Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X1 *

7080 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 07 October 2008 - 19:57

Unregisterede3486815
  • Unregisterede3486815
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
Stavar ju som en kråka, men har korrigerat lite nu för en bättre text, börjar bli dags att somna i soffan tror jag... :P

Postad 07 October 2008 - 19:57

sedato
  • sedato
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Jahopp, nu har även den silverfärgade fått framflyttat datum 2008-10-21 på katching. Jag skall ringa imorgon, är det så att ALLA får vänta till det datumet, så avbeställer jag direkt och beställer från något annat ställe där dom kan leverera telefonen.
Någon som kontaktat andra butiker och vet att dom får in silverfärgade i slutet på veckan?

Fick precis detta svar av Katshing ang Silver X1s datum:

Hej,

Du borde med största sannolikhet få din telefon med leveransen som kommer nu i slutet av veckan.
Datumet som står nu är med för de som tänkte boka den nu.

Med Vänliga Hälsningar

Christian Andersson

Jag har plats 33 i kön o hoppas att den dyker upp :P

Postad 07 October 2008 - 20:00

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
" Det värsta är att när du trycker på en panel så visar den i 1-2 sekunder detta ikon/screenshot (lågupplöst då när den förstorar det) innan den sedan laddar den "riktiga" panelen. Känns sjukt underligt och troligen så har någon programmerare på Sony Ericsson försökt göra en fuskis eller så är det bara inkompetens bakom denna "funktion". Skärpning SE, detta är 2008 och inte 1998!"

Hellre det än ett psykologiskt nedbrytande timglas ;D
Tackar för en utförlig beskrivning av telefonen :P Blir grymt avensjuk nu, som det ser ut får jag vänta på min...om jag inte lyckas rota fram en telefon från någon annan än katching.

EDIT!!!!! Fick svar jag med!
Hej,

Det gäller för dom som beställer nu, vi kommer få en leverans den 9/10 men vet inte hur många telefoner vi får.

Skulle dock tro att vi får tillräckligt många för att du ska få en vid första leveransen.

Med Vänliga Hälsningar

Christian Andersson

JAAA...fyfaen va gött :D Känner mig som 5 år dagen före dopparedagen hahaha (och jag är 41 :X )

Redigerat av King Cobra, 07 October 2008 - 20:02.

Postad 07 October 2008 - 20:00

P@itor
  • P@itor
  • Lärjunge

• 424 inlägg
  • 0

Fick precis detta svar av Katshing ang Silver X1s datum:

Hej,

Du borde med största sannolikhet få din telefon med leveransen som kommer nu i slutet av veckan.
Datumet som står nu är med för de som tänkte boka den nu.

Med Vänliga Hälsningar

Christian Andersson

Jag har plats 33 i kön o hoppas att den dyker upp :P

du lär hoppa fram för jag kommer avboka. Köper på the phone house istället

Postad 07 October 2008 - 20:02

Unregisterede3486815
  • Unregisterede3486815
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
Måste bara tillägga en sak, byggkvalitén är ju som jag sa otroligt bra och jag applåderar att X1 inte lider av de skräp problem som HTC Touch Pro har - Jag tänker på det skraltiga ljud som HTC:n gör ifrån sig när man fäller ut tangentbordet, faktiskt en detalj som fick mig att lämna tillbaka min Touch Pro. Med facit i hand så tack gode gud för det :P

Postad 07 October 2008 - 20:02

Nahaz
  • Nahaz
  • Beroende

• 1349 inlägg
  • 0
Phoric, har du testat SPB shell panelen?
Den tycker jag är bäst, favorit kontakter med bilder, kalender, klocka, väder för valfri stad, genvägar till alla windows funktioner i fingervänligt format, missade samtal, sms, telefonljudstatus, e-mail, kommande kalenderevents osv.

Den täcker ju det mesta man vill ha snabb tillgång till, samtidigt som den förenklar att ringa till sina 16 favoritkontakter.

Postad 07 October 2008 - 20:08

Unregisterede3486815
  • Unregisterede3486815
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0

du lär hoppa fram för jag kommer avboka. Köper på the phone house istället

Jag har också avbokat, en plats bättre på både Svart och Silver för er alla!

Den tycker jag är bäst, favorit kontakter med bilder, kalender, klocka, väder för valfri stad, genvägar till alla windows funktioner i fingervänligt format, missade samtal, sms, telefonljudstatus, e-mail, kommande kalenderevents osv.

Den täcker ju det mesta man vill ha snabb tillgång till, samtidigt som den förenklar att ringa till sina 16 favoritkontakter.

Nej inte än, läst det som du och andra skrivit om det så det blir nog senare här under kvällen, låter ju rätt spännande faktiskt - Känns synd att inte SE själva riktigt har fått till det till 100%.

Nu sitter man ju ivrigt och väntar på 3rd party paneler - Hoppas verkligen att SDK:n får igång XDA-communityt.

Postad 07 October 2008 - 20:18

Unregisterede3486815
  • Unregisterede3486815
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0

Vart kan jag hitta denna?

Postad 07 October 2008 - 20:23

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0
Tack Phoric för en bra reflektion .. det är precis vad vi behöver som går i väntans tider :P . Det du skriver om panelerna är vad jag misstänkt från början. Det är egentligen bara ett par flashiga ikoner som man kan ha på första skärmen! Kan man välja vad telefonen skall visa när den startas upp? Dvs kan man ha en panel som förvalt läge?

Postad 07 October 2008 - 20:26

Nahaz
  • Nahaz
  • Beroende

• 1349 inlägg
  • 0
Jag har sett SPB på telefoner som media testat så jag trodde det fanns förinstallerat när man köpte telefonen (kolla i Panel manager settings om du kan lägga till den)

Annars går den att ladda ner här:
http://www.sonyerics...entItemId=34684

Postad 07 October 2008 - 20:26

Chiliwise
  • Chiliwise
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Vart kan jag hitta denna?

Finns GRATIS på SonyEricssons hemsida !! Fun@downloads

Postad 07 October 2008 - 20:28

Qramohn
  • Qramohn
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

Finns GRATIS på SonyEricssons hemsida !! Fun@downloads

Jepp.
Och här är länken.
http://www.sonyerics...contentItemId=0

Redigerat av Qramohn, 07 October 2008 - 20:28.

Postad 07 October 2008 - 20:31

Unregisterede3486815
  • Unregisterede3486815
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
Tack, hitta den via länk i telefonen!

Funderade på en sak, skulle inte filmen Hancoock följa med telefonen i Sverige? Fick ju min retail box av Sony Ericsson idag men börjar undra om det fattas något... ?

Postad 07 October 2008 - 20:34

Chiliwise
  • Chiliwise
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Tack, hitta den via länk i telefonen!

Funderade på en sak, skulle inte filmen Hancoock följa med telefonen i Sverige? Fick ju min retail box av Sony Ericsson idag men börjar undra om det fattas något... ?

I pressträffen med M3 så sa Senior Product Manager på sony ericsson att Hancock skulle finnas med......

Skumt...

Postad 07 October 2008 - 20:43

miki2
  • miki2
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0
Phoric, om du får igång SPBs Mobile Shell, orkar du då surfa in på deras hemsida och kolla på filmen och jämföra om alla delar finns med. Har bara sett små bilder ifrån SPB på X1an och jag fick känslan att det inte var en komplett version man får.
http://www.spbsoftwa...mobileshell/?en

Tack för att du delar med dig,
Miki

Postad 07 October 2008 - 20:43

GBGRiPE
  • GBGRiPE
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Min status just nu - Gillar verkligen telefonen även om det finns utrymme för förbättring, men i ärlighetens namn, vilken telefonen har inte det?

Tack för detta !!
Jag längtar till fredag!!

Postad 07 October 2008 - 20:46

Nahaz
  • Nahaz
  • Beroende

• 1349 inlägg
  • 0
Miki, vad är det du saknar, ser ut som allt finns med?

Jag har dock ingen arfarenhet av SPB innan X1:an.

Postad 07 October 2008 - 20:49

Unregisterede3486815
  • Unregisterede3486815
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0

Phoric, om du får igång SPBs Mobile Shell, orkar du då surfa in på deras hemsida och kolla på filmen och jämföra om alla delar finns med. Har bara sett små bilder ifrån SPB på X1an och jag fick känslan att det inte var en komplett version man får.
http://www.spbsoftwa...mobileshell/?en

Tack för att du delar med dig,
Miki

Ser ut att vara ungefär samma, känner igen det mesta men kan inte verifiera alla effekter än, inte hunnit leka med SPB panelen mer än 2 minuter än, ska se om jag kan jämföra mer.

Spontan känsla om SPB Mobile Shell = Awesome, synd att den inte är Xperifierad med lite grafik etc, jag vet jag är en nörd.

I pressträffen med M3 så sa Senior Product Manager på sony ericsson att Hancock skulle finnas med......

Skumt...

Börjar fundera på om jag fick den verkliga verkliga retailboxen då.. alltså telefonen är ju final retail men kanske inte filmen som ligger med bara, ska undersöka.

Postad 07 October 2008 - 20:49

Nahaz
  • Nahaz
  • Beroende

• 1349 inlägg
  • 0
Den är ju Xperiafierad, titta på bakgrunden, den ser ut som metallen på den svarta xperian.

Postad 07 October 2008 - 20:50

GBGRiPE
  • GBGRiPE
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Spontan känsla om SPB Mobile Shell = Awesome, synd att den inte är Xperifierad med lite grafik etc, jag vet jag är en nörd.

hehe, underbart med livetesting (almost) keep it up PHORIC!!!

sova e överskattat :P

Postad 07 October 2008 - 20:52

Unregisterede3486815
  • Unregisterede3486815
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
Jag hittar ingen film, däremot hittade jag ett 4GB minneskort i min, fast tomt, ska det följa med hela 4GB?

Hade räknat med inget minneskort alls.. :P

Postad 07 October 2008 - 21:00

Unregisterede3486815
  • Unregisterede3486815
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0

Den är ju Xperiafierad, titta på bakgrunden, den ser ut som metallen på den svarta xperian.

Uj så vackert.. its all about the details :P

Postad 07 October 2008 - 21:01

miki2
  • miki2
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

Miki, vad är det du saknar, ser ut som allt finns med?

Jag har dock ingen arfarenhet av SPB innan X1:an.

Kan var jag som är lite nojjig. Jag vill verkligen ha det programmet. Tror att det komer vara grunden för navigeringen på min telefon. Det jag såg tidigare på X1an var liksom bara en bild. Kändes lite som dom klämt ihop det tre huvudpanelerna i Mobile shell till en.
Finns det något sätt att se vad Mobile Shell panelen innehåller utan telefon?

/Miki

Postad 07 October 2008 - 21:17

Nahaz
  • Nahaz
  • Beroende

• 1349 inlägg
  • 0
du kan fråga : )

Den består av 3 flikar.

Vänster flik:
Genvägar till alla windows applkationer och inställningar. Denna del är kostumiserbar, du väljer själv vad som skall visas.
Allt är för att slippa ta fram pennan när du navigerar i windows. Förr eller senare hamnar du ute i windows dock och då blir det svårt att göra inställningarna utan penna. Finns även ett alternativ som är "recent" där alternativen du använder mest/senast finns.

Mitten flik:
Kalender, klocka, kommande kalender events, missade samtal, olästa e-mail, olästa SMS, telefonhögtalar status (silent, vibrate, normal), väder i vald stad.
Det är denna flik som känns mest aktuell att ha uppe normalt.

Höger flik:
16 slots till favorit kontakter.
Här visas bilder ifall bilder finns att visa, annars namnet på kontakten.
Klickar man på en kontakt så får man möjlighet att sms:a eller ringa hem, mobil, jobb nummer som finns inlagda för kontakten.

Redigerat av Nahaz, 07 October 2008 - 21:33.

Postad 07 October 2008 - 21:22

apanoladotcom
  • apanoladotcom
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0

Jag hittar ingen film, däremot hittade jag ett 4GB minneskort i min, fast tomt, ska det följa med hela 4GB?

Hade räknat med inget minneskort alls.. :P

Enligt Computer Sweden ska det stämma med 4 GB.

http://www.idg.se/2....n-sony-ericsson

Att du inte fick filmen är kanske straffet du förtjänar för att få telefonen så ofantligt långt före oss andra. :D

Postad 07 October 2008 - 21:26

Unregisterede3486815
  • Unregisterede3486815
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
Sony Ericsson hävdar ju från dagens lansering att det ska finnas ett gäng olika paneler för nedladdning med start på fredag. Det jag hörde om var:

Operatörspaneler
Mediapaneler från kvällstidningar
MSN-panel

Ska bli kul och se vad det är för något, hittar det inte där än iaf, men han tryckte ju verkligen på att det ska finnas där med start på fredag.

Postad 07 October 2008 - 21:49

Muukie
  • Muukie
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Nu har även jag fått svar från Katshing. Jag har köplats 87 på den silvriga och svaret jag fick var att jag förhoppningvis också får min denna veckan. Så det låter ju bra :P))
Keeping my fingers crossed!

Postad 07 October 2008 - 21:52

Guardian74
  • Guardian74
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Hur synliga blir fingeravtryck o likande på den svarta modellen? Vet inte om det ska bli en svart eller silver.

Postad 07 October 2008 - 22:04

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0

Nu har även jag fått svar från Katshing. Jag har köplats 87 på den silvriga och svaret jag fick var att jag förhoppningvis också får min denna veckan. Så det låter ju bra :P))
Keeping my fingers crossed!

Jag har inte fått mail och har 75:e plats! :D

Postad 07 October 2008 - 22:10

Unregisterede3486815
  • Unregisterede3486815
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0

Hur synliga blir fingeravtryck o likande på den svarta modellen? Vet inte om det ska bli en svart eller silver.

Har inga problem med fingeravtryck då det är en ruggad metallyta och inte en glatt som på tex iPhone 3G.

Postad 07 October 2008 - 22:12

barkbiten
  • barkbiten
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Jag har inte fått mail och har 75:e plats! :P

du kanske inte mailat dom ?

Postad 07 October 2008 - 22:16

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0

du kanske inte mailat dom ?

hehe.. visserligen inte, men dom kan väll ta för givet att man e orolig för att inte få nån telefon efter alla rykten :P

Postad 07 October 2008 - 22:17

barkbiten
  • barkbiten
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

hehe.. visserligen inte, men dom kan väll ta för givet att man e orolig för att inte få nån telefon efter alla rykten :P

då lär du nog inte få något mail heller!

Postad 07 October 2008 - 22:20

P@itor
  • P@itor
  • Lärjunge

• 424 inlägg
  • 0
Hur funkar det med katshing. När ska man betala. Det är väl inte så att de bara skickar den med faktura bara för att jag bokat. Vill ju inte ha två :P om jag nu köper på the phone house

Postad 07 October 2008 - 22:57

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
Enligt förboknings förklaringen får du ett mail där du skall bestämma hur du vill betala, eller avbeställa. Svarar du inte på mailet så ges din telefon till nästa i kön så att säga.

Redigerat av King Cobra, 07 October 2008 - 23:00.

Postad 07 October 2008 - 23:35

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0

kan man välja så det blir en annan färg på bakgrunden (vill ju ha silver ;D )

Postad 08 October 2008 - 00:36

SkeeZ
  • SkeeZ
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
avbokade min silvriga hade nr 54,,,.. tvekar på x1an,, vill testa den live först...

Postad 08 October 2008 - 07:29

miki2
  • miki2
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

du kan fråga : )

Den består av 3 flikar.

Vänster flik:
Genvägar till alla windows applkationer och inställningar. Denna del är kostumiserbar, du väljer själv vad som skall visas.
Allt är för att slippa ta fram pennan när du navigerar i windows. Förr eller senare hamnar du ute i windows dock och då blir det svårt att göra inställningarna utan penna. Finns även ett alternativ som är "recent" där alternativen du använder mest/senast finns.

Mitten flik:
Kalender, klocka, kommande kalender events, missade samtal, olästa e-mail, olästa SMS, telefonhögtalar status (silent, vibrate, normal), väder i vald stad.
Det är denna flik som känns mest aktuell att ha uppe normalt.

Höger flik:
16 slots till favorit kontakter.
Här visas bilder ifall bilder finns att visa, annars namnet på kontakten.
Klickar man på en kontakt så får man möjlighet att sms:a eller ringa hem, mobil, jobb nummer som finns inlagda för kontakten.

Underbart! Låter komplett.
Låter som du sitter med det framför dig?
Då är nästa fråga, håller det sig inom sin panel eller kan man använda "gestures" när man är inne i andra paneler?
Tar det här över startpanelen, den första upp till vänster, eller ligger det i sin egen panel?

/Miki

Postad 08 October 2008 - 07:42

Nahaz
  • Nahaz
  • Beroende

• 1349 inlägg
  • 0
SPB är en egen panel, det går bara att ha en panel aktiv åt gången så skall man till exempel starta mediapanelen så får man klicka på X panel knappen för att få upp panel hanteraren och sedan klicka på media panelen. Sen får man göra tvärtom när man är klar och vill byta tillbaka till SPB som aktiv panel.

Postad 08 October 2008 - 08:01

miki2
  • miki2
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

SPB är en egen panel, det går bara att ha en panel aktiv åt gången så skall man till exempel starta mediapanelen så får man klicka på X panel knappen för att få upp panel hanteraren och sedan klicka på media panelen. Sen får man göra tvärtom när man är klar och vill byta tillbaka till SPB som aktiv panel.

Verkar logiskt. Innebär det här att varje panel har sitt gränssnitt för hur tex. vanligt använda funktioner ser ut, typ om man ska ringa eller om någon ringer till en, ser då det likadant ut i alla paneler eller kan även detta utseende ändras från panel till panel. Det jag är ute efter är om panelerna gör att helheten känns ofokuserad och att man kanske irriterar sig på att knappar för vanligt använda funktioner sitter på olika platser beroende på i vilken panel man är i.

WM är redan nu rätt dåligt sammanhållen designmässigt och jag blir ju lite rädd att panelerna kommer stöka till det ännu mer. Jag hatar Apple men måste sägga att gränssnitt är dom rätt svårslagna på. Dom håller ihop det och alla som gör saker till dom fattar snabbt hur saker ska se ut vilket ger en fin helhet, även när olika utvecklare varit inblandade.

/Miki

Redigerat av miki2, 08 October 2008 - 08:02.

Postad 08 October 2008 - 08:43

Nahaz
  • Nahaz
  • Beroende

• 1349 inlägg
  • 0
Nej WM är fortfarande grunden, skicka SMS och ringa osv ser likadant ut alltid.

Postad 08 October 2008 - 09:45

Tomas L
  • Tomas L
  • Veteran

• 1561 inlägg
  • 0

Kameran har jag inte gett mig på än, mer om det följer!

Du får gärna ge ett utlåtande om kameran, kanske t o m ladda upp en bild eller två! Vi ska köpa nya mobiler på firman och kameran är väldigt viktig för oss vilket tyvärr gör att Iphone [edit: och HTC Touch HD] inte ens har kvalat in på intresselistan.

Redigerat av Tomas L, 08 October 2008 - 10:01.

Postad 08 October 2008 - 10:09

Unregisterede3486815
  • Unregisterede3486815
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0

Du får gärna ge ett utlåtande om kameran, kanske t o m ladda upp en bild eller två! Vi ska köpa nya mobiler på firman och kameran är väldigt viktig för oss vilket tyvärr gör att Iphone [edit: och HTC Touch HD] inte ens har kvalat in på intresselistan.

Ska ut och knäppa lite bilder på lunchen, ska se om jag kan få upp dem under eftermiddagen!

Postad 08 October 2008 - 11:06

miki2
  • miki2
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0
Kollade precis mitt kontoutdrag och elgiganten drog 6084:- den andra oktober. Borde betyda att man får sin telefon i veckan... (Beställde en svart den 20e sept.)

/Miki

Postad 08 October 2008 - 11:45

Givemeabreak
  • Givemeabreak
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

Kollade precis mitt kontoutdrag och elgiganten drog 6084:- den andra oktober. Borde betyda att man får sin telefon i veckan... (Beställde en svart den 20e sept.)

/Miki

Från Elgigantens hemsida:

12. Förhandsbokning
Vid förhandsbokning menas att dessa produkter inte är släppta ännu och en preliminär period eller datum visas. När du lägger en förhandsorder kommer vi dra pengar från ditt kort eller bank inom 5 arbetsdagar, även om vi inte har skickat produkten. Så snart vi vet korrekt datum uppdaterar vi under respektive produkt.
Vi reserverar oss för slutförsäljning under perioden för förhandsbokning.

Postad 08 October 2008 - 12:01

Unregisteredaa85384d
  • Unregisteredaa85384d
  • Lärjunge

• 251 inlägg
  • 0

Ska ut och knäppa lite bilder på lunchen, ska se om jag kan få upp dem under eftermiddagen!

Guld, bra jobbat!

En fråga som dykt upp i annat forum (jag såg att du skrivit där också, men det kan vara intressant för alla att få reda på), har du 384 MB RAM eller 256 MB? Verkar vara en annan svensk kille som till sin butik fått X1or med 256 MB RAM och inte 384 MB som retailversionen skulle ha.

Postad 08 October 2008 - 12:05

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
HTC som tillverkade telefonen i sin fabrik har ju alltid kodnamn på produkterna innan själva tillverkningen och lanseringen blir av. Touch HD kallas för Blackstone, Touch Pro för Raphael, Touch 3G kallas för Jade.
Tydligen hade dom även ett kodnamn för Sony Ericssons Xperia X1 som gick under namnet HTC Venus. :D
Nåja... På PDAdb.net finns specifikationerna på Xperia X1 som är lite mer matnyttiga än de som finns på Sony Ericssons hemsida, för närvarande.
Sen får man ju hoppas att dom specarna stämmer också...
:D

Redigerat av crest, 08 October 2008 - 12:13.

Postad 08 October 2008 - 12:12

Unregisterede3486815
  • Unregisterede3486815
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0

Guld, bra jobbat!

En fråga som dykt upp i annat forum (jag såg att du skrivit där också, men det kan vara intressant för alla att få reda på), har du 384 MB RAM eller 256 MB? Verkar vara en annan svensk kille som till sin butik fått X1or med 256 MB RAM och inte 384 MB som retailversionen skulle ha.

256MB ram är det som gäller.

Skulle bli förvånad om Sony Ericsson har auktionerat ut en prototyp, men sanning är ju faktiskt den att jag inte heller fick med varken Wayfinder eller Hancock-filmen, så man börjar ju undra.

Jag ska ringa upp min kontakt på Sony Ericssons PR-byrå Jung Relations i eftermiddag för att försöka få reda på lite mer svar.

Postad 08 October 2008 - 12:12

jimpaface
  • jimpaface
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Det har hela tiden pratats om 384, så va konstigt med 256.

Postad 08 October 2008 - 12:16

Unregisteredaa85384d
  • Unregisteredaa85384d
  • Lärjunge

• 251 inlägg
  • 0

Skulle bli förvånad om Sony Ericsson har auktionerat ut en prototyp, men sanning är ju faktiskt den att jag inte heller fick med varken Wayfinder eller Hancock-filmen, så man börjar ju undra.

Jag ska ringa upp min kontakt på Sony Ericssons PR-byrå Jung Relations i eftermiddag för att försöka få reda på lite mer svar.

Blir inte mycket jobbat för dig just nu :D

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.