Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Destiny [PS4]

3098 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Destiny (PS4) (PlayStation 4-spel) 8 6.741934 (30) 79:-
Destiny: The Taken King - Legendary Edition (PS4) (PlayStation 4-spel) 2 6.749998 (3) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 26 September 2014 - 17:50

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Jag saknar 1 mote of light för att köpa engramet, så jag köpte hjälmen som fanns till huntern. Får se om jag kanske köper engramet när man fått den sista moten eller om man kanske ska spara till nästa helg i hopp om att det kan komma weapon engram. :)

Postad 26 September 2014 - 18:14

philippp
  • philippp
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0
https://www.youtube....h?v=zTrVkfj97hQ

Lootcave 2.0

Postad 26 September 2014 - 22:42

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Iron Banner 7 Oktober. Shits 'bout to get real!

Postad 27 September 2014 - 00:40

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Hmm, vet inte riktigt vad jag tycker om detta. Hör ju lite till att inte vara säker på vad man får i något utav engramsen.

The 1.0.2 patch will go live next week, and includes several changes to the Cryptarch and Engram experience. These changes guarantee that Engrams will always decode into items at or above the quality of an engram.

Only Engrams that drop after 1.0.2 are subject to this change.

Cryptarch Changes
Cayde-6 took the Cryptarch aside and showed him a sack of doorknobs. He decoded that mystery pretty quickly.
  • Legendary Engrams will always produce Legendary or better quality items, including Materials or Exotics
  • Rare Engrams will always produce Rare or better quality items
  • Rare engrams will have an increased chance to produce Legendary quality items
Activity Changes
  • Daily Heroics, Weekly Heroics, and Vanguard: Tiger Playlist activities will include Rare and Legendary Engrams in addition to their existing rewards
Item Changes
  • Ascendant materials have been promoted to Legendary to closer associate them with the gear they are used to upgrade
  • Legendary Engram items that exist in your inventory will be demoted to Rare quality when the patch goes live, so decode them while you can. But let’s be honest--even if you don’t, we all know they were blues already...

Postad 27 September 2014 - 00:45

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Haft två polare över och lirat Destiny på två tv-apparater och en datorskärm, riktigt roligt och faktiskt även lite produktivt. Har lootat fram två stycken lila vapen, en hand canon och en puls rifle, och även en lila hjälm :) det är mer än jag gjort på bra länge.

• Legendary Engram items that exist in your inventory will be demoted to Rare quality when the patch goes live, so decode them while you can. But let’s be honest--even if you don’t, we all know they were blues already...

Hahaha true story

Postad 27 September 2014 - 05:51

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Skitbra! Plus att daily och weekly faktiskt får bra belöningar! Som du är nu är allt bajs och det tvingar en att stå framför en grotta dagarna i ända. Dom borde även förändra randomiserade lootdrops.

Postad 27 September 2014 - 06:02

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Tycker faktiskt det är dåligt. Ska inte vara för lätt att få bra grejer, det håller spelet levande mycket längre. Sen att man får lite bättre grejer från weekley å nightfall kan jag köpa.
Hur går det för "A-lagarna" med nightfall? Vi klarade den igår med 2 grupper :)

Postad 27 September 2014 - 07:23

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
A-lagarna körde raiden igår. Vi kämpade på med sista bossen och sen gick Dragonpuffers internet ner... Så vi fick lägga ner vårat försök att klara raiden. :ph34r: Men vi ska försöka på Söndag igen.

Nightfall har jag inte klarat. Va ett tag sen vi försökte, men då hade vi inte mycket att sätta emot. :)

Jag är 2st engrams ifrån att levla min Cryptarch. Kanske blir så att man sparar sig till patchen är live och hoppas på ett bra paket ifrån honom.

Postad 27 September 2014 - 08:08

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1193 inlägg
  • 0
Inte nått level 20 än då speltiden varit knaper sista tiden, MEN tycker detta upplägg är lite mysko.
Varit bättre om man fått bättre gear när man gör uppdragen istället för att stå framför en grotta 24/7. Känns rätt innehållsfattigt. För efter level 20 och alla uppdragen klart så är det väl egentligen bara levla mot level 30 kvar förutom en del nya events, och då är det ju lite roligare om man kan göra det enklast genom uppdrag och liiite variation. När man gör storymissions får man ju sjukt kass gear. Iaf innan level 20. Ett par nya uppdrag i veckan och bra gear för levling hade ju varit kanon.
Men kanske missuppfattat det, får komma dit och bilda mig en riktig uppfattning först kanske. =)

Inte spelat på en vecka, hoppas att jag hinner spela för att nå level 20 i helgen.. Har 2 gubbar runt lvl 15 då jag fick spela om när polaren köpte spelet.
Warlock är enligt mig mycket bättre än min Hunter so far..

Postad 27 September 2014 - 09:19

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0

Jag spelar som Warlock och är riktigt nöjd att jag köpte handskarna förra veckan. Hjälmen som erbjuds nu vill jag inte ha då den jag har nu har bättre abilities för min spelstil i kombination med övrig utrustning. Ska nog köpa autoriflet i varje fall tror jag :)

Köpte vapnet och det kommer att bli en beast. Köpte även hjälmengrammet och fick en rätt så grym hjälm till min klass som passar voidwalker bra. Kör sunsinger idag där mina handskar har abilities som är bra till den. Planerar att kunna variera utrustningen beroende på vilken underklass man vill spela med.

Postad 27 September 2014 - 09:47

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

A-lagarna körde raiden igår. Vi kämpade på med sista bossen och sen gick Dragonpuffers internet ner... Så vi fick lägga ner vårat försök att klara raiden. :ph34r: Men vi ska försöka på Söndag igen.

Nightfall har jag inte klarat. Va ett tag sen vi försökte, men då hade vi inte mycket att sätta emot. :)

Jag är 2st engrams ifrån att levla min Cryptarch. Kanske blir så att man sparar sig till patchen är live och hoppas på ett bra paket ifrån honom.

Ja jävla skit internet, måste nog kontakta mitt ISP. För nån vecka sen hade jag stora problem en hel dag, det kom igång senare på kvällen iallafall.

Men det kändes inte som vi var på topp igår heller, skulle nog förberett oss lite mer hehe.

Postad 27 September 2014 - 10:34

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Tänkte köpa exotic auto rifle, men där hade man ont om strange coins...jahapp, bara ut och farma.

Postad 27 September 2014 - 11:16

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
AR är riktigt nice måste jag säga, var lite besviken först när jag uppgradera så den sköt långsammare... Men efter några matcher var man van och skadan är ju grym med den.
Så väl spenderade coins i mitt tycke.

Postad 27 September 2014 - 11:25

Lauantai2000
  • Lauantai2000
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 3
Dags att göra en summering av min tid med Destiny.

Lite av ett rant kanske. Ber om ursäkt i förväg :D
Efter tre veckor med Destiny känner jag mig helt klar med det, vilket känns tråkigt minst sagt.

Jag har verkligen försökt att tycka om det, men det går inte att komma ifrån att det hela känns som slöseri med tid.
Beundrar er som tycker att det är kul och orkar grinda i timmar. Ni har ju trots allt fått valuta för pengarna

Det känns som att spelet bara är en snygg kuliss och all yta bara tomma skal. Fiender finns till för att dyka upp en gång i minuten så att man kan skjuta på dem, om och om igen, i förhoppningen om att få nåt pris. På många sätt påminner det om ett tivolispel där man ska skjuta ner burkar för att vinna en jättestor chokladkartong eller en jättenalle.
Fienderna är totalt karaktärslösa och ingen av raserna ger något avtryck eller intryck. The Hive på månen var lite spännande men the Fallen och Cabal kommer man knappt ihåg. Vex är bara gående måltavlor, det är nästan man hör tivolimusiken i bakgrunden.

Bungie har inte heller bemödat sig med att rama in det hela i en story som håller ihop utan kastar upp bollar i luften som bara försvinner i tomma intet. Jag har funderat på om Bungie medvetet gjort en tafflig story för att man verkligen ska känna sig som om man blivit uppväckt från det döda och inkastad i en rymdkonflikt. En förvirringskänsla som sträcker sig in i otaliga dlc:er.
Vågat i så fall men dumt att inte knyta ihop säcken till slutet vid Black Garden.

Men loot är ju kul! Ja, i Diablo är det kul eftersom man ser sin figur hela tiden, men i Destiny känns det meningslöst. Varför jaga den där coola rustningen när man aldrig ser den? Och handen på hjärtat, tittar vi på varandras grejer? Ni kanske gör det.. :)

I slutändan blir det hela en enda lång tom jakt på nya bättre grejer så man kan få bättre perks att ta med sig till Crucible. Om man inte hänger med alla andra som levlar mot nivå 30 så kommer man röra sig sämre, ladda långsammare, sikta sämre osv. Gör man inte det så försvinner all anledning att spela vidare, efter att man är tillbaka i tornet efter Mars. Är man en casualspelare så kommer man bara få agera kanonmat...

Bra exempel är Golden gun som för min hunter tar flera minuter att ladda upp. På en Control-match kan jag lyckas få använda den kanske tre gånger med lite tur. Spelat flera matcher där über-titans kunnat spamma sin groundstomp eller vad den heter. Jag flyger likt ett tomtebloss mot skyn! :D

Om ett par månader kommer endast eliten finnas kvar, de som fattar allt och gör separata builds för varje playlist osv.. Vi som ville utforska och spela i vår egen takt kommer vara borta.
Tråkigt för världens mest förbokade spel... (å andra sidan är det bara ett spel, no big deal! :D)

Redigerat av Lauantai2000, 27 September 2014 - 20:51.

Postad 27 September 2014 - 11:54

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Håller med att storyn är lite för liten och innehållslös, det som för mig gör spelet kul är ju pvp, striktes, raids bountys osv.

Trist att du inte gillar det, men alla spel är ju inte för alla människor heller som tur är.

Lite tittar man väl på vad andra har också, att jag inte ser vad jag själv har gör mig inget då spelet inte går ut på att titta på sig själv och tycka... Damn i look cool

Redigerat av Fiddey, 27 September 2014 - 11:56.

Postad 27 September 2014 - 12:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Många som spelar delvis för sin karaktärs utseende dock, många som postar sin gubbe på Neogaf.

Men man ser ju sig i tornet, jag brukade kolla in mig och andra :)

Postad 27 September 2014 - 14:48

philippp
  • philippp
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0
Vad är belöningen för att klara nightfall striken? någon som vill köra?

Postad 27 September 2014 - 15:27

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0
Jag fick tio Strange Coins, de andra jag spelade med fick tio Ascendant Shards eller fem Strange Coins.

Postad 27 September 2014 - 16:20

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Lite panik! Behöver en strange coin till och ska på kräftskiva nu. Bara hoppas man pallar att lira ikväll... Några tips på att få tag på en? Känns som nya loot cave är ett hyggligt alternativ å hoppas man får en från ngt blått engram.

Postad 27 September 2014 - 17:37

philippp
  • philippp
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0

Lite panik! Behöver en strange coin till och ska på kräftskiva nu. Bara hoppas man pallar att lira ikväll... Några tips på att få tag på en? Känns som nya loot cave är ett hyggligt alternativ å hoppas man får en från ngt blått engram.

Hitta alla golden chests på mars så får du en 😄

Postad 27 September 2014 - 18:00

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Han har nog rätt i det han säger.

http://youtu.be/xu8r...2kgo9E77BMODeTg

Redigerat av walkiii, 27 September 2014 - 18:01.

Postad 27 September 2014 - 20:16

Lauantai2000
  • Lauantai2000
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Bra och välformulerat. Jag har inte tänkt på det som han lägger fram det. Men samtidigt spelar jag det inte för att få loot utan för att få en trevlig action-upplevelse. Loot är för mig bara en rolig sidogrej, inte själva "grejen".
Det gäller att justera sina förväntningar helt klart...
Tack för länken.

Postad 27 September 2014 - 20:35

Lauantai2000
  • Lauantai2000
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Håller med att storyn är lite för liten och innehållslös, det som för mig gör spelet kul är ju pvp, striktes, raids bountys osv.

Trist att du inte gillar det, men alla spel är ju inte för alla människor heller som tur är.

Lite tittar man väl på vad andra har också, att jag inte ser vad jag själv har gör mig inget då spelet inte går ut på att titta på sig själv och tycka... Damn i look cool

Det värsta är att jag gillar det för mycket ;)

Problemet är nog att jag inte riktigt fattat att det inte är mitt drömspel med fritt utforskande, action och rpg, utan en grindmaskin som sakta tuggar på, med ett vackert skal av äventyr ovanpå.

Killen från Walkii:s youtubelänk får i mina öron det att verka som ett slags jobb. Han tyckte det var så skönt att kunna kolla på netflix och "farma" samtidigt i timmar och nu hade Bungie patchat bort det.
För mig är det helt abstrakt. När jag vill spela så spelar jag och när jag kollar på film så gör jag det. Det låter inte alls lockande att spelet kräver timmar av farmande för att få ut nåt av det. Och det är väl där jag är nu.

Postad 27 September 2014 - 20:42

Lauantai2000
  • Lauantai2000
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Ni som är über-gubbar/gubbinnor på Destiny. Har jag missuppfattat det här med skills i Crucible?
Blir man inte "bättre" - laddar granater snabbare - ladda om bössan snabbare osv. ju bättre grejer man har? Och gör inte det att man är så illa tvungen att stå där vid den, numera bortpatchade, grottan med resten av ligan för att ha nån chans i pvp?

Känner mig som Murtaugh i Laddat Vapen om nån kommer ihåg hans tagline - I'm too old for this s***... :D

Postad 27 September 2014 - 21:22

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Håller med till 100%!!!

Postad 27 September 2014 - 23:54

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Äntligen lite utdelning på legendary. Fick mig en Ice Breaker, sniper rifle. Den ska jag ha mkt skoj med.

Vad det gäller själva engrams så vore en bra balans önskvärd, snarare än antingen eller. De lika gärna köra med engrams i neutrala färger så man får sig en glad surprise när något kul dyker upp. Istället för frustrationen som oftast uppstår.

Postad 28 September 2014 - 03:00

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Hitta alla golden chests på mars så får du en 😄

Nix, det fick inte jag. Säger inte att du inte fick det, men det är långt ifrån säkert att få det.

Postad 28 September 2014 - 09:43

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1249 inlägg
  • 0
Det var väl då ändå helv.....

Körde strike på level 12.
Spelat ca 30 minuter.
Kom till ett fastkedjat troll. Som hade ca 1800 trollkarlar och knektar runt sig.
Var väl nere på 10% av sin energi när spelet abrupt kastar ut mig.

Bara att flyga iväg till månen igen och köra på nytt!!

Postad 28 September 2014 - 10:21

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1193 inlägg
  • 0

Spelat ca 30 minuter.
Kom till ett fastkedjat troll. Som hade ca 1800 trollkarlar och knektar runt sig.

Gjorde den för nån timme sen också. Fast jag va level 19 så det gick ganska fort. Blev därimot utkastad från tower 5 min efter. Jag hade tur.. =)

Postad 28 September 2014 - 10:58

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Spelat ca 30 minuter.

Körde igenom den nyss 5ggr utan att dö (bounty). Tog ca 45min för alla 5 :)

Postad 28 September 2014 - 11:04

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Ska till Xûr för mitt exotic bounty...men så är han borta igen...

Postad 28 September 2014 - 11:30

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1249 inlägg
  • 0

Körde igenom den nyss 5ggr utan att dö (bounty). Tog ca 45min för alla 5 :)

Fixade det nu!
Så skönt!!

Det märkliga var att i första omgången så gömde vi oss alla i första rummet. Då skickade dom otroligt många trollkarlar på oss.
När jag sen gick in i spelet igen så hade vi en ny taktik. Då drog alla in in det stora rummet direkt. Då kom först trollkarlarna i slutet.

Postad 28 September 2014 - 12:41

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0

Han sticker kl 9 på morgonen.

Postad 28 September 2014 - 14:23

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Min son vill gärna köra vault of glass men han har inte vänner nog som har spelet till ps3 eller ps4 :(

Så några som ska köra det? På någon av maskinerna. Emanue01l han skulle säkert bli väldigt glad.

Tack på förhand.

Postad 28 September 2014 - 14:28

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

Fixade det nu!
Så skönt!!

Det märkliga var att i första omgången så gömde vi oss alla i första rummet. Då skickade dom otroligt många trollkarlar på oss.
När jag sen gick in i spelet igen så hade vi en ny taktik. Då drog alla in in det stora rummet direkt. Då kom först trollkarlarna i slutet.

Ett tips är att springa in i rummet, sen hålla sig nere i vänstra hörnet. Man har jättebra skydd där och koll på alla spawnplatser. Det enda man behöver tänka på är att det finns en spawn på en "balkong" ovanför, kan komma en wizard där om man har otur. Men han skjuter bara på en om man rör sig mer in mot mitten av rummet.

Postad 28 September 2014 - 16:28

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

Han sticker kl 9 på morgonen.

3 timmar för tidigt i mitt tycke...

Postad 28 September 2014 - 16:50

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Ja, han är på plats fredag kl 11 till söndag kl 11 (svensk tid).

Postad 28 September 2014 - 18:12

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1193 inlägg
  • 0
Ok. Level 20 som sagt.. Va gör jag nu? Bästa lootstället? Hur levlar jag enklast upp mig?
Eller är strikes, pvp bättre?

Redigerat av Megaman1, 28 September 2014 - 18:14.

Postad 28 September 2014 - 19:24

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0
Blev vi först här med att klara raiden nu?

Postad 28 September 2014 - 19:29

alka
  • alka
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Hur ofta blir ni utkastade ur spelet pga nätverksproblem? För mig blir det värre hela tiden. Har spelat i en timme ikväll och hittills blivit avbruten nio gånger. Jag är lite osäker men jag tror ALDRIG att jag har kunnat spela ett helt uppdrag utan att bli utkastad minst en gång. Striken på månen gick jag från lvl 10 till 13 enbart på att döda fiender eftersom jag var tvungen börja om hela tiden. Hade det gått att reklamera spel på psn - store hade valet varit enkelt 😀. Nu kan jag inte ens logga in längre utan får lite olika felmeddelanden när jag försöker. Har inga som helst problem med mitt nätverk i övrigt utan det är bara i destiny. Har någon annan upplevt något liknande?

Postad 28 September 2014 - 20:04

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Hur ofta blir ni utkastade ur spelet pga nätverksproblem? För mig blir det värre hela tiden. Har spelat i en timme ikväll och hittills blivit avbruten nio gånger. Jag är lite osäker men jag tror ALDRIG att jag har kunnat spela ett helt uppdrag utan att bli utkastad minst en gång. Striken på månen gick jag från lvl 10 till 13 enbart på att döda fiender eftersom jag var tvungen börja om hela tiden. Hade det gått att reklamera spel på psn - store hade valet varit enkelt ��. Nu kan jag inte ens logga in längre utan får lite olika felmeddelanden när jag försöker. Har inga som helst problem med mitt nätverk i övrigt utan det är bara i destiny. Har någon annan upplevt något liknande?

Sådär är det till och från, vissa dagar funkar det felfritt och andra dagar precis som du beskriver. Det gäller de flesta och det är nåt Bungie vet om och försöker lösa.

Däremot har jag börjat få stora problem med mitt Headset, efter typ en kvart börjat det spraka då och då och tappar kontakt för att sedan bara bli värre och värre. Drar ut donglen och sätter i igen så funkar det men problemet återkommer efter en kvart. Jag kör ps4 official gold, nån annan som har samma problem?

Postad 28 September 2014 - 20:49

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • Lärjunge

• 284 inlägg
  • 0
Fick min första exotic puffra idag av ett lila enagram som låg och väntade hos postmästaren.

Vart The Last Word ser ut att vara en hyfsad pickadoll :D

Postad 28 September 2014 - 22:10

alka
  • alka
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Har efter lite letande hittat ett tips om portar man kan öppna i sin router för att motverka problem med att bli utkastad titt som tätt och hittills verkar det fungera! Har inte haft tillstymmelse till problem under den lilla tid jag har hunnit testa

Postad 28 September 2014 - 22:52

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0
Ikväll hade jag en del problem, blev utslängd ett par gånger. Första kvällen det hänt.

Postad 29 September 2014 - 06:26

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

Spelat ca 30 minuter.

Körde själv den, månan va? Körde med 2 randomsnubbar men att vara lvl 12 och köra med 2st lvl 11 gubbar som man inte kan snacka taktik med sög rätt hårt! Vi fick aldrig kol på han utan mina randomsnubbar hoppade ut och jag gjorde detsamma...

Postad 29 September 2014 - 08:25

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0

Får nog också hålla med. Lotto momentet hos crypt-aset är roligt. Något högre droprate på högre strikes låter bra men då ska Rahool vara som idag. Som det är idag så hinner man ca 3 level 24 strikes på en timme det i kombination med högre droprate samt att lila blir minst lila känns på förhand inte bra. Vad är bungies nästa steg? microtransaktioner?

Postad 29 September 2014 - 08:34

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Körde själv den, månan va? Körde med 2 randomsnubbar men att vara lvl 12 och köra med 2st lvl 11 gubbar som man inte kan snacka taktik med sög rätt hårt! Vi fick aldrig kol på han utan mina randomsnubbar hoppade ut och jag gjorde detsamma...

Min erfarenhet är att vänta med månens strike till level 18-19. Det är en rejält tuff slutstrid.

Postad 29 September 2014 - 10:27

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

Min erfarenhet är att vänta med månens strike till level 18-19. Det är en rejält tuff slutstrid.

Får nog göra så, kanske det blir lite lättare om man vet hur man ska coopa med andra sedan oxå. Får hålla mig en stund till till Earth då...

Postad 29 September 2014 - 10:54

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0
Hänger inte riktigt med i takten som alla andra har. Om det blir någe Destiny ikväll tänkte jag försöka levla och loota. Fundera på köra striken earth igen då jag fann den ganska rolig eller finns det något annat roligare/bättre sätt?

Postad 29 September 2014 - 11:04

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
hoppas på att jag får lira lite ikväll, då ska jag satsa stenhårt på att göra daily och ett par tigerstrikes.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.