Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Den respektfulla tråden om konkurrensen mellan konsolerna.

5639 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vilken kommer sälja flest enheter åttånde konsolgenerationen? (312 medlem(mar) har röstat)

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 26 August 2013 - 17:38

Didi1983
  • Didi1983
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0
Vad jag vet så är 360 lite svagare än ps3 men tycker själv personligen att dem flesta spelen ser bättre ut på 360.

Postad 26 August 2013 - 18:46

Didi1983
  • Didi1983
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0
Att ps4 kommer se bättre ut än one i grafik är jag ytterst tveksam över.

Postad 26 August 2013 - 19:22

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0
Jag tror att nästa generation kommer fungera som denna, ett team som utvecklar spelet och sedan konverterar det till den andra plattformen. I slutändan kommer inte skillnaderna vara särskilt stora.

Postad 26 August 2013 - 19:56

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

• 648 inlägg
  • 0
Såg att MS anställda på Interactive Entertainment (osäker på avd-namnet) kommer få en vit Xbox.
Kanske en vit variant kunde få fart på lådan försäljningsmässigt?
Den var sjukt snygg.

Redigerat av Zoiler, 26 August 2013 - 20:03.

Postad 26 August 2013 - 20:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Redigerade och gömde lite inlägg. Det är okej för någon att påstå att han är tveksam över att grafiken skulle bli bättre på en viss konsol än en annan, det är inte okej att för den sakens skull attackera honom för det. Antingen ignorera eller argumentera.

Postad 26 August 2013 - 20:47

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Är inte 360 något bättre på aa (vad nu det står för) och att det märks vid sida vid sida-jämförelser?

Postad 26 August 2013 - 21:00

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
360 har bättre grafikkrets och dessutom EN minneskrets á 512 MB (istället för PS3 som har två som är hälften så stora).
Processorn är kraftigare på PS3.

Så det är inte tokenkelt att säga vilken som är bäst av de två, kan nog variera beroende på hur programmen är skrivna.

Postad 26 August 2013 - 21:36

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

Eftersom?

Postad 26 August 2013 - 21:39

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

MS ska babbla "XBOX One Silicon" på Hot Chips. Kanske de säger nått mer matnyttigt än "5 miljarder transistorer"...

Det gjorde de, 362 mm², vilken bjässe. Som man trodde då.
Postad bild
http://m.neogaf.com/...ad.php?t=661973

Som jämförelse kan man säga att AMDs topp-GPU, Tahiti (7970 & 7950) landar på ~350mm². PS4 APU kanske landar på 270mm² nånstans.

Dyr APU/billigt minne i One samt billigare APU/dyrt minne i PS4 alltså.

Redigerat av pacman, 27 August 2013 - 07:23.

Postad 26 August 2013 - 22:37

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Har sony släppt nog information om sina komponenter för att jämföra det som sas i första posten i länken?

Postad 27 August 2013 - 05:18

Didi1983
  • Didi1983
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0
Nån som vet om man måste ha kinecten kopplad till one för spelet ryse?

Postad 27 August 2013 - 06:53

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Jag har inte hört något om att kinekt skulle krävas men endast sparsam mängd information är släppt. Selet ser trist ut tycker jag men det är en smaksak förstås...

Postad 27 August 2013 - 07:02

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Multiplattformspel kanske inte kommer att skilja så mycket men studios som Naughty Dog som är duktiga och dessutom bara jobbar mot PS4 kommer säkert kunna pressa PS4 till fantastisk grafik. Kanske inte på första försöket, men så småningom.
Naughty Dog skall förresten inte utveckla en nu motor till PS4-spelen utan de skall bara trimma den de har använt till PS3. De tyckte tydligen det var ett helv-ete att byta motor mellan PS2 och PS3. Om detta är bra eller fegt vet jag inte...

Redigerat av hassesolo, 27 August 2013 - 07:03.

Postad 27 August 2013 - 07:39

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0
Shared coherent memory mellan CPU och GPU även i One bekräftat - hUMA-ish mao.
Kanon, kommer förhoppningsvis spelen programmeras därefter, tjänar både One och PS4 på (och kanske även vissa billiga PC :)).

47MB minne är rätt fett (även om 36MB är givna, dat ESRAM + CPU cache), duktigt med buffrar därinne som effektiviserar det hela.

Redigerat av pacman, 27 August 2013 - 07:39.

Postad 27 August 2013 - 08:00

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

Har sony släppt nog information om sina komponenter för att jämföra det som sas i första posten i länken?

Tjaa, det går att skrapa ihop lite nuffror som garanterat inte ger en helt korrekt helhetsbild...

XOne
363 mm² APU
1.31 TFLOPS
40.9 GTex/s
13.6 GPix/s
68GB/s DDR3
109-204GB/s eSRAM
15 special purpose processors (video/data encode/decode, Kinect NUI etc), incl powerful MS custom made sound processor
2 ACE, 2 compute queues
Memory coherency between CPU cores and GPU

PS4
~270 mm² APU??
1.84 TFLOPS
57.6 GTex/s
25.6 GPix/s
176GB/s GDDR5
X # of special purpose processors (video/data encode/decode etc)
8 ACE, 64 compute queues
Memory coherency between CPU cores and GPU

Redigerat av pacman, 27 August 2013 - 08:17.

Postad 27 August 2013 - 08:28

Rumpnisse
  • Rumpnisse
  • Forumräv

• 741 inlägg
  • 0
Microsoft's bullshiting again!

Ars Technica

Similarly, the company claimed that there was more than 200GB of bandwidth within the system. Again, the number had no context or clarification and if rumors are to be believed, it suggests some rather creative accounting: 68 GB main memory bandwidth, 102GB bandwidth to an embedded SRAM buffer for the GPU, and 30GB bandwidth between the CPU and GPU. While that does add up to 200GB, there are no two parts of the SoC that can communicate with each other at 200 GB/s.

AnandTech

According to their data, there’s roughly 50GB/s of bandwidth in each direction to the SoC’s embedded SRAM (102GB/s total bandwidth). The combination of the two plus the CPU-GPU connection at 30GB/s is how Microsoft arrives at its 200GB/s bandwidth figure, although in reality that’s not how any of this works.

TechPowerup

Xbox One chip is a slightly different beast. It uses the same eight "Jaguar" 1.60 GHz cores, but a slightly smaller Radeon GPU that packs 768 stream processors, and a quad-channel DDR3-2133 MHz memory interface, which offers a memory bandwidth of 68.3 GB/s, and holding 8 GB of memory. Memory between the two subsystems are shared in a similar way to PlayStation 4, with one small difference. Xbox One chip uses a large 32 MB SRAM cache, which operates at 102 GB/s, but at infinitesimally lower latency than GDDR5. This cache cushions data-transfers for the GPU. Microsoft engineers are spinning this off as "200 GB/s of memory bandwidth," by somehow clubbing bandwidths of the various memory types in the system.

Postad 27 August 2013 - 08:31

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Postad bild

Postad 27 August 2013 - 08:32

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Apun är mycket större i xbonen ser man ju iaf. Vad innebär det? Fler transistorer gissar jag, men funktionen på det i systemet? Jag hade ju för mig att det som spelade roll var grafikminnet, eventuella ramminnet och cpuns hastigheter :)

Postad 27 August 2013 - 08:34

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Postad bild

Apun är mycket större i xbonen ser man ju iaf. Vad innebär det? Fler transistorer gissar jag, men funktionen på det i systemet? Jag hade ju för mig att det som spelade roll var grafikminnet, eventuella ramminnet och cpuns hastigheter :)

Den blir mycket större då de stoppar in 32MB embedded i den. Det tar upp kanske 1,6 miljarder transistorer.

Postad 27 August 2013 - 08:36

Rumpnisse
  • Rumpnisse
  • Forumräv

• 741 inlägg
  • 0

apu större storlek beror på esramet en jäkla massa transistorer går åt... dyrt och det verkar ju vara det som är problemet att få bra yeild med

Postad 27 August 2013 - 08:40

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

Microsoft engineers are spinning this off as "200 GB/s of memory bandwidth," by somehow clubbing bandwidths of the various memory types in the system.

Det där är ju inte korrekt. Vad MS säger är ju 204 GB/s för ESRAM minnet, enbart. Det utgår från 109 GB/s baserat på bussbredd och klocka men så har ju MS upptäckt att det finns luckor att skyffla data utöver det. En smula ortodoxt men jag har svårt att tro att MS skulle hävda det om det inte var tekniskt möjligt.

Redigerat av pacman, 27 August 2013 - 09:00.

Postad 27 August 2013 - 08:52

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

Apun är mycket större i xbonen ser man ju iaf. Vad innebär det?

Fler transistorer ja, eftersom de båda APU:erna tillverkas under 28 nm process (processen, enkelt uttryckt storleken på ledarna, avgör hur små transistorerna kan vara).

Det varierar förvisso hur pass tätt man kan packa transitorerna men så länge man jämför samma process så kan man tämligen säkert säga större chip = fler transistorer.

Iövrigt innebär det i sig inte så mkt mer än att MS har stoppat in mer stuff i sin APU* och att deras APU lär vara dyrare.

Processorer tillverkas ur sk wafers, idag 30 cm i diameter:
Postad bild
Desto större chip, desto färre chip per waffer = desto högre pris per chip
(kopplat till detta är yield, hur stor del av antalet chip som är fungerande, så pris = storlek * yield, enkelt uttryck)

Skönt onödigt vetande, världen första CPU, Intel 4004, tillverkades under 10000 nm process. En XOne APU under den processen skulle väl vara som en fotbollsplan eller så... :)

(*) Eller ja, man hoppas ju att allt extrajox avlastar CPU och GPU, att vissa tasks lyfts ur till dedikerade processorer och att CPU/GPU blir mindre nedlastade än vad de hade varit i andra system, tex en pc

Redigerat av pacman, 27 August 2013 - 09:44.

Postad 27 August 2013 - 09:19

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
ok, då hänger jag med. det är pga deras esramet som apu'n är så stor? gissningsvis så är det lite mer ovanligt med denna storlek på apu'n och därmed så är det även därför ms har haft yieldproblem då?

Postad 27 August 2013 - 09:26

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0
ESRAM plus att den tycks ha en hel del annat special, DME och specialprocessorer, jada, jada osv.
Bara 8 st Jaguar kärnor och 12 GPU CUs hade inte varit i närheten av några 363 mm2, långt ifrån, hade varit rejält under 200 mm2.

Yield har i sig inte med storleken att göra, utan det är mera "trasiga ytor" men har man stora chip så blir "trasiga ytor" förstås än mer förödande. Spekulationen säger ju att det är ESRAM delen som är en smula svårtillverkad, ger "trasiga ytor" om man säger så.

Redigerat av pacman, 27 August 2013 - 09:29.

Postad 27 August 2013 - 09:54

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0
Så, massa nerd snack senare, egentligen inget nytt.

MS har en rätt stor transistorbudget, de har inte lagt pengarna på ett straight foreward kraftpaket med CPU/GPU-kärnor en masse utan en ytterst specialdesignad hårdvara med en specifik ambition/syfte. Den som säger "XOne är ju som en [traditionell] pc" vet inte vad han/hon pratar om.

Redigerat av pacman, 27 August 2013 - 09:55.

Postad 27 August 2013 - 12:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Den som säger "XOne är ju som en [traditionell] pc" vet inte vad han/hon pratar om.

Men PS4 är väl det? Försvårar det portningar som under denna gen?

Postad 27 August 2013 - 12:29

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Då förstår jag åter igen en smula mer om detta. Följdfråga: jag GISSAR att döda ytor inte går att undvika, speciellt med tanke på hur vansinnigt små dom här sakerna är. Brukar man mäta i promille hur mycket som kan vara en död yta innan apun kasseras? Eller ska hela ytan med miniminidelar verkligen vara helt hel, 100%?

Postad 27 August 2013 - 13:58

Didi1983
  • Didi1983
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0
Beställt one från webhallen ("day one") :)

Postad 27 August 2013 - 14:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Vad var det som fick dig att ändra dig? Du inledde ju med att du skulle byta till PS4?

Postad 27 August 2013 - 14:51

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

Men PS4 är väl det?

Nej. Inte en traditionell, icke UMA, pc.
Lägger dock ingen prestanda-värdering i det, konstaterar bara att de är annorlunda. Sure, olika lådorna i systemen är ofta väldigt PC, men vägarna mellan lådorna, själva arkitekturen, varierar. I min värld är det lika relevant som vilket "instruction set" som rullar i CPU:n.

De där raka jämförelserna man ibland ser (mellan One och PS4 eller One/Ps4 och PC), baserat på några enskilda delar utan att ta resp helhet och arktitektur i beräkningen, tror jag är tämligen vanskliga. Man hänvisar till teoretisk topp-prestanda men i praktiken når man ju aldrig dit ändå och hur nära man når dit beror på arkitekturen, och vidare hur programvaran nyttjar hårdvaran - så att bortse från den är ju bra dumt.

Försvårar det portningar som under denna gen?

Vet egentligen inte, vet inte hur skillnaderna tas om hand om, kan det ske "automagiskt" på kompileringsnivå eller kräver det olika designtänk på en högre nivå? Ingen aning.

Överlag tycker jag dock, på en högre nivå (trots olikheter på en lägre nivå), att PS4 och One verkar kunna ses som identiska. Dvs när man designar ett spel behöver man nog inte bry sig om den ena eller andra platformen, kan tänka mig att man fick ha mer av det i bakhuuvdet i denna generation. En One-version och en PS4-version av ett spel är på en högre nivå identiska, de ev skillnader som finns kommer säkert bara motsvara lite olika gfx-settings ala PC typ. Tror inte den ena plattformen kommer kräva att ett Ninja-team sköter portningen eller nått sånt. :)

Så det är lite dubbla budskap, de är mer lika än nånsin, men samtidigt tror jag inte de är fullt så lika som folk ibland tycks tro. Utrymme för första-parts att hitta på något extramagiskt kommer nog finnas på båda, mao. :)

Zartok>> Ingen aning. Förutom i de fall man har möjlighet att stänga av delar av processorn (typexemplet är Cell, där 1 SPU alltid var avstängd - vanligt bland GPU:er med) så vet jag inte vad det kan tänkas vara för toleranser. Själva definitionen av att en area är hel torde väl vara att elektriciteten flyter som den ska så att säga, gör den inte det är arean trasig/död, typ.

Är inte mer insatt än så - frågar du mig så är det helt sinnessjukt att de kan tillverka de här grejjerna ens. :D Man kan skratta åt 10000 nm men ta mig fasen även det var/är en bedrift...

Postad 27 August 2013 - 15:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Vet egentligen inte, vet inte hur skillnaderna tas om hand om, kan det ske "automagiskt" på kompileringsnivå eller kräver det olika designtänk på en högre nivå? Ingen aning.

Överlag tycker jag dock, på en högre nivå (trots olikheter på en lägre nivå), att PS4 och One verkar kunna ses som identiska. Dvs när man designar ett spel behöver man nog inte bry sig om den ena eller andra platformen, kan tänka mig att man fick ha mer av det i bakhuuvdet i denna generation. En One-version och en PS4-version av ett spel är på en högre nivå identiska, de ev skillnader som finns kommer säkert bara motsvara lite olika gfx-settings ala PC typ. Tror inte den ena plattformen kommer kräva att ett Ninja-team sköter portningen eller nått sånt. :)

Så det är lite dubbla budskap, de är mer lika än nånsin, men samtidigt tror jag inte de är fullt så lika som folk ibland tycks tro. Utrymme för första-parts att hitta på något extramagiskt kommer nog finnas på båda, mao. :)

Thx. Blir intressant att se om det kommer att bli några större skillnader (tredjepartsspel) i det långa loppet. Tror dock inte att grafiska skillnader på tredjepartsspel kommer ha någon betydelse så bra som de redan ser ut, det skulle i så fall vara frameraten eller upplösningen som vore problemet. En större faktor skulle väl vara support för dedikerade servrar.

Sen återstår även att se vad de kan hitta på i firstparty, Sony lär komma med bäst grafik där som det känns... om inte pga kraftövertag så pga skickligare studios (Santa Monica/ND). Förvisso är Rare duktiga men de verkar ha slutat med AAA-spel.

Sen blir grafiken bättre och bättre ju mer tiden går så jag tycker grafisk stil/art blir viktigare än ren teknik för att särskilja.

Postad 27 August 2013 - 16:37

Didi1983
  • Didi1983
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0

Vad var det som fick dig att ändra dig? Du inledde ju med att du skulle byta till PS4?

Jag gillar fortfarande inte kinnect grejen men hur jag än vrider å vänder så e man en xbox snubbe. Gillar kontrollerna mer och menyerna/online

Bara längtar till pgr 5.......! :D

Postad 27 August 2013 - 16:38

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
hahaha, det var minsann tvära svängar.
inte alls ironiskt att moi skriver det =)

Postad 27 August 2013 - 16:53

Didi1983
  • Didi1983
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0
Sony har väl fixat det antar jag på ps4 men på ps3 så måste du installera ett demo EFTER att ha laddat ner den! Upptäckte det igår på brorsans......fyfan vad ruttet. Lånat nu hans ps3 en hel dag......blääää :D

Postad 27 August 2013 - 16:55

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Ja största irritationsmomentet på PS3 är de förbenat sega installationerna.

Postad 27 August 2013 - 16:57

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
det ska ju lösas via... ja, vad det nu heter. man kan spela ett spel som man håller på och laddar hem med något nytt tjofräs som sony använder. som vanligt när jag tycker att saker låter för bra för att vara sanna så tror jag också att detta är det, i alla fall initialt. då det kommer vara mongomycket nättrafik på sonys servrar =)

Postad 27 August 2013 - 17:01

Didi1983
  • Didi1983
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0
Såg på ett videoklipp på youtube angående menyerna på ps4, man kan växla mellan appar och spelet man spelar på, typ multitasking. minimera typ......fett tungt om det nu är så!

Redigerat av Didi1983, 27 August 2013 - 17:01.

Postad 27 August 2013 - 17:09

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
det är säkert något fuffens med det också *asg*
aaah, jag är så positiv mot allt som har med förändring och förbättring att göra =)

Postad 27 August 2013 - 17:12

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Det var väl det Carmack sa på Quakecon, att de var så lika att man kunde fundera på hur mycket bolagen pratat med varandra under utvecklingen.

Postad 27 August 2013 - 18:02

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

Såg på ett videoklipp på youtube angående menyerna på ps4, man kan växla mellan appar och spelet man spelar på, typ multitasking. minimera typ......fett tungt om det nu är så!

Jo PS4 ska också ha multitasking men jag tror Xbox One kommer ta detta ett steg längre med tanke på att dom verkar ha offrat rå spelprestanda till fördel för operativsystemets övriga funktioner. Appar, Kinect, multitasking osv.

Jag har inte sett jättemycket info om detta än men de som testat Xbox One på Gamescom tyckte att multitaskingen var sjukt snabb och smidig. One stödjer PiP (Picture in Picutre). Du kan när du spelar ett spel blixtsnabbt öppna upp tex Youtube, samtidigt som du behåller spelet på en förminskad skärm i ena hörnet.

Postad 27 August 2013 - 18:27

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0
Även Xboxen stödjer att man kan börja spela ett spel man laddar ned digitalt under tiden det laddas ned. Precis på samma sätt som den stödjer det vid installation, att man kan spela spelet under tiden det installeras från skiva till hårddisken.

Postad 28 August 2013 - 07:06

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 1

Sen blir grafiken bättre och bättre ju mer tiden går så jag tycker grafisk stil/art blir viktigare än ren teknik för att särskilja.

+1000
Har sett många spel, speciellt på pc, som folk säger är så "snygga" som mest känns "meh". Vad de menar är tekniskt kompetenta men det krävs mer än teknik för att få nått visuellt tilltalande...

Postad 28 August 2013 - 14:29

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0
Gamescon Awards 2013

Best Console Game Sony Playstation:
Destiny (Activision Blizzard Deutschland GmbH)

Best Console Game Nintendo WII:
Mario Kart 8 (Nintendo Europe GmbH)

Best Console Game Microsoft Xbox:
Titanfall (Electronic Arts)

Best Next Generation Console Game:
Titanfall (Electronic Arts)

Best Action Game:

Best Role Playing Game:
The Elder Scrolls Online (ZeniMax Germany GmbH)

Best Racing Game:
Forza Motorsport 5 (Microsoft Ltd)

Best Sports Game:
FIFA 14 (Electronic Arts)

Best Simulation Game:
WarThunder (Gaijin Entertainment)

Best Family Game:
Mario Kart 8 (Nintendo Europe GmbH)

Best Hardware incl. Peripheral:
PlayStation4 (Sony Computer Entertainment Deutschland GmbH)

Best Mobile Game:
The Legend of Zelda: A Link Between Worlds (Nintendo Europe GmbH)

Best Online Multiplayer Game:

Best PC Game:
Battlefield 4 (Electronic Arts)

Best Social/Casual/Online Game:
The Elder Scrolls Online (ZeniMax Germany GmbH)

Best of gamescom:

Postad 28 August 2013 - 14:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Best Mobile Game:
The Legend of Zelda: A Link Between Worlds (Nintendo Europe GmbH)

Oh, Pokemon =/.

Postad 28 August 2013 - 15:54

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Best hardware ps4. Det svarade väl på frågan om vilka som vinner next gen? Ps4 är ju bäst :D

Postad 28 August 2013 - 16:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Japp, spel är överflödigt ^_^

Postad 28 August 2013 - 16:15

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10550 inlägg
  • 0
Riktigt sömnpiller till best of lista rakt igenom. Ultra konservativa speltitlar och ultra konservativa konsoler :(

Postad 28 August 2013 - 16:33

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Spel? Next gen handlar ju om netflix, appar, multitasking ect. Spel är väl det minsta man tänker på? :D

Postad 28 August 2013 - 17:08

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Riktigt sömnpiller till best of lista rakt igenom. Ultra konservativa speltitlar och ultra konservativa konsoler :(

Vad hade du väntat dig? Ouya?

Postad 28 August 2013 - 17:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Vad hade du väntat dig? Ouya?

Han vill ha da OCCULUS.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.