![]() |
![]() |
![]() |
409:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 29 oktober 2009 - 08:37
Jag garva som fan blev ytterligare en gång idiot förklarad hemma.
Samma här, "va fan är det som är så roligt?!?!" och "nörd!" fick man höra.
Hahaha!
Postad 29 oktober 2009 - 09:33
http://www.phillyd.t...ootage-spoiler/
Inte för att jag brukar ha så hög moral vad gäller tv-spel, men det känns inte rätt.
Redigerat av Unregistereda1381774, 29 oktober 2009 - 09:51.
Postad 29 oktober 2009 - 10:02
Första banan SP. På Franska. I kass kvalla. På PS3!
http://www.phillyd.t...ootage-spoiler/
Inte för att jag brukar ha så hög moral vad gäller tv-spel, men det känns inte rätt.
Det verkar ju vara fransmän så då känns det genast bättre.....

Själv undrar jag mer varför man har med ett sånt avsnitt......fullständigt meningslöst att springar runt o skjuta massa folk som inte har vapen....hur spännande är det på en skala......
Redigerat av Unregistered32f0b602, 29 oktober 2009 - 10:04.
Postad 29 oktober 2009 - 10:04

Postad 29 oktober 2009 - 10:08
Håller med primören också, känns inte så ###### kul heller.
Men antagligen är det en ganska kort spelsekvens.
Postad 29 oktober 2009 - 10:20
ja tror det är fejk, ser misstänkt konstigt ut tycker jag
Det är inte fejk. Klippet finns på hur många sidor som helst.
Activision has just confirmed to VG247 that a leaked Modern Warfare 2 video of civilians being gunned down in an airport is of real, skippable content from the shooter.
We’ve just been given the following statement in response to a question as to whether or not the scene is from the game. Here’s the full thing:
“Yes it is. The scene establishes the depth of evil and the cold bloodedness of a rogue Russian villain and his unit. By establishing that evil, it adds to the urgency of the player’s mission to stop them.
“Players have the option of skipping over the scene. At the beginning of the game, there are two ‘checkpoints’ where the player is advised that some people may find an upcoming segment disturbing. These checkpoints can’t be disabled.
“Modern Warfare 2 is a fantasy action game designed for intense, realistic game play that mirrors real life conflicts, much like epic, action movies. It is appropriately rated 18 for violent scenes, which means it is intended for those who are 18 and older.”
So there you have it. Go nuts.
Postad 29 oktober 2009 - 10:38

Postad 29 oktober 2009 - 10:40
Jag tycker inte heller det känns helt ok men å andra sidan vet man ju hur det brukar sluta när man sitter o slöspelar GTA ... En o annan civilist som har fått sätta livet till där också genom åren
Hahah, ja sant.
Man får väl bara hoppas på att det inte är nån finnig psykopatisk fjårtisamerikan med tillgång till vapen som får för sig att han ska göra samma sak i verkliga livet. Tyvärr så händer det ju ibland. Tragiskt.
Redigerat av BrittBastard, 29 oktober 2009 - 10:41.
Postad 29 oktober 2009 - 10:53
Redigerat av h_z, 29 oktober 2009 - 10:54.
Postad 29 oktober 2009 - 11:03
Postad 29 oktober 2009 - 12:32
Postad 29 oktober 2009 - 12:53
Tycker snarare att det är ett djärvt och lite kaxigt tilltag, som sticker i ögonen på alla moralkärringar och skandaljägare!

Redigerat av Dr. Death, 29 oktober 2009 - 12:54.
Postad 29 oktober 2009 - 12:55
trophylist:
http://www.ps3trophi...ement-list.html
en hel del online jämfört med WAW t.ex
Det där är inte den riktiga, står juh till och med att den är fake...
Här är den korrekta:
http://www.allps3tro...2-trophies.html
Postad 29 oktober 2009 - 12:57
Spoiler
Tror snarare att det väldigt realistiskt, bara det att sånt inte kommer fram till media...
Postad 29 oktober 2009 - 13:10
Tror snarare att det väldigt realistiskt, bara det att sånt inte kommer fram till media...
Är det här tråden för konspirationsteorier?!?

Postad 29 oktober 2009 - 14:11
Har inte heller några som helst problem med detta..
Tycker snarare att det är ett djärvt och lite kaxigt tilltag, som sticker i ögonen på alla moralkärringar och skandaljägare!
Amen!
Verkar kanonkul att meja ner civila på en flygplats, bättre att leka sånt i spel än att ens tänka tanken på att det händer i verkligheten.
Man får dessutom tillfälle att testa på hitboxen samt kolla på den vacka omgivningen utan att jobbiga jihad jihad står och skjuter på en.
Den som påstår att han aldrig gjort något sadistiskt med en fotgängare i GTA spelen tex ljuger för sig själv.
Postad 29 oktober 2009 - 15:09
Det finns säkert en och annan individ där ute som helt saknar moraliska spärrar och som påverkas av allt våld i medierna och gör de mest sjuka saker (varför går man exempelvis in i en skola och skjuter helt oskyldiga människor?), men ska man förbjuda våld i spel bara för dessa psykopaters avsaknad av spärrar? Fine, då kan man lika gärna förbjuda alla kampsporter, actionfilmer och all musik som låter "våldsamt" också.
Jag förstår och håller med dem som säger att det inte ligger någon underhållning i att skjuta ned försvarslösa civila i TV-spel, men jag förstår inte dem som börjar slänga moralkakor på grund av detta. Det är ett SPEL goddamnit!
Antagligen är sekvensen gjord för att spelaren ska känna avsky, hat och verkligen ta avstånd från terroristerna, men
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 29 oktober 2009 - 15:10.
Postad 29 oktober 2009 - 16:32
Postad 29 oktober 2009 - 18:51

speltillverkarna är nog INTE emot skandaler, PR som PR
Redigerat av jarre008, 29 oktober 2009 - 18:53.
Postad 29 oktober 2009 - 19:19
jag är mest förvånad av att då är så många som verkligen tittade på klippet mer än 5 sec värdelös kvalitet som inte tillför ett skit
LOL!!!
Jag tittade i just ca. 5-10sek!
Sen orkade jag inte glo mer pga. den kassa kvaliten!

Men det hindrar inte mig ifrån att tycka för det...

Postad 29 oktober 2009 - 19:26
Spel, film och liknande är för mig något som ger en verklighetsflykt och saker och ting blir möjliga och "allt" är tillåtet, för att det är bara på låtsas...
De som saknar empati samt inte kan se skillnad på verklighet och fiction kommer ändå göra folk illa om dom känner för det, och personligen skiter jag i om jag blir mördad på ett spel-inspirerat sätt eller om jag blir mördad på ett alldeles eget påhittat sätt
av en sjuk hjärna.

Redigerat av Dr. Death, 29 oktober 2009 - 19:26.
Postad 29 oktober 2009 - 20:54
LOL!!!
Jag tittade i just ca. 5-10sek!
Sen orkade jag inte glo mer pga. den kassa kvaliten!
Men det hindrar inte mig ifrån att tycka för det...
Då vet du hur det känns att sitta på andra sidan när ditt HS börjar leva djävulen.
Postad 29 oktober 2009 - 23:14
Njae, jag känner mig lite kluven till den där sekvensen. Att kötta ned civila är givetvis moraliskt fel och inget som egentligen borde försökas omvandlas till underhållning i TV och datorspel, men jag vet att normalt funtade människor inte automatiskt omvandlas till känslolösa terrorister eller massmördare bara för att de spelar mer eller mindre vålsamma spel. De flesta av oss vet nog vad som är på riktigt och vad som inte är det och jag tror ingen av oss känner något sug att dra ut med bilen och köra över lite människor bara för att vi gjort det i GTA4.
Det finns säkert en och annan individ där ute som helt saknar moraliska spärrar och som påverkas av allt våld i medierna och gör de mest sjuka saker (varför går man exempelvis in i en skola och skjuter helt oskyldiga människor?), men ska man förbjuda våld i spel bara för dessa psykopaters avsaknad av spärrar? Fine, då kan man lika gärna förbjuda alla kampsporter, actionfilmer och all musik som låter "våldsamt" också.
Jag förstår och håller med dem som säger att det inte ligger någon underhållning i att skjuta ned försvarslösa civila i TV-spel, men jag förstår inte dem som börjar slänga moralkakor på grund av detta. Det är ett SPEL goddamnit!
Antagligen är sekvensen gjord för att spelaren ska känna avsky, hat och verkligen ta avstånd från terroristerna, menSpoiler. Hursomhelst litar jag fullt ut på Infinity Ward och jag tror de vet vad de sysslar med.
+1
Hoppas på demo till PS3, annars är det någon som vet om Game har kvar sin "prova på i 10dagar garanti" ? (allstå spela i 10 dagar sedan om man inte är nöjd så får man pengrna tillbaka

Postad 29 oktober 2009 - 23:25
Då vet du hur det känns att sitta på andra sidan när ditt HS börjar leva djävulen.
lol

Postad 29 oktober 2009 - 23:36
Skön sågning av infinity wards val att inte ha dedikerade servrar.
http://www.youtube.c...h?v=Ya9eEqEttU0
Helt klart vär att titta på!!!!
LOL LOL LOL fan va bra
Postad 30 oktober 2009 - 08:56
Vem är du, har du fått äran att avnjuta mitt HS?!

Jag bytte faktiskt till mitt Sony PS3 HS förra veckan, men skiten slutade ju att fungera från en dag till en annan, helt utan anledning...
Inget hjälper, trots att det igentligen bara ska vara plugga i usbsladden i det, skräp...
Jag SKA köpa nytt!

Postad 30 oktober 2009 - 19:07
Postad 30 oktober 2009 - 21:04
Postad 30 oktober 2009 - 21:11
Postad 30 oktober 2009 - 21:14
Level 70 ska det vara.undrar hur långt varje prestige är om det är 55 som i 4:an eller 65 som i WAW
De har sagt att levlingen kommer vara snarlik från ettan, men att man låser upp mera pryttlar denna gång, plus att man låser upp saker vid varje prestige. Poängen som man tjänar är högre men det är utbalanserat på nivåerna så det inte går snabbare än förra spelet.
Symbolerna på bilden är nog lite missvisande om hur det kommer se ut i spelet dock, då de är alldeles för detaljerade för de små ikoner som kommer användas under spelets gång. Skulle jag tro...
----------------------
EDIT: poff
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 31 oktober 2009 - 04:48.
Postad 31 oktober 2009 - 15:33
Känner att det lär förlänga spelet en aning. Är f.d Kz2 spelare, detta lär gå mycket snabbare

Postad 01 november 2009 - 01:29
Jag har tagit bort en hel del inlägg. Det är som sagt inte tillåtet att diskutera spel som inte är släppta än. Men om man äger spelet och lägger upp en bild som bevisar att den är lagligt införskaffad så är det tillåtet. Jag vet att intresset är stort för det här spelet och man vill ha svar på många frågor men vi uppmuntrar inte lagbrott på detta forum!3.9 Om lagbrott
Vi tillåter inte diskussioner vars innehåll endast kan vara, eller högst sannolikt är, resultatet av ett lagbrott, till exempel erfarenheter av datorspel eller innehållet i filmer innan dessa finns tillgängliga på laglig väg.
Postad 01 november 2009 - 15:02
Vem är du, har du fått äran att avnjuta mitt HS?!
Jag bytte faktiskt till mitt Sony PS3 HS förra veckan, men skiten slutade ju att fungera från en dag till en annan, helt utan anledning...
Inget hjälper, trots att det igentligen bara ska vara plugga i usbsladden i det, skräp...
Jag SKA köpa nytt!
Du fick smaka lite M4 av mig här om kvällen, tror jag sänkte dig ett par gånger i rad hähä.

Det låter bra det! Deadline är releasedagen för MW2.

Postad 01 november 2009 - 15:40

Postad 01 november 2009 - 17:57
VVP!
Våga Vägra Prestige!
Som jag ser det är prestige inte värt något i COD4.
Jag är nöjd med de vapen & perks jag har nu (har inte gått i prestige alls).
Kommer prestige vara mer värt i MW2?
Värt och värt...det symboliserar väll mer "status". En högre grad från alla andra. Det är det som gör det roligt.
Ganska kaxigt att komma in i en match när man är flera MHBare och alla har guldkors. Ger en viss signal. Do NOT fuck with MHB!
Postad 01 november 2009 - 18:03
Då är vi två!Börjar bli orolig att jag inte hinner få tillbaks PS3an från lagning inför premiären.

https://www.minhembi...howtopic=246411
Postad 01 november 2009 - 22:37
Värt och värt...det symboliserar väll mer "status". En högre grad från alla andra. Det är det som gör det roligt.
Ganska kaxigt att komma in i en match när man är flera MHBare och alla har guldkors. Ger en viss signal. Do NOT fuck with MHB!
Ett annat sätt är ju att vinna.
Postad 02 november 2009 - 02:32
Om någon vill se den sista killstreaken så finns det video på det också... http://www.gametrail...k-reward/333788
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 02 november 2009 - 02:58.
Postad 02 november 2009 - 03:04
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 02 november 2009 - 03:05.
Postad 02 november 2009 - 07:53
Det kommer troligtvis inte inträffa speciellt ofta, men det känns som att det lär bli köttfärs av alla om en motståndare lyckas få den sista killstreaken.
Spoiler
Postad 02 november 2009 - 08:54

Postad 02 november 2009 - 10:48
Spoiler
Dock lär man väl inte se den alltför ofta, då man dels ska ha 25 kills i rad samt den rewarden vald också. Beroende på hur överjävliga de andra rewardsen är på att få kills med iofs.
Alla perks i MW2
http://www.mw2blog.c...tiplayer-perks/
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 02 november 2009 - 11:57.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar