Kolla på kartan o se om du ser hans ikon åk dit isåfall, för att fortsätta göra "riktiga" uppdrag
ingen vlad på kartan, inget svar när jag ringer honom....mail??Ring efter dem och andra människor i din telefonlista, kolla mailen.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
3 relaterade trådar
Postad 10 May 2008 - 11:54
ingen vlad på kartan, inget svar när jag ringer honom....mail?? Postad 10 May 2008 - 11:58
aight, men det kan väl knappast vara det som krävs för att jag ska få storyn framåt?
Nu när jag funderar på det så undrar jag om inte vlad sa att jag skulle möta upp honom efter förra jobbet...men jag åkte till Michelle och drack kaffe....sen efter det har jag inte hört från honom och ingen ikon på kartan....någon som kan visa på en karta var han håller hus ifall det buggat ur för mig. * edit, skit i kartan, jag kan leta själv på det stora häftiga internet. *edit 2, den som söker skall finna Hitta.lc Redigerat av Bizhop, 10 May 2008 - 12:09. Postad 10 May 2008 - 15:08
Då var äventyret över, 60h, 90.28%
5/5 Mini-spoiler ang. slutet
Spoiler
Redigerat av ShaManIX, 10 May 2008 - 15:11. Postad 10 May 2008 - 16:25 Ring Roman Postad 10 May 2008 - 18:09
Postad 10 May 2008 - 18:54
Tack gullet, men det hjälpte inte så mycket
Förutom att jag fick reda på
Spoiler
Postad 10 May 2008 - 19:07 Finns nån karta vart dom finns också, leta på den där sidan Postad 10 May 2008 - 20:21
Hade samma problem, åk till Roman så löser det sig... Postad 10 May 2008 - 21:28
Som det påpekas tidigare, för att driva historien vidare måste man ta sig till personerna på kartan, då aktiveras nästa uppdrag. Pausa kolla kartan, bokstäver som finns där talar om vilka uppdrag som är tillgängliga. Åk dit och uppdraget startar automatiskt.
Eddit: om jag inte minns fel är det så att efter Ivan the not so terrible är det inga Vlad-uppdrag på ett tag utan du får leta upp Little Jacob istället för att driva storyn framåt. Redigerat av Unregistered5deb0b1d, 10 May 2008 - 21:34. Postad 10 May 2008 - 22:03
- 30 Stunt Jumps
- 137 Flygande Råttor - 4 Random Characters ~7 Random Charcaters Uppdrag Kvar till 100% Postad 10 May 2008 - 22:32 nope yupp yuppediduppdupp hade ingen tanke på att åka ner till Roman...men när jag väl var där så rasslade det till i uppdragskassan. tack för er tid. Postad 10 May 2008 - 23:06 Skönt att du kom vidare Postad 10 May 2008 - 23:38
Hur många guidade helikopter turer finns det?? Har åkt 3 men fick inte achievementen, så det bör väll finnas fler än 3.
Postad 11 May 2008 - 00:34
Hitta detta på A360P:
22. Sightseer (Fly on all helicopter tours of Liberty City-5 points) Take all 6 tours…and you can skip once the helicopter takes off. There are 6 "pads" at the Helitour location, and three heli's...take the three tours (and remember which pads they were on), then steal all three and crash them in the water (or use them for "Under the Radar"). Do a mission and come back. Heli's will have re-spawned, take the tours on the 3 pads you missed the first time. You may have to come back a few times. Postad 11 May 2008 - 00:41
Nu så.
Spoiler
Postad 11 May 2008 - 10:27
Jag antar att man får fara fritt omkring efter att man klarat huvudstoryn?
Postad 11 May 2008 - 11:19
aha.. ja det var lite fler än 3 Postad 11 May 2008 - 11:28
Seriöst, att försöka göra Co-op uppdragen med slumpmässigt utvalda människor är värdelöst. Körde säkert 20 uppdrag igår på Bomb da base. Visst klara alla men tiden va ju under all kritik. Folk springer till hellikoptern och envisas flyga, men KAN inte flyga. Blir så ******** arg! Värsta är att jag har ingen mic för katt*piiiiiiip* bet i sönder den.
Jag behöver hjälp av seriösa spelare som är intresserad av att få achievementen "Fly the co-op" GT: eldkraft Redigerat av TobbePower, 11 May 2008 - 11:30. Postad 11 May 2008 - 11:35
Det har redan tagits upp att man kan inte göra co-op achivements som ett "lag", för man måste spela dom i ranked och det går inte att spela ranked med ett lag.
Postad 11 May 2008 - 12:09
reconnecta hela tiden till du hittar den du vill spela med, sen är det bara till att kicka dom som inte ska vara där så fler ordentliga spelare kan joina. Blev sparkad själv ett par gånger igår.
Postad 11 May 2008 - 13:08
Jag tror att det är 5 stycken tours, inte 6. 3 på 'första' plattformen och 2 på den andra. Jag gjorde som det föreslogs också och snodde helikoptrarna och körde 'under the radar'. Lite jobbigt med 6 stjärnor att flyga under den skitlåga bron på västra ön.
Dessutom dummade sig det för att den ville inte registrera den sista bron; så jag fick åka under den ett par gånger fram och tillbaka på olika sätt innan det plingade till... Man kan dessutom skippa toursen om man har bråttom, jag tyckte iofs det var rätt skönt att åka runt i helikoptern och kolla in manhattan, då jag precis låste upp ön. Synd att man inte får några prylar i spelet för att göra allt sånt här... Undrar hur många PS3 spelare som tar stuntjumps, duvor eller gör polisuppdrag? Redigerat av Unregistered6810b893, 11 May 2008 - 13:09. Postad 11 May 2008 - 13:50
Så var det för mig med. Satte en waypoint på kartan där det visade att jag skulle åka under(över vattnet), men man skulle åka under mer söderut(över land), då funkade det för mig iaf. Postad 11 May 2008 - 14:46
Man får ju tillgång till den hemliga 100%-sidan på Rockstar Socialclub Postad 11 May 2008 - 15:00
Fasiken, jag kommer fortfarande inte in på sidan som man får tillgång till efter att man har klarat huvuduppdragen på social club. Har väntat en vecka nu men inget händer.
Postad 11 May 2008 - 15:19
När uppdateras hembiolistan på spelare gällande GTA VI
Redigerat av pewi78, 11 May 2008 - 15:20. Postad 11 May 2008 - 15:52
Om du menar gamertagen som heter GTA4 med alla spelare som friends så har jag för mig att dom skrev i GTA4 gamertag-tråden att den listan är full. Postad 11 May 2008 - 18:59
Är det bara jag som inbillar mig eller kommer "Flying the Co-op" achivmenten bli helt omöjlig?
Jag lyckades para ihop mig med helt klart dugliga killar nyss i en runda av Bomb da base II. Vi gjorde inte något misstag alls skulle jag vilja säga.. Tog transportbilen utan att någon dog, jag körde transporten till heliplattan och kom sist dit utan att köra fel/fu*ka upp det någon gång så vi var snabbast möjliga där också. Sen körde någon kille helikoptern, inga fel där. Släppte sedan av oss andra 3 på bakre delen av båten ~10 meter ifrån där man ska in och sedan upp/ner. Jag och en annan kille sprang till den nedre "bomb siten", den andra satsade på övre och dog 1 gång tror jag. Sen några sekunder innan jag ska planta min bomb så har han där uppe placerat sin. Kan tillägga att vi där nere inte dog någon gång.. Jag plantar bomben och springer upp och hoppar av båten. 07:28 landade vi på och 5:56(!?!?) är tiden man ska slå.. Helt seriöst det är helt j***A sjukt svårt att slå den tiden. Postad 11 May 2008 - 19:14
Hur spelar man online??
Kan man bara göra det med vännerna man har redan addat eller kan söka in sej på olika spel?? Redigerat av Unregistered98f46898, 11 May 2008 - 19:18. Postad 11 May 2008 - 19:18
Du vet att detta är Xbox 360-forumet va? Jäkla vilket störigt uppdrag "Lure" är. Trodde man skulle hoppa mellan en massa brandstegar för att klättra upp på ett hus, försökte 5-6gånger men lyckades aldrig hoppa till den sista. Sedan kollar man på nätet, så var där någon ful ###### entrédörr man kunde gå in igenom. Postad 11 May 2008 - 20:36
Inte helt omöjlig, men den är tillräckligt frusterande för att jag ska skita i den: Bomb the Base II; http://www.youtube.c...h?v=7nQww0cwX6w Kolla in hur han lurar transporten att komma nämre, flyger helikoptern, ständiga headshots + dödar sig själv för att snabbare kom ur skeppet. Rätt knepigt att få ihop detta med 3 andra snubbar... Förresten är tiden 5:32 för den; han har fel tid. Hangmans NOOSE: http://www.youtube.c...feature=related Deal Breaker: http://www.youtube.c...feature=related Som sagt var, jag skiter rejält i den här achivementen... Skulle tro att de som gjorde MP delen jobbade med PS3-versionen eftersom inga achievements i den delen verkar vettiga. De har inte förstått vad det går ut på... Postad 11 May 2008 - 22:24
Skulle man inte kunnat sätta positiv-review på 2kompisar, som sätter det på dig o varandra. Sedan börja söka efter ranked alla 3 samtidigt.. Borde då inte risken vara större att man hamlar i samma grupp efter typ 10min eller så? Men som sagt... Palla med dom achievementsen egentligen? Deal Breaker verkade dock inte vara för svår om man bara var 2pers. Redigerat av Really, 11 May 2008 - 22:31. Postad 11 May 2008 - 22:41
Hangmans noose va inte svår iheller. Vi va 4 pers (rank 5-6) som gjorde den på 2.25. Gäller som sagt bara att krasch landa. Det svåra med bomb da base är som sagt att ta bomben där nere. Vägen dit är smockad med fiender, vissa av dom är tom osynlig.
Postad 11 May 2008 - 23:59
Usch, hatar att stressa, seen?
Jag tar det hellre lugnt och chillar med min bredren, LJ Postad 12 May 2008 - 03:46
Är det bara jag tänker -cloverfield- varje gång jag kör över "brooklyn bron"?
På samma sätt som jag tänker -i am legend- varje gång solen börjar gå ner över staden... GTA IV är ju baserat på filmer, men det är fan baserat på fel filmer. Postad 12 May 2008 - 06:44
Snarare du som sett fel filmer. Postad 12 May 2008 - 10:23
Damnit... har fastnat på ett uppdrag från Francis... när man gjort det man skall så kommer det ******** massa poliser och nån helikopter också, och enda vägen ut är trapphuset... ******** ********.
Postad 12 May 2008 - 12:52
Även om en del uppdrag är jobbiga, så är det nog Tunnel of Death som var det enda som jag verkligen hade problem med. Jämfört med San Andreas så var det överlag väldigt lätt, vilket jag verkligen uppskattar.
Postad 12 May 2008 - 13:00 Jag tänker PGR3 =P. Postad 12 May 2008 - 13:05
Tror det är "Have a heart" som jag fastnat på... tur att man kan ta några andra uppdrag under tiden så man inte bara nöter på samma hela tiden.
Postad 12 May 2008 - 13:18
Har riktiga problem att klara av den där achievement där man ska spränga upp 10 bilar på 10 sekunder, någon som har några bra tips som verkligen funkar? Har provat i tuneln som många rekomenderat och parkeringen på flygplatsen men får verkligen inte till det. Så alla tips är välkommna
Postad 12 May 2008 - 13:20
klarade den igårkväll. Jag snodde en bil och blockerade vägen. Väntade på att det skulle bli kö sen sprang jag å droppade granater bland bilarna. Inte allt för invecklat. Ett annat tips är att åka till en parkeringsplats å sno massa bilar å ställa dom i en klunga Postad 12 May 2008 - 13:52
Gjorde den på en parkeringsplats i ett industriområde, tror det var vid reningsverket. Stod en massa bilar där, var bara att sutta in en 4-5 granater så var saken biff.
0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |