Ps4 stående såg bättre ut än liggandes.
Vad va största överraskningen på E3 då?
(överraskning som i ingen läcka innan och spelet verkar super duper)
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 14 June 2013 - 12:41
Tycker vare sig xbox eller ps4 är snygga med xbox är stilrenare och klart minst ful av dom två.
Ps4 stående såg bättre ut än liggandes. Vad va största överraskningen på E3 då? (överraskning som i ingen läcka innan och spelet verkar super duper) Postad 14 June 2013 - 12:46
Xbox One kommer se snyggare ut i hembio-racket medans PS4 ser bättre ut bredvid TVn. The Division spelet som fick mig att vilja ha next gen nu Redigerat av Christopher_A, 14 June 2013 - 12:47. Postad 14 June 2013 - 12:49
Men de gick ju över till PS3 efter ett tag då det var lättare att porta över till Xbox 360 än tvärtom. Xbox One med ESRAM torde va lite klurigare få max ur än med Sonys rena PC lösning+DDR5. Sägs ju det borde gå få ungefär samma bandbredd men de har ju fortfarande vekare GPU. Vad som är mest intressant är om de lyckas få något vettigt alls ur molnet och om Sony har några planer på att använda sina servrar på liknande sett. Kostar multum så vete gudarna om MS verkligen har tillräckligt antal servrar för att det verkligen ska göra skillnad. Ex om man ska strömma in nya landområden konstant för gigantiska MMOn och inte bara dutta lite med AI. Har inte hittat någon utvecklare som verkar hitta något intressant koncept. FM 5s driveavatar är nog det mest krystade någonsin... Postad 14 June 2013 - 12:59
Jag är också trött på allt gnäll om DRM i denna tråd men...
Tror verkligen folk att spelen försvinner permanent om man inte loggar in en gång per dygn?? Att om man drar ur sladden en vecka så är det kört??? Självklart är det så att om internet går ned kan man fortsätta spela sina spel offline i ett dygn innan de stängs ned för att man varit offline för länge. Nästa gång man går online och loggas in kan man omedelbart spela igen så klart. Det hade ju varit vansinnigt om man behövde logga in varje dag oavsett om man tänker använda boxen eller ej. Så snurriga är inte ens microsoft. Postad 14 June 2013 - 13:21
Det kommer alltid finnas folk som försvarar MS som företag och hade köpt Xbox One även om den gick på diesel.
Kolla youtube, alla bloggar, sök på internet och läs va alla hardcore xbox gamer skriver om MS och xbox one...folk är besvikna och förbannade på ms som företag som skiter i sina trogna kunder. Postad 14 June 2013 - 13:28
Tack wmadoss, det är fan bara vi som har smak på det här forumet
Ps4 ser ut som en stor svart mosaikbit som blivit missformad till en romb. What gives med midjan? Xbonen är ett stilrent svart block med en vit xboxsymbol. Den är ju så stilren så att det inte är sant. Apple-snyggt (och jag hatar apple)! Fö, märkligt att man måste ha gold för att kolla netflix. Then again... kollar många på netflix? Jag har aldrig känt sug efter sån strömmad media. Btw, är det inte vanligt att folk som kör netflix även har xbox gold redan idag? Redigerat av Zartok, 14 June 2013 - 13:33. Postad 14 June 2013 - 13:34
Sarkastisk jämförelse hoppas jag verkligen Det bästa är online jämförelsen. Online Gold 60$ a year... PSN oh shit shit shit shit shit låt oss se netflix... Netflix är gratis Postad 14 June 2013 - 13:43 Tycker inte det är särskilt konstigt. Vi gillar alla olika saker med konsolerna, har man inte problem med ovanstående saker (drm, online checks, kan betala priset etc) så påverkas man inte. De flesta av de som fortfarande tänker köpa Xbox har sina argument för det (det finns dock de som har blinders på) och det enda felet jag ser med dessa argument är att om det var tillräckligt många som tänkte på det sättet så skulle dessa begränsningar kunna bli standard även på andra plattformar. Som tur är är så inte fallet, och det kan vi iofs tacka gnället för. Men problemet och anledningen till att det blir så mycket tjafs om detta ligger snarare hos de som inte respekterar dessa åsikter, för man måste ju vara dum i huvudet om man köper en Xbox nu? Vi är förbannade, varför är inte ni det??? Kom igen, var som oss! Förstärk att jag tagit rätt beslut! Hade alla som beslutat sig för Sony i det här läget bara hållt sig till den konsolen, kanske prata lite om spel till den konsolen även om det verkar absurt, så hade vi sluppit allt tjafs. Men tyvärr är så inte fallet. Postad 14 June 2013 - 13:44
Jag har netflix på 3 stationära devices men använder det endast på tvn (samt plattan när jag är borta) de få gångerna jag använder det.
Varför ens ta upp netflix i bilden när netflix i sig inte är gratis, hade det vart viaplay så hade det krävts ps+ tex. Och spela utan skiva -- check. Dela med sig till 10 polare världen över -- check De 2 sista tycker jag överskuggar det mesta av tramset i den bilden. Postad 14 June 2013 - 13:48
Väldigt mycket No på PS4:a sidan, mycket den saknar med andra ord, Xbox One är därför bättre.
Postad 14 June 2013 - 13:52 Hahaha, så om det står att ps4 ex inte kommer med en dildo för att våldta dig analt så är det dåligt? Postad 14 June 2013 - 13:57
Dafuq? Postad 14 June 2013 - 14:04
Du skrev att xboxen var bättre pga att ps4 hade så mycket no. Om ps4 har no anal rape dildo så skulle det enl ditt (kanske ironiska argument började jag just tänka) tankesätt vara negativt
Postad 14 June 2013 - 14:05 Du har helt rätt, vi får acceptera att folk väljer xbox one och vissa p*ssar på MS och torkar med xbox one. "Dela med 10 vänner/familj"....inte ens bekräftat men låter bra OM det är sant men helt ointressant för mig och många andra jag känner och spelar med (Xbox360 som jag äger idag sen den lanserades och innan dess vanliga xbox). Anledningen att jag har varit på xbox one / MS och försökt att folk förstå är om intresset minskar för xbox one KANSKE MS ändrar sina diktatorpolicys och inser att det är för tidigt att förvandla xbox till digitalbox. Jag vill spela spel på xbox inte titta på tv, för det har jag dreambox! Postad 14 June 2013 - 14:06
ahh, trodde det jag skrev var galet nog för att det inte skulle gå miste om att jag skämta
Postad 14 June 2013 - 14:07
Dina senaste anti-MS inlägg är lite väl P12-ish och allt är vinklat från en sida så ta och kom in i matchen istället. Prova skaffa dig en egen uppfattning istället för att lyssna och läsa vad alla haters skriver och skriker. Postad 14 June 2013 - 14:10
Har det inte hänt något på E3 förrutom att folk hatar/älskar ps4/xbone ??
Kanske dags att byta ämne? prata om den drös med lir som presenterades. Postad 14 June 2013 - 14:11 Öppna ögonen istället, jag har skaffat egen uppfattning därför struntar i Xbox one med deras policys. MS ägs varken av min pappa eller din pappa...är man missnöjd får man klaga hur mycket man vill! Varför var det inga gnäll när 360 kom? För det va en grym konsol som jag spelar varje kväll än idag och kommer att behålla den även om när jag köper PS4. Redigerat av Lias08, 14 June 2013 - 14:13. Postad 14 June 2013 - 14:16
Nu står det ju på http://news.xbox.com/2013/06/license så det är knappast något som är taget ur luften som jag förstår att du gärna vill få det till. Ointressant att kunna dela ditt spelbibliotek? Du måste skämta med mig aprilo? Jag bryr mig egentligen inte det minsta lilla vilken konsol du och dina vänner kommer köpa men du liksom många andra har kommit dragandes med ganska mycket feltolkningar när det kommer till hur saker och ting fungerar. Postad 14 June 2013 - 14:17
Jodå. Hinner inte ens med allting som produceras därifrån. Orkar dock inte reposta det här eftersom alla är mest intresserade av DRM eller att dela med sig spel till 10 andra.
Postad 14 June 2013 - 14:18
Vad är det du vill att jag ska se? Egen uppfattning, är det därför du vill att man ska läsa vad andra tycker? Postad 14 June 2013 - 14:19 Bravo..*applåderar* Lysande nyhet då köper alla xbox one... Postad 14 June 2013 - 14:20
Gammal nyhet iofs (men kanske blev 100% bekräftad ganska nyligen dock) men nog bör det sälja en del extra konsoller. Gillar denna texten http://pastebin.com/uCmdh9jB Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 14 June 2013 - 14:21. Postad 14 June 2013 - 14:20
Jag har ett par spel jag köpt ENBART för att spela coop med en polare. På One kommer det, antagligen, att räcka att en av oss köper spelet. Även om vi båda gott och väl har råd med ett spel så gör det ju inget att slippa den utgiften.
Postad 14 June 2013 - 14:41 Men du gör ju inte det. Du nedvärderar dem istället. Det är en sak att argumentera konstruktivt, det är en annan att ha ett sånt aggressivt och sarkastiskt tonläge som du har. Ditt mål är alltså att klaga tillräckligt länge tills folk byter åsikt, tror du att de byter åsikt av det du gör nu eller tror du att de snarare gör tvärtom? Postad 14 June 2013 - 14:51
Det är bekräftat från xbox support att det ska funka nu iaf (om man nu får lita på dom):-)) Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 14 June 2013 - 14:51. Postad 14 June 2013 - 14:51
Hela argumentation där bygger på att spelen kommer vara billigare. Kommer DRM göra att MS kommer kunan ligga 10-15-20 USD billigare än PS4 per spel - Ja då har vi en dealbreaker. Men jämförelser med Steam funkar bara om spelen är billigare, likt Steam.
Länk? Postad 14 June 2013 - 14:54 Jag struntar i va folk väljer för konsol..det räcker att mina närmaste vänner går över från xbox till ps4. Jag får inga pengar om folk väljer ps4 före xbox one! Postad 14 June 2013 - 14:58
Kolla i xbox 21 maj tråden (https://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=304676&view=findpost&p=3854158) Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 14 June 2013 - 15:02. Postad 14 June 2013 - 15:07 Aha, för några minuter sedan sa du nämligen att du ville få folk att inte köpa Xbox?
Postad 14 June 2013 - 15:18 Men budskapet verkar inte gå fram...även om MS hade xbox one märke på en tom kartong vissa hade köpt den. Postad 14 June 2013 - 15:22 Fast läser man då en av tweetsen så får dom frågan om två i "familjen" kan spela MP på t.ex COD samtidigt och på den frågan så är ju svaret att dom inte vet exakt hur det kommer fungera. Själv kommer jag ändå inte att räkna med att två personer kommer kunna spela ett spel som bara den ena har köpt..på samma gång... Postad 14 June 2013 - 15:26 Haha, ber hemskt mycket om ursäkt Postad 14 June 2013 - 15:27 Sant trots att jag fick svar att det funkade på min fråga och även sett andra som fått samma svar. Kanske vet inte supporten heller utan tolkar licensreglerna på samma sätt som oss. Postad 14 June 2013 - 15:31
Ang spelen så har typ alla bra spel redan en egen trpd. Förutom det som imo är det mest intressanta, destiny. Såvida jag inte missat det. Inväntar att , orlock gör en sån tråd. Han är vass på såna saker. Trådskapande och coddande
Postad 14 June 2013 - 15:34
Hmm, ja än så länge nöjer jag mig med att jag åtminstone kommer kunna dela spel via molnet. Bara det anser jag vara suveränt på alla sätt. Skulle det se gå att spela två pers på ett köpt spel är givetvis det grymt men inget jag räknar med. Postad 14 June 2013 - 15:40 Budskapet går fram, men alla värderar vi DRM/övervakning etc olika och det handlar inte om att de är rabiata fanboys My ass, var är Final Fantasy 15 Postad 14 June 2013 - 15:40
In i playstationforat med dig, där finns ff xv
Tt inga xboxexklusiva titlar finns med egna trådar är väl för att titt-anfall är det enda intressanta liret. Nej, nu ljuger jag också. Ryse får lite lite uppmärksamhet Redigerat av Zartok, 14 June 2013 - 15:42. Postad 14 June 2013 - 15:42
Ja just det, den ska vi flytta ut till multiplatt
Postad 14 June 2013 - 17:02
Här har ni lite glädje också http://www.ign.com/v...ca-nigri-e3-vip
Postad 14 June 2013 - 17:05
Finns det en tråd om Ryse? Verkar föga imponerande spelmässigt.
Källa: kotaku Redigerat av Unregisteredf64a5233, 14 June 2013 - 17:06. Postad 14 June 2013 - 17:16
Man kan ju tänka sig att det inte kommer vara så sen utan bara för nybörjarna (?) på E3.
Imponerande självkontroll av intervjuaren. Jag sitter och tittar på en datorskärm men ögonen vandrar ju ändå =/. Redigerat av Zoiler, 14 June 2013 - 17:23. Postad 14 June 2013 - 17:59
Hoppas dom ändrar det dr i Ryse.
Zoiler ja han måste ju ha ett jäkla krig i huvudet: titta, inte titta, titta, inte titta För dom som älskade The walking dead season 1 så kommer The walking dead: 400 days i juli. http://www.gamespot....0-days-6410304/ Postad 14 June 2013 - 18:55
Haha omg! Undrar om hon syntes bland alla "gamers"....
Va var det en kille med i klippet?! Postad 14 June 2013 - 19:17 Tydligen inte. Vi måste bråka lite här också. Enligt microsoft är det fler som använder digitala tjänster än som spelar på sina xbox 360 idag. Prova att inte vara spydig, sarkastiskt, respektera andra åsikter, inte nämna saker som Hitler och diktatur så kommer det nog gå lättare att föra en diskussion med folk. Postad 14 June 2013 - 19:23
Ögonen? Han körde ju in hela handen i hennes bröst. Kolla hur hon ryggar tillbaks efteråt:
heh.png 303.53K
16 Antal nerladdningar
Postad 14 June 2013 - 19:34
I dagens bombcast så var det någon (tror det var Cliff Postad 14 June 2013 - 19:43 Well, who can blame him for trying? Han kunde stoppat ner miccen där =P 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |