Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson C905 *

1150 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 03 March 2009 - 16:59

roathan
  • roathan
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0

Det står fel "Programtitel". Markera programmet och välj alternativ och Information.
Där står det 8.1.13

Ahaa. ja det stämde. Tackar :)

Postad 03 March 2009 - 16:59

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Alla program man hade laddat ner på minnes-kortet är ju borta :)

Trodde inte det skulle påverkas utav uppdateringen

Det står när man gör uppdateringen att all användarinfo försvinner.
Det står också att information som ligger lagrad på minneskortet inte påverkas.
Detta gäller dock inte program/spel. Dom försvinner även fast dom ligger på minneskortet, som du upptäckte.

Redigerat av TomasL, 03 March 2009 - 17:00.

Postad 03 March 2009 - 17:28

sven höök
  • sven höök
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0

Det står när man gör uppdateringen att all användarinfo försvinner.
Det står också att information som ligger lagrad på minneskortet inte påverkas.
Detta gäller dock inte program/spel. Dom försvinner även fast dom ligger på minneskortet, som du upptäckte.

Jo tack jag märkte det :)

Postad 03 March 2009 - 17:58

unel
  • unel
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Kollade vilken version på wayfinder jag fick med TRE`s uppdatering det är version 8.0.2 . Är detta bra ?

Postad 03 March 2009 - 18:59

matvrak
  • matvrak
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
Hittar nån´den nya sms-konversationschatt grejan? Hittar nån´You-tubeapplikationen?

Postad 03 March 2009 - 20:19

Unregistered6384c774
  • Unregistered6384c774
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Lämnade in min C905:a idag på Anovo "igen", högtalaren började låta illa & batterivarningsdioden tänds inte föränns den är nere så att den varnar för lågt batteri med ljud = nära att den stänger av sig + att den inte slocknar när man laddar den. Får se vad dom gör åt det.
/ Micke

Postad 03 March 2009 - 21:06

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Uppdaterade med innan och det gick som en dans.

Lite synd att flash fortfarande inte funkar riktigt så man kan youtuba i webläsaren. Den nya applikationen "Youtube" verkar ju vara ett dåligt skämt. Hackade för mig och pissdålig kvalité trots att jag körde wi-fi uppkoppling.

Smile shutter fungerar ju faktiskt om än en rolig grej mest. Men lägger man av ett grin så mkt riktigt knäpps bilden

Annars har jag inte märkt något direkt än

Postad 03 March 2009 - 21:10

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Hittar nån´den nya sms-konversationschatt grejan? Hittar nån´You-tubeapplikationen?

Youtube programmet ligger i programmappen på min dock hittar inte jag heller smschatten.

Postad 03 March 2009 - 21:34

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Den nya applikationen "Youtube" verkar ju vara ett dåligt skämt. Hackade för mig och pissdålig kvalité trots att jag körde wi-fi uppkoppling.

Youtub programmet fungerar klockrent för mig. Inget hack alls och kvalitén är inget att klaga på heller.
Kör via WiFi.

Postad 03 March 2009 - 22:53

dcbyme
  • dcbyme
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Har fått ett allvarligt problem. När jag stänger ner luckan så kommer nyckeln upp att den är låst. Men problemet är att bilden blir större, massa blått kommer fram. Som när grafikkort går sönder i en data. Den segar otroligt mycket, och allt detta hände när jag smsa. Helt sjukt.

Jag undrar om något liknande har hänt er? För ibland blir bara allt svart, och inget, absolut inget visas. Om jag öppnar kamera luckan och sen stänger den, så förblir alltid kameraknapparna blåa.

Jag trodde det va mjukvaruproblem, så jag uppdatera den. Mobilen blev segare, och problemen kvarstår. Jag ville se med er innan jag skickar in den på mobilakuten som kommer ta 2 veckor!!!! :( :)

Postad 03 March 2009 - 23:54

matvrak
  • matvrak
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
Hu! Det där lät inte bra! Verkar var hårdvarufel! Men om du har mobilakuten nära dej så kan du ju köra med snabbservice så lagar dom den samma dag (kostar 200-300 kr) MEN kolla att dom har delar hemma innan!

Postad 04 March 2009 - 01:12

9070
  • 9070
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Så där, då har man uppdaterat luren. Senaste programvaran ligger i, med Youtube o smile-shutter. Då man skall fota med smile-shutter, tryck en gång på kameraknappen så att det kommer upp en smiley i vänstra hörnet. Dock går det ej att zooma då man väl klickat en gång...

Såg även att de skickat med en stegräknare i nya uppdateringen. skall bli jävligt spännande och se hur mycket man traskar på en vecka. Wayfinder har jag ej hunnit testa än men jag återkommer så fort jag gjort det.

Redigerat av 9070, 04 March 2009 - 01:16.

Postad 04 March 2009 - 07:40

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Då man skall fota med smile-shutter, tryck en gång på kameraknappen så att det kommer upp en smiley i vänstra hörnet. Dock går det ej att zooma då man väl klickat en gång...

Eftersom telefonen låser autofocusen när du tryck så blir det inte bra om man zoomar efteråt därav att det helt enkelt inte går.

Postad 04 March 2009 - 18:23

Djabag
  • Djabag
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Har lite problem med Youtube! Den startar OK och hämtar thumbnails, men sedan när jag försöker starta ett klipp får jag upp "video was interrupted...please restart the video"

Kört både 3g och wifi

Postad 04 March 2009 - 21:16

dcbyme
  • dcbyme
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Hu! Det där lät inte bra! Verkar var hårdvarufel! Men om du har mobilakuten nära dej så kan du ju köra med snabbservice så lagar dom den samma dag (kostar 200-300 kr) MEN kolla att dom har delar hemma innan!

Men om det är gratis att skicka in den, ska det väll vara gratis att få den fixad på plats??

Min mobil blir förövrigt bara värre och värre!!!

Postad 04 March 2009 - 22:05

matvrak
  • matvrak
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0

Men om det är gratis att skicka in den, ska det väll vara gratis att få den fixad på plats??

Min mobil blir förövrigt bara värre och värre!!!

Nja men det är sällan dom har så lite att göra att dom har tid att fixa den samma dag(officiellt sett från deras sida).
Så då kan man få gå före i kön om man slantar in lite och då fixar dom den samma dag (kanske kan man inte göra den dealen om dom redan fått i femhundraelva "sammadag-lagningar" den dagen du vill ha din fixad.

Postad 05 March 2009 - 00:17

Unregisteredfa6a842a
  • Unregisteredfa6a842a
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Har problem med SonyEricssons uppdateringsprogram.
Då jag försöker starta det säger den enbart "An error has occured" och hänvisar till en loggfil som jag inte förstår någonting av.

Har provat att avinstallera programmet och installera det på nytt, men det fungerar inte ändå.
Då jag försöker uppdatera direkt via telefonen säger den fortfarande att jag har den senaste programversionen.
Någon som vet något annat sätt att få in den nya programvaruversionen i telefonen?

Postad 05 March 2009 - 02:02

matvrak
  • matvrak
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
Testa att stänga av allt vad brandvägg och antivirus heter. Testa att köra via en annan port. Se till att alla drivrutiner och allt är installerat. Hör dej för med SE:s, ganska värdelösa, kundervice om vidare tips. Jag har gjort allt detta men jag kan ändå själv inte uppdatera telefonen (min SEUS säger att den misslyckas att identifiera telefonen...skitirriterande!!) så jag intallerade via min gamla dator. Inget tjafs där.

Min nya dator har vista och har fungerat med SEUS förut. Min gamla har XP. Det kan väl inte vara så att XP bråkar mindre gällande sådant här?

Postad 05 March 2009 - 10:52

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Då jag försöker starta det säger den enbart "An error has occured" och hänvisar till en loggfil som jag inte förstår någonting av.

Har provat att avinstallera programmet och installera det på nytt, men det fungerar inte ändå.
Då jag försöker uppdatera direkt via telefonen säger den fortfarande att jag har den senaste programversionen.
Någon som vet något annat sätt att få in den nya programvaruversionen i telefonen?

Uppfyller du systemkraven (inga tuffa systemkrav men det är vissa som t.ex inte gillar internet explorer
och avinstallerar det ifrån datorn och då fungerar inte SEUS)?

Krav
Internetanslutning (helst bredband)
USB-kabel (DSS-25 för P900/P910)
För att uppdatera PC-kort behöver du en PC-kortplats.

Systemkrav, rekommenderade:
Intel® Pentium® 4, 2,0 GHz eller högre, AMD Athlon
300 MB ledigt hårddiskutrymme
512 MB RAM
1 USB-port (2.0)
Internet Explorer 4.0 servicepaket 1 eller senare
Adobe® Flash Player 8 eller senare.

Operativsystem
Windows XP™ (Home eller Professional) med SP2 eller senare.
Microsoft® Windows Vista™ (32/64 bitars).

Postad 05 March 2009 - 12:58

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Hittar nån´den nya sms-konversationschatt grejan?

Enl. SonyEricsson så finns SMSchatt funktionen bara på vissa "Brandade" firmwares.
Så "obrandade" telefoner kommer ej att få den funktionen.

Postad 05 March 2009 - 13:26

broccoli
  • broccoli
  • Användare

• 126 inlägg
  • 0
Hej, Går det bara att uppdatera via PCn ?, kommer den inte till telefonen direkt sen.

Och vad är skillnaden på SEUS, å SESE svenska bara eller ?

Postad 05 March 2009 - 13:44

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Hej, Går det bara att uppdatera via PCn ?, kommer den inte till telefonen direkt sen.

Och vad är skillnaden på SEUS, å SESE svenska bara eller ?

Det brukar dröja någon vecka innan uppdateringen finns tillgänglig via FOTA.
SESE har jag aldrig hört talas om. Måste vara någon form av felskrivning.

Postad 05 March 2009 - 14:57

Zombi
  • Zombi
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Hej du jag har samma problem som dig. Fungerade fram till i måndags och efter att programmet laddat ner en uppdatering så får jag samma fel som dig. Har felanmält i förrgår till SE och lämnat loggfil till dem mm. De har dock inte återkommit ännu. De sa att de inte har hört om detta fel förut bara.

Postad 05 March 2009 - 17:12

matvrak
  • matvrak
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
HAHA! Standardsvaret från SE- Neeeej det felet har vi aldrig hört talas om! Undrar om dom aldrig hört talas om felet med den döda högtalaren helle? :P
Så väldigt dålig stil av SE att inte slänga in chatt-funktionen i alla , även obundna, telefoner! Ska inte C905 fortfarande vara flaggskeppet och då ha det senaste i mjukvara?!?!? Skit!

Postad 05 March 2009 - 18:39

Unregistered6384c774
  • Unregistered6384c774
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Men hemsidor hinner dom med : http://www.sonyerics...gb/default.html
Min tredje utbytta på väg men den kommer väl i samma skick som alla andra. :P
/ Micke

Postad 05 March 2009 - 19:44

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0
Finns även info på den svenska hemsidan:

Postad 05 March 2009 - 21:06

Unregisteredfa6a842a
  • Unregisteredfa6a842a
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

Uppfyller du systemkraven (inga tuffa systemkrav men det är vissa som t.ex inte gillar internet explorer
och avinstallerar det ifrån datorn och då fungerar inte SEUS)?

Krav
Internetanslutning (helst bredband)
USB-kabel (DSS-25 för P900/P910)
För att uppdatera PC-kort behöver du en PC-kortplats.

Systemkrav, rekommenderade:
Intel® Pentium® 4, 2,0 GHz eller högre, AMD Athlon
300 MB ledigt hårddiskutrymme
512 MB RAM
1 USB-port (2.0)
Internet Explorer 4.0 servicepaket 1 eller senare
Adobe® Flash Player 8 eller senare.

Operativsystem
Windows XP™ (Home eller Professional) med SP2 eller senare.
Microsoft® Windows Vista™ (32/64 bitars).

Japp, jag uppfyllde systemkraven gott och väl, men det fungerade helt enkelt inte. Kanske kan det bero på anitvirusprogrammet som ligger på datorn? Tyvärr kan jag inte aktivera det eftersom det är min jobbdator, sitter lösenorde på det skitprogrammet B)

Däremot sparkade jag igång min gamla dator, och tro det eller ej, men där fungerade det utmärkt. Så nu är telefonen uppdaterad, och det man direkt märker är hur mycket snabbare det går att bläddra i menyerna mm.
Däremot så trodde jag att alla sms sparades då jag gjorde säkerhetskopian i Sony Ericsson PC Suite, men de sparades uppenbarligen inte ;)

Provade även Youtube-programmet, men man kunde inte välja Sweden som land. Valde då United Kingdom och det verkade fungera. Men då man skall spela upp en film säger den hela tiden "Video was interrupted. Please restart the video".
Någon som fått Youtube-programmet att fungera?

Sedan fanns det ju ett stegräknarprogram med också, där man kan se hur mycket man gått per dag, snitt/vecka osv. Rätta mig om jag har fel, men man måste väl då alltid ha det programmet igång?

Nåväl, summa sumarum så verkar det vara en grym uppdatering ;)

Postad 05 March 2009 - 21:28

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Provade även Youtube-programmet, men man kunde inte välja Sweden som land. Valde då United Kingdom och det verkade fungera. Men då man skall spela upp en film säger den hela tiden "Video was interrupted. Please restart the video".
Någon som fått Youtube-programmet att fungera?

Sedan fanns det ju ett stegräknarprogram med också, där man kan se hur mycket man gått per dag, snitt/vecka osv. Rätta mig om jag har fel, men man måste väl då alltid ha det programmet igång?

Nåväl, summa sumarum så verkar det vara en grym uppdatering ;)

Tycker att youtube applikationen fungerar bra. Någon video har jag stött på som inte startar men inte många.
Ja, du måste ha stegräknarprogrammet igång för att det ska "fungera".

Visst är det en bra uppdatering. Tycker dock det är synd att vi med obrandade telefoner inte får smschatt funktionen!

Redigerat av TomasL, 05 March 2009 - 21:29.

Postad 06 March 2009 - 00:30

dcbyme
  • dcbyme
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Obrandade??

Postad 06 March 2009 - 00:37

matvrak
  • matvrak
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
Obundna till någon operatör.

Postad 06 March 2009 - 02:11

9070
  • 9070
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Vadå?? Chatt funktionen fungerar inte för oss som betalt dyra pengar för en icke operatörs beroende telefon?? Och som tacken så får vi mindre program att leka med? Näe nu j-vlar! Nån som har e-mail adressen till VDn på SE? JAG SKALL HA CHATT FUNKTIONEN

Postad 06 March 2009 - 06:54

matvrak
  • matvrak
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0

Vadå?? Chatt funktionen fungerar inte för oss som betalt dyra pengar för en icke operatörs beroende telefon?? Och som tacken så får vi mindre program att leka med? Näe nu j-vlar! Nån som har e-mail adressen till VDn på SE? JAG SKALL HA CHATT FUNKTIONEN

Hehe börja med att ringa och skälla på SE:s kundservice. Sedan så finns det säkert nån´produktchefs mail som går att luska fram.

Postad 06 March 2009 - 08:52

grecko
  • grecko
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0

Du kan ha det igång i bakgrunden. Tryck på "Lägg på luren" och välj "Minimera".
Perfekt för Beach-09... ;)

Någon som fått igång Tracker?

Redigerat av grecko, 06 March 2009 - 08:53.

Postad 06 March 2009 - 09:36

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Obundna till någon operatör.

Obrandade telefoner och obundna är inte samma sak.
En telefon kan vara bunden (låst) till en operatör men ha en obrandad programvara.
En brandad telefon är alltså när operatörerna gjort "en egen" programvara till telefonen.
Lagt in lite egna "funktioner".

En obrandad telefon är då en telefon som har SE "original" programvara.

Postad 07 March 2009 - 11:59

Unregistered6384c774
  • Unregistered6384c774
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Om man vill ha Windows Live (MSN) som går att köra i "Hide" mode som i tex K770 / K800 eller liknande telefoner , i 905:an blir man utloggad då . Kan man hitta någon äldre installation så att man slipper vara uppkopplad hela tiden ? = väldigt dålig standby tid.

/ Micke

Redigerat av Unregistered6384c774, 07 March 2009 - 12:00.

Postad 07 March 2009 - 21:18

matvrak
  • matvrak
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
Går inte att köra msn i denna lur. Sparka igång ebuddy istället!

Postad 07 March 2009 - 22:10

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Nja, har man Telenor så har dom "live messenger" tjänsten om man vill abbonera på den. 39kr/månaden. Bara o ladda ner från Telenors sida. Gratis första månaden har jag för mig.

Funkar ju bra i luren och du kan köra det i bakgrunden m.m Men det är inte "hela" versionen som man har i datorn. Jag såg inte kompisarnas statusmeddelanden ang vad de höll på med m.m. Lite bantat

Postad 07 March 2009 - 22:28

matvrak
  • matvrak
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
Aha ser man på! Då har dom snickrat ihop nån´greja som kanske bara funkar med telenor? Tele2 är skitlata och orkar inte få fram msn till denna lur.

Postad 09 March 2009 - 19:07

HinkeN_00
  • HinkeN_00
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Varför står det att jag har den senaste mjukvaran när jag inte har det??

Postad 09 March 2009 - 19:16

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Varför står det att jag har den senaste mjukvaran när jag inte har det??

Har du en "brandad" eller "obrandad" telefon?

Postad 09 March 2009 - 19:19

HinkeN_00
  • HinkeN_00
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
hmm.. den ska inte vara låst. Men jag har köpt den med Telenor abbonemang

Postad 09 March 2009 - 20:07

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
Har en olåst lur och har uppdaterat den via datorn nu hittar SmileShutter men inte någon YouTube aplikation, vart finns den?

Postad 09 March 2009 - 20:11

Silverfisken
  • Silverfisken
  • Forumräv

• 588 inlägg
  • 0
Är dax att köpa bluetooth..
Funkar SonyEricsson HBH-IV840 bluetooth set bäst till c905 eller vad ska man ha för bluetooth headset? Vill ha att det sitter med utbytbar öronkudde. Gillar inte fasta öronkuddar, eller bygel, som man inte kan byta för de passar inte mitt öra.

Postad 09 March 2009 - 20:47

sven höök
  • sven höök
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0

Har en olåst lur och har uppdaterat den via datorn nu hittar SmileShutter men inte någon YouTube aplikation, vart finns den?

Ska finnas i hjälpredor --> program

Postad 10 March 2009 - 07:45

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Är dax att köpa bluetooth..
Funkar SonyEricsson HBH-IV840 bluetooth set bäst till c905 eller vad ska man ha för bluetooth headset? Vill ha att det sitter med utbytbar öronkudde. Gillar inte fasta öronkuddar, eller bygel, som man inte kan byta för de passar inte mitt öra.

Du kan köpa villket bluetooth headset som helst oavsett märke och modell.
Bluetooth är en standard så alla fungerar "lika bra". Behöver inte vara ett SE headset bara för att du har en SE telefon.

Postad 10 March 2009 - 09:30

Petcar
  • Petcar
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Tjena!
Jag funderar på att köpa denna lur.
Har en liten udda fråga kanske.
Hur funkar det att ha den i byxfickan?
Jag tänker på slide funktionen osv.
För det är väl så att om telefonen är knapplåst och man rör sliden så låses knapplåset upp?

Mvh Peter

Postad 10 March 2009 - 09:39

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Det behöver du inte vara orolig för, sliden är ganska trög så det krävs en del kraft för att man skall lyckas öppna den. Tror det är i princip omöjligt att göra i fickan. Då är risken större att du lyckas trycka in knappkombinationen för o låsa upp den. Men risken är ju minimal

En grej jag dock personligen störde mig lite på var att luren aldrig var skön i fickan, jag vetifasen hur man skall förklara det men det var så jag kände iaf. Den var så pass kort så den la sig på "sidan" på något vis. Jag har hellre en lite längre lur.

Men allt såntdär är ju personligt och det finns ju många olika slags fickor så alla känner vi olika ang det :)

Redigerat av Micke prylgalen, 10 March 2009 - 09:40.

Postad 10 March 2009 - 11:58

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0

Tjena!
Jag funderar på att köpa denna lur.
Har en liten udda fråga kanske.
Hur funkar det att ha den i byxfickan?
Jag tänker på slide funktionen osv.
För det är väl så att om telefonen är knapplåst och man rör sliden så låses knapplåset upp?

Mvh Peter

Jag tycker inte att det är några som helst problem att ha denna i fickan.
Att du skulle "öppna" sliden i fickan anser ja som näst intill omöjligt.
När jag först såg denna lur så såg den "klumpig" ut.
Men som sagt så tycker jag inte att det är några problem att ha den i fickan.

Postad 10 March 2009 - 19:44

Unregistered6384c774
  • Unregistered6384c774
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Fick utbyte nr3 igår Måndag & idag Tisdag började högtalaren spraka....samma fel som på nr1 & 2.
Man undrar hur dom provar lurarna innan man skickar ut dom till kund ?!

/ Micke

Postad 11 March 2009 - 08:50

Unregisteredce969e9e
  • Unregisteredce969e9e
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

Fick utbyte nr3 igår Måndag & idag Tisdag började högtalaren spraka....samma fel som på nr1 & 2.
Man undrar hur dom provar lurarna innan man skickar ut dom till kund ?!

/ Micke

Har du verkligen fått en ny eller är det samma gammla som du får tillbaka varje gång, har du kollat serienummret på dom? :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.