* Officiell TrÄd - Nokia N8 *
9135 svar till detta Àmne
Postad 06 October 2010 - 17:42
leris
-
leris
-
AnvÀndare
-
-
148 inlÀgg
Tja har bestÀllt en N8. Jag har en n900 nu och hade HTC HD2 innan.
VÀntar otÄligt nu!!
Kan man köra facebook chatten och msn pÄ N8an?
GÄr det att höja styrkan pÄ fm-sÀndaren (den brukar vara rÀtt lÄgt stÀll iaf. pÄ n900)
LÀste nÄgon stans tidigare att det va nÄgon som frÄgade om det gick att stÀlla in sÄ den kopplade upp sig till wifin automatiskt, Det mÄste vÀl vara sÄ???????
Postad 06 October 2010 - 17:44
DXD
-
DXD
-
Wannabe
-
-
13 inlÀgg
Finns den i nÄgon butik i Göteborg dÀr man kan klÀmma pÄ den?
Postad 06 October 2010 - 18:02
Gustav E
-
Gustav E
-
Wannabe
-
-
38 inlÀgg
Detta betvivlar jag mycket starkt. Det handlar trots allt om UPS och inte Nokia och de slÀnger inte bara tillbaka leveransen pÄ 48 timmar.
En annan fundering dock. Har nÄgon provat backup och ÄterstÀllning? Jag att vissa telefoner *cough* nokia *cough* sÄ Àr denna funktion bristfÀllig. Sparar inte sparade GPS-platser, ordlista, mm. http://shop.nokia.se...10108#section3aDÀr kan man lÀsa bl a följande: Kontakta budfirman inom 48 timmar för att ordna en ny leveranstid. Om du inte kontaktar dem inom 48 timmar skickas paketet tillbaka till oss.  Ni som har fÄtt er telefon: Àr det olika bakgrundsbilder pÄ de tre startskÀrmarna? PÄ tal om startskÀrmarna: man kan som tur Àr ta bort en eller flera av dom vilket jag tycker Àr skönt om man nu inte har sÄ mycket att lÀgga pÄ dom
Redigerat av Gustav E, 06 October 2010 - 18:05.
Postad 06 October 2010 - 18:08
Kemi
-
Kemi
-
LĂ€rjunge
-
-
310 inlÀgg
http://shop.nokia.se...10108#section3a DÀr kan man lÀsa bl a följande: Kontakta budfirman inom 48 timmar för att ordna en ny leveranstid. Om du inte kontaktar dem inom 48 timmar skickas paketet tillbaka till oss.
 Ni som har fÄtt er telefon: Àr det olika bakgrundsbilder pÄ de tre startskÀrmarna? PÄ tal om startskÀrmarna: man kan som tur Àr ta bort en eller flera av dom vilket jag tycker Àr skönt om man nu inte har sÄ mycket att lÀgga pÄ dom 
Jag fipplade med en idag pÄ phone house och den hade tre olika bakgrunderbilder. Var riktigt sugen pÄ att köpa den direkt men sparar 1000kr pÄ att vÀnta tills min bestÀllda kommer
Postad 06 October 2010 - 18:10
Serenity
-
Serenity
-
LĂ€rjunge
-
-
441 inlÀgg
Finns den i nÄgon butik i Göteborg dÀr man kan klÀmma pÄ den?
Finns det en Telia butik i Göteborg? I sÄ fall, prova dÀr.
Postad 06 October 2010 - 18:13
Grizzok
-
Grizzok
-
AnvÀndare
-
-
219 inlÀgg
Bra film, gör mobilen gott. Dock sÄ saknar jag test av GPS:en med program.
Lite sent svar kanske, har haft fullt up idag  Hur som helst, hÀr kör de fyra olika GPS program pÄ N8an, ingen direkt review men man ser hur de funkar och ser ut etc... http://www.phonearen...le-a_13704.html
Postad 06 October 2010 - 18:16
Matsedal
-
Matsedal
-
AnvÀndare
-
-
134 inlÀgg
Finns det en Telia butik i Göteborg? I sÄ fall, prova dÀr.
de skulle fÄ in den till gbg butikerna nÀsta vecka sa de nÀr jag frÄga hos telia, men vem vet. Datum stÀmmer ju alldrig
Postad 06 October 2010 - 18:22
Dunbar
-
Dunbar
-
LĂ€rjunge
-
-
474 inlÀgg
NÄgon som vet nÀr (och var) man kan fÄ tag i en N8 med Tele2-abb?
Inga rykten om NÀr den nya webblÀsaren kommer?
Redigerat av Dunbar, 06 October 2010 - 18:22.
Postad 06 October 2010 - 18:22
covejoli
-
covejoli
-
Wannabe
-
-
46 inlÀgg
de skulle fÄ in den till gbg butikerna nÀsta vecka sa de nÀr jag frÄga hos telia, men vem vet. Datum stÀmmer ju alldrig 
jag kÀnde pÄ den idag pÄ phone house i halmstad
Postad 06 October 2010 - 18:23
Matsedal
-
Matsedal
-
AnvÀndare
-
-
134 inlÀgg
jag kÀnde pÄ den idag pÄ phone house i halmstad
Najs, synd att halmstad inte ligger i gbg
Postad 06 October 2010 - 18:57
ballepalle
-
ballepalle
-
AnvÀndare
-
-
117 inlÀgg
hur var det nu, kunde man lÄsa sÄ att startskÀrmarna INTE roterar sig dÄ man vrider telefon?
tycker bara det ser störigt ut...
Postad 06 October 2010 - 19:03
Zetor
-
Zetor
-
AnvÀndare
-
-
165 inlÀgg
hur var det nu, kunde man lÄsa sÄ att startskÀrmarna INTE roterar sig dÄ man vrider telefon? tycker bara det ser störigt ut...
Det kan man. Men det Àr inte störigt..
Postad 06 October 2010 - 19:07
ballepalle
-
ballepalle
-
AnvÀndare
-
-
117 inlÀgg
Det kan man. Men det Àr inte störigt..
okej, kanon! det Àr störigt om man inte vill att den ska göra det
Postad 06 October 2010 - 19:21
sliparn
-
sliparn
-
Wannabe
-
-
12 inlÀgg
Jag bestÀllde en direkt frÄn nokia och fick den i dag.
Laddade den först, startade den sedan och kollade lite i menyerna mm, knÀpte sedan ett kort,
dÄ hÀngde den sej, kom ur med menyknappen efter en stund men omstart var ett mÄste om jag skulle kunna ta ett kort till
UngefÀr samma visa med flera andra funktioner, fotoalbumet Àr tomt trots att jag tagit flera kort,
(eller sÄ hÀnger det sej ocksÄ)? Buggig Àr bara förnamnet!
batteriet nÀstan urladdat efter kanske 15 minuters fipplande och 6 tim standby.
Ska testa att "FabriksÄterstÀllning med radering" som nÄgon tippsade om.
Funkar inte det sÄ skickar jag tillbaka den i morgon, och bestÀller nÄgon fungerande lur av nÄgot annat fabrikat
TrÄkigt att Nokia slÀpper i vÀg telefoner innan dom har ordning pÄ mjukvaran.
Postad 06 October 2010 - 19:23
Matsedal
-
Matsedal
-
AnvÀndare
-
-
134 inlÀgg
Jag bestÀllde en direkt frÄn nokia och fick den i dag. Laddade den först, startade den sedan och kollade lite i menyerna mm, knÀpte sedan ett kort, dÄ hÀngde den sej, kom ur med menyknappen efter en stund men omstart var ett mÄste om jag skulle kunna ta ett kort till UngefÀr samma visa med flera andra funktioner, fotoalbumet Àr tomt trots att jag tagit flera kort, (eller sÄ hÀnger det sej ocksÄ)? Buggig Àr bara förnamnet! batteriet nÀstan urladdat efter kanske 15 minuters fipplande och 6 tim standby. Ska testa att "FabriksÄterstÀllning med radering" som nÄgon tippsade om. Funkar inte det sÄ skickar jag tillbaka den i morgon, och bestÀller nÄgon fungerande lur av nÄgot annat fabrikat TrÄkigt att Nokia slÀpper i vÀg telefoner innan dom har ordning pÄ mjukvaran.
SÀg till om ÄterstÀllningen löser problemet!
Postad 06 October 2010 - 19:24
Serenity
-
Serenity
-
LĂ€rjunge
-
-
441 inlÀgg
Men som noterat har det fungerat klockrent för en massa. Tycker du borde reklamera den. FÄ en ny och se om problemet ÄterstÄr.
Postad 06 October 2010 - 19:24
jullan27
-
jullan27
-
Amatör
-
-
79 inlÀgg
Detta betvivlar jag mycket starkt. Det handlar trots allt om UPS och inte Nokia och de slÀnger inte bara tillbaka leveransen pÄ 48 timmar.
Citat frÄn Nokias leveransinfo: "Vad hÀnder om jag inte kan ta emot min bestÀllning nÀr den kommer? Leveranserna sker mellan 9.00 och 17.00, mÄndag till fredag (förutom allmÀnna helgdagar). Om du inte finns pÄ leveransadressen nÀr vi försöker leverera paketet lÀmnar budfirman ett kort med sitt telefonnummer. Kontakta budfirman inom 48 timmar för att ordna en ny leveranstid. Om du inte kontaktar dem inom 48 timmar skickas paketet tillbaka till oss. NÀr vi fÄr tillbaka paketet Äterbetalar vi kostnaden till ditt kredit- eller kontokort. Vi kan inte omleverera bestÀllningar som har returnerats till oss, sÄ du mÄste bestÀlla produkterna igen."
Postad 06 October 2010 - 19:35
jullan27
-
jullan27
-
Amatör
-
-
79 inlÀgg
NÄgon som vet nÀr (och var) man kan fÄ tag i en N8 med Tele2-abb?
Inga rykten om NÀr den nya webblÀsaren kommer?
cdon.com kanske? De kommer att ha dem med abb har jag hört..
Postad 06 October 2010 - 19:42
sliparn
-
sliparn
-
Wannabe
-
-
12 inlÀgg
SÀg till om ÄterstÀllningen löser problemet!
Japp! Det verkar funka nu, har fotat och filmat och allt sparas i albumet. inget annat verkar hÀnga sej eller sega lÀngre heller! mÄste jobba nu, fÄr kolla vidare i morgon. Det kanske var samma problem som orsakade att denna n8 inte funkade http://www.idg.se/2....-iphoneutmanare
Postad 06 October 2010 - 20:01
covejoli
-
covejoli
-
Wannabe
-
-
46 inlÀgg
cdon.com kanske? De kommer att ha dem med abb har jag hört.. 
jag var inne pÄ phone house idag och kÀnnde pÄ den dom sa att dom bara sÀljer med telia sÄ jag frÄgade nÀr dom sÀljer med övriga operatörer och dem sa den 20:e oktober jag som bestÀllt med tre fÄr hoppas att den datumen stÀmmer och inte v45 som det stÄr pÄ deras hemsida
Postad 06 October 2010 - 20:06
Chercherlavague
-
Chercherlavague
-
Wannabe
-
-
33 inlÀgg
Jag bestÀllde en direkt frÄn nokia och fick den i dag. Laddade den först, startade den sedan och kollade lite i menyerna mm, knÀpte sedan ett kort, dÄ hÀngde den sej, kom ur med menyknappen efter en stund men omstart var ett mÄste om jag skulle kunna ta ett kort till UngefÀr samma visa med flera andra funktioner, fotoalbumet Àr tomt trots att jag tagit flera kort, (eller sÄ hÀnger det sej ocksÄ)? Buggig Àr bara förnamnet! batteriet nÀstan urladdat efter kanske 15 minuters fipplande och 6 tim standby. Ska testa att "FabriksÄterstÀllning med radering" som nÄgon tippsade om. Funkar inte det sÄ skickar jag tillbaka den i morgon, och bestÀller nÄgon fungerande lur av nÄgot annat fabrikat TrÄkigt att Nokia slÀpper i vÀg telefoner innan dom har ordning pÄ mjukvaran.
Ăr grymt besviken. Responsen pĂ„ skĂ€rmen Ă€r ojĂ€mn, ibland gĂ„r det smidigt, ibland gĂ„r det extremt segt, trots att fĂ„ program Ă€r igĂ„ng. Jag hade tidigare en HTC Magic, och den kĂ€ndes otroligt nog snabbare. Grafiken i symbian Ă€r ocksĂ„ vĂ€ldigt dassig. Det Ă€r verkligen tragiskt med tanke pĂ„ den extremt snygga och funktionella designen.
Postad 06 October 2010 - 20:13
SL2
-
SL2
-
ForumrÀv
-
-
540 inlÀgg
NĂ„gon som vet nĂ€r (och var) man kan fĂ„ tag i en N8 med Tele2-abb? http://www.noyes.se/...nokia-n8-green/http://www.katshing...._n8-12796_21754http://www.mobilgiga...-Dark-Grey.aspxDen sista Ă€r cirka 700:- billigare med Tele2 Ă€n hos Katshing. Ăr grymt besviken. Responsen pĂ„ skĂ€rmen Ă€r ojĂ€mn, ibland gĂ„r det smidigt, ibland gĂ„r det extremt segt, trots att fĂ„ program Ă€r igĂ„ng
Ăven efter FabriksĂ„terstĂ€llning med radering?
Postad 06 October 2010 - 20:40
Gustav E
-
Gustav E
-
Wannabe
-
-
38 inlÀgg
Japp! Det verkar funka nu, har fotat och filmat och allt sparas i albumet. inget annat verkar hÀnga sej eller sega lÀngre heller! mÄste jobba nu, fÄr kolla vidare i morgon.
Det kanske var samma problem som orsakade att denna n8 inte funkade http://www.idg.se/2....-iphoneutmanare
Du verkar vara den första hÀr som haft samma problem om jag  . I likhet med din sÄ Àr min bra efter FabriksÄterstÀllning med radering. Fick din ocksÄ mera minne, samma bakgrund pÄ alla startskÀrmar och förlorade exempelfilmerna? Den har hÀngt sig en gÄng efter det bara, det var nÀr jag skulle kolla pÄ ett ganska lÄngt youtubeklipp i fullskÀrm efter att ha gÄtt in pÄ youtube via weblÀsaren, ej via direktknappen. DÄ höll jag in startknappen sÄ den starta om sÄ var den bra sen. En frÄga till alla. Hur Àr era nÀr skÀrmslÀckaren Àr pÄ? Slocknar den nÄgonsin eller lyser klockan hela tiden?
Redigerat av Gustav E, 06 October 2010 - 20:44.
Postad 06 October 2010 - 21:02
KniveN
-
KniveN
-
AnvÀndare
-
-
135 inlÀgg
Postad 06 October 2010 - 21:10
Unregistered35091
-
Unregistered35091
-
ForumrÀv
-
-
715 inlÀgg
Synka N8 automatiskt med gmails kontakter och kalender ocksÄ? PÄ min HTC funkar det klanderfritt och jag vet inte annars hur jag ska överföra mina kontakter frÄn HTC'n till N8'n.
Fick experimentera lite men det funkar med kalender och kontakter om du lÀgger upp ditt gmailkonto som en mail for exchange. Ganska sjÀlvförklarande, anvÀnd m.google.com som exchange-server.
Postad 06 October 2010 - 21:20
torkelab
-
torkelab
-
Wannabe
-
-
33 inlÀgg
BÄde ovi och gmail funkar för mig
Vilken operatör har du? PÄ min Àr det strul i alla fall, har tele2.. Skedde allt per automatik eller var det manuellt som gjordes..? PÄ min N8 kan man bara nyttja Exchange Mail, har Tele2 som operatör.
Postad 06 October 2010 - 21:27
Unregistered35091
-
Unregistered35091
-
ForumrÀv
-
-
715 inlÀgg
Vilken operatör har du? PÄ min Àr det strul i alla fall, har tele2.. Skedde allt per automatik eller var det manuellt som gjordes..? PÄ min N8 kan man bara nyttja Exchange Mail, har Tele2 som operatör.
Operatören ska vÀl inte ha nÄn betydelse? Vi snackar ju om webmail hÀr. Du mÄste ha nÄn slags internetuppkoppling förstÄs. Jag har telia.
Postad 06 October 2010 - 21:35
Unregistered35091
-
Unregistered35091
-
ForumrÀv
-
-
715 inlÀgg
till er som har redan fÄtt era telefoner.. har nÄgra frÄgor jag undrar om ni kan svara pÄ =)
hur Àr den pÄ spela upp filmer?? t.ex.1080p/720p mkv filer? avi film med xvid codec?
hur Àr videoinspelningen nÀr man spelar upp filmen pÄ en tv?
ingÄr nÄgot office program för word/excel? och nÄgot pdf program?
Har nu testat en mkv-fil 720P pÄ telefonen, nÀrmare bestÀmt senaste avsnittet av dexter. Funkar bra direkt frÄn USB-sticka. Flash voyager GTR 32 GB funkade INTE (USB-enhet stöds ej), men ett 16 GB av samma mÀrke funkade. NÀsta grej blir att leta upp en HDMI-kabel och prova om bilden ser lika bra ut pÄ 55-tummaren... Ps. öppnade nÄgra random excel och powerpoints pÄ samma sticka och det funkade fint ds.
Redigerat av Unregistered35091, 06 October 2010 - 21:37.
Postad 06 October 2010 - 21:46
Unregistered35091
-
Unregistered35091
-
ForumrÀv
-
-
715 inlÀgg
NÄgon som gjort nÄgon test att köra SVT Play Ànnu?
Kollade precis pÄ senaste rapportsÀndningen över 3G och det funkade utan lagg. Lite segt att starta men nÀr den vÀl hade buffrat ett tag sÄ funkade det finfin i fullskÀrm. Edit: Med originalwebblÀsaren
Redigerat av Unregistered35091, 06 October 2010 - 21:50.
Postad 06 October 2010 - 21:53
Unregistered35091
-
Unregistered35091
-
ForumrÀv
-
-
715 inlÀgg
Har nu testat en avi-fil i xvid och det funkar, dÀremot testade jag en 3,6 GB stor divx5 som ej funkade.
Postad 06 October 2010 - 21:59
Jonrad89
-
Jonrad89
-
AnvÀndare
-
-
114 inlÀgg
En frÄga till alla. Hur Àr era nÀr skÀrmslÀckaren Àr pÄ? Slocknar den nÄgonsin eller lyser klockan hela tiden?
Min "lyser" alltid. GĂ„r vĂ€l Ă€ven stĂ€lla in, har inte kollat pĂ„ detta. ---------- Vad har alla för firmware? Finns nĂ„gon Telia-köpt N8 som strulat? Min: Köpt pĂ„ telia, Grön N8 UtgĂ„va: PR1.0 Mjukvaruversion: 011.012 2010-09-18 Anpassad version: 011.012.06.01 2010-09-22 Produktkod: 059D1N0 TĂ€nkte bara pĂ„ kul om min ocksĂ„ kommer strula snart, eller om det finns nĂ„gon mjukvaru-skillnad som gör att vissa buggar, och andra inte. ------- Jag gjorde hoppet frĂ„n N95 (S60v3) till N8 (S^3) och la dĂ„ mĂ€rke till den smarta funktionen: StartskĂ€rm - RING - "bokstavera namnen pĂ„ den man vill ringa" t.ex. Danne blir 32663. Ăr detta nĂ„got som fanns pĂ„ S60v5?
Redigerat av Jonrad89, 06 October 2010 - 22:05.
Postad 06 October 2010 - 22:03
torkelab
-
torkelab
-
Wannabe
-
-
33 inlÀgg
Operatören ska vÀl inte ha nÄn betydelse? Vi snackar ju om webmail hÀr. Du mÄste ha nÄn slags internetuppkoppling förstÄs. Jag har telia.
Det stÄr sÄ hÀr; "Förbereder installation" sen Prenumeration pÄ Nokia Messaging krÀvs för att anvÀnda e-post pÄ telefonen. Kontakta din operatör" Dock fungerar det att skapa ett gmail-konto via exchange..men inte flera mejlkonton..
Postad 06 October 2010 - 22:12
cossiejeppe
-
cossiejeppe
-
Rookie
-
8 inlÀgg
fick Àntligen min gröna n8 efter försening pga UPS! Àr helt sjukt nöjd med mobilen o inte hft nÄgra som helst problem eller buggar mm! dock undrar jag hur fasen jag stÀnger av wlan helt nu nÀr ja gÄr in pÄ anslutbarhet o kopplar frÄn sÄ söker den bara om o loggar in igen sen har jag ej fÄtt fram nÄgon bild pÄ tv via hdmi?
Postad 06 October 2010 - 22:15
SL2
-
SL2
-
ForumrÀv
-
-
540 inlÀgg
Flash voyager GTR 32 GB funkade INTE (USB-enhet stöds ej),
Provade du med FAT32? Tydligen ska man anvÀnda det.
Postad 06 October 2010 - 22:34
Unregistered35091
-
Unregistered35091
-
ForumrÀv
-
-
715 inlÀgg
Provade du med FAT32? Tydligen ska man anvÀnda det.
jepp, den Àr FAT32
Postad 06 October 2010 - 22:40
SL2
-
SL2
-
ForumrÀv
-
-
540 inlÀgg
NÄn som har provat en hÄrddisk?
Postad 06 October 2010 - 22:44
Unregistered35091
-
Unregistered35091
-
ForumrÀv
-
-
715 inlÀgg
fick Àntligen min gröna n8 efter försening pga UPS! Àr helt sjukt nöjd med mobilen o inte hft nÄgra som helst problem eller buggar mm! dock undrar jag hur fasen jag stÀnger av wlan helt nu nÀr ja gÄr in pÄ anslutbarhet o kopplar frÄn sÄ söker den bara om o loggar in igen sen har jag ej fÄtt fram nÄgon bild pÄ tv via hdmi?
Det Àr precis som med hörlursingÄngen, du mÄste trycka in mini-HDMIkontakten ner i botten tills den klickar till. Spelade just upp dexter i 720p pÄ min samsung 55-tummare. Det Àr sÄ imponerande!! Min nya HTPC vÀger 135 gram!
Postad 06 October 2010 - 22:48
Unregistered35091
-
Unregistered35091
-
ForumrÀv
-
-
715 inlÀgg
NÄn som har provat en hÄrddisk? 
Testade en 1 TB packard bell men den funkade inte. Edit: Formaterad i NTFS, sÄ det Àr vÀl förklaringen.
Redigerat av Unregistered35091, 06 October 2010 - 22:49.
Postad 06 October 2010 - 23:17
Unregistered35091
-
Unregistered35091
-
ForumrÀv
-
-
715 inlÀgg
Det stÄr sÄ hÀr; "Förbereder installation" sen Prenumeration pÄ Nokia Messaging krÀvs för att anvÀnda e-post pÄ telefonen. Kontakta din operatör"
Dock fungerar det att skapa ett gmail-konto via exchange..men inte flera mejlkonton.. 
Skumt, inget sÄnt för mig det bara funkade. DÀremot har jag ett annat problem, jag kan inte skapa meddelanden i exchange (google), fÄr bara: "Det gÄr inte att utföra ÄtgÀrden"
Postad 06 October 2010 - 23:34
SL2
-
SL2
-
ForumrÀv
-
-
540 inlÀgg
DÀremot har jag ett annat problem, jag kan inte skapa meddelanden i exchange (google), fÄr bara: "Det gÄr inte att utföra ÄtgÀrden"
Den har jag svaret pÄ, men tyvÀrr minns jag inte i vilken recension jag har sett och minns inte alla detaljerna. Om du skapar ett gmailkonto i Exchange sÄ kan du importera kontakter den vÀgen, men inte maila (tror jag). Om du kopplar in gmail pÄ det andra sÀttet (som jag inte vet vad det kallas) sÄ kan du maila, men inte importera kontakter. Hoppas det hjÀlper.
Postad 06 October 2010 - 23:42
Unregistered35091
-
Unregistered35091
-
ForumrÀv
-
-
715 inlÀgg
Den har jag svaret pÄ, men tyvÀrr minns jag inte i vilken recension jag har sett och minns inte alla detaljerna.
Om du skapar ett gmailkonto i Exchange sÄ kan du importera kontakter den vÀgen, men inte maila (tror jag). Om du kopplar in gmail pÄ det andra sÀttet (som jag inte vet vad det kallas) sÄ kan du maila, men inte importera kontakter.
Hoppas det hjÀlper.
Aha. LÄter som att det behövs en fix dÀr
Postad 06 October 2010 - 23:46
SL2
-
SL2
-
ForumrÀv
-
-
540 inlÀgg
Aha. LÄter som att det behövs en fix dÀr 
Hoppa till 6:00. http://www.youtube.c...h?v=duur2-y9Avo
Postad 07 October 2010 - 00:06
Unregistered35091
-
Unregistered35091
-
ForumrÀv
-
-
715 inlÀgg
Nu hittade jag i alla fall synkroniseringsfunktionen (om man vill synka frÄn gmail utan att gÄ via exchange.) De har gömt den under InstÀllninga/Anslutbarhet/Dataöverföring.
Postad 07 October 2010 - 01:05
Grizzok
-
Grizzok
-
AnvÀndare
-
-
219 inlÀgg
Testade en 1 TB packard bell men den funkade inte. Edit: Formaterad i NTFS, sÄ det Àr vÀl förklaringen.
Hörde ett rykte som hÀvdade att N8an fixar max 500gb, nÄgot som Nokia "mörkat" lite om... ingen aning om det stÀmmer eller ej, rykten Àr ju som de Àr, sÄ det Àr vÀl bara att testa större diskar och se vad som hÀnder...
Postad 07 October 2010 - 05:52
Unregistered02139668
-
Unregistered02139668
-
AnvÀndare
-
-
112 inlÀgg
Nokiashopen har inte kunnat förklara sitt misstag pÄ 4dagar nu.
Ă
kte in till Telia butiken, 15min senare kom jag ut med en N8. Mycket smidigt.
Idioterna pÄ shopen kommer jag aldrig, aldrig att ha nÄgonting att göra med i fortsÀttningen.
Det kostade mig +500:- (4795:-) hos Telia men vÀrt varje öre.
Detta gÀller dÄ min förhandsbestÀllning som Nokiashopen makulerade med pÄstÄendet att
det inte fanns pengar pÄ kontot. Senare Àndrade dom sig och pÄstod att det skett ett misstag.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Men N8:an verkar bra i alla fall...
Postad 07 October 2010 - 07:54
Serenity
-
Serenity
-
LĂ€rjunge
-
-
441 inlÀgg
Postad 07 October 2010 - 08:09
Roddan7
-
Roddan7
-
Rookie
-
4 inlÀgg
En undran , Àr det nÄgon som har fÄtt igÄng podcasting , hade förvÀntat mej att det skulle fungera som i 5800 , ett program som helt enkelt letar efter sÀndningar.Hittar podsÀndningar under 'musik' men dÀr stÄr det bara 'inga sÀndningar'. NÄgon som vet??
Postad 07 October 2010 - 08:14
Unregistered5a4b966b
-
Unregistered5a4b966b
-
Rookie
-
4 inlÀgg
MÄndagsex? Jag har inte haft sÄdana problem med min =)
Postad 07 October 2010 - 08:19
torkelab
-
torkelab
-
Wannabe
-
-
33 inlÀgg
Nu hittade jag i alla fall synkroniseringsfunktionen (om man vill synka frÄn gmail utan att gÄ via exchange.) De har gömt den under InstÀllninga/Anslutbarhet/Dataöverföring.
Fanns det G-mail dÀr? Det som jag ser Àr gamla Sync ML , telöverföring samt Ovi sync men den funkar inte heller.. StÄr "auto Sync closed due to unavailability of Profile configured"
Postad 07 October 2010 - 08:26
Unregistered02139668
-
Unregistered02139668
-
AnvÀndare
-
-
112 inlÀgg
Klaga pÄ fairshopping!
Ja dÄ, fick mejl frÄn marknadschefen, lovade Äterkomma för 2 dar sen.
1 anvÀndare lÀser detta Àmne
0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar
Svara pÄ citerade inlÀgg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas hÀr?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna sjĂ€lva tagit. För att bilder ska listas krĂ€vs att albumet Ă€r synligt samt att det inte Ă€r av typen "Historik", "Ănskelista", "Ăvriga byggbilder" eller "Ăvrigt".
|