Tom Clancy's The Division
2398 svar till detta ämne
Postad 03 April 2016 - 16:57
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Jag håller till viss del med, men jag ångrar att jag inte var inne i DZ och levlade upp lite oftare medans jag körde storyn.
Nu när man kommit till endgame och vill åt de smaskiga blueprints som finns hos DZ-vendors så känns vägen till level 50 väldigt lång :-)
blev level 50 igår efter en jädrans massa timmar och måste säga att det är en brutal besvikelse. dom enda ritningarna man kan köpa som är level 31 är för phoenix credits, och dom som finns uppe i kyrkan (dz06) är inte speciellt bra. inte bra över huvudtaget.
jag köpte augen och gjorde flertalet såna saker, men eftersom den är level 30 och vectorn är level 31 så kommer den aldrig att kunna bli lika bra.
så håll inte andan efter fetingbra saker =)
Postad 03 April 2016 - 17:29
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
Jag är dock bara dz 43,men jobbar mig sakta till 50. Det är väldigt segt när man springer själv.
Blev riktigt besviken när jag hörde att Augen bara va ilvl 30. Det är ju favoriten i spelet. Kan inte förstå varför den inte är ilvl 31.
Postad 03 April 2016 - 17:37
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
jag blev besviken när jag rullade 10 stycken, fick en rätt bra aug med rätt grejer på för att sen märka att det bara var humbugprylar. det går att köpa upp sig till level 30 på allt, men ska man högre så pratar vi phoenix credits, inte helt oväntat.
fick en high end sniper bolt action idag, var lite kul iaf =) a1 eller vad den nu kan heta, 7 kulor i magasinet.
Postad 03 April 2016 - 17:37
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
Vad finns där egentligen som man bör köpa? Jag har köpt ak47 och vector, och lite mods för att öka vapen. Finns där nåt annat eller man bara spenderar pengar för att spendera pengar?
Postad 03 April 2016 - 17:53
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
jag spenderade 1.2 miljoner idag för skojsskull, men kom sen på att det KANSKE är så att pengarna kommer att kunna användas vid ett senare tillfälle. just nu är dom värdelösa, men dom kan kanske bli värdefulla i framtiden, ungefär som destiny fixade att pengarna blev värda något.
Postad 03 April 2016 - 18:25
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
Mm jag har lagt lite pengar på att rekalibrera lite, annars samlar jag allt på hög bara.
Kan man bara få gula division tech i lådor?
Postad 03 April 2016 - 19:14
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
Division tech kommer i lådor och ibland droppar fiender det i dz.
High end Navy Mp5 som man kan köpa i dz06 ska tydligen vara riktigt bra.
Postad 03 April 2016 - 19:28
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
Jo men gula. Dom går ju inte att göra själv (eller?) och jag har aldrig fått en sån drop, bara gröna eller blå kanske.
Postad 03 April 2016 - 21:15
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Jag sa aldrig att det inte går, jag sa att det inte är lönt. Det är väl aldrig fel att gå in och prova, men det kommer typ inte ge nåt förrens man är lvl30
Men man levlar sin DZ-level och sparar ihop DZ-funds. Alls icke förgäves.
Postad 04 April 2016 - 00:48
{OLD}Reaper
-
{OLD}Reaper
-
Veteran
-
-
1740 inlägg
Division tech kommer i lådor och ibland droppar fiender det i dz.
High end Navy Mp5 som man kan köpa i dz06 ska tydligen vara riktigt bra.
Är mp5:an en blueprint eller köper man vapnet?
Postad 04 April 2016 - 07:28
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Älskar AUG'en alltså Stabil som sjutton och bra talents, brutal och fierce.
Det är secondary jag är osäker vad jag ska köra med, en assault eller någon semiauto med hög stabilitet.
Postad 04 April 2016 - 08:03
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Får du tag i en m1a med balanced så satsa stenhårt på den
Postad 04 April 2016 - 10:54
Andreas3200
-
Andreas3200
-
Veteran
-
-
1736 inlägg
Körde igår skulle göra det sidoupdraget virus research på garment district lyckades aldrig med det. Han aldrig med innan jag dog kanske får vänta till högre level så jag får tag i bättre skydd för det
Redigerat av Andreas3200, 04 April 2016 - 10:55.
Postad 04 April 2016 - 12:26
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
Mp5'an är en blueprint.
Som secondary har jag en ak74 och en M1A Marksman. Beror lite på vad jag gör.
Postad 04 April 2016 - 12:44
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
För för tipset Tinboy =)
Jag är bara lvl 18 och testar olika vapen och väljer oftast vapen med höga damage siffror. Vapen/knäskydd/väskor etc man inte vill ha längre, ska dessa förstöras eller säljas?
Tycker spelet är lite krångligt, fattar ingenting t ex en polare säger till mig att man kan trimma sina vapen men jag hittar ingenstans den grejen!
Jag kanske kommer in i det men just nu rensar jag zon till zon med sidouppdrag, samlar telefoner osv och just nu är jag på zon 10-13.
Postad 04 April 2016 - 12:54
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
För för tipset Tinboy =)
Jag är bara lvl 18 och testar olika vapen och väljer oftast vapen med höga damage siffror. Vapen/knäskydd/väskor etc man inte vill ha längre, ska dessa förstöras eller säljas?
Tycker spelet är lite krångligt, fattar ingenting t ex en polare säger till mig att man kan trimma sina vapen men jag hittar ingenstans den grejen!
Jag kanske kommer in i det men just nu rensar jag zon till zon med sidouppdrag, samlar telefoner osv och just nu är jag på zon 10-13.
Det du inte använder längre ska du förstöra. Du kommer att ha nytta av materialen du får längre fram i spelet.
"Trimma" vapnen? Nja, men du kan ju sätta på större och snabbare magasin, grepp med mer stabilitet osv.
Postad 04 April 2016 - 13:00
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Det du inte använder längre ska du förstöra. Du kommer att ha nytta av materialen du får längre fram i spelet.
"Trimma" vapnen? Nja, men du kan ju sätta på större och snabbare magasin, grepp med mer stabilitet osv.
Ok tack då är jag med.
Hoppas jag kommer in i spelet snart, lvl 18 men jag förstår inte hur ska använda olika perks och skills! Ibland under pågående strider går jag i menyn för att välja ett annat vapen då min ammo är slut eller väljer en annan perk då är jag stendöd när jag kommer ut ur menyn.
Postad 04 April 2016 - 13:01
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Spelar du helt själv?
Spelet är ofantligt mycket roligare om man är fler.
Postad 04 April 2016 - 13:01
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
Jag håller till viss del med, men jag ångrar att jag inte var inne i DZ och levlade upp lite oftare medans jag körde storyn.
Nu när man kommit till endgame och vill åt de smaskiga blueprints som finns hos DZ-vendors så känns vägen till level 50 väldigt lång :-)
panga 5-6 mobs i dz på 30 och du blir dz lvl 12-13 direkt, Inte lönt att gå in innan 30 om man inte bara vill för att det kan vara skoj
Finns väldigt mycket stats som bloatar upp dps calcen i spelet för övrigt. Viktigare med andra stats, mycket viktigare t.om. Men om ni gillar att stirra er blinda på dps så go ahead 
Postad 04 April 2016 - 13:10
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Spelar du helt själv?
Spelet är ofantligt mycket roligare om man är fler.
Ja jag måste spela själv eftersom mina polare är lvl 30 uppåt och deras fiende är inget att leka mig, försökte spela med dom ett uppdrag på normal...låg gömd bakom en container hela uppdraget, så fort jag tittade upp jag va död med ett skott 
Jag sökte random spelare att spela free roam..killen kunde knappt engelska, han snackade polska och jag svenska/engelska.
Postad 04 April 2016 - 13:25
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4329 inlägg
Ok tack då är jag med.
Hoppas jag kommer in i spelet snart, lvl 18 men jag förstår inte hur ska använda olika perks och skills! Ibland under pågående strider går jag i menyn för att välja ett annat vapen då min ammo är slut eller väljer en annan perk då är jag stendöd när jag kommer ut ur menyn.
Spelet pausas inte när du går in i menyer. Så byter du vapen mitt under en strid lär du dö väldigt snabbt. Jag kör solo och använder mig av turret och support station som mina talents. Fungerar utmärkt. Men se till att ta det lugnt, skjut mycket mot huvuden, använd skydd och på uppdrag se till att använda de restock-lådor som finns utspridda så kommer det gå bra.
Sedan kan du byta vapen med triangel också och hoppa mellan de två du har.
Postad 04 April 2016 - 15:34
{OLD}Reaper
-
{OLD}Reaper
-
Veteran
-
-
1740 inlägg
Finns väldigt mycket stats som bloatar upp dps calcen i spelet för övrigt. Viktigare med andra stats, mycket viktigare t.om. Men om ni gillar att stirra er blinda på dps så go ahead 
Vet att DPS inte visar hela sanningen om hur vapnen verkligen beter sig.
Vad är det mer som bloatar statsen förutom accuracy?
Postad 05 April 2016 - 06:50
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
Vet att DPS inte visar hela sanningen om hur vapnen verkligen beter sig.
Vad är det mer som bloatar statsen förutom accuracy?
Var nog mest accuraty iofs nu när jag tänker efter ursäkta. Det verkar ju dock som en dps-kalkylerad-cycle i spelet innehåller magazinesize och reloadspeed, vilket iofs kan vara förståeligt. Beror väl lite på hur man känner för att räkna. Stability till en liten del också.
Postad 05 April 2016 - 09:08
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Jag kör solo och använder mig av turret och support station som mina talents. Fungerar utmärkt.
Med solo menar du free roam? Jag letade efter talents och support station igår men hittade inte, är jag blind eller heter det nåt annat? Jag är nu lvl 20 och använder AUGen, bästa vapnet =)
Postad 05 April 2016 - 09:35
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
med solo menar han att han kör själv.
nu är ju servern nere annars hade jag kunnat ta en skärmdump på vad han menar.
Postad 05 April 2016 - 09:42
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
med solo menar han att han kör själv.
nu är ju servern nere annars hade jag kunnat ta en skärmdump på vad han menar.
Jag kör också själv, free roam för att snabbt komma till lvl 30 så jag kan spela med mina polare. Jag köpte spelet senare, tvekade först och nu ligger man efter =)
Skulle verkligen uppskatta skärmdump.
Postad 05 April 2016 - 09:48
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
dina aktiva skills du använder, turret, healthkit, sticky greande, active cover osv osv talents ( Q och E knapparna på PC iaf )
Du levlar väldigt mycket snabbare om du kör grupp med några som är några levels högre 
Redigerat av izikiel, 05 April 2016 - 09:49.
Postad 05 April 2016 - 10:01
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
dina aktiva skills du använder, turret, healthkit, sticky greande, active cover osv osv talents ( Q och E knapparna på PC iaf )
Du levlar väldigt mycket snabbare om du kör grupp med några som är några levels högre 
Man levlar säkert snabbare men omöjligt att jag som lvl 20 matcha med lvl 30 i dark zone som dom röjer hela kvällarna 
Jag spelar på PS4, igår gick jag genom varenda skills/talent men hittade varken talents eller support station bland mina upplåsta skills/talents.
Känner mig riktigt dum just nu.
Postad 05 April 2016 - 10:35
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
då är dom kanske inte upplåsta än. du måste ju köpa delar i dom olika vingarna för att få nya talents.
varför powerlevlar dom inte dig? kör lite med min kusin ibland, han är lvl 12 nu tror jag. kör igenom lite uppdrag med honom ibland. han behöver bara hålla sig i bakgrunden så tar jag hand om resten och han får en jäkla massa xp och grejer.
hjälper dina kompisar dig tar det fan inte lång tid innan du är lvl30 med.
Postad 05 April 2016 - 11:10
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
hjälper dina kompisar dig tar det fan inte lång tid innan du är lvl30 med.
Dom tjatade faktiskt igår att jag skulle joina dom men jag bangade, jag får testa ikväll men jag har några zon kvar att rensa clean. Igår spelade mission med 2 random spelare, båda lvl 12 och sprang och dog gång på gång och jag på egen hand klarade uppdraget. 
Postad 05 April 2016 - 11:14
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4329 inlägg
Man levlar säkert snabbare men omöjligt att jag som lvl 20 matcha med lvl 30 i dark zone som dom röjer hela kvällarna 
Jag spelar på PS4, igår gick jag genom varenda skills/talent men hittade varken talents eller support station bland mina upplåsta skills/talents.
Känner mig riktigt dum just nu.
Har du spelat de specifika uppdragen för respektive wing? Och låst upp dem? Annars syns de inte. Men kolla under skills, där skall det synas.

Postad 05 April 2016 - 11:33
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Har du spelat de specifika uppdragen för respektive wing? Och låst upp dem? Annars syns de inte. Men kolla under skills, där skall det synas.
Ja, jag har uppgraderat medical till 90%, mina 2 andra 50-60%. Jag kan bara ha 2 perk, använder från medic den där lådan man lägger och det blir en stor cirkel och alla får "liv" och som andra perk den där bollen som rullar efter fienden och exploderar innan jag låste upp rullande bollen använde jag mycket den där lilla maskingun som går på batteri.
Postad 05 April 2016 - 11:36
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
support station och turret alltså 
Redigerat av izikiel, 05 April 2016 - 11:36.
Postad 05 April 2016 - 11:43
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
support station och turret alltså 
Jag hade valt båda och letade efter båda..inte konstigt att man var mer förvirrad än en blind lesbisk på fiskmarknaden. Tack för era tips och tålamod.
En annan grej jag reagerade på, när man ska försvara en låda tills förstärkning kommer...man rensar alla och på slutet kommer elitstyrkan med senaste vapen, gör mig förbannad varje gång 
Redigerat av Lias08, 05 April 2016 - 11:53.
Postad 05 April 2016 - 15:51
{OLD}Reaper
-
{OLD}Reaper
-
Veteran
-
-
1740 inlägg
Var nog mest accuraty iofs nu när jag tänker efter ursäkta. Det verkar ju dock som en dps-kalkylerad-cycle i spelet innehåller magazinesize och reloadspeed, vilket iofs kan vara förståeligt. Beror väl lite på hur man känner för att räkna. Stability till en liten del också.
Just ja, horisontal stability anser ju många är sämre än vanlig stability.
Jag brukar prioritera bort horisontal, men har börjat överväga att prova på min liberator. Den bössan är ett j*vla vildjur...
Postad 05 April 2016 - 16:02
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
Många nyheter till nästa veckas patch.
Favorit för mig är DarkZone blueprints och levlar.
Superior gear blir dz lvl 15
Item lvl 30 gear blir dz lvl 25
Item lvl 31 gear blir dz lvl 40
Sedan kommer det komma nytt på lvl 70 och 90
Det kommer komma nya blueprints, så vissa av dom som finns nu, kommer flyttas till "basen". Och det innebär då att man slipper använda sig av division tech för dom.
Postad 05 April 2016 - 16:04
Zerox_no1
-
Zerox_no1
-
Mästare
-
-
3103 inlägg
OBS! Spara era Divison tech.
atchnotes for 1.1 will be released later today – these are the highlights
Phoenix Credits changes will be included
- Level 30 enemies drop 1-3 Credits
- Level 31 enemies drop 2-4 Credits
- Level 32 enemies drop 3-5 Credits
Blueprints
- New Level 31 / 32 Blueprints
Crafting
- Older Blueprints will not require Division Tech anymore
- The New ones will need Division Tech
Dark Zone changes
- Items can be bought with these Dark Zone Ranks (15 / 25 / 40 / 75 / 90) more granular DZ Ranks
- New Dark Zone Brackets (below 160 / above 160)
- 160 = almost full high end gear equipped.
Postad 05 April 2016 - 18:19
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
... Läste jag efter att ha sänkt 21 division tech
Postad 05 April 2016 - 18:20
Zerox_no1
-
Zerox_no1
-
Mästare
-
-
3103 inlägg
Patch Notes för Incursions ute nu. Blir en del grejer. 
https://www.reddit.c...ns_patch_notes/
Kostnaden för blått craftingmaterial till guld ökar från 5 till 15 så bäst att konvertera före patchen.
Omkalibrering av items kommer att kosta vanliga credits.
New Features Falcon Lost
- Falcon Lost is a new incursion available in the Stuyvesant area
- You must be level 30 and have completed the mission "General Assembly" to access this mission
- The encounter is balanced for 4 players with high level gear
Gear Sets
- Gear set equipment can be found by completing the most challenging activities in Manhattan
- Collecting and wearing gear sets grant powerful stat bonuses and talents
Different Gear Sets:
- “Tactician's Authority” – enhances electronics and support capabilities
- “Striker's Battlegear” – provide bonuses for assault capabilities
- “Sentry's Call” – enhances marksman capabilities
- “Path of the Nomad” – provides bonuses for lone wanderers
Trading
- Items dropped by enemies can be shared with other players
- Trade items by dropping them as loot from your inventory, so players in your group can pick them up
- You can only share items for during the first 2 hours after you have acquired them
- Items can only be shared with players who are currently in your group and who were also in your group when the item was originally dropped
Assignments
- Assignments are automatically obtained when you log in and can be tracked from the map via the menu called “Mission Overview”
- Assignments are available for a limited time (24h for Daily Assignments and 7 days for Weekly Assignments), after which, they will be replaced by different assignments
- Most assignments can be completed while playing alone but some will require enlisting other agent’s assistance to complete
Assignments come in different categories:
- Combat
- Dark Zone
- Crafting
Assignement Teaser Video
Dark Zone Supply Drops
- Dark Zone Supply Drops are a global event where the Strategic Homeland Defense agency airdrops multiple supply caches to assist Division agents
- Supply drops will occur multiple times over the course the day
- The supply drops will contain non-contaminated gear of all types that will be ready to use without the need for extraction
- These supply drops will be heavily sought after by other agents and enemy factions that roam the Dark Zone, so be ready for resistance
Gear Score
- Every non-vanity gear piece that can be found when your agent is level 30 has a Gear Score value. The higher an item’s Gear Score, the stronger the item
- The overall Gear Score of your agent can be seen in your main menu next to your player level. Gear Score indicates the advancement of an agent
- Other agents’ Gear Scores are displayed next to their health bars
- Improving your gear and increasing your overall Gear Score will grant your agent access to the most dangerous high-end challenges
Group Spectator Camera
- The Group Spectator Cam lets players spectate members of their group while waiting to be revived or the entire group to be down
- Players can use RB/LB, R1/L1 or Q/E keys to switch between group members
New High-End Named Weapons
- Added new High-End named weapons:
- Warlord: Assault Rifle
- Valkyria: Submachine gun
- (Historian: Marksman Rifle) Please note that while the Historian will be implemented in the game with this update, it will not be acquirable in-game until update 1.2
Game Changes Gameplay
- Turret skill can no longer suppress enemy NPCs, as this allowed named NPCs to be defeated too easily
- Recalibrating High-End items will now cost normal Credits instead of Phoenix Credits
Phoenix Credits drop have been increased on lvl 31 and 32 named enemies:
- Level 30: 1-3 Phoenix Credits
- Level 31: 2-4 Phoenix Credits
- Level 32: 3-5 Phoenix Credits
Dark Zone
- The vendor in the Church Safe House will now sell items in Dark Zone Funds instead of Phoenix Credits
- Added a new Dark Zone bracket for characters with Gear Score 160+
Ranks requirements for Superior and High-End quality items at the Dark Zone Vendors have been adjusted:
- Superior (Purple) items: Rank 15 instead of 30
- High-End (Gold) level 30 (Gear Score 163): Rank 25 instead of 50
- High-End (Gold) level 31 (Gear Score 182): Rank 40 instead of 50
Crafting
- Added new level 31 and 32 High-End items Blueprints to Vendors
- Removed Division Tech requirements from some level 31 High-End Blueprints
Increased costs for converting crafting materials and crafting High-End items:
- 10 Standard (Green) materials instead of 5 to craft 1 Specialized (Blue) material
- 15 Specialized (Blue) materials instead of 5 to craft 1 High-End (Gold) material
- 10 High-End (Gold) materials instead of 8 to craft 1 lvl 31 High-End (Gold) item
Changed deconstruction yield of Standard (Green) and High-End (Gold) items:
- Deconstructing a Standard (Green) item yields 1 Standard material instead of 2
- Deconstructing a High-End (Gold) item yields 1 High-End material instead of 2
User Interface
- Added gamepad deadzone calibration in settings menu (all platforms)
Bug Fixes
- Fixed a bug that could prevent characters from accessing the game if they had too many items in their inventory
- Fixed a bug where sometimes the weapon talents would not activate if the player has the exact stat requirements
- Fixed a bug where players could exit the Dark Zone on East 43rd street
- Reloading stripper clips is now correctly interrupted by firing the weapon (marksman rifles and shotguns)
- Fixed an issue where buying a weapon with a pre-attached scope using the buy and equip feature sometimes caused the scope to un-equip
- Fixed an exploit where players could shoot through corners of covers
- Fixed a number of locations where NPCs could shoot through walls
- Fixed an exploit where players could ignore the fire rate of certain weapons
- Fixed some locations where players would get stuck in Queen Tunnel Camp mission
- Fixed various prop collisions so that players no longer become stuck
- Fixed a bug where the final cut scenes would unlock before the final missions were completed
- Fixed a bug where the Water Supply side mission would not activate
- Fixed an issue where the Morphine Supply side mission sometimes would not complete
- Players no longer receive too much XP for completing the Morphine Supply side mission
- The buff from Smart Cover no longer stacks if multiple teammates are using it on the same piece of cover
- Fixed some bugs where deployable skills would not activate under certain circumstances
- Fixed a bug where voice chat volume indicators would overlap in the group UI frame
- Fixed a bug where receiving a group invite via Matchmaking would sometimes not show up on the screen
- Fixed a bug where the dead teammate icon would turn into a blue dot instead of a red cross if the players were too far away from each other
- Fixed an issue where a player would be unable to inspect the appearance of his/her character while changing outfits
- Fixed some UI elements for mission overview frame and adjusted some of the misaligned icons
- Corrected the colors for the appearance items in the Mission rewards list
- NPC’s will no longer ignore the player while they are attempting to interact with props (arming/disarming bombs)
- Fixed a bug where a NPC would sometimes not leave its spawn area during the Morphine Supply side mission
- Fixed a bug where NPC’s would sometimes not respawn at one of the landmarks in the Dark Zone
- Several clipping issues have been fixed with various appearance items
- Some tooltips have been updated with more clear information
- And many more
PC specific
- Added new resolution scaling and lighting options
- Added support for reporting players on PC. Players can now type in chat /report
- Improvements to resolution detection and switching between display modes
- Fixed some issues with camera movement while using Tobii Eye Tracker
- Fixed screen look for minimap when using Tobii Eye Tracker
- Fixed several issues with Logitech peripherals
- Fixed several graphic issues due to dual monitor display
- Fixed an issue where players could move UI elements out of the visible screen area
Redigerat av Zerox_no1, 05 April 2016 - 18:36.
Postad 06 April 2016 - 07:56
Johan_i_burken
-
Johan_i_burken
-
Mästare
-
-
3637 inlägg
Nice! Det behövs alltså bara 1500 gröna för att skapa 1 lvl 31 item som nästan alltid är kass.
Postad 06 April 2016 - 08:21
Warlokk
-
Warlokk
-
Veteran
-
-
2160 inlägg
Nice! Det behövs alltså bara 1500 gröna för att skapa 1 lvl 31 item som nästan alltid är kass.
Och med det säger jag tack och hej till det här spelet.
Postad 06 April 2016 - 08:27
Unregistered9a1f280a
-
Unregistered9a1f280a
-
Veteran
-
-
1715 inlägg
Jag har inte hoppat på The Division ännu.
Är det ett spel som är uppbyggt som Destiny, där man måste plöja ner åtskilliga timmar för att bli belönad? eller är det ett spel som man kan lira ett par kvällar i veckan o ändå få en "okey" karaktär. ?
Postad 06 April 2016 - 08:38
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Spelade med några igår och ena killen hade turret som kastade eld! Det var riktigt effektiv och grillade allt och alla som kom nära den 
Vilken lvl får man den eller går min nuvarande turret att uppgradera? Jag är lvl 22 snart 23.
Postad 06 April 2016 - 08:46
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
Det går att se vad som krävs för att låsa upp olika saker. Kolla runt lite i menyerna
Postad 06 April 2016 - 09:38
Unregisteredb3599d3b
-
Unregisteredb3599d3b
-
Lärjunge
-
-
477 inlägg
Ja det blir ju kul att crafta efter uppdateringen, inte precis som att man har överflöd av alla crafting materials nu ens.
Postad 06 April 2016 - 09:51
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4329 inlägg
Spelade med några igår och ena killen hade turret som kastade eld! Det var riktigt effektiv och grillade allt och alla som kom nära den 
Vilken lvl får man den eller går min nuvarande turret att uppgradera? Jag är lvl 22 snart 23.
Det har inget med din level att göra utan något du låser upp genom att uppgradera dina wings. Jag är level 17 och har turret med eldkastare.
Som sagt var kolla i menyn så ser du vad du måste låsa upp i din wing för att kunna får denna.
Postad 06 April 2016 - 09:59
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2254 inlägg
Så istället för att fixa exploits i sitt eget spel fort så patchar man om det för att balansera det efter de som redan har maxad gear. Good work, bye bye the division.
Postad 06 April 2016 - 13:06
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4239 inlägg
När uppdrag inte startar, nån som vet nån quickfix? Eller måste man hitta ny grupp?
Postad 06 April 2016 - 18:57
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
jag har bara fått igång det genom att joina ny grupp, tyvärr. men det kanske fixas nu på något magiskt sätt? =)
Postad 07 April 2016 - 07:49
Unregistered2454b83b
-
Unregistered2454b83b
-
Amatör
-
-
51 inlägg
Hur fasen maxar man sin gear ?
Är på level 22 nu i den vanliga världen, runt level 15 i dz..
Men, är inte ens i närheten av alla stats man ser.. Runt 15 000 i health, och mitt vapen gör runt 13-1500 i skada.
Har lagt i de mods jag för att få det bättre.
Känns som om jag missat något ?
Inte kunnat få nytt skin på något vapen heller..
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|