Grand Theft Auto V (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
9
|
(23)
|
199:- | |
Grand Theft Auto V (PC)
(PC-spel)
|
9
|
(29)
|
219:- | |
Grand Theft Auto V (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
9
|
(44)
|
289:- | |
Grand Theft Auto V (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
9
|
(41)
|
227:- |
GTA V [PS4] (573 inlägg)
|
9 år sedan |
Grand Theft Auto V [PS3] (359 inlägg)
|
12 år sedan |
Grand Theft Auto V [X360] (196 inlägg)
|
12 år sedan |
Postad 26 September 2013 - 12:36
Postad 26 September 2013 - 12:45
Postad 26 September 2013 - 12:55
Lättast är att antingen ta en stor lastbil och köra in i front entrance eller snabb bil. Eventuellt ett plan på låg höjd så du kan hoppa av snabbt.Hur tar jag mig in i militär-basen? Snodde en helikopter 'downtown' och flög så lågt jag kunde sen lyfte jag visserligen på slutet och hoppade ut med fallskärmen men fick en väldans massa missil-liknande granater/bomber mot mig direkt efter att jag landat
Postad 26 September 2013 - 12:56
Lättast är att antingen ta en stor lastbil och köra in i front entrance eller snabb bil. Eventuellt ett plan på låg höjd så du kan hoppa av snabbt.
Tyckte jag flög på rätt låg höjd men första gången hann jag inte veckla ut fallskärmen och kraschade mot en säker död. Andra gången flög jag för högt och tror att jag blev upptäckt då. Men ska testa att köra in genom huvudingången, brandbilen är lite av en favorit då den är en riktig murbräcka som har ok toppfart och bra väghållning.
Postad 26 September 2013 - 12:58
Ja brandbilen är ultimat. Lyckas man ta en tank så är det lättareTyckte jag flög på rätt låg höjd men första gången hann jag inte veckla ut fallskärmen och kraschade mot en säker död. Andra gången flög jag för högt och tror att jag blev upptäckt då. Men ska testa att köra in genom huvudingången, brandbilen är lite av en favorit då den är en riktig murbräcka som har ok toppfart och bra väghållning.
Postad 26 September 2013 - 12:59
Ja brandbilen är ultimat. Lyckas man ta en tank så är det lättare
Stridsvagn är mitt mål ja
Postad 26 September 2013 - 13:04
Dom patrullerar runt. Tips för att få tag i en tank är att hoppa in från bergsidan in i basen, då kan man ligga och lurpassa och vänta på att en tank passerar och landa bredvid honom. Tanksen är sega så det är ungefär lika lätt som att sno en bil,dock måste man komma väldigt näraStridsvagn är mitt mål ja
Du vet inte var inne på området dessa står? Vilken riktning och långt in eller i början?
Postad 26 September 2013 - 13:56
Dom patrullerar runt. Tips för att få tag i en tank är att hoppa in från bergsidan in i basen, då kan man ligga och lurpassa och vänta på att en tank passerar och landa bredvid honom. Tanksen är sega så det är ungefär lika lätt som att sno en bil,dock måste man komma väldigt nära
Natte-tid känns så här spontant som enklare, sen har jag inte lyckats få stridsvagn eller flygplan ännu heller. Testade först att köra in med polisbil och sirener, sedan även med brandbil och siren påslagen. Men den gubben gick dom inte på
Postad 26 September 2013 - 14:20
Ja det är inte lätt, man får ha timing med sig.Natte-tid känns så här spontant som enklare, sen har jag inte lyckats få stridsvagn eller flygplan ännu heller. Testade först att köra in med polisbil och sirener, sedan även med brandbil och siren påslagen. Men den gubben gick dom inte på
Ibland blir dom som tokiga för att nästa gång var kolugna, ska försöka grepp ett plan som är på väg att lyfta, tog ett som var på marken men hann bli nerskjuten.
En sak som var otroligt häftig var att jag hoppade från hög höjd och hade fritt fall en bra stund ner mot basen. När jag har ca 50-100m kvar till marken så blir jag nerskjuten av en målsökande missil!
Postad 26 September 2013 - 14:38
Postad 26 September 2013 - 15:31
Ja det är inte lätt, man får ha timing med sig.
En sak som var otroligt häftig var att jag hoppade från hög höjd och hade fritt fall en bra stund ner mot basen. När jag har ca 50-100m kvar till marken så blir jag nerskjuten av en målsökande missil!
Också fått smaka på missilerna
Jag har lyckats ganska många gånger med Jetplanet. Kommer in från söder med helikopter ligger nära marken och landar så nära planet som möjligt får inte någon efter mig förrän jag lämnar helikoptern funkar riktigt bra. det är dock viktigt att ligga lågt hela tiden. tips kan vara att använda Trevors special ability då han nästan tål hur mycket som helst under en kort stund. Fäll in landningstället så fort som möjligt för att kunna flyga snabbare.
Från vilket håll kommer du in då? Jag testade ytterligare två gånger med Trevor och hans helikopter från flygfältet ute i öknen rätt nära Trevos trailer. Men fick fyra stjärnor så fort jag kom in på området, flög så lågt att jag princip nuddade stängslet, vet inte om jag kan flyga så mycket lägre. Skulle vara om jag kommer in från "fel" håll/riktning.
Postad 26 September 2013 - 15:33
Postad 26 September 2013 - 15:35
Postad 26 September 2013 - 16:50
Tog mig en timme att installera spel-disken på USB. Installations-disken gick fortare, men den installerade jag på HDDn. Hur lång tid tog det för dig, vad installerade du och vart?Fan vad lång tid det tar att installera GTA V då
Fick mitt från Game igår - ruggigt lång tid för paketet att komma fram från UK. Har du fått ditt än?Posten måste ha slarvat bort mitt spel. Har inte dykt upp än och den skickades förra måndagen.
Postad 26 September 2013 - 17:53
Postad 26 September 2013 - 20:17
Fick mitt från Game igår - ruggigt lång tid för paketet att komma fram från UK. Har du fått ditt än?
Inte det men hoppas på morgondagen annars köper jag här i stan. Har aldrig tagit så här lång tid förut.
Finns de som köpt från amazon och som fått sina först nu i veckan.
Redigerat av Zerox_no1, 26 September 2013 - 20:19.
Postad 26 September 2013 - 20:25
Från vilket håll kommer du in då? Jag testade ytterligare två gånger med Trevor och hans helikopter från flygfältet ute i öknen rätt nära Trevos trailer. Men fick fyra stjärnor så fort jag kom in på området, flög så lågt att jag princip nuddade stängslet, vet inte om jag kan flyga så mycket lägre. Skulle vara om jag kommer in från "fel" håll/riktning.
Det bästa sättet som jag kör efter är att ta en hoj t.ex. en Sanchez och köra till bommen på norra sidan, köra förbi bommen för att sedan direkt ta höger in i "vallgraven" som går runt basen. Är du snabb så kommer du inte få några stjärnor och kan lugnt köra runt och kolla ut vad du vill ha och vilken ingång som du skall köra in genom.
Sedan när du väl kört in på flygfältet så har du ett bra försprång för att klippa det du vill ha. Sedan gäller det att ligga lågt över marken när man lämnar basen.
Postad 26 September 2013 - 20:27
Postad 26 September 2013 - 20:51
Du råkar inte bo i en stad som har å, ä eller ö i namnet? Jag gör det och just den bokstaven vart ju helt knas i deras system, vilket jag inbillar mig gjorde det svårare för postens system att få paketet till rätt plats.Inte det men hoppas på morgondagen annars köper jag här i stan. Har aldrig tagit så här lång tid förut.
Finns de som köpt från amazon och som fått sina först nu i veckan.
Postad 26 September 2013 - 21:35
har lirat det i... ja, runt 90 minuter eller så, har inte tillgång till galningen ännu. tycker inte det är något speciellt med det här spelet än så länge. men jag gissar att det kanske kommer så småningom ^^
Hmm...vad är det som gör spel speciella för dig?
Jag har nu spelat det här ett tag, spelade lite BO2 ikväll. Det är som natt och dag, vilket j!vla skitspel BO2 är. Usch.
Redigerat av BrittBastard, 26 September 2013 - 21:36.
Postad 26 September 2013 - 22:12
Du tycker bättre om det här än blops 2 iaf? Det vill jag väl också säga att jag gör. Men 10/10 som ign gav... njae, måste nog lira några timmar till för det. Man kan ju inte döma ett så stort spel på så kort tid. Skyrim blev bara bättre och bättre efter dom första... 40 timmarna
Postad 26 September 2013 - 22:13
Du råkar inte bo i en stad som har å, ä eller ö i namnet? Jag gör det och just den bokstaven vart ju helt knas i deras system, vilket jag inbillar mig gjorde det svårare för postens system att få paketet till rätt plats.
Det gör jag men byter alltid ut dessa bokstäver mot a och o vid handel från sidor utanför Sverige.
Postad 26 September 2013 - 23:01
har lirat det i... ja, runt 90 minuter eller så, har inte tillgång till galningen ännu. tycker inte det är något speciellt med det här spelet än så länge. men jag gissar att det kanske kommer så småningom ^^
hehe vänta du tills du fått galningen...det finns liksom vissa karaktärer som gör hela spelet
Postad 27 September 2013 - 00:31
Tog bort mitt inlägg då spoiler inte funkar om man surfar från mobilen!
Redigerat av Lias08, 27 September 2013 - 09:01.
Postad 27 September 2013 - 06:30
Hur j*vla trög kan man bli? Väldigt kul att veta vad som händer i slutet nu....FAAAAAN!!!
Redigerat av La Cucaracha, 27 September 2013 - 06:36.
Postad 27 September 2013 - 06:41
Den var ju spoiler taggad?Tack för den spoilern, tack som fan!
Hur j*vla trög kan man bli? Väldigt kul att veta vad som händer i slutet nu....FAAAAAN!!!
Redigerat av stoffe69, 27 September 2013 - 06:42.
Postad 27 September 2013 - 07:12
Edit: Då ber jag så hemskt mycket om ursäkt för tidigare inlägg men jag är fortfarande sjukt pissed off när inte spoilertags fungerar från mobil.
Redigerat av La Cucaracha, 27 September 2013 - 07:15.
Postad 27 September 2013 - 07:26
Såg det nu också, funkar ej från mobil... ruttetInte när man läser från mobil... Edit: Då ber jag så hemskt mycket om ursäkt för tidigare inlägg men jag är fortfarande sjukt pissed off när inte spoilertags fungerar från mobil.
Postad 27 September 2013 - 08:01
Och inget kräks några spoilers i framtiden!
Fråga: kan man permanent byta bil med karaktärer, eöler kommer den mörkhyade snubben alltid att ha sin startbil, sportbilen? Gillar verkligen inte den alls.
Redigerat av Zartok, 27 September 2013 - 08:06.
Postad 27 September 2013 - 08:09
Har inte lyckats - därimot har ja fått den ganska trevlig med lite uppgraderingar måste ja sägaHar inte lät det än, ta bort för fan!
Och inget kräks några spoilers i framtiden!
Fråga: kan man permanent byta bil med karaktärer, eöler kommer den mörkhyade snubben alltid att ha sin startbil, sportbilen? Gillar verkligen inte den alls.
Postad 27 September 2013 - 08:15
Postad 27 September 2013 - 09:01
Jag vet inte. Jag vet inte riktigt vad det är som gör att jag gillade vice city så bra från början heller. Men men, lite mer tid nästa vecka så kanske det vänder.
Du tycker bättre om det här än blops 2 iaf? Det vill jag väl också säga att jag gör. Men 10/10 som ign gav... njae, måste nog lira några timmar till för det. Man kan ju inte döma ett så stort spel på så kort tid. Skyrim blev bara bättre och bättre efter dom första... 40 timmarna
10'or och 5'or i betyg är på tok för högt. Det här spelet är en 8'a max.
Redigerat av Unregistereddc471864, 27 September 2013 - 09:01.
Postad 27 September 2013 - 09:03
Ber om ursäkt, jag skrev från datorn och MB måste verkligen fixa efter många surfar idag via sina mobiler ink jag själv undantag igår...tog bort inlägget men det hjälper inte dig nu. Sorry..Tack för den spoilern, tack som fan!
Postad 27 September 2013 - 09:07
Så mycket för den teorin då. Men maila dem och klaga helt enkelt, det är alltid en start. Beklagligt och tråkigt det hela dock.Det gör jag men byter alltid ut dessa bokstäver mot a och o vid handel från sidor utanför Sverige.
Postad 27 September 2013 - 09:13
Postad 27 September 2013 - 09:24
Bästa kommentaren: don't hate me niggah cuz i'm beautiful
Postad 27 September 2013 - 11:07
Diggade Trevors kommentar angående mitt val av fordon, det var något i stil med "Interesting choice of transportation if you are flamboyant." =)
Postad 27 September 2013 - 12:06
Så mycket för den teorin då. Men maila dem och klaga helt enkelt, det är alltid en start. Beklagligt och tråkigt det hela dock.
Game uk har satt 45 dagar innan man ska anmäla försvunna paket. Känns som lite väl lång tid.
Postad 27 September 2013 - 14:19
Köpte 2 garage igår kväll (ett med Michael, ett med Franklin), sedan så beställde jag en rosa Vespa som jag trimmade så mycket som det gick och tog med Trevor på en tur där vi gick på bio för att sedan kröka =)
Diggade Trevors kommentar angående mitt val av fordon, det var något i stil med "Interesting choice of transportation if you are flamboyant." =)
Vart köper man garage? Jag har aldrig gjort det men jag har två st ändå , en med Trevor och en med Franklin.
Postad 27 September 2013 - 15:04
Postad 27 September 2013 - 15:10
Körde två timmar innan jobbet. Det börjar växa på mig. Men fortfarande har jag problem med kontrollen samt med franklin. Gillar honom inte som karaktär. Halvtrist semistereotyp av en mörkhyad kille som begår småbrott men som är god innerst inne.
För mig tog det drygt tre timmar innan jag kom in i det, kände lite "jaha var det här allt", men sen släppte det. Speciellt när man fick komma ut i öken-område/trailer-trash och göra lite andra uppdrag. Kontrollen gillar jag inte heller riktigt, men är väl mer den fysiska dual shock-kontrollen för mig, med att gasa och bromsa på trigger som jag tycker sitter uselt till. Men ge inte upp, jag har nu suttit närmare 30 timmar med det
Vart köper man garage? Jag har aldrig gjort det men jag har två st ändå , en med Trevor och en med Franklin.
Är du klar med huvuduppdragen? Jag fick ett garage per skalle i stan, där man kan ställa moddade och/eller specialbilar.
Postad 27 September 2013 - 15:28
Omg, rasist!Körde två timmar innan jobbet. Det börjar växa på mig. Men fortfarande har jag problem med kontrollen samt med franklin. Gillar honom inte som karaktär. Halvtrist semistereotyp av en mörkhyad kille som begår småbrott men som är god innerst inne.
Postad 27 September 2013 - 15:46
Hahaha...Lamar är värre, otacksam och jobbig prick.Omg, rasist!
Redigerat av Lias08, 27 September 2013 - 15:47.
Postad 27 September 2013 - 15:54
Det är väl nyckelordet när det gäller Rockstar? Stereotyp. Man driver med mainstream media genom att hela tiden ha överdrivna stereotyper. Finns väl inte en karaktär i ett GTAspel som inte är en extrem stereotyp.Körde två timmar innan jobbet. Det börjar växa på mig. Men fortfarande har jag problem med kontrollen samt med franklin. Gillar honom inte som karaktär. Halvtrist semistereotyp av en mörkhyad kille som begår småbrott men som är god innerst inne.
Postad 27 September 2013 - 16:28
Går även att köpa dessa när man får möjligheten att köpa fastigheter.För mig tog det drygt tre timmar innan jag kom in i det, kände lite "jaha var det här allt", men sen släppte det. Speciellt när man fick komma ut i öken-område/trailer-trash och göra lite andra uppdrag. Kontrollen gillar jag inte heller riktigt, men är väl mer den fysiska dual shock-kontrollen för mig, med att gasa och bromsa på trigger som jag tycker sitter uselt till. Men ge inte upp, jag har nu suttit närmare 30 timmar med det
Är du klar med huvuduppdragen? Jag fick ett garage per skalle i stan, där man kan ställa moddade och/eller specialbilar.
Postad 27 September 2013 - 17:09
Postad 27 September 2013 - 17:17
Jag antar och hoppas att online har ett mycket bättre system för pengar och vad man kan lägga pengar på. Men förstås, där finns ju pay to win också.
Postad 27 September 2013 - 19:05
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
GTA V [PS4]
12 bilder
2 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?