Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Apple iPhone *

2504 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Apple iPhone 8GB (Mobiltelefoner) 1 9.516666 (59) Inga priser
Apple iPhone 128MB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 3 8.777776 (44) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 20 December 2007 - 23:42

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Med WLAN sjunker batteri nivån ganska snabbt, 2-3 timmar och man är långt ner. Spela musik drar också bra mycket. Jag har även fått intrycket att sista 20% går åt bra fortare än vanliga, så det är ganska dålig batteritid (jag laddar 30min varje dag)

Jaså? Jag har Wlan på nästan dygnet runt och lyssnar på musik ett par timmar om dagen.
Behöver ladda min telefon varannan dag ungefär.
Men visst sen har jag min brightness väldigt lågt. Det är skärmen som drar ström.

Postad 21 December 2007 - 01:24

Vounce
  • Vounce
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Ah då ligger det i det isåfall, har min brightness på högsta :)

Postad 21 December 2007 - 08:11

Andreas81a
  • Andreas81a
  • Forumräv

• 620 inlägg
  • 0
Vounce, ja fast de kan inte bara bero på det, jag körde min lur på världigt hög brightness rätt länge och jag fick även bra intryck av batteritiden. Man får ju tänka på att den inte direkt har några förutsättningar för att ha bra batteritid så allt är ju relativt. Men jag använder min mobil dagligen för att surfa och kollade videor, inte så mkt musik och jag laddar den varannan eller var tredje dag men då är jag sällan under 50%. Jag har även wlan igång alltid men aldrig bluetooth. Och inga program som ligger och kör i bakgrunden ska kanske tilläggas.

Postad 21 December 2007 - 11:51

Obskyr
  • Obskyr
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0
Jag har kört min iphone ganska blandat. En hel del musik, lite wlan, mail via edge, samt pratat en hel del medans jag varit ute och gått med min dotter.

När min 20% varning kom hade jag dessa tider:
Användning: 6h14m
Vänteläge: 5d14h

Appropå EDGE så är det inte alls dåligt. Telia har bra fart och det känns väldigt bra. Visst är det långsammare än wlan förstås men skillnaden är inte så stor som man kan tro. Telia har ju 236/110 kbit så det är inte stor skillnad jämfört med 3Gs 384/64.

Postad 22 December 2007 - 00:03

yacob
  • yacob
  • Lärjunge

• 308 inlägg
  • 0
Jag ska försöka bilda mig en mer korrekt uppfattning istället för en känsla. Men det verkar väl kanske som jag dragit ett något kortare strå än det ni fick. Får återkomma helt enkelt.
Vad är ett optimalt sätt att ladda den på? Jag har ju läst på apples sida och så men hur är egna uppfattning?

/ Jacob

Postad 22 December 2007 - 00:25

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Optimalt är att ladda den full innan man använder den :)

Allvarligt talat så spelar det ingen roll när du laddar den.

Postad 22 December 2007 - 00:32

Obskyr
  • Obskyr
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0

Vad är ett optimalt sätt att ladda den på? Jag har ju läst på apples sida och så men hur är egna uppfattning?

/ Jacob

Du kan ladda den som du vill.
Den har Litiumpolymer cell(er) och som andra litiumjonceller så kräver de övervakad i- och urladdning. Det sitter en laddprocessor i den som sköter allt. Du ger den ström eller inte, resten sköter den själv.

Postad 22 December 2007 - 14:24

Zack_Ersa
  • Zack_Ersa
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0
Jag har aldrig varit i närheten av lågt batteri, en gång saknades en liten plupp i batteriet uppe till höger, det är allt...
Har skärmen på lite över lägsta möjliga, och automatisk styrka på, kan bero på det kanske...
skulle man kunna fixa en torrent klient i iphone? hade varit coolt...

Postad 22 December 2007 - 17:31

yacob
  • yacob
  • Lärjunge

• 308 inlägg
  • 0
Jaha, då är man inte en lika lycklig ägare som för någon timme sedan. Hade telefonen i knät när jag satt i bilen av någon sjuk anledning, sen när jag gick ur hade jag glömt bort det och den åkte ner på marken, inte så högt alls ju men marken bestod av fruset grus. Och så var den skärmen sprucken. Allt annat fungerar dock, men fyy fan! Ta mitt råd och tappa inte er iphone på grus som är som stenhårt av -4 grader. Sa dom inte på TV att växthuseffekten gjorde att vi fick varmare klimat? Så kanske inte marken varit så ###### hård (; Hah.

Hur gör jag bäst nu tror ni? Går det att reparera på något sätt? :)

/ Jacob

Postad 22 December 2007 - 17:39

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
:unsure: :)

Jag lider med dig.
Om du är händig kan du kanske försöka leta rätt på nån som säljer display till den och byta själv..
Borde väl bli billigast..Kanske köpa en display från staterna/ebay

Postad 22 December 2007 - 18:08

yacob
  • yacob
  • Lärjunge

• 308 inlägg
  • 0
Kollade en video på det. Verkade vara rätt svårt, även om jag brukar ha lätt för att lära mig nya tekniska saker. Hmm...
Finns det ingen annan lösning? Blä...

/Jacob

Postad 22 December 2007 - 20:04

Andreas81a
  • Andreas81a
  • Forumräv

• 620 inlägg
  • 0
Aj, även jag lider med dig! Usch inge kul de där. Jag bara fasar för första repan i skärmen. Uhh....

Vad säger hemförsäkringen och liknande om det? Helkört gissar jag men värt at tkolla upp.

Postad 22 December 2007 - 21:31

Chippe
  • Chippe
  • Forumräv

• 591 inlägg
  • 0
Någon annan som har hört detta "robotljud" då man pratar i mobilen?
Ljudet försvinner halvt och det låter digitalt.
Jag hörde det själv då jag ringde en kompis och två andra som ringt mig har oxå hört det men samtidigt lät det perfekt hos mig så jag kan nog dra slutsatsen att den som ringer får ibland höra detta.

Någon annan som känner igen störningsljudet?

Postad 22 December 2007 - 21:44

yacob
  • yacob
  • Lärjunge

• 308 inlägg
  • 0

Aj, även jag lider med dig! Usch inge kul de där. Jag bara fasar för första repan i skärmen. Uhh....

Vad säger hemförsäkringen och liknande om det? Helkört gissar jag men värt at tkolla upp.

Ja jo, jag ska kolla upp det. Bor hemma, enligt mina föräldrar borde det gå att få ut något. Får väl se hur mycket. Hur mycket kan man sälja den för tror ni? Funderade på 2000SEK. Och så får man kankse ut lite på hemförsäkringen och sen får jag väl köpa en ny, svindyr, via blocket. Folk är ju så galet giriga där.

Hmm...
/Jacob

Postad 22 December 2007 - 21:45

Vounce
  • Vounce
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Lider med dig stort yacob! Läste på blocket/tradera om någon som reparerade trasiga iphones, kolla upp det. För er som fortfarande har en hel iphone rekommenderar jag verkligen:

http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem

Bra kvalite, och stötskydd i kanterna - bästa man kan få om man inte vill ha läderskydd

Postad 22 December 2007 - 22:25

yacob
  • yacob
  • Lärjunge

• 308 inlägg
  • 0
Hittar inte den annonsen på varken blocket eller tradera.

Funderar faktiskt på att försöka köpa en ny skärm och ersätta. Verkar ju inte jättesvårt på videon
http://www.gethighte...ory_Code=IPHONE
Men en sak förstår jag inte. De kablar han drar bort, är det kontakter som bara går att trycka tillbaka eller är det löddade saker? Isåfall är det ju ingen idé för min del i alla fall. Jag uppfattar det som om det bara är kontakter som dras i sär men...
Herre min J, jag som ska få ett par grymma, nya hörlurar i julklapp. Kommer ju inte bli lika skoj...

/ Jacob

Postad 23 December 2007 - 00:02

Vounce
  • Vounce
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Grabbar och flickor, playstation (1) emulatorn är släppt!

Postad 23 December 2007 - 12:09

Andreas81a
  • Andreas81a
  • Forumräv

• 620 inlägg
  • 0
Chippe, enda gånger jag upplevt det är när det sitter en som ringer med ip-telefoni i andra ändan. aldrig annars.

Postad 23 December 2007 - 12:50

basselito
  • basselito
  • Beroende

• 1302 inlägg
  • 0

Jaha, då är man inte en lika lycklig ägare som för någon timme sedan. Hade telefonen i knät när jag satt i bilen av någon sjuk anledning, sen när jag gick ur hade jag glömt bort det och den åkte ner på marken, inte så högt alls ju men marken bestod av fruset grus. Och så var den skärmen sprucken. Allt annat fungerar dock, men fyy fan! Ta mitt råd och tappa inte er iphone på grus som är som stenhårt av -4 grader. Sa dom inte på TV att växthuseffekten gjorde att vi fick varmare klimat? Så kanske inte marken varit så ###### hård (; Hah.

Hur gör jag bäst nu tror ni? Går det att reparera på något sätt? :(

/ Jacob

Shit vad tradigt. Jag brukar avsky det men till denna telefonen funderar jag skarpt på att köpa ett skydd. Tror det är värt det.

/Skrivet från min iPhone. :lol:

Postad 23 December 2007 - 16:04

Damp
  • Damp
  • Mästare

• 2750 inlägg
  • 0
Nu sitter jag med en oäppnad iphone i handen :(
Jag ska stoppa i ett stealth sim efter nyår, nu till frågan.
Är det bättre att göra allt på en gång eller kan jag bara jailbreak upp den nu för att använda den som itouch för att sedan stoppa in stealth kortet!
Vad säger ni...

Postad 23 December 2007 - 16:35

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Som sagt. Invisible Shield är rekommenderat :( Men det hjälper kanske inte om man dänger den i marken.
Lämna in den till Apple.

Postad 23 December 2007 - 17:21

yacob
  • yacob
  • Lärjunge

• 308 inlägg
  • 0
Hur ska jag kunna lämna in den till Apple? Går det trots att jag jailbreakat och hackat den? Jag har ju visserligen AT&T's simkort kvar. Men hur går man till väga...vissa har fått en helt ny iphone gratis som gått in till en apple store i usa, det blir ju inte svårt för mig att göra. Vad tror ni? De enda utvägarna jag sett hittills är att jag antingen köpa en ny på blocket och kankse försöka få denna sålt för en struntsumma. Men då går man back rätt många tusen kronor. Den andra varianten är att försöka sig på att installera en helt ny skärm köpt från ebay.

/Jacob

Postad 23 December 2007 - 18:58

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Har du sett vad en display ligger i för pris?

Postad 23 December 2007 - 19:36

yacob
  • yacob
  • Lärjunge

• 308 inlägg
  • 0
cirka 6-700SEK + lite frakt. Men frågan är om man klarar av att installera den nya skärmen. Vad tror ni efter att ha sett den videon några inlägg över här? Jag ska först kontakta försäkringsbolaget och så får man utgå ifrån det antar jag (:

/Jacob

Redigerat av yacob, 23 December 2007 - 20:04.

Postad 23 December 2007 - 20:02

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Ser ju väldigt lätt ut när han gör det men :)

Vad jag kan se så är det bara kontakter som man drar isär..Men nu är jag ingen som helst expert och det hade väl inte gjort nå om det var lite bättre kvalite på filmen

Edit
Kolla in här

klicka på navigation å välj opening up å look inside

Tydliga bilder med text...Verkar som att det inte är nån lödning.
Kan säkert gå att hitta mer info..

Kolla även kommentarer till youtube klipp..Där stod lite info också

Lycka till

Redigerat av moparman, 23 December 2007 - 20:34.

Postad 23 December 2007 - 22:00

yacob
  • yacob
  • Lärjunge

• 308 inlägg
  • 0
Jättesnällt av dig! Verkligen. Det där borde man ju faktiskt klara av. Men frågan som jag fortfarande har är endå lite akutell känner jag. För de där vita kablarna som fortfarande är fast på det bildgalleriet du visade där är enligt videon fastlimmade. Hur ska jag få dit dom igen?
Går väl inte att bara ta lite superlim och limma tillbaka?
Och man sätter rätt mycket på spel om man inte lyckas få det att fungera. Fick lite tips om en ställe i GBG (http://www.homemedia...sp?product=1794) som kunde laga det. Kostar ju en del, kan säkert kosta rejält att få själva reperationen utförd, får se vad försäkringsbolaget säger. Annars är det inte mycket mer än att ge sig på det på egen hand. Det ser ju som sagt vad väldigt enkelt ut.

/Jacob

Postad 23 December 2007 - 22:10

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
killen som skruvat isär telefonen å lagt upp youtube klippet skriver så här

what is all the glue? we see stretching off as you disassemble it? This can't be good, and how do you reapply this in reassembly?
pdaparts (4 months ago) Show Hide Marked as spam Reply The glue is very common on most smartphones now a days. When we put the unit back together we just used the glue that was already in place and we had no issues. It is almost like a high strength rubber glue sort of..

Här
Just de här står på sida 3 :)

Edit
Ser inte så svårt ut..Skulle tro att man fixar det så länge man tar det väldigt lugnt å metodiskt..
Skulle tro att om du letar så kanske du hittar reparationshandbok...Där brukar dom gå igenom allt väldigt noga.
Läste en sån om HTC TyTn och den var väldigt ingående

Redigerat av moparman, 23 December 2007 - 22:13.

Postad 23 December 2007 - 23:20

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Hur ska jag kunna lämna in den till Apple? Går det trots att jag jailbreakat och hackat den? Jag har ju visserligen AT&T's simkort kvar. Men hur går man till väga...vissa har fått en helt ny iphone gratis som gått in till en apple store i usa, det blir ju inte svårt för mig att göra. Vad tror ni? De enda utvägarna jag sett hittills är att jag antingen köpa en ny på blocket och kankse försöka få denna sålt för en struntsumma. Men då går man back rätt många tusen kronor. Den andra varianten är att försöka sig på att installera en helt ny skärm köpt från ebay.

/Jacob

Vad spelar det för roll? Givetvis gäller inte försäkringen men de kan nog laga den åt dig om du betalar för det.

Postad 23 December 2007 - 23:38

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Givetvis gäller inte försäkringen?

Om man har hem eller drulle försäkring så finns det väl hopp...
Men hur billigt de är har ja ingen aning om

Postad 23 December 2007 - 23:42

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Givetvis gäller inte försäkringen?

Om man har hem eller drulle försäkring så finns det väl hopp...
Men hur billigt de är har ja ingen aning om

Menade att Apples försäkring knappast gäller i Sverige då den inte ens säljs här än.

Postad 23 December 2007 - 23:54

poppe_
  • poppe_
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Fan vad surt att du tappade luren. Trist verkligen. Jag tappade min i golvet på toaletten och den trillade cirka en halvmeter rätt ned i golvet med displayen nedåt och det small till ordentligt. Jag stod länge och stirrade i väggen innan jag vågade plocka upp den och kolla. Men lyckligtvis blev det ingen repa och den har fungerat felfritt i en vecka nu så..

Otur att den ramlade rakt ned på en sten :/

Postad 25 December 2007 - 10:45

Torva
  • Torva
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0
är det nån som har provat vägg laddaren här i sverige? hur funkar det öht.? kan man byta ut vägguttags delen för den ser ju inte ut att passa ens i vanliga 230v uttag.

Postad 25 December 2007 - 11:54

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

är det nån som har provat vägg laddaren här i sverige? hur funkar det öht.? kan man byta ut vägguttags delen för den ser ju inte ut att passa ens i vanliga 230v uttag.

Den funkar inte. Du får köpa en ny för vårt elnät eller ladda med usb istället

Postad 25 December 2007 - 12:52

Vounce
  • Vounce
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Eller tar man en vanlig elkabel och kopplar in i orginalladdaren. Funkar jätte bra! (laddaren har input 100-240V)
Postad bild

Redigerat av Vounce, 25 December 2007 - 12:53.

Postad 25 December 2007 - 17:41

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Eller tar man en vanlig elkabel och kopplar in i orginalladdaren. Funkar jätte bra! (laddaren har input 100-240V)
Postad bild

Hurdå. Finns ingenstans en sån kabel får plats i min laddare. Enda ingången är usb.
Såhär ser min laddare ut.

Bifogad fil  hero_poweradapter.jpg   7.49K   2 Antal nerladdningar

Redigerat av Unregistereddc471864, 25 December 2007 - 17:42.

Postad 25 December 2007 - 17:47

Torva
  • Torva
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0
du drar bort den delen som är lös bara och pluggar in den isf, de va de ja tänkte på om de funkade, men då behöver man en speciell sån eller? går inte å ta en sån från nån gammal cd spelare å plugga in bara eller?

Postad 25 December 2007 - 17:50

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Så man kan dra av kontaktdelen? Det har jag iofs inte provat. Såg bara att det var fel kontakt och har inte använt den pga det. Får väl prova det senare då.

Postad 25 December 2007 - 17:59

Torva
  • Torva
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0
hittade en sådan hemma nu, men är det nån el kunnig här som kan försäkra om att de inte kan förstöra iphonen om man kopplar in den i de svenska elnätet via en sån vanlig sladd? alla av den sorten är väl lika? vill ju inte att de ska smälla när den är precis nyinköpt:P

edit: står 2,5/250 på sladden

Redigerat av Torva, 25 December 2007 - 18:02.

Postad 25 December 2007 - 20:20

Vounce
  • Vounce
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Precis som Torva sa, du tar bort den lösa delen och kopplar in, du ser vad jag menar då. Jag själv har tagit elkabeln till min externa hårddisks adapter - funkar helt okej. Fick själv iden från något inlägg på http://www.99.se/iphone-mobiltelefon/ - kolla om ni hittar det själva.

Postad 25 December 2007 - 21:54

Torva
  • Torva
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0

Jag själv har tagit elkabeln till min externa hårddisks adapter - funkar helt okej.

Kan du kolla vad det står för volt och ampere antal på sladden så man inte gör bort sig och kör i en för stark ström i iphonen å gör sönder den

Postad 25 December 2007 - 22:06

Unregistered828ccd15
  • Unregistered828ccd15
  • Forumräv

• 935 inlägg
  • 0
Du kan ta bort den del som man sätter i väggen, kallas för duckhead, där kan man sätta in en sladd eller en annan duckhead, tex en som passar våra uttag. Laddaren/eliminatorn klarar både 110 och 240V

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  61c1_1.JPG   13.08K   1 Antal nerladdningar

Postad 25 December 2007 - 22:21

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0
Vill man så kan man köpa en ipodadapter här i Sverige med USB och koppla in. Fungerar finfint. Jag tog dock bara bort den amerikanska stickkontakten och satte dit en svensk. Samma modell till alla iPodar och macar (typ).

Läser ni på adaptern så står det vad den klarar.

Postad 26 December 2007 - 01:33

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Vill man så kan man köpa en ipodadapter här i Sverige med USB och koppla in. Fungerar finfint. Jag tog dock bara bort den amerikanska stickkontakten och satte dit en svensk. Samma modell till alla iPodar och macar (typ).

Du syftar på en AC-adapter?

http://www.itsajten....products_id=354
39kr, väldigt bra pris.Funkar väldigt bra med allt som har usb-sladd.

Redigerat av Unregistered0354d681, 26 December 2007 - 01:34.

Postad 26 December 2007 - 11:24

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Du syftar på en AC-adapter?

http://www.itsajten....products_id=354
39kr, väldigt bra pris.Funkar väldigt bra med allt som har usb-sladd.

Precis, en AC-adapter.

Postad 26 December 2007 - 13:19

Torva
  • Torva
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0
När jag förösker jailbreaka min 1.1.2 oob så kommer jag in på både jailbreakme.com och jailbreak.unlockthatiphone.com men när jag trycker på install appsnapp så blir sidan bara helt vit eller så står det "file not found", vad beror detta på?? ska jag göra en restore och göra om allt igen eller vad kan det bero på?

Postad 26 December 2007 - 14:49

Unregistered7ef004a8
  • Unregistered7ef004a8
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Grabbar och flickor, playstation (1) emulatorn är släppt!

Vart hittar jag denna?? :)

Postad 26 December 2007 - 16:25

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

När jag förösker jailbreaka min 1.1.2 oob så kommer jag in på både jailbreakme.com och jailbreak.unlockthatiphone.com men när jag trycker på install appsnapp så blir sidan bara helt vit eller så står det "file not found", vad beror detta på?? ska jag göra en restore och göra om allt igen eller vad kan det bero på?

Eventuellt för att det är en 1.1.2 iPhone. Jailbreakme.com är ju endast för 1.1.1. Har du nedgraderat?

Postad 26 December 2007 - 16:48

Torva
  • Torva
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0
japp, det har jag gjort men de värkar som det är de som är problemet, får inte upp activate bakgrunden som man ska ha efter att nedgraderat den, vet dock inte vad det är för fel jag gör..

Postad 26 December 2007 - 19:47

Baily
  • Baily
  • Forumräv

• 504 inlägg
  • 0
Vad jag förstått så går det inte att låsa upp 1.12 versionen just nu. Hur funkar det med stealth sim ? Och vad är det egentligen ? Vad skiljer en upplåst 1.11 och en 1.12 med stealth sim ? Är det något annat som måste göras också, eller är det bara att använda stealth sim i en 1.12 så funkar det direkt ? Och vart köper man kortet ? :) Har läst att man kan beställa från Kanada för 500kr, de sidor jag sett tar 100$ + frakt

Redigerat av Baily, 26 December 2007 - 19:54.

Postad 26 December 2007 - 20:04

Torva
  • Torva
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0

Vad jag förstått så går det inte att låsa upp 1.12 versionen just nu. Hur funkar det med stealth sim ? Och vad är det egentligen ? Vad skiljer en upplåst 1.11 och en 1.12 med stealth sim ? Är det något annat som måste göras också, eller är det bara att använda stealth sim i en 1.12 så funkar det direkt ? Och vart köper man kortet ? :) Har läst att man kan beställa från Kanada för 500kr, de sidor jag sett tar 100$ + frakt

man måste jailbreaka telefonen först innan man skaffat stealthsim, när du gjort det så är det bara att klippa lite i ditt nuvarande sim och sen sätta dom i telefonen så ska det funka

Redigerat av Torva, 26 December 2007 - 20:05.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.