Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Playstation Portable

1021 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 12 August 2008 - 12:09

vanka
  • vanka
  • Användare

• 207 inlägg
  • 0

någon som har spelat patapon? har bara spelat demot men jag måste säga att det verkligen är ett helfestligt spel, det är ju beroendeframkallande,, måste nog ta o köpa hela spelet.. såg också när jag kollade priset att det fanns ett patapon 2. finns det ute nu eller har det inte släpts än?

Jag tror inte tvåan har släppts än men ta och köp ettan medan du väntar. Lätt värt det, men se till att ha hörlurar på dig när du spelar om du inte vill driva omgivningen till vansinne.

Postad 12 August 2008 - 12:49

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Patapon 2 kommer någon gång i vinter.

Postad 13 August 2008 - 10:47

Fluffcarl
  • Fluffcarl
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0
Jag måste bara få säga tack SONY... jag menar FW 4.05 måste ju va svaret på alla världsproblem för känner vi inte alla att vi saknade ytterligare grafiska EQs när vi spelar musik =)

Postad 14 August 2008 - 17:11

DrunkenMaster
  • DrunkenMaster
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
Är det någon som vet om man kan använda sin psp som övervaknings skärm, om man skulle vilja koppla till en rörelsekänslig övervakningskamera till sin ytterdörr. Typ att psp skulle slås på om något skulle röra sig utanför?
Vet visserligen inte om det finns detektorer eller kameror som kan sända trådlöst,men det borde väl finnas.

/J

EDIT: Om man dessutom hade kunnat styra och zooma med kameran från Psp´n så hade det varit den ultimata inbrotts larmet.

Edit2: Om det inte är olagligt förstås. Isåfall får någon mod radera detta inlägget, och så ber jag om ursäkt förstås.

Redigerat av DrunkenMaster, 14 August 2008 - 17:15.

Postad 14 August 2008 - 21:29

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Hur uppgraderar man till senaste FW?

Postad 14 August 2008 - 22:36

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Hur uppgraderar man till senaste FW?

Det finns ett alternativ i nån av menyerna förutsatt att du har tillgång till ett trådlöst nätverk. Annars måste du ladda ner det och föra över det via USB till din PSP från din dator.

Postad 15 August 2008 - 09:49

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Jag tror inte tvåan har släppts än men ta och köp ettan medan du väntar. Lätt värt det, men se till att ha hörlurar på dig när du spelar om du inte vill driva omgivningen till vansinne.

ok då köper jag nog de,,
hehe jag har redan drivit mina kompisar till vansinne,dom hatar de ljudet "pata pata pata pon" :(

Postad 18 August 2008 - 12:37

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
laddade hem demot tll loco rocko igår,, JÄTTEroligt spel m,åste jag säga,, ska åka till affären och köpa mig de senare idag.
men det första som slog mig var att när man spelar så tycker jag att det påminner lite lite om little bigplanet faktiskt (de man har sett på videona) någon som håller med mig om de?

Postad 18 August 2008 - 12:46

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

men det första som slog mig var att när man spelar så tycker jag att det påminner lite lite om little bigplanet faktiskt (de man har sett på videona) någon som håller med mig om de?

Inte det minsta. :(

Postad 19 August 2008 - 13:10

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
ok men jag måste nog ändå säga at det påminner lite om det.. tänkte mest på dom där snurrande hjulen som man kan ta fart av,, dom finns i båda spelen.. spelar man det där andra loco roco där man styrden där fjärilen så måste man ju böja ner blommor och så för att loco roco ska ta sig vidare,, finns allt vissa likheter

Postad 19 August 2008 - 14:02

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Nej, ingen likhet mellan Little Big Planet och Loco Roco..

Lite som att säga det finns en likhet mellan Gears of War och Barbie Fashion Style..

Postad 19 August 2008 - 15:09

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0

Nej, ingen likhet mellan Little Big Planet och Loco Roco..

Lite som att säga det finns en likhet mellan Gears of War och Barbie Fashion Style..

Nåja, riktigt så extremt är det väl inte :)

Postad 19 August 2008 - 16:17

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
hehe nej ja kanske har fel, får vänta o se tills LBP släpps,, fram tills dess står jag fast vid det jag har sagt :)

en annan sak,, har det inte funnits loco roco på psn som man kunde köpa till ps3 för 25kr?? är nästan säker på att jag har sett de,, men när jag kollade igår så hittade jag inte de.. hittade bara ett annat loco roco för $29.99

Postad 19 August 2008 - 19:31

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Hm, just nu minns jag bara "det andra" LocoRoco men jag har också för mig att det har funnits... fast då behövde man ju en PSP också, går inte att spela direkt på PS3:an utan är menat att överföras efter köp.

Postad 19 August 2008 - 21:15

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
har precis för mig att det var ett ps3 spel men jag kan ha fel.. men eftersom jag har psp också så kunde ja ju spela de på den,, spelade lite på de där nya loco roco med fjärilen,, eller jag laddade ner demot på vanliga loco rocotill min psp och började spela, då var allt som vanligt. nästa gång jag skulle spela så kom de där andra spelet upp med fjärilen,, spelade då lite med fattade ingenting.. 3 gången jag spelade kom det "vanliga" loco roco upp igen. och efter det har det alltid varit de vanliga.. fattar ingenting ja,, de kan ju inte byra helt plötsligt men jag är HELT säker på att jag har spelat det med fjärilen :)

knaske jag som e full bara eller nåt :)

Postad 19 August 2008 - 21:37

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
LocoRoco Cocoreccho för PS3 är det enda som jag lyckas hitta någon info om, vilket alltså är det som går att köpa till PS3 från PSN där man som sagt styr en fjäril istället för de vanliga kontrollerna som PSP-spelet hade.

Postad 20 August 2008 - 14:41

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
ok, ja då måste jag ha drömt eller läst fel då :)

Postad 20 August 2008 - 16:38

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Sony hälsar från konferensen i Leipzig att de släpper en ny PSP (PSP-3000) 15 oktober som ser i princip ut som nuvarande slim men som har lite rundare former, bättre LCD-skärm och inbyggd mikrofon. Kommer att bundlas med ett spel och kosta €199.

Postad 20 August 2008 - 17:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Loco Roco och LBP är väl inte speciellt likt men jag förstår vilka likheter du ser (2D-scrolling + viss fysikbaserad gameplay + barnslig stil).

Postad 22 August 2008 - 06:26

kultingen
  • kultingen
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
Har precis varit ute och rest och suttit och tittat på min iaudio D2 på filmer, tänkte då att skärmen nästan är för liten och kom att tänka på en student som satt framför mig på en föreläsning och han hade en psp. En sån ska jag kanske ha kom jag att tänka. Kom nu hem och har börjat titta lite på den och till min förvåning kan man alltså surfa med den? Låter underbart men jag har några frågor:
Kan man ansluta till alla sidor eller är det som med t.ex. wap att endast vissa sidor fungerar? Det är väll gratis så länge man är inom en fri wifi-zon? De brukar väll finnas på hotel osv.
Sen hur är den att titta på filmer med?

Ber om ursäkt för nybörjarnivån på mina frågor men jag håller just på att läsa in mig på den, av någon anledning hade jag totalt ignorerat denna lilla maskin. För det är väll den "man ska ha", eller är typ nintendo ds bättre? För tillfället har jag knappt tänkt på att jag kan spela på den men det finns väll mängder av trevliga spel antar jag.

Postad 22 August 2008 - 09:38

Thersites
  • Thersites
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Har precis varit ute och rest och suttit och tittat på min iaudio D2 på filmer, tänkte då att skärmen nästan är för liten och kom att tänka på en student som satt framför mig på en föreläsning och han hade en psp. En sån ska jag kanske ha kom jag att tänka. Kom nu hem och har börjat titta lite på den och till min förvåning kan man alltså surfa med den? Låter underbart men jag har några frågor:
Kan man ansluta till alla sidor eller är det som med t.ex. wap att endast vissa sidor fungerar? Det är väll gratis så länge man är inom en fri wifi-zon? De brukar väll finnas på hotel osv.
Sen hur är den att titta på filmer med?

Ber om ursäkt för nybörjarnivån på mina frågor men jag håller just på att läsa in mig på den, av någon anledning hade jag totalt ignorerat denna lilla maskin. För det är väll den "man ska ha", eller är typ nintendo ds bättre? För tillfället har jag knappt tänkt på att jag kan spela på den men det finns väll mängder av trevliga spel antar jag.

Jag är ingen expert direkt men köpte ett japanskt PSP till min son. Givetvis var pappa tvungen att kontrollera konsollen lite också, så den inte var strömförande eller något... ;-)

PSP är jättebra att titta på film med tycker jag, även om det kanske kan vara läge att vänta på den nya versionen med ljusstarkare skärm: när grabben sitter i en solig bil är det svårt att se något på skärmen. Den är inte så lite petig när det gäller formateringen av filmer för lagring på hårddisken, så här får man pilla en hel del vid konverteringen, men när man väl hittat rätt inställningar går det finemang. En del tycker tydligen att det finns störande eftersläpningar i bilden, men det har inte stört mig. När det gäller att se film på UMD-skivor så är kvaliteten kanonbra, men skivorna är rejält dyra, och man kan ju undra hur det kommer att gå med formatet poå sikt.

När det gäller surfningen så har jag mest testat den av nyfikenhet. Att koppla upp sig mot trådlösa nätverk är busenkelt, och jag har hittills inte haft problem med några sidor som inte funkar -- den verkar hantera de viktigaste insticksprogrammen. Däremot är det förstås rätt bökigt att skriva in adresser, etc. Konsollen är hyfsat snabb på internet, men man får ha lite mer tålamod än normalt.

Postad 26 August 2008 - 19:34

Unregistered855fa694
  • Unregistered855fa694
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
har köpt spel till psp i playstationstore,både eu och us.
problem: det går bara att spela antingen eu spelen/demon eller enbart det från us.
detta går inte ens att lösa med två separata minnskort?
lite irriterande om man är på resande fot eftersom enda lösningen jag kommit på är att föra över nåt demo från den regionen jag vill spela spel ifrån för stunden.

Postad 26 August 2008 - 20:00

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0

har köpt spel till psp i playstationstore,både eu och us.
problem: det går bara att spela antingen eu spelen/demon eller enbart det från us.
detta går inte ens att lösa med två separata minnskort?
lite irriterande om man är på resande fot eftersom enda lösningen jag kommit på är att föra över nåt demo från den regionen jag vill spela spel ifrån för stunden.

Vänta nu, va?? Jag har en japansk PSP och aldrig brytt mig om varifrån jag har laddat ner mina demos :S Spelen är ju totalt regionsfria.

Postad 26 August 2008 - 20:39

Unregistered855fa694
  • Unregistered855fa694
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Vänta nu, va?? Jag har en japansk PSP och aldrig brytt mig om varifrån jag har laddat ner mina demos :S Spelen är ju totalt regionsfria.

Jag får varning när jag kopierar från ps3 till psp om "konto certifikat" nånting och att andra kontots certifikat kommer bli ogiltigt. Antingen EU eller US som gäller för mig =/
Nåt dom hittat på i senaste FW kanske?

Postad 26 August 2008 - 21:50

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Ah, kanske är det någonting miff med PS3 -> PSP då. Aldrig överfört någonting på det viset - alltid laddat ner från nätet.

Eller så är det ett påhitt med senaste fwn som sagt :/

Postad 27 August 2008 - 05:20

Unregistered855fa694
  • Unregistered855fa694
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Ah, kanske är det någonting miff med PS3 -> PSP då. Aldrig överfört någonting på det viset - alltid laddat ner från nätet.

Eller så är det ett påhitt med senaste fwn som sagt :/

Jo,nåt är dumt iaf =/
Custom FW blir allt mer lockande...

Postad 27 August 2008 - 13:17

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
har också nåt fel på min på min psp,vet inte om det är samma men jag har laddat ner demos på både den svenska och den amerikanska och på många av spelen jag har laddat ner står det bara nånting med account bla bla bla

går alltså inte att starta spelet..

Postad 27 August 2008 - 13:42

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Olycksbådande. Men min PSP har custom firmware så, kanske är det därför det går så bra :S

Postad 27 August 2008 - 18:24

Unregistered855fa694
  • Unregistered855fa694
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

har också nåt fel på min på min psp,vet inte om det är samma men jag har laddat ner demos på både den svenska och den amerikanska och på många av spelen jag har laddat ner står det bara nånting med account bla bla bla

går alltså inte att starta spelet..

Är det spel från eu butiken t ex får du ladda hem nåt demo från den butiken och föra över, exempelvis mgs portable ops. Från US så får du föra över nåt från den butiken för att aktivera spelen från US. Enda lösningen jag kommit fram till. Inte så värst användarvänligt och jag fattar inte varför dom gjort så.
Alltså,det är endast spelen från en butik/region som funkar åt gången.

edit.
Förövrigt,går det använda PSP som fjärrkontroll och till fjärrspel med PS3 om man kör Custom Firmware?

Redigerat av Unregistered855fa694, 27 August 2008 - 18:26.

Postad 28 August 2008 - 13:54

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
ladda ner från butiken sger du?? hur kommer jag åt den butiken då?? via datorn eller? altså inte från min ps3 och psn?? varför finns dom på psn då om dom inte funkar?

Postad 28 August 2008 - 16:24

Unregistered855fa694
  • Unregistered855fa694
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

ladda ner från butiken sger du?? hur kommer jag åt den butiken då?? via datorn eller? altså inte från min ps3 och psn?? varför finns dom på psn då om dom inte funkar?

Mitt fel,menade playstation store såklart. Den man kommer åt genom att logga in på PSN med PS3 =)

Dom funkar ju,men man/jag får bara spel från den region jag förde över från sist till psp från ps3 att funka.
Onödigt krångel helt enkelt. Dom funkar,men går bara att ha en region "aktiverad" åt taget på PSP.

Postad 28 August 2008 - 17:00

Rallarn
  • Rallarn
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Det gå att ladda ner demos och liknande via pc från playstation store för pc

Finns även en samlingssida http://www.pspdemoce...st.php?c=pcdown

För övrigt går det utmärkt att fjärrstyra ps3 via psp med custom firmware.

Postad 28 August 2008 - 17:32

Unregistered855fa694
  • Unregistered855fa694
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Oh,borde kolla upp det där med custom firmware lite närmare tror jag.

edit.stavfel

Redigerat av Unregistered855fa694, 28 August 2008 - 17:40.

Postad 28 August 2008 - 19:34

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Det gå att ladda ner demos och liknande via pc från playstation store för pc

Finns även en samlingssida http://www.pspdemoce...st.php?c=pcdown

tackar, ska testas

Postad 29 August 2008 - 15:55

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0
Ingen här inne som vill byte sitt flashade psp / psp slim mot mitt flashade xbox 360 med spel å tillbehör?:(

Postad 17 September 2008 - 00:04

Unregistered855fa694
  • Unregistered855fa694
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Lirar Jeanne D´Arc nu och precis insett hur kul det var/är med rpg. Grymt spel!
Inte lirat rpg alls sedan Skies Of Arcade och Grandia till Dreamcast =/

Nån som har lite tips om rgp till psp?
Vilka spel borde jag kolla upp?

Postad 09 October 2008 - 09:54

PackSwede
  • PackSwede
  • Lärjunge

• 294 inlägg
  • 0
Någon som tänker köpa "nya" PSP-3000 ?

Jag åker till staterna vilken dag som helst och funderar på att handla där, någon som har en aning om det brukar vara svårt att få tag på en ny version just när den släpps (slutförsäljning) och om den gamla versionen kan falla i pris (chans till fynd även om jag nog egentligen vill ha den nya)

Kan någon också verifiera om det är så att laddaren är 100-240V switchande oavsett vart man köper den (plugg-adapter kostar ju på sin höjd några tior medan en helt ny laddare kostar betydligt mer...)

Någon som testat Skype via PSP ?, verkar ju ett bra alternativ när man ska ringa hem från staterna...

Postad 09 October 2008 - 16:07

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Lirar Jeanne D´Arc nu och precis insett hur kul det var/är med rpg. Grymt spel!
Inte lirat rpg alls sedan Skies Of Arcade och Grandia till Dreamcast =/

Nån som har lite tips om rgp till psp?
Vilka spel borde jag kolla upp?

Final Fantasy Tactics - War of the Lions och Disgaea - Afternoon of Darkness är klockrena tycker jag.

Postad 09 October 2008 - 18:56

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Om man skulle vilja flasha sin PSP, gör man det via internet eller i någon affär?

Postad 10 October 2008 - 22:15

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Härlig nyhet :-)

PSP får direkttillgång till Playstation Network
Från och med den 15:e oktober, det vill säga på onsdag nästa vecka, kommer PSP-ägare att kunna ta del av PSP-material från Playstation Network direkt från sina bärbara maskiner. Tidigare har man endast kunnat ladda hem det materialet om man har tagit hjälp av en Playstation 3 eller en dator.

Denna nya funktionen är en del av firmware 5.0 som alltså släpps om mindre än en vecka, och det är lite svårt att släppa tanken om att detta möjligtvis kan vara ett direkt svar på att Nintendo utannonserade sin nedladdningstjänst DSiware som släpps i samband med Nintendo DSi den 1:a november i år.

Utöver de spel som redan finns att ladda hem till PSP kommer Sony även att börja släppa nya spel på tjänsten samtidigt som de ges ut på UMD, och här under följer en lista på några av dessa titlar med tillhörande releasedatum.

Yuusha no Kuse ni Namaikida or2 (16:e oktober)
Bleach: Soul Carnival (23:e oktober)
Secret Agent Clank (20:e november)
Patapon 2 (27:e november)
Locoroco 2 (4:e december)
Diamond Gunshot (våren 2009)
Resistance: Retribution (våren 2009)

Ovanstående datum gäller Japan, men det känns rimligt att anta att Sony har liknande planer för västvärlden.

loading.se

Postad 12 October 2008 - 16:03

PackSwede
  • PackSwede
  • Lärjunge

• 294 inlägg
  • 0
Sådärja då har man förbeställt en PSP-3000 som förhoppningsvis ska finnas på hotellet i USA när jag kommer fram :)

Kan någon bara snabbt säga vilket program som är bäst för att konvertera filmer till PSP-format, jag ids inte söka igenom dom föregående 33 sidorna ;)

Postad 12 October 2008 - 21:26

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Any DVD Converter använder jag mig av. Faktiskt riktigt nöjd med den.

Postad 12 October 2008 - 23:08

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Jag har inga som helst planer på att byta upp mig, sitter fortfarande med min phat och tvekar på varför jag ens skulle vilja ha en Slim & Lite. Den här konsolen är så fruktansvärt tråkig verkligen - jag förstår inte varför Sony har misslyckats så hårt :) Det är nu först som jag erkänner hur besviken jag verkligen är.

Postad 14 October 2008 - 09:23

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1194 inlägg
  • 0
Vad är det som är fel? Har själv funderat på att köpa en.

Postad 14 October 2008 - 09:32

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Jag är nöjd med min. Vet inte om den är bättre än NDS, men jag är nöjd. Speciellt då jag har custom firmware och kan spela original psOne-spel, NES, SNES, ScummVM (Monkey Island etc.).

Postad 14 October 2008 - 13:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jag är nöjd med min. Vet inte om den är bättre än NDS

No way jose. Bättre mediaspelare men mycket sämre spelmaskin. Kommer ju knappt några spel längre medan det dräller av dem på DS.

Postad 14 October 2008 - 14:35

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

No way jose. Bättre mediaspelare men mycket sämre spelmaskin. Kommer ju knappt några spel längre medan det dräller av dem på DS.

Sant, jag använder bara som retromaskin med undantag för de RPG:er som faktiskt finns.

Postad 14 October 2008 - 15:05

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0

Bristen på spel, som sagt. Funkar bra för att visa film på och jag använder den varje dag på jobbet som musikspelare. Men spela? Det händer sällan :/

Postad 14 October 2008 - 15:28

kaki02
  • kaki02
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
Ja det där är sjukt, vad hände med spelutvecklingen till PSP egentligen?
Man kan ju inte bara släppa en spelkonsol om det inte finns några förutsättningar på spelfronten kan man ju tycka, klart trist!

/ PG

Postad 15 October 2008 - 18:04

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Riktigt smutt med Playstation Store direkt i PSP. :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.