! Men är det någon annan som upplevt detta? Har läst lite om andra skärmar som haft liknande problem och där har de gått in och pillrat i servicemenyerna för att åtgärda det. Men vad man ska pillra på där det är ju en annan femma.

Nåja, så är läget nu iaf, om någon har några råd/tips så välkomnas de hjärtligt, men annars återkommer jag med uppdatering när jag väl börjat grotta ner mig i sladdträsket...

EDIT: La upp lite bilder i mitt galleri så att ni också kan se.

Redigerat av DevilGod, 02 juni 2008 - 21:42.

Postad 03 juni 2008 - 08:41

Kanelbulle
  • Kanelbulle
  • Mästare

• 3 318 inlägg
  • 0
Tjena!!

Jag upplever oxå detta! Har en rand i mitten plus en på varje sida, de vid sidan känns som "4:3 ränder på 16:9 skärm"... Kör själv med en Popcorn Hour mot min!

Jag har haft mitt strul i ca 3 månader, skulle beteckna det som "inbränning", verkar inte gå bort hur man än gör. Talade med Conrad för en tid sedan, så min ska nog gå tillbaka!

Jag har oxå lite testande kvar för att säkerställa vad det är!!

Postad 05 juni 2008 - 16:04

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

• 1 517 inlägg
  • 0

Tjena!!

Jag upplever oxå detta! Har en rand i mitten plus en på varje sida, de vid sidan känns som "4:3 ränder på 16:9 skärm"... Kör själv med en Popcorn Hour mot min!

Jag har haft mitt strul i ca 3 månader, skulle beteckna det som "inbränning", verkar inte gå bort hur man än gör. Talade med Conrad för en tid sedan, så min ska nog gå tillbaka!

Jag har oxå lite testande kvar för att säkerställa vad det är!!

Åhfasiken - jag som hoppades lite på att vara ensam om det här, men nu verkar det ju vara nått allvarligt strul :)

När uppstod dina problem/ränder? Ungefär samtidigt som du skaffade Popcorn eller hade du dem med din tidigare mediaspelare? Vad har Conrad egentligen sagt om det hela? Körde du med HDMI->HDMI tidigare eller DVI->HDMI?

Snackade med en polare och han tycker det låter som ett kabelproblem - typ nån skärmning som inte är tillräcklig eller så - så man borde ta sig tid att börja rycka i dem lite för att se vad som händer...

Postad 06 juni 2008 - 07:37

Unregisteredf3df975d
  • Unregisteredf3df975d
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Tjena alla,

En dum fråga kanske, men har någon annan haft problem med sin amoi och ps3? när jag ställer om min ps3 till 1080p med hdmi så dör bara bilden och jag blir tvungen att "reseta" videoinställningarna på ps3:an för att få bild igen...
Någon som varit med om detta? Gör jag något fel?? Någon inställning jag glömt?

Tackar!

Jag har exakt samma problem. 1080i funkar dock över hdmi men 1080p funkar över komponent men det vill jag inte köra på för då vägrar PS3an skala upp mina dvdfilmer.

Postad 30 juni 2008 - 23:20

Unregistered204d2313
  • Unregistered204d2313
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
Nästan 2 år vart min Amoi 42", som beställdes den 14/7-2006 och dog ikväll den 30/6-2008.
Verkade som nätdelen pajade mitt under filmtittande, kraftigt ljus o en smäll och sedan sten död.
Utöver detta har jag länge haft strulet med "4:3 randen" samt HDMI problemet som jag inte märkt av så mkt senatse 6 mån (kanske mest för att min HTPC/Vista går ner i viloläge o jag först sätter på TVn)

I vilket fall, jag beställde min via cyberport och undrar om någon annan gkort det och haft att göra med deras service o support alt har något annat förslag hur jag skall gå vidare för att få min fixad - eller är det bara att glömma TVn o de 2199 euro man pröjsade för 2 år sedan?

mvh
/martin

Postad 02 juli 2008 - 09:11

Kanelbulle
  • Kanelbulle
  • Mästare

• 3 318 inlägg
  • 0
marca:

Trist! Det finns ju ett par frågetecken ute angående Amoi i dagsläget: SPB i Belgien som har agenturen har legat väldigt risigt till. Reservdelar har varit sådär med tillgänglighet osv. Så mitt råd är väl egentligen att mejla Cberbort o kolla, risken är väl att det blir dyrt med frakt osv. Jag hade nog satsat på att kolla med servicepartnern som Amoi (SPB Scandinavia) hade. Det var nåt bolag i Danmark, du borde kunna få namnet via Elgiganten, ring dom centralt o säg att du ha en 37:a o kolla vilka som kan serva den, det borde vara listigare. Du skulle även kunna checka med supporten på Conrad.se i Malmö. Dom har alltid varit grymt bra att göra med, fråga vad den närmaste servicepartnern heter. Sen kan du forska vidare. Det viktigaste är väl egentligen att få en exakt fel-diagnostik, vet du att det är Nät-agget, så kanske någon annan fri-fräsare skulle kunna hjälpa dig!

Lycka till! Jag har lite fler namn osv om det strular till sig, PM:a mig i så fall!!

Edit:

Ibland är man för snabb!! Du har ju garanti kvar, släng dig i bilen o njut av en Tysklands-semester!! Lämna i TV:n så kommer det ju att lösa sig! Du kan käka Bratwurst o köpa billig Tysk bärsa!! Kanon!!

Redigerat av Kanelbulle, 02 juli 2008 - 09:14.

Postad 08 juli 2008 - 15:53

Unregistered204d2313
  • Unregistered204d2313
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0

marca:
Ibland är man för snabb!! Du har ju garanti kvar, släng dig i bilen o njut av en Tysklands-semester!! Lämna i TV:n så kommer det ju att lösa sig! Du kan käka Bratwurst o köpa billig Tysk bärsa!! Kanon!!

Tyvärr så har Amoi Europe (eller om det är SPB) slutat att betala räkningar till ÅF som cyberport vilket tyvärr gör det omöjligt.

Nu har jag i vart fall plockat ner och skrivat isär min Amoi och fotat lite (och sedan skruvat tillbaks allt o hängt upp den döda TVn).

Hittade tyvärr inte som jag hoppats något som jag såg var fel eller trasigt.

Bifogad fil  IMG_0958.JPG   57,49K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  IMG_0959.JPG   52,81K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  IMG_0960.JPG   48,77K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  IMG_0961.JPG   64,34K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  IMG_0962.JPG   61,11K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  IMG_0963.JPG   64,68K   0 Antal nerladdningar

Någon som har tips på hur man skall gå vidare för att kunna reparera denna i Sverige (helst stockholm)?

Postad 07 augusti 2008 - 06:05

roine
  • roine
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Halloj!
Jag är ju inne på min tredje Amoi 42:a sen inköpet december 2006 och det har varit strul hela tiden(se tidigare inlägg som jag gjort).Jag har försökt att reklamer mitt köp men det är nog kört.Har provat med direktkontakt med SPB i Belgien flera gånger men där får jag beskedet att eftersom dom lagt ner sin filial i Skandinavien(SPB NORDIC,Stockholm)så bedriver dom ingen verksamhet här längre och därför kan dom inte hjälpa mig.Dom hänvisar mig till att ta kontakt med moderbolaget i Kina!!!Där får man ju SÄKERT respons!!!Meilade tillbaka och frågade:Om du köper en bil...exempelvis en Toyota av en återförsäljare i Belgien och du får problem med den under garantitiden...vart vänder du dig då?Till återförsäljaren eller till Toyota i Japan?Fick såklart inget svar på det!Jag kontaktade Konsument Europa och dom tog sig an mitt ärende ...men har nu efter 3-4 månaders väntan svaret att deras kontor i Belgien har försökt få kontakt med SPB i Belgien men inte lyckats!Så nu har dom inga påtryckningsmedel mer så dom lägger ner fallet.Rådet till mig var att jag kunde ju försöka stämma SPB...men hallå...vad skulle det kosta i slutändan...säkert mycket mer än vad tv:n kostade iallafall.Så det är nog kört nu...det verkar som att man kan bedriva verksamhet och utlova garantier mm som man sen kan smita undan ifrån bara genom att ge fan i att svara!Nä...aldrig mera en AMOI...och jag ska nog passa mig för kinesiska produkter överlag!
Men ett tips:Under hela denna process med strulande apparater så fick jag hjälp av Powermill i Stockholm som SPB då hade ett serviceavtal med men det gäller ju inte längre då SPB inte bedriver nån verksamhet i Skandinavien längre.Men dom har ju erfarenhet av AMOI som märke så det kan ju vara värt ett samtal till dom för eventuell hjälp.

Postad 07 augusti 2008 - 06:56

Kanelbulle
  • Kanelbulle
  • Mästare

• 3 318 inlägg
  • 0
roine:

Inge kul... Var köpte du den? Du har ingen garanti-part mellan dig o Amoi??

SPB ligger ju under rekonstruktion (nästan konkurs) och de skickar inte ut några reserdelar längre. Så det ser dessvärre väldigt mörkt ut! Tyvärr!

Postad 27 augusti 2008 - 20:05

kaban
  • kaban
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Hej! längesen man va här nu, tänkte bara skriva att även jag har en mörkare rand mitt i skärmen, har provat olika program mot "inbränningar" men inget fungerar, den finns både på hdmi och tv så det borde ju inte vara någon sladd.

Och så va det ju det här med ps3an och 1080p som inte fugerade bilden blinkar men jag har kommit över det och kör 1080i.

Överlag så är jag ändå hyffsat nöjd med tanke på allt man har läst här.

Aldrig Amoi igen, och aldrig köpa utomlands :)

Postad 09 november 2008 - 12:59

necksnapper
  • necksnapper
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
Även min Amoi har nu havererat, ca 2 år och 2 mån gamal. Lagom efter garantin gått ut. Conrad erbjöd mig trots det att köpa en motsvarande TV för halva priset, men det finns ju aldeles för många specifikationer och användningsområden för att att kunna hitta en som är motsvarande på alla fronter så jag kan använda den till allt jag använde amoien till, men samtidigt inte för mycket bättre så att de ska hålla med om att den inte är en uppgradering. Så jag har nu gett upp hoppet att hitta en "motsvarande".

Nu vet jag inte riktigt hur jag ska gå vidare, kan den repareras tro? eller finns det någon chans med att hävda sin reklamationsrätt mot inbyggda fel som gäller 3 år?

Marca, hur går det för dig? Om du lyckats reparera den så skulle jag gärna vilja veta hur!

Postad 18 december 2008 - 22:00

necksnapper
  • necksnapper
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

Även min Amoi har nu havererat, ca 2 år och 2 mån gamal. Lagom efter garantin gått ut. Conrad erbjöd mig trots det att köpa en motsvarande TV för halva priset, men det finns ju aldeles för många specifikationer och användningsområden för att att kunna hitta en som är motsvarande på alla fronter så jag kan använda den till allt jag använde amoien till, men samtidigt inte för mycket bättre så att de ska hålla med om att den inte är en uppgradering. Så jag har nu gett upp hoppet att hitta en "motsvarande".

Nu vet jag inte riktigt hur jag ska gå vidare, kan den repareras tro? eller finns det någon chans med att hävda sin reklamationsrätt mot inbyggda fel som gäller 3 år?

Marca, hur går det för dig? Om du lyckats reparera den så skulle jag gärna vilja veta hur!

Jag fick ändå en 42LG5000 på garantin till slut!

Tack Conrad!

Postad 05 januari 2009 - 14:18

Kejv
  • Kejv
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Efter att ha pratat med supporten på Conrad så fick även jag en LG 42LG5000 för en mindre kompensation då min garanti gick ut för två månader sen.
Conrads bemötande har hela tiden varit väldigt professionell och det finns ingenting att klaga på, än :blink:

Postad 07 januari 2009 - 13:46

Kanelbulle
  • Kanelbulle
  • Mästare

• 3 318 inlägg
  • 0
Tjena!

Högsta betyg till Conrad i Sverige!
Jag måste säga att Conrad skött alla sina problem på ett mycket föredömligt sätt, mycket bra!

Glöm inte Konsumentköplagen!
Tänkte samtidigt påminna folk om sina rättigheter, vi har sedan 2005 en Konsumentköplag som ger oss 3 års reklamationsrätt. Så den brukar man kunna hänvisa till om man använt sin produkt enligt föreskrifter osv.

Har ni frågor om Konsumentköplagen så kontakta er lokala Konsumentvägledare, finns på kommunen!

:lol:

Postad 06 februari 2009 - 12:57

MiggeJ
  • MiggeJ
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Hej

Igår dog även min AMOI 2 år och snart 5 månader gammal, RIP. Den har spökat ett tag och varit svår att få igång men igår så frös plötsligt bilden och började sedan långsamt mörkna. Till slut knäppte det till och allt blev svart. Efter detta så är den helt stendöd och går inte att få igång igen.

Det blir till att kolla med supporten på Conrad hur man skall gå till väga med detta.

Ser inte direkt fram mot en helg utan TV övriga familjen förväntar sig se på melodifestivalen spel Wii etc.

Postad 16 februari 2009 - 20:29

sledde
  • sledde
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

Hej

Igår dog även min AMOI 2 år och snart 5 månader gammal, RIP. Den har spökat ett tag och varit svår att få igång men igår så frös plötsligt bilden och började sedan långsamt mörkna. Till slut knäppte det till och allt blev svart. Efter detta så är den helt stendöd och går inte att få igång igen.

Det blir till att kolla med supporten på Conrad hur man skall gå till väga med detta.

Ser inte direkt fram mot en helg utan TV övriga familjen förväntar sig se på melodifestivalen spel Wii etc.

Hejsan

Tänkte bara höra hur det har gått för dig och se om du fick någon kompensation från Conrad?
Sitter själv med denna TV och man är ju ganska orolig för ett haveri...
Hoppas att det har löst sig för dig.

MVH Sledde

Postad 16 februari 2009 - 22:07

Unregistered204d2313
  • Unregistered204d2313
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0

Grattis till er som köpte Amoien via Conrad, de verkar sköta problemen på ett mycket bra sätt. Jag har dessvärre min trasiga TV fortfarande hängades på väggen och får ingen hjälp via vare sig Amoi, SPB eller den tyska återförsäljaren. Skall kolla om min trygghansa drulleförsäkring kan täcka skadan och om inte bara slänga den och försöka glömma denna historia..

mvh
/m

Postad 17 februari 2009 - 14:14

eddoT
  • eddoT
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
hejsan

galeta vad problem folk har med sina amoi. Jag har haft min sen 2006 och har inte haft några större problem.

1. tvn sätter på sig och stänger av sig ibland. (ytterst sällsynt) läskigt om man inte stängt med strömbrytaren på natten och vakna av tv-ljud.

2. samma som ni andra med hdmi källa och tv inte startar.

3. Bilden är som den var när jag fick den. Inga problem alls.

Men som det låter på alla er så dör den väl vilken dag som helst.

Mvh
Toby

Postad 17 februari 2009 - 21:33

MiggeJ
  • MiggeJ
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Hejsan

Tänkte bara höra hur det har gått för dig och se om du fick någon kompensation från Conrad?
Sitter själv med denna TV och man är ju ganska orolig för ett haveri...
Hoppas att det har löst sig för dig.

MVH Sledde

Hej Sledde

Efter kontakt med Conrad.se så kom vi fram till en lösning där jag får en LG 42LG6000 istället för min gamla Amoi. Dock får jag lägga till en mindre summa själv som kompensation (ett slags åldersavdrag). Jag blev först erbjuden en 42LG5000 vilka de andra har fått men efter att ha läst en del recensioner och diskuterat med Kejv, Kanelbullen etc. så kom jag fram till att jag nog ville ha en annan TV. Det återstår nu att se om LG6000 är bättre (väntar fortfarande på den). Den bör förhoppningsvis ej vara sämre än Amoien i alla fall.

Kommunikationen med Conrad har funkat väldigt bra tycker jag (smidiga att ha och göra med och lätt att få kontakt med) och de gav mig tre alternativ att välja mellan.

1. Utbyte mot en 42LG5000 + mindre åldersavdrag
2. Utbyte mot valfri annan TV i deras sortiment (kolla på tyska sidan där finns fler) + mellanskillnad i inköpspris mot LG5000 + mindre åldersavdrag
3. Häva köpet och pengar tillbaka i handen. Detta alternativ gav ett högre åldersavdrag, i princip samma som försäkringsbolagen tillämpar, så det var enligt min mening sämst.

Konsulterade även min konsumentvägledare för att se om dessa alternativ verkade rimliga. Konsumentvägledaren konfirmerade att alternativ 3 så gott som alltid är det sämsta alternativet då det ger minst tillbaka (det finns inga regler som styr storlek på åldersavdrag).

/MiggeJ

Postad 17 februari 2009 - 21:37

MiggeJ
  • MiggeJ
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

hejsan

galeta vad problem folk har med sina amoi. Jag har haft min sen 2006 och har inte haft några större problem.

1. tvn sätter på sig och stänger av sig ibland. (ytterst sällsynt) läskigt om man inte stängt med strömbrytaren på natten och vakna av tv-ljud.

2. samma som ni andra med hdmi källa och tv inte startar.

3. Bilden är som den var när jag fick den. Inga problem alls.

Men som det låter på alla er så dör den väl vilken dag som helst.

Mvh
Toby

Håll tummarna bara!

Min funkade kanon och har skött sig klanderfritt (frånsett problemet med HDMI porten förstås), så helt plötsligt utan förvarning så bara frös bilden och försvann. Därefter startade den bara när den själv ville under ett par dagar för att sedan stendö.

Hoppas att du har köpt den via Conrad om den skulle börja strula.

/MiggeJ

Postad 11 mars 2009 - 02:08

Unregistered204d2313
  • Unregistered204d2313
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0

Grattis till er som köpte Amoien via Conrad, de verkar sköta problemen på ett mycket bra sätt. Jag har dessvärre min trasiga TV fortfarande hängades på väggen och får ingen hjälp via vare sig Amoi, SPB eller den tyska återförsäljaren. Skall kolla om min trygghansa drulleförsäkring kan täcka skadan och om inte bara slänga den och försöka glömma denna historia..

mvh
/m

Guess what!
Har haft en trasig Amoi hängades på väggen från slutet av maj 2008 tills mars 2009 då jag fick kontakt med http://www.tvdoktor.se i Solna. EL-Aggregatet (el vad det nu heter) hade som jag misstänkte pajjat och han bestäälde delar och fixade felet för ynka 1600:-. Superproffsig och snabb service. Rekommenderas!!

mvh
/M - som nu har en FUNGERANDE Amoi hängandes på väggen igen :)

Postad 12 mars 2009 - 19:59

sledde
  • sledde
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

Guess what!
Har haft en trasig Amoi hängades på väggen från slutet av maj 2008 tills mars 2009 då jag fick kontakt med http://www.tvdoktor.se i Solna. EL-Aggregatet (el vad det nu heter) hade som jag misstänkte pajjat och han bestäälde delar och fixade felet för ynka 1600:-. Superproffsig och snabb service. Rekommenderas!!

mvh
/M - som nu har en FUNGERANDE Amoi hängandes på väggen igen :)

Fan va kul! Trägen vinner hehe. då har du ju inte haft tvn hängandes i onödan ju.

MVH Sledde

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.