Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Touch Cruise I & II *

1400 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
HTC Touch Cruise (Mobiltelefoner) 3 8.687498 (15) Inga priser
HTC Touch Cruise II (Mobiltelefoner) 1 6.333332 (2) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 10 March 2008 - 12:59

Celeborn
  • Celeborn
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

Var det inga som hadde tre?

Jag har Tre, jag köpte min telefon från megastore.se.
Vad är det du undrar över?

Postad 10 March 2008 - 13:58

Gustenr
  • Gustenr
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

Menar du att du köpte en olåst och sen satte i ett typ kontantkort från tre?
Jag menade typ att någon hadde köpt en med treabonemang
inte bara en tfn och harkvar sitt gamla abonemangh

inte bara en tfn och harkvar sitt gamla abonemang

Postad 10 March 2008 - 14:45

Celeborn
  • Celeborn
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

inte bara en tfn och harkvar sitt gamla abonemang

Nej vad jag vet så säljer inte Tre Touch Cruise.

Postad 10 March 2008 - 15:04

Gustenr
  • Gustenr
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Jag ska skaffa en TC och har lästigenom nästan hela forumet vilka bra program har du på din TC vore kul att veta i listform hälst Tack

Postad 10 March 2008 - 19:47

Gustenr
  • Gustenr
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

Jag ska skaffa en TC och har lästigenom nästan hela forumet vilka bra program har du på din TC vore kul att veta i listform hälst Tack

Snälla den kommer snart(i övermorgon) och om det inte är för mycket begärt så vore det trevligt med länkar också.
Edit:Vet någon Hur man kan få hotmail utan att gå via webbläsaren?
Edit2:Har någon användt en av sony ericssons bluetooth klockor? funkar alla kontroller då?

Redigerat av Gustenr, 10 March 2008 - 20:42.

Postad 10 March 2008 - 21:09

nacud
  • nacud
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
Vill bara tipsa om blåtandsheadset för 99kr på www.itpalatset.se

Postad 10 March 2008 - 21:13

Gustenr
  • Gustenr
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

Du låter faktist som en bot

Postad 11 March 2008 - 03:21

nacud
  • nacud
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0

Du låter faktist som en bot

haha nädå! ville ju bara tipsa om d!

Postad 11 March 2008 - 18:36

Chippah
  • Chippah
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

Fi f*n vad jag håller på att bli galen :lol:
Inte lätt att få in sin stad på väder..Finns ju bara ett fåtal inställda frän början

EDIT
JAAAAAAAA....Vilken lättnad..Jag fixade in Piteå :(
Eller...Hmm..Suckar..Nå knas iaf

Hur tusan fick du in en ny stad där? har leta å letat men nu blir jag alldeles galen,som du =)

Postad 11 March 2008 - 19:48

abrovink
  • abrovink
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0
Jag får heller inte till staden. Det verkar som att filen man ska ändra strängen i är låst i ROM:en, kan alltså inte ta bort skrivskyddet.

Postad 11 March 2008 - 21:14

Gustenr
  • Gustenr
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

Snälla den kommer snart(i övermorgon) och om det inte är för mycket begärt så vore det trevligt med länkar också.
Edit:Vet någon Hur man kan få hotmail utan att gå via webbläsaren?
Edit2:Har någon användt en av sony ericssons bluetooth klockor? funkar alla kontroller då?

ingen som vill göra en lista på alla instalerade program
och ingen vet något om hotmail (suck)

Postad 11 March 2008 - 22:15

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Hotmail ställer man in när man startar upp telefonen..
Sen är det bara synca mailen via wlan..

Mm har fått till vädret..Dock var det inte nå ja klarade själv..Var tvungen att få hjälp..
Går att skriva över..

Kolla in svenska TyTn II forumet..Finns en tråd där om hur ni kan fixa vädret...

http://www.leksaksfo...hpbb2/index.php

Postad 12 March 2008 - 06:14

Birken
  • Birken
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0
Många av svaren finns på Det svenska Touch Cruise forumet!

Postad 12 March 2008 - 08:03

Gustenr
  • Gustenr
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

Många av svaren finns på Det svenska Touch Cruise forumet!

Men gud vad det var aktivt(ironi)

Postad 12 March 2008 - 08:22

basdanne
  • basdanne
  • Forumräv

• 898 inlägg
  • 0
Halloj.
Har läst nästan hela tråden och är riktigt sugen på att uppgradera min Mio A701 till en HTC TC.
Den största anledningen till detta, är att min Mio krånglar ganska mycket.
Hängningar, hela WM5 kraschar och ofta sker krascherna utan att man ser det. Helt plötsligt när man skall ringa eller starta ett program när displayen ser helt normal ut så får man bara ett felmeddelande och hela skiten måste startas om med "norsk reset". (ta ut batteriet) I det läget så vet jag ju inte om telefonen har varit ur bruk hela dagen eller bara de senaste 5 minuterna. Det brukar man iofs märka på alla T-2 svar som dröser in efter omstart. Detta händer typ en gång om dagen... lite störigt i längden.
Sen har min skärm börjat blinka rött och grönt när jag tar den av laddning. Och det är ju också ball :-).

min fråga:
Upplever ni att operativet är instabilt på HTC:n och var den lätt att konfigurera med mms och gprs och sånt?

Postad 12 March 2008 - 08:30

jwn73
  • jwn73
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

Inte lätt att få in sin stad på väder..Finns ju bara ett fåtal inställda frän början

EDIT

Hur fixade du det ?
Jag har försökt lägga in Gävle, med koden EUR|SE|SW003|Gävle, via advance config, men den lyckas bara hämta väderdata från de ursprungliga städerna... som ex. EUR|SE|SW015|Stockholm....

Postad 12 March 2008 - 08:30

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5773 inlägg
  • 0
Har haft min HTC TC igång sedan releasen, den har inte hängt sig en enda gång och har heller aldrig segat ner.
Min förra Qtek 9100 med WM5 hänger sig titt som tätt, så det är klasskillnader i kvalité mellan dessa. Sen är ju både processorn snabbare och telefonen har mer ram jämfört med 9100, så det bör väl hjälpa en del. TC verkar vara en oerhört stabil telefon.

Postad 12 March 2008 - 09:34

pekt
  • pekt
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

EDIT

Hur fixade du det ?
Jag har försökt lägga in Gävle, med koden EUR|SE|SW003|Gävle, via advance config, men den lyckas bara hämta väderdata från de ursprungliga städerna... som ex. EUR|SE|SW015|Stockholm....

Jag installerade spg shell och då fanns gavle där (strunta i prickarna) i weather fliken under inställningarna.

Redigerat av pekt, 12 March 2008 - 09:36.

Postad 12 March 2008 - 19:59

Chippah
  • Chippah
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

Fi f*n vad jag håller på att bli galen :D

EDIT
JAAAAAAAA....Vilken lättnad..Jag fixade in Piteå ;)

Hur fixade du det ?

Jag installerade spg shell och då fanns gavle där (strunta i prickarna) i weather fliken under inställningarna.

Nu har man då iaf fått dit Borlänge men dock kan jag ej hämt hem info för vädret????

Postad 13 March 2008 - 07:13

Pellepilot
  • Pellepilot
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
JAg har problem med klockan i telefonen..
Den ställer om sig cirka en minut framåt varje dag.. oerhört irriterande. Nu var det en vecka sen jag ställde om den och nu visar den 10min före :-(

Nån som har liknande problem? Kan det vara SPB time som ställer till det?

/Pelle

Postad 13 March 2008 - 07:16

jwn73
  • jwn73
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

Fi f*n vad jag håller på att bli galen ;)

EDIT
JAAAAAAAA....Vilken lättnad..Jag fixade in Piteå :)

Hur fixade du det ?

Nu har man då iaf fått dit Borlänge men dock kan jag ej hämt hem info för vädret????

Jag lyckades få till det genom att installera HTC home 2.1, i denna gick det bra att manuellt välja min stad, genom att först gå in på http://www.accuweather.com/ och söka reda på länkaddressen till min stad.. Har inte provat borlänge men den finns med på sidan EUR|SE|SW002|Borlänge, och sedan använde jag advance Config för att manuellt ändra på länkaddressen i TC

Postad 13 March 2008 - 12:44

Chippah
  • Chippah
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

Fi f*n vad jag håller på att bli galen ;)

EDIT
JAAAAAAAA....Vilken lättnad..Jag fixade in Piteå :)

Hur fixade du det ?

Jag lyckades få till det genom att installera HTC home 2.1, i denna gick det bra att manuellt välja min stad, genom att först gå in på http://www.accuweather.com/ och söka reda på länkaddressen till min stad.. Har inte provat borlänge men den finns med på sidan EUR|SE|SW002|Borlänge, och sedan använde jag advance Config för att manuellt ändra på länkaddressen i TC

Vart fick du tag på HTC Home 2.1? har sökt lite men hittar en massa patcher hittan å dittan men en massa installerande hit å dit

Postad 13 March 2008 - 13:52

jwn73
  • jwn73
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

Vart fick du tag på HTC Home 2.1? har sökt lite men hittar en massa patcher hittan å dittan men en massa installerande hit å dit

Kommer inte ihåg, men jag sökte på filnamnet "htchome-2.1-hermes-n2a.cab" och kom då till denna sida. http://weather.not2advanced.com/files/ Och tror jag upptäckte att jag insallerat fel verisiion... Men det fungerade ju så...

Redigerat av jwn73, 13 March 2008 - 13:53.

Postad 13 March 2008 - 15:25

Unregistered959
  • Unregistered959
  • Guru

• 5007 inlägg
  • 0

Halloj.
Har läst nästan hela tråden och är riktigt sugen på att uppgradera min Mio A701 till en HTC TC.
Den största anledningen till detta, är att min Mio krånglar ganska mycket.
Hängningar, hela WM5 kraschar och ofta sker krascherna utan att man ser det. Helt plötsligt när man skall ringa eller starta ett program när displayen ser helt normal ut så får man bara ett felmeddelande och hela skiten måste startas om med "norsk reset". (ta ut batteriet) I det läget så vet jag ju inte om telefonen har varit ur bruk hela dagen eller bara de senaste 5 minuterna. Det brukar man iofs märka på alla T-2 svar som dröser in efter omstart. Detta händer typ en gång om dagen... lite störigt i längden.
Sen har min skärm börjat blinka rött och grönt när jag tar den av laddning. Och det är ju också ball :-).

Konstigt. Jag känner inte alls igen alla de problemen du har med din Mio.
Min funkar fint. Visst händer det att den hänger sej när jag "meckar" lite för okontrollerat, men sedan jag blev nöjd med de installerade programvarorna och inte längre meckar så mycket, så har den funkat väldigt stabilt. Det är bara ett par grejer som spökar lite, men jag vet när och jag vet varför och dessutom så vet jag vad jag behöver åtgärda för att inte detta heller ska ställa till några problem, men det är så sällsynt som det uppstår några problem så jag har helt enkelt inte orkat bry mej om att åtgärda dessa problemen. En norsk reset har jag nog inte behövt göra en enda gång de senaste 18 månaderna...

Det låter som att du antingen har haft lite otur med hårdvaran eller har lite för många problematiska program installerade. Båda dessa faktorer kan man råka ut för oavsett vilken telefon man väljer. Jag förstår dock att du kan vara sugen på att byta, för det är jag ju trots allt själv också...

Men inte så mycket för att min telefon skulle vara strulig, utan mer för att "mycket vill ha mer" och jag numera väldigt gärna skulle vilja ha 3G och Wlan inbyggt i telefonen också. Det hade inte gjort ont med en bättre skärm också...

Jag är också sugen på Sony's Xperia (X1), men jag är lite osäker på om inte den kommer att kännas ganska mycket större än Mio'n. Får HTC bukt med grafik-drivisarna, så ligger Touch Cruise väldigt bra till...

Postad 13 March 2008 - 20:08

Gustenr
  • Gustenr
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
ingen som vill göra en lista med alla program som du har lagt till i efterhand?

Postad 14 March 2008 - 04:33

nacud
  • nacud
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
Ingen verkar ha ork o göra detta hehe!

Nåja, fär väl bidra med ett liten lista B)

PROGRAM
1.Tomtom
2. Taskmanager
3. Google Maps
4. Agile Messenger(msn)
5.Opera mini
6. Coreplayer
7. Smartmovie (bättre än Coreplayer (imo)
8. Advanced Config

SPEL
1.Scummvm (dosemulator för gamla dosspel)
2. Bubble Blaster
3. Pacman
4. Simcity 2000
5. Sudoku Pro
6. Zuma

Nån som känner till ett bra gpstracker program? Ett sådant som jag ex kan lägga nallen i väskan o sen kunna spåra via gprs(internet) eller sms?

Postad 14 March 2008 - 07:12

jwn73
  • jwn73
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

Nån som känner till ett bra gpstracker program? Ett sådant som jag ex kan lägga nallen i väskan o sen kunna spåra via gprs(internet) eller sms?

Jag kör Fugawi, det fungerar hysat bra, men jag måste ha skärmen på, och inte gå ner i sleep mode(Kort tryck på on/off), för då stänger den av GPS:en.

Någon som vet ngt GPS tracker program som fungerar i sleep mode också ?

Postad 14 March 2008 - 14:23

Andreas125
  • Andreas125
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Fi f*n vad jag håller på att bli galen :D

EDIT
JAAAAAAAA....Vilken lättnad..Jag fixade in Piteå B)

Hur fixade du det ?

Hej bor du i borlänge du med :D ?

Postad 14 March 2008 - 21:46

Chippah
  • Chippah
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

Fi f*n vad jag håller på att bli galen :blink:

EDIT
JAAAAAAAA....Vilken lättnad..Jag fixade in Piteå :blink:

Hur fixade du det ?

Hej bor du i borlänge du med :blink: ?

Yes..Hönsarvet! Men har du fått iordning på väder infon om Borlänge? =)
Nuså fick man in borlänge väder (Tackar för alla tips) ,men dock så står det (null) innan temperaturen??

Redigerat av Chippah, 15 March 2008 - 12:58.

Postad 15 March 2008 - 20:29

Gustenr
  • Gustenr
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Ingen verkar ha haft samma problem som jag:när jag surfade i opera stängde mobilen avsigsjälv och går inte att starta borde nämna att den var kopplad till datorn då vill ha hjälp!! Klarar mej inte utan den när den funkade så var jag=;) NU=;)!

Postad 16 March 2008 - 09:22

mana
  • mana
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Jag har, efter att läst en del i tråden, plockat hem bla Advanced Config och skulle vilja installera det. I manualen står det att man först ska intallera det på datorn och sedan ansluta TC och dblklicka på .exe- filen. Jag vet inte om jag har tagit hem fel men det finns ingen exe-fil bara en som heter _setup.xml.

Hur gör jag för att lägga in denna typen av program? Jag gissar att det även gäller andra program och spel.

Någon som kan hjälpa mig, jag är nybörjare inom WM.

/Mathias

EDIT: Jag löste det. Fick lite hjälp från https://www.microsof...ingapps_xp.mspx

Redigerat av mana, 16 March 2008 - 09:42.

Postad 16 March 2008 - 10:33

Gustenr
  • Gustenr
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Var tomtom instalerat på era telefoner när ni fick den inte på min och jag vet inte hur jag ska innstalera det från skivan.

Postad 16 March 2008 - 11:18

primeaniac
  • primeaniac
  • Lärjunge

• 271 inlägg
  • 0

Var tomtom instalerat på era telefoner när ni fick den inte på min och jag vet inte hur jag ska innstalera det från skivan.

Svar nej och du behöver nog lite grundläggande kunskap om windows mobile användning, hänvisar till manualen och microsoft hemsida. Vid mer specifika frågor som ej står där så är du välkommen tillbaka ;) .
Mycket står också redan i tidigare inlägg, sök och du finna skall...

Postad 16 March 2008 - 13:07

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Stoppa in skivan i datorn.
koppla in telefonen till datorn med medföljande sladd..
Öppna skivan å klicka på det program du vill installera.

Postad 16 March 2008 - 14:54

Gustenr
  • Gustenr
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Jippi ni får mig att känna mig korkad ingens telefon som ladde av efter ca 5hr och inte går att starta?

Postad 16 March 2008 - 17:47

Andreas125
  • Andreas125
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Fi f*n vad jag håller på att bli galen B)

EDIT
JAAAAAAAA....Vilken lättnad..Jag fixade in Piteå :lol:

Hur fixade du det ?

Hej bor du i borlänge du med :blush: ?

Yes..Hönsarvet! Men har du fått iordning på väder infon om Borlänge? =)
Nuså fick man in borlänge väder (Tackar för alla tips) ,men dock så står det (null) innan temperaturen??

naj jag har över stockholm :/ vet inte riktigt har man gör :)

Postad 17 March 2008 - 10:00

Unregisteredca28be1d
  • Unregisteredca28be1d
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Vet inte om alla känner till detta, men om man har ett Tele2-abonnemang så kan man lägga till 39 kr och få tillgång till 1Gb Turbo 3G-datatrafik (om det finns täckning) i månaden. Känns ganska skönt att slippa jaga wifi-noder.

Det finns även en variant för 99 kr och 5Gb i månaden.

Jag skrev tidigare om Tomtom, där programmet automatiskt zoomar tillbaka efter några sekunder, när jag själv vill ha en annorlunda upplösning. Finns det någon lösning på detta?

Till slut en liten off topic-fråga om det går bra. Jag vill föra över mina gamla sms från min gamla telefon (SE W850i) till min HTC. Hur gör man? Jag tänkte att eftersom det finns bluetoth på båda mobilerna så ska det inte vara några problem, men enligt menyerna på sonyn så kan man bra sms:a eller e-posta vidare gamla sms. Det ska inte vara enkelt.....

Postad 17 March 2008 - 10:34

Unregistered83f88932
  • Unregistered83f88932
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Jag bidrar lite snabbt med en lista jag med :P

1. Tomtom
2. RunGPS (för löpning, oerhört bra)
3. Google Maps
4. Coreplayer (har inte testat smartmovie. hur är den bättre?)
5. MemMaid(oerhört bra!)
6. SPB Mobile Shell
7. HTC Action Screen2
8. Total Commander

Spel

1. Scummvm (dosemulator för gamla dosspel)
2. PocketSNES
3. SPB brain evolution (ingår massa andra småspel där nämligen)
4. Age of Empires

Postad 17 March 2008 - 12:30

Chippah
  • Chippah
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

Jag bidrar lite snabbt med en lista jag med :P

1. Tomtom
3. Google Maps
5. MemMaid(oerhört bra!)
6. SPB Mobile Shell
7. HTC Action Screen2
8. Total Commander

Spel

2. PocketSNES
4. Age of Empires

Vart hita du pockeSNES? =)

Postad 17 March 2008 - 13:53

nuco
  • nuco
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0

Vet inte om alla känner till detta, men om man har ett Tele2-abonnemang så kan man lägga till 39 kr och få tillgång till 1Gb Turbo 3G-datatrafik (om det finns täckning) i månaden. Känns ganska skönt att slippa jaga wifi-noder.

Har letat och letar men är kanske blind? Har du en länk till info om detta på Tele2 hemsida?

Postad 17 March 2008 - 14:04

Chippah
  • Chippah
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

Har letat och letar men är kanske blind? Har du en länk till info om detta på Tele2 hemsida?

Tar mig friheten och svarar:
http://www.tele2.se/...-datapaket.html

Postad 17 March 2008 - 14:27

Unregisteredca28be1d
  • Unregisteredca28be1d
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
//Nuco
Jag ringe till deras kundtjänst och då berättade dom om dessa datatrafikspaket. Det är heller ingen bindningstid, så man kan testa i lugn och ro.

Postad 17 March 2008 - 14:44

nuco
  • nuco
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0
Tack Chippah och Boek för era svar :P

Postad 17 March 2008 - 22:25

nacud
  • nacud
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0

Jag bidrar lite snabbt med en lista jag med :)

1. Tomtom
3. Google Maps
5. MemMaid(oerhört bra!)
6. SPB Mobile Shell
7. HTC Action Screen2
8. Total Commander

Spel

2. PocketSNES
4. Age of Empires

ang punkt 4. så tycker jag att coreplayer hackar om mna inte gör en så kallad prestandatest först innan man kollar på film. dett måste jag göra per individuellt film jag ska titta på! smartmovie funkar dock lent o fint! Kanske jag som har fel coreplayer??? Har 1.1.3 versionen. Det finns väl bara en 1.1.3? tänkte att d fanns en 1.1.3 som skulle vara specialanpassad för dessa htc. Kanske heter 1.1.3 htc? :)

Postad 18 March 2008 - 08:23

Unregistered83f88932
  • Unregistered83f88932
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
jag har coreplayer1.2 och upplever inte minsta hacket. Men då har jag ju konverterat filmerna till 320x240. Kör du vanliga divx med smartmovie?

Postad 18 March 2008 - 08:37

Unregistered83f88932
  • Unregistered83f88932
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Jag blir galen på t-bordet dock... pocketCM går inte att installera eftersom den vill att jag ska ändra default SIP och det känns inte så stabilt att göra det. Den andra hade rätt kass interface, nån som har tips på någonting annat?

spb time var inte så jätte bra heller att ha som larm. Tips där också?

Telefonbok?

Postad 18 March 2008 - 08:48

story
  • story
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Jag blir galen på t-bordet dock... pocketCM går inte att installera eftersom den vill att jag ska ändra default SIP och det känns inte så stabilt att göra det. Den andra hade rätt kass interface, nån som har tips på någonting annat?

Telefonbok?

Jag kan iofs installera och köra PocketCM Keyboard, men att det skulle vara bättre än "Touch-tangentbord" eller gå snabbare att skriva med håller jag inte alls med om. Dessutom lägger det av efter ett tag...
Men det fungerar väldigt bra ihop med PocketCM Contacts. Det är det bästa programmet jag sett hittills för att visa/hantera telefonboken.
Den kontaktlista som följer med i Spb Mobile Shell är inte så dumt det heller...

Postad 18 March 2008 - 08:53

Unregisteredf78c4978
  • Unregisteredf78c4978
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0
Är det någon som har fått iGO att fungera tillsammans med HTC Touch Cruise?

Jag har testat både 2006 och iGO8, båda versionerna hänger sig när jag söker efter GPS det enda jag kan göra då är en omstart med knappen under enheten.

Postad 18 March 2008 - 11:34

Unregistered83f88932
  • Unregistered83f88932
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Nån som har nåt roligt program för bilder? Som "Phone Booth" för mac osv

Postad 18 March 2008 - 22:10

Twim
  • Twim
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Angående larm så kör jag på Ptravel Alarm vilket jag tycker är bra. Stor tydlig digital klocka och
stora knappar med "snooze" och "stop" vilket är bra på morgonen när man har grus i ögonen. Sen kan man
sätta alarm för hela veckan vilket är bra då risken minskar för att glömma sätta på larmet. Funkar även om
du satt telefonen på ljudlös.

Mvh
Micke

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.