Verkar som Killzone 4 och GT 6 är vad vi kan kanske förvänta oss visas den 20:e
Samma trailer för Killzone 4 som Killzone 3 trailern vid E3 2005
Fast nu real time.....
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
15 relaterade trådar
Postad 06 February 2013 - 14:52
http://www.vg247.com...-february-20th/
Verkar som Killzone 4 och GT 6 är vad vi kan kanske förvänta oss visas den 20:e Samma trailer för Killzone 4 som Killzone 3 trailern vid E3 2005 Fast nu real time..... Postad 06 February 2013 - 15:07
eller snarare två nya IPn från Guerilla Games och Evolution Studios.
Postad 06 February 2013 - 15:11
Precis, det blir troligtvis INTE PS4 som visas då. Det där i sig kommer ju inte avslöja något om hårdvaran eller release på PS4. Hoppas bara att dom gått mer tillbaka till KZ2 gällande styrning, vapen, klasser o s v. KZ2 är betydligt mer välbalanserat och ett roligare MP-spel helt enkelt! 2v kvar nu! Redigerat av BrittBastard, 06 February 2013 - 15:14. Postad 06 February 2013 - 15:13
Killzone 3 var rätt skoj tillsammans med move vill jag minnas. Det är tyvärr också det enda jag använt mitt move till.
Redigerat av Unregistereddc471864, 06 February 2013 - 15:14. Postad 06 February 2013 - 15:30
Guerilla har ju dessutom en ny IP på G, kanske lite tidigt för den dock.
edit: late... Redigerat av pacman, 06 February 2013 - 15:30. Postad 06 February 2013 - 16:39 Jodå, vad annars =P? Ska de visa en nextgenracer utan någon nextgenplattform? Kanske visa CGI-trailers också så att de begår fullständigt PR-självmord De kommer inte att visa PS4 utan att ha några spel att visa upp. Det här är bara två av spelen de kanske kommer att visa. Makes sense dessutom. Postad 06 February 2013 - 17:04
KILLZONE 4
KILLZONE 4 KILLZONE 4 KILLZONE 4 *springer runt i cirklar helt tossig, blir yr, snubblar och trillar in i byrå* Postad 06 February 2013 - 17:51
Fan 2 veckor kvar tills nästa generation visas.
Har längtat sååååååå.... Postad 06 February 2013 - 17:55
Nostalgi!
Vad folks a om PS1: http://kotaku.com/59...nal-playstation Min favorit.
Postad 06 February 2013 - 19:32
Man ringer inte in journalister och investerare för att visa 2 nya spel. Postad 06 February 2013 - 20:19
Mer info om PS4 kommer garanterat att komma den 20:e! Om de ska släppa konsolen senare i år så lär de presentera mer än bara 2 spel! Jag hoppas att de kör all in då, så kan de koncentrera sig på spelen på E3.
Postad 06 February 2013 - 22:10
Tror inte heller det är konsollen de kommer visa upp. Det är för tidigt än.
Postad 06 February 2013 - 22:18
Känner mig (nästan) helt säker på att det är PS4:an som gäller. Om det "bara" hade gällt nya spel skulle de inte gjort en kampanj av det här slaget, där man till och med kan signa upp sig för att få info så tidigt som möjligt. Sedan kommer de givetvis att visa spel också, de måste ju illustrera vad den nya konsolen går för. Grymt spännande i alla fall!
Postad 06 February 2013 - 23:20
För att?! Jag tror fortfarande det bara blir spel. ATT det blir en ny konsoll är vi sålklart överens om. Men när den kommer och officiella specs på den kommer troligtvis inte presenteras då.
Återigen? För att?!? Om det samtidigt tydliggörs att dom kommer produceras till PS4:an ser jag verkligen inte varför man inte skulle kunna göra så? Redigerat av BrittBastard, 06 February 2013 - 23:22. Postad 06 February 2013 - 23:22 Precis. Det är inte rimligt att det bara skulle vara spel. Postad 06 February 2013 - 23:24 Vilken härlig motivering... Postad 06 February 2013 - 23:25
Men du skrev att du inte tror att PS4 kommer att visas i ditt första inlägg. Du tror alltså inte att de kommer presentera den alls?
Postad 06 February 2013 - 23:27 Nej...precis. Med undantaget att spelen som presenteras kommer vara till PS4:an. EDIT: Det är för MIG samma sak som inte alls. Att säga ATT den kommer tycker jag inte man kan räkna som en presentation. Redigerat av BrittBastard, 06 February 2013 - 23:29. Postad 06 February 2013 - 23:29
Håller med. De kommer nog visa upp vad som ska släppas till den men jag tror inte de kommer visa upp en färdig konsoll med handkontroller och allt. Det kommer senare. Jag hoppas jag har fel dock
Postad 06 February 2013 - 23:37
Det skulle vara helt omvänt i så fall, det normala genom hela historien är att visa upp konsolen först och sedan om vi har tur spelen.
Postad 06 February 2013 - 23:52
När ska de egentligen presenter den? Dvs visa konsolen, specen och handkontrollen. De kommer knappast att hålla ytterligare en presskonferens/presentation innan E3. Och på E3 kommer de inte att ha tid för visa allt dvs presentera/visa upp hårdvaran, pris, nya Move, alla nya spel osv osv. För sedan släppa den 4 månader senare. Det blir lite för mycket.
Jag tror att de visar upp konsolen, namn och handkontrollen redan den 20:e. Plus några spel givetvis. De kanske även visar nya Move och Eye-Toy. E3 - Spec, OS, datum, pris och en massa spel! Om ryktena stämmer om en release runt november så är det dags att de visar nåt. Postad 06 February 2013 - 23:55
Jag tror fortfarande på 2014 release. Det har jag gjort hela tiden så jag står fast vid att jag tror de visar upp konsollen på E3 och sen släpps PS4 eller vad de väljer att kalla den nästa höst.
Postad 07 February 2013 - 00:04
Kan tänka mig Radiozo när de visar upp PS4 den 20:e och släpper Q4 2013 =P
Postad 07 February 2013 - 00:20
Haha Postad 07 February 2013 - 00:20
Haha, men tror knappast han bli upprörd för att det blir som han hoppas, tvärtom. Snarare ni som tror som kommer reagera som ovanstående. Postad 07 February 2013 - 00:25
Har börjat packa ner den här generationens konsoller iaf. De står bara och samlar damm ändå. 360, Wii och en av Ps3orna åker in i gardroben imorrn. Börjar bli en del konsoller därinne
Postad 07 February 2013 - 08:52
'BrittBastard'>>
Jag förstår verkligen inte vad du menar. Vad tror du ska hända? Kaz typ: "Hej alla, kul att ni kom." "Idag ska vi visa framtidens spel. Plattformen för dessa spel kommer presenteras nån annan dag" "Bla, bla spel1.... "Bla, bla spel 2...." "Bla, bla spel 3...." "Tack och hejdå [Kaz has left the building]" Ser du inte det orimliga i detta? I nån mån måste de presentera den nya konsolen innan de kan börja prata om spel till konsolen. Det säger sig självt. I vilken grad de väljer att presentera konsolen kan dock variera. Det blir ju ett urval av namn, utseende, kontroll utseende, spec, funktioner, datum och pris etc. De kommer garanterat inte berätta allt den 20:e men nån sorts presentation måste föregå spelvisning. Nått annat är bara konstigt... PS2 är väl det närmaste en icke-presentation man kan komma. Inget om namn eller utseende, bara spec-snack och en radda demos. Men likväl en hårdvaru-presentation som föregick en mjukvaru-presentation. Personligen tror jag på namn, mock-up av konsolen (och ev kontroll) som sådan och hårdvara i stora drag, om än ej på transistornivå, inkl bekräftelse av samarbetspartners. Då har man gjort tillräckligt för att komma in på whatever mjukvara man tänkt visa. Postad 07 February 2013 - 09:28 Med lite sunt förnuft så går man inte ut med hemlighetsfull trailer om "framtiden" och samlar journalister och investerare och sen visar upp ett nytt spel. Snacka om att skrika varg isåfall, de känner till förväntningarna. Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 07 February 2013 - 09:31. Postad 07 February 2013 - 10:09
Postad 07 February 2013 - 10:21
Lite off topic men ändå. Sony fortsätter gå med förlust trots alla nerdragningar. Vad tror ni de kommer dra ner på nu? Mobiltelefonerna eller tvtillverkningen?
Hoppas det inte påverkar spelutvecklingen men det är kanske oundvikligt. http://www.idg.se/2....orlust-for-sony Redigerat av Unregistereddc471864, 07 February 2013 - 10:29. Postad 07 February 2013 - 10:32
Poängen med att presentera spel för en ny maskin som man inte ska presentera? Typ här kommer ett spel men vi säger inte till vad. Eftersom Sony flyger in pressen till New York kan man kallt räkna med något större än bara spel. Hoppas Sony är lika tekniskt nördiga som när det presenterade PS3 och VITA för då får vi alla specs samtidigt också.
Om ryktena om en ny kontroll stämmer så kommer man troligtvis visa upp den också för att trycka på de "unika" funktionerna. Postad 07 February 2013 - 11:54
"Bara" $124 m i förlust är rätt hyffsat om man jämför med förra året. Postad 07 February 2013 - 12:06 Kanske inget. Det är inte nödvändigtvis så att man går mot vinst genom att lägga sig ner att självdö. Postad 07 February 2013 - 12:32
Jo men de räknade med vinst. De budgeterade fel med nästan 2.5 miljard. Postad 07 February 2013 - 12:38
Jag stör mig på att gamers blivit självutämnda ekonomer de senaste åren.
Postad 07 February 2013 - 12:40
Så att ha en MBA och jobbar med ekonomi på heltid gör att man inte kan vara Gamer eller? Redigerat av PalmiNio, 07 February 2013 - 12:42. Postad 07 February 2013 - 12:52
Om det blir som ryktena säger att både X-box och Sony kommer låsa sina spel till antingen användare eller konsoll så tror jag deras försäljning kommer minska rejält. Om de nu inte börjar sälja spel för 50 spänn.
Jag har en PS3:a men känns inte som att det blir någon uppgradering för mig iallafall närmaste åren. Postad 07 February 2013 - 12:56
Tror inte det gör ngn skillnad alls. Tycker det är komiskt att massa PC gamers gnäller över det här och sen sitter de och använder STEAM, Origin, U-Play på PC som är exakt samma sak. Redigerat av Unregistereddc471864, 07 February 2013 - 13:12. Postad 07 February 2013 - 14:08
1. Jag har förstått att ni har svårt att acceptera att jag tror att dom endast kommer presentera spelen. Självklart kommer dom också presentera att dom kommer vara till PS4:an men mer än så tror inte jag dom kommer presentera. Inget av era argument kommer att få mig att tro något annat så ni behöver inte försöka övertyga mig. 2. Jag kan inte svara för hur dom, Sony, tänker. Om dom nu väljer att endast visa spel som ska komma till PS4:an får ni nog fråga dom varför dom väljer att göra så. OM det nu ens blir så. Ni verkar ju så övertygade så då blir det ju säkert som ni tror och tro mig, jag blir inte ledsen för det. Postad 07 February 2013 - 14:13
Fegis.
Vi byter taktik. För att?? Postad 07 February 2013 - 15:38
Diverse rykten på internet får mig att tro det, precis som diverse rykten på internet får vissa andra att tro att dom kommer presentera PS4:an. Är det vad jag tror som är intressant eller är det PS4? Postad 07 February 2013 - 20:30
Jo det är ju bättre än alternativen. Gå över till konsol eller inte lira alls. Tror konsolspelare kommer svälja förtreten. Hur många är principfasta nog att ge upp sin hobby liksom? Postad 07 February 2013 - 22:18
Och en annan sak. Jag önskar att folk skulle sluta säga till varandra att klasserna i KZ3 är så obalanserade. Det är dom inte.
Det skulle se konstigt ut om jag svarade nej. Jag har också universitetsexamen i ekonomi. Jag stör mig fortfarande dock. Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 07 February 2013 - 22:26. Postad 07 February 2013 - 23:12
Det roligaste med alla rykten är hur folk spinner dom... Öh x-maskin har 14 extra gläfs per millitid, alltså 38% mer sås - Omg y-mskin är DOA. Sen nästa dag har y-maskin en galnegunnar specialkoppling som ger x-maskin straffrundor....
Hoppas sony går all out på specsen 20e. Så kanske folk slipper sitta och räkna 1+1=2 ist för 1+1=1 Redigerat av Unregisteredf64a5233, 07 February 2013 - 23:50. Postad 08 February 2013 - 08:05
Jaja anser dock att den ekonomiska aspekten är viktigt. Avgör möjligheten att förlora pengar osv. Jag stör mig också på mycket, men för det finns Flashback
Men det är o andra sidan det roligaste med hela förspelet Postad 08 February 2013 - 08:31 Varför du tror är alltid intressant. Det är ju därför man tjabblar på forum likt detta. Postad 08 February 2013 - 16:59
Vad fasen ska investerare göra på ett event där man visar upp ett par spel? PS4 är har blivit oerhört viktig för företagets framtid, floppar PS4 så kommer Sony att som bäst behöva struktureras om till att bli MKT mindre, eller gå under helt och hållet. Och som andra sagt, det är fullkomligt ologiskt att visa upp ett par spel till en plattform som tekniskt sett inte existerar än, spelen som visas upp måste då hypa upp spelarna till en nivå vi aldrig sett förut för att de ska säga "Jag köper ps4 när den kommer dag 1!!111" utan att veta vare sig pris eller tillgänglighet eller andra säljande features. Redigerat av simulacra, 08 February 2013 - 17:07. Postad 08 February 2013 - 17:30
Det kommer bli kul den tjugonde helt enkelt, av flera anledningar =P
Hoppas cloak-grafiken är snygg i Killzone 4 iom att jag kommer vara osynlig för det mesta Redigerat av Zoiler, 08 February 2013 - 17:35. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |