Redigerat av primoo, 20 November 2007 - 21:35.
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser |
.-*- Min Hembio Clan -*-. (8045 inlägg)
|
6 år sedan |
Postad 20 November 2007 - 21:43
tänkte hoppa in nu, men ingen som lirar eller?
Alla tröttna väl och började lira CoD4 istället!
Postad 20 November 2007 - 22:28
verkade tyvärr vara såtänkte hoppa in nu, men ingen som lirar eller?
Alla tröttna väl och började lira CoD4 istället!
Postad 21 November 2007 - 07:06
(Eller så går jag å köper COD4 så jag kan vara med å spela matcher med fler deltagare.....)
Postad 21 November 2007 - 07:49
Vid 21.30 var det bara jag å Jocke_F.... som skjöt på Sirius. Sen drog Sirius å då stängde jag ner.
Ja det kändes lite meningslöst...
Men till en början va de riktigt kul. Det känns som de borde komma med lite uppdateringar om Wh ska hålla.... nya banor och kanske nya vapen typ...
Postad 21 November 2007 - 07:56
Vid 21.30 var det bara jag å Jocke_F.... som skjöt på Sirius. Sen drog Sirius å då stängde jag ner. Nästa gång sätter jag en öppen server så kan de som spelar från MHB vara i samma lag.
(Eller så går jag å köper COD4 så jag kan vara med å spela matcher med fler deltagare.....)
Vi lyckades köra lite ihop på en server i alla fall, du, jag och folke.
Som sagt tidigare så kan jag inte komma in förrän efter 21 då jag har barn och en andra hälft som man skall vara social med.
Vi kanske skulle försöka oss på att köra på en annan tid, kanske vid tex 22.00 på en fredag?
hade vart skoj om vi lyckas bli 10 vs 10 åtminstone en gång. Vet att folk vill göra annat på en fredag, men vi kan ju försöka en gång, och folk kanske kommer tillbaka om de ser att det finns folk som spelar.
Postad 21 November 2007 - 08:23
Men självklart skall jag hålla mig vaken om det blir match.
Postad 21 November 2007 - 10:42
Jag är på ifall vi kör på fredagar, brukar inte hända så mycket då. Mer på lördagar som det smällerVid 21.30 var det bara jag å Jocke_F.... som skjöt på Sirius. Sen drog Sirius å då stängde jag ner. Nästa gång sätter jag en öppen server så kan de som spelar från MHB vara i samma lag.
Vi lyckades köra lite ihop på en server i alla fall, du, jag och folke.
Som sagt tidigare så kan jag inte komma in förrän efter 21 då jag har barn och en andra hälft som man skall vara social med.
Vi kanske skulle försöka oss på att köra på en annan tid, kanske vid tex 22.00 på en fredag?
hade vart skoj om vi lyckas bli 10 vs 10 åtminstone en gång. Vet att folk vill göra annat på en fredag, men vi kan ju försöka en gång, och folk kanske kommer tillbaka om de ser att det finns folk som spelar.
men annars skulle vi ju kunna göra så att vi försöker köra en öppen server med MHB i samma lag
Postad 21 November 2007 - 13:19
Postad 24 November 2007 - 14:14
Fan vad soft... hoppas bara att det inte blir för dyrt(men vad spelar det för roll, köper det ändåYes! Äntligen! Dock lite snålt!
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=22774
Postad 25 November 2007 - 12:22
Dropship verkar kul, och även att kunna spela på kvällen. Fast bara en ny karta var väl lite snålt.
Å andra sidan så har ju inte spelet funnits sådär jättelänge, så det blir nog bra när de får jobba lite.
psn id: Evil_Rodge
Postad 25 November 2007 - 17:54
Postad 25 November 2007 - 18:07
Postad 25 November 2007 - 18:22
okej... det var ju syndKajoh och jag är tyvärr på konferens tisdag, onsdag så det kan bli svårt med tisdag....
Postad 26 November 2007 - 07:12
Sätter väl en öppen server så får vi se hur många som dyker upp.
Postad 27 November 2007 - 14:03
Om man tar flaggan vart f--n ska man lämna den nånstans?
Postad 27 November 2007 - 14:55
cid den andra flaggan i din egna bas... Alltså där man startar när det är ett helt nytt game, där finns din flagga och dit skall du ta motståndarnas flagga. Är inte flaggan där skall du försöka hålla dig undan, eller försöka att döda den motståndare som bär på ditt lags flaggaEn liten fråga, har inte spelat det så mycket, spelar mest på skoj lite ibland.
Postad 27 November 2007 - 17:40
det var ju syndJag kan inte vara med ikväll, blir för mycket övertid för det.
Vilka kan vara med ikväll??
Postad 27 November 2007 - 22:16
Ok så man ska lämna den där när mitt lags flagga finns därcid den andra flaggan i din egna bas... Alltså där man startar när det är ett helt nytt game, där finns din flagga och dit skall du ta motståndarnas flagga. Är inte flaggan där skall du försöka hålla dig undan, eller försöka att döda den motståndare som bär på ditt lags flaggaEn liten fråga, har inte spelat det så mycket, spelar mest på skoj lite ibland.
Postad 28 November 2007 - 07:12
Postad 28 November 2007 - 18:07
Inte vad jag vet om... Loggade in vid 20:30 o då var ingen i klanen inne så jag skippade det, vet dock inte om det kom in någon efter halv nio...Blev det något spel igår eller??
Postad 28 November 2007 - 18:40
Postad 28 November 2007 - 18:42
Postad 29 November 2007 - 21:23
113292.jpg 134.27K
0 Antal nerladdningarFler bilder här: http://www.insidegam...wk/screenshots/
Text från PS3Fanboy:
InsideGamer has somehow unearthed images from the upcoming Warhawk expansion, Operation: Omega Dawn. The screenshots reveal a brand new vehicle: the KT-424 Combat Dropship transports 1 pilot, 6 soldiers and 1 ground vehicle and includes a new weapon, the MBEC-3 Heavy Support Cannon. A new level, the Omega Battlefield, will include 5 map layouts.
Screenshots also reveal new lighting for the older levels, and new nighttime missions sound too good to pass up. Hopefully, we'll get more details of this upcoming expansion soon.
Postad 30 November 2007 - 13:14
Herr j*vlar... F*n vad nice det ser ut. Längtar verkligen tills den släppsFasen! Den nya expansionen blir helgrym!
113292.jpg 134.27K 0 Antal nerladdningar
Postad 30 November 2007 - 14:00
Postad 04 December 2007 - 17:35
Varit tyst ett par dagar nu
men blir det något game ikväll??
Jag är på, men som vanligt blir det nog inte förrän efter 21.30 nån gång.
Barn skall läggas osv...
Sugen nu när man inte kört på ett tag, hoppas vi blir ett gäng
Postad 04 December 2007 - 18:19
men jag kommer nog in runt 21 eller så
Postad 05 December 2007 - 13:14
Intressant video där det nya transportskeppet demonstreras:
http://www.ps3fanboy...pship-on-video/
coolt att man kan vara såpass många på skeppet ändå
Postad 05 December 2007 - 14:28
Redigerat av Unregistered50fe2819, 05 December 2007 - 14:29.
Postad 13 December 2007 - 18:31
Postad 13 December 2007 - 18:48
Nice.. då hinner man lira den i två dagar innan det bär av mot HollandNu är det officiellt att expansionen kommer släppas nästa torsdag (20:e Dec) på playstation store och kostar $7.99
Postad 17 December 2007 - 10:56
Som de flesta kanske vet släpps expansionen till Warhawk nu på torsdag och banne mig om jag blir den enda som laddar ner det! Jag tror nog i alla fall att MHB:s bäste Warhawkspelare, folke_folkesson, står på min sida!
Så vad sägs om att dra ihop ett gäng och spela på torsdag som vi gjorde på den "gamla goda tiden".
En server är nog inga problem, det är väl mest tid och kanske vem som hostar som bör organiseras. Antingen gör vi det i den här tråden eller i Min Hembio Clan-tråden.
T-minus 4 dagar!
Postad 17 December 2007 - 11:52
har en liten fråga angående ps3ans wlan, funkar det att hosta servrar över 54mbit wlan? eller det bör vara trådbundet?
känner inte för att dra en nätverkskabel till direkt..
PSN: Serapim
Redigerat av bono82, 17 December 2007 - 11:52.
Postad 17 December 2007 - 12:14
Postad 17 December 2007 - 15:13
Jag tycker det är lite dålig aktivitet i den här tråden! Tycker ni inte att CoD4 har fått tillräckligt med uppmärksamhet nu?
![]()
Som de flesta kanske vet släpps expansionen till Warhawk nu på torsdag och banne mig om jag blir den enda som laddar ner det! Jag tror nog i alla fall att MHB:s bäste Warhawkspelare, folke_folkesson(), står på min sida!
Så vad sägs om att dra ihop ett gäng och spela på torsdag som vi gjorde på den "gamla goda tiden".
En server är nog inga problem, det är väl mest tid och kanske vem som hostar som bör organiseras. Antingen gör vi det i den här tråden eller i Min Hembio Clan-tråden.
T-minus 4 dagar!
Haha, nja så duktig är jag väl inte... men tack så mycket
Självklart kommer jag att ladda ner expansionen så snart den släpps, håller även med om att vi borde dra igång en server på torsdag för lite lir som på den
"gamla goda tiden"
Tycker även att Cod 4 har tagit med sig för många spelare, men vi får hoppas att dem återkommer på torsdag
Redigerat av folke_folkesson, 17 December 2007 - 17:47.
Postad 17 December 2007 - 19:50
Postad 17 December 2007 - 20:16
Hoppas även att alla tar sig i kragen och skippar CoD4 för en kväll för att göra oss Warhawk-veteraner lite lyckliga inför julen
Postad 17 December 2007 - 20:24
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
.-*- Min Hembio Clan -*-.
158 filmer
8 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?