Aha, dyker de upp på radarn också då eller?Gå till närmaste internet Café/ Dator och gå in på följande sida www.whattheydonotwantyoutoknow.com
Jag tror att sidan hette så. Där finns det olika forumtrådar med bilder på kartan som också finns i pausmenyn. MEN på kartan på den webbplatsen så har dom satt ut en massa gröna prickar som betyder att det finns Stunthopp/Fågel/Vapen på det stället beroende på vilken forumtråd man är i.
Hoppas det hjälper dig!
Grand Theft Auto IV (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
9
|
(87)
|
Inga priser | |
Grand Theft Auto IV - Special Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
GTA 4 online PS3 (2 inlägg)
|
16 år sedan |
GTA IV (1069 inlägg)
|
17 år sedan |
Problem GTA IV (35 inlägg)
|
17 år sedan |
I väntan på GTA (152 inlägg)
|
18 år sedan |
Postad 22 January 2009 - 19:12
Postad 22 January 2009 - 21:34
Förlåt för att det tog lite tid
Redigerat av Axxident, 22 January 2009 - 21:34.
Postad 23 January 2009 - 21:44
Postad 23 January 2009 - 22:18
Jag har insett att jag inte kommer att klara storyn på 30 timmar och därför inte kommer att få trophyn. Då undrar jag om det är någon som vet om jag bara kan ta "New Game" från pausmenyn för att storyns tid ska nollställas och att jag får en andra chans?
Japp, det ska nog funka fint. Klarat det på 40 timmar jag, så ska nog också köra igenom det igen. (när jag orkar)
Postad 24 January 2009 - 00:03
Japp, det ska nog funka fint. Klarat det på 40 timmar jag, så ska nog också köra igenom det igen. (när jag orkar)
Ha ha . ok
Postad 24 January 2009 - 11:23
Postad 24 January 2009 - 18:21
Redigerat av King D, 24 January 2009 - 18:22.
Postad 24 January 2009 - 20:55
Någon som har något tips för uppdraget "Mullholland play" eller vad det nu heter - där man ska råna banken. Har gjort om uppdraget ca 30 ggr (utan att överdriva) men förr eller senare dör jag i uppdraget före jag klarar det. Finns det några genvägar/"fusk"/tips, vad som helst. Vill komma vidare i spelet, rätt tråkigt nu när man fastnat på ett uppdrag.
Menar du det uppdraget när man rånar banken med Packie , Gerry och dom eller? Eller rånar man flera banker?
Postad 24 January 2009 - 20:58
Hur långt har du kommit då?Någon som har något tips för uppdraget "Mullholland play" eller vad det nu heter - där man ska råna banken. Har gjort om uppdraget ca 30 ggr (utan att överdriva) men förr eller senare dör jag i uppdraget före jag klarar det. Finns det några genvägar/"fusk"/tips, vad som helst. Vill komma vidare i spelet, rätt tråkigt nu när man fastnat på ett uppdrag.
Mycket "HEAT" över detta uppdrag annars.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 24 January 2009 - 20:58.
Postad 24 January 2009 - 22:57
Hur långt har du kommit då?
Efter att jag såg att du hade fått "Liberty City Minute" så började jag om från början, och försöker få den jag också. Annars hade jag precis klarat "Museum Piece"
Satsar du på Platinum trofén eller?
Redigerat av Axxident, 24 January 2009 - 22:57.
Postad 25 January 2009 - 02:04
Menar du det uppdraget när man rånar banken med Packie , Gerry och dom eller? Eller rånar man flera banker?
Ja, det uppdraget där man rånar banken med Packie o co. Kan inte klara det helt enkelt!
Hur långt har du kommit då?
Ja, om jag kommer ihåg; Sprang ut från banken, genom gatorna skjutande på poliserna, från gata till gata. Och sist till nedgången till tunnelbanan, that's it! Har ej kommit längre, vet inte hur långt det var kvar på uppdraget, tror inte jag vill veta det heller.
Postad 25 January 2009 - 03:08
Ja, om jag kommer ihåg; Sprang ut från banken, genom gatorna skjutande på poliserna, från gata till gata. Och sist till nedgången till tunnelbanan, that's it! Har ej kommit längre, vet inte hur långt det var kvar på uppdraget, tror inte jag vill veta det heller.
Sen ska du åka till nåt ställe, har du låst upp så du kan ta bort stjärnor? Då är det bra att andvända där.
Redigerat av Unregistered28641812, 25 January 2009 - 03:08.
Postad 25 January 2009 - 11:41
Ja, det uppdraget där man rånar banken med Packie o co. Kan inte klara det helt enkelt!
När du kommer till tunnelbanan så ska du först skjuta alla poliser...
Postad 26 January 2009 - 09:28
Hm, jag gillar verkligen att leta stunthopp - men det där duvorna var inte så intressant???!!!!???!!! Sen vill jag ha tillbaka bakhjuls och stoppie-bonusarna!!!!
Skulle ta en burgare plötsligt dyker det upp en brud som blitt slagen av sin man - "SNÄLLA DÖDA HONOM INTE!" säger hon... Oh va lätt att inte göra det då ???!!!!??? killen blev köttfärs efter fösta skottet han drog av... men tjejjen var ju glad likaså
Postad 26 January 2009 - 10:19
Du får åtminstone en trophy när du legat på bakhjulen 500 fot eller vad det är.Jag har inte heller kommit förbi bankrånet.... men har bara gett det ett par försök...
Hm, jag gillar verkligen att leta stunthopp - men det där duvorna var inte så intressant???!!!!???!!! Sen vill jag ha tillbaka bakhjuls och stoppie-bonusarna!!!!
Skulle ta en burgare plötsligt dyker det upp en brud som blitt slagen av sin man - "SNÄLLA DÖDA HONOM INTE!" säger hon... Oh va lätt att inte göra det då ???!!!!??? killen blev köttfärs efter fösta skottet han drog av... men tjejjen var ju glad likaså
Bättre än inget.
Postad 26 January 2009 - 18:31
Postad 26 January 2009 - 23:14
Det kan ju mot all förmodan finnas dom som inte lirat igenom spelet.
Trophys är väl kanske inte lika känslig info, förklaras väl för varje sådan vad den innebär, så till min fråga där:
Någon som vet vilken den sista/ena av broarna är för heli-stuntet att flyga under "All major" ones?
Har en kvar men vart kan den vara?
Postad 27 January 2009 - 00:05
När du kommer till tunnelbanan så ska du först skjuta alla poliser...
och sen när du har gjort det och gått ner till plattformen så ska du följa dina kompisar (Packie o co). Dom borde springa iväg på spåren. Då är det bara att följa efter.
Ett fel som jag gjorde var att jag stog kvar på spåret och sköt alla poliser och N.O.O.S.E, medan mina kompisar sprang iväg på spåren.
Lycka till
Ok, tack för tipset. Får försöka nån gång igen.
Postad 30 January 2009 - 13:50
Hade en kvar, men när jag flög under den så fick jag ingen Trophy.
Har flugit under den 2-300000000000 gånger, inget händer.
Postad 30 January 2009 - 13:52
Postad 30 January 2009 - 14:20
Hmm, märkligt. Hade inge problem. Fixa även den troféen innan jag hade tillgång till alla öar. Så fort jag flög över till en ö som jag inte hade fick jag polisen efter mig. Att flyga under den där minsta bron på sista ön samtidigt som polisen skjuter mot en var lite svettigtNån mer än jag som har problem med att få Trophys för att flyga under broarna?
Hade en kvar, men när jag flög under den så fick jag ingen Trophy.
Har flugit under den 2-300000000000 gånger, inget händer.
Postad 30 January 2009 - 14:37
Postad 30 January 2009 - 17:05
N u längtar jag bara tills jag kommer till den punkt i spelet då man börjar lära sig staden utantill, så man inte behöver stirra sig blind på kartan hela tiden. Då kan det nog bli riktigt kul.
Jag har börjat lära mig staden utantill nu. När man väl kan den så är det roligt.
Postad 01 February 2009 - 19:32
Jag har kommit till 58.60 % och där nånstans , får man ju ett SMS från "Unknown Caller" där det står: If you're looking for work. Call me. Use the public phone booth.
Vad menar dom egentligen? Jag har kollat några telefonkiosker, men man kan ju inte göra något där. Någon som vet?
Redigerat av Axxident, 01 February 2009 - 19:32.
Postad 01 February 2009 - 19:43
Klarade spelet till 100% igår, så nu är det bara multiplayer kvar. Men såg att man måste grinda som fasen för att nå max level. $5 miljoner pengar för max rank... en kill i en deathmatch ger $100.
Om det är någon som 'r sugen på att köra de där co-op uppdragen online så säg till.
Postad 01 February 2009 - 20:38
Du bör ha en markör på kartan som ser ut som ett sikte, där har du telekiosken.
Klarade spelet till 100% igår, så nu är det bara multiplayer kvar. Men såg att man måste grinda som fasen för att nå max level. $5 miljoner pengar för max rank... en kill i en deathmatch ger $100.
Om det är någon som 'r sugen på att köra de där co-op uppdragen online så säg till.
Jag skulle kunna tänka mej att köra ett av dom
Postad 01 February 2009 - 20:40
Ja å.. är så gott som alltid online efter 17 =)
Postad 01 February 2009 - 20:48
Jag hittar inget sikte på kartan , förutom Assasin uppdragen.
Men vad valde du att göra mellan att döda Dimitri eller att ta pengarna eller vad det nu var som var det sista valet?
Jag har en save där ja nyss tog dealen och en där jag skulle döda Dimitri, men när man har kommit ner i lastrummet och slaktat alla förutom Dimitri, så pratar man med ohnom lite , sen så kommer det in fiender och innan man hinner flytta på gubben så dör man
Redigerat av Axxident, 01 February 2009 - 20:51.
Postad 01 February 2009 - 21:43
Det är assassinuppdragen som är "Unknown caller".Jag hittar inget sikte på kartan , förutom Assasin uppdragen.
Spoiler
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 01 February 2009 - 21:44.
Postad 01 February 2009 - 23:11
Sen har jag en lite fråga om Cleaned The Mean Streets-trofén, spelar det ngn roll om man väljer personer från Most Wanted-listan eller Crimes right now (eller vad det heter) när man är i polisdatorn?
Postad 01 February 2009 - 23:54
Spoiler
Sen har jag en lite fråga om Cleaned The Mean Streets-trofén, spelar det ngn roll om man väljer personer från Most Wanted-listan eller Crimes right now (eller vad det heter) när man är i polisdatorn?
Postad 02 February 2009 - 00:17
Tack för hjälpen, då kanske man ska vara lite mercyful nu dåSpoiler
Postad 02 February 2009 - 14:28
Jag fick Grand Theft Auto IV (till Playstation3) som present av min flickvän.
Nu har jag problem med detta spel! VAD ÄR MÅL??? VAD SKA MAN GÖRA???
Jag fick med en karta av Liberty city. Men jag förstår inte poängen med det här spelet?
Hur många nivåer finns? Vad ska man börja med när man kör spelet från början?
Jag spelar själv för tillfället, men funderar på att gå online också.
Men först måste jag bekanta mig med spelet och träna lite...Hur ska jag göra?
Postad 02 February 2009 - 14:32
Hej grabbar!
Jag fick Grand Theft Auto IV (till Playstation3) som present av min flickvän.
Nu har jag problem med detta spel! VAD ÄR MÅL??? VAD SKA MAN GÖRA???
Jag fick med en karta av Liberty city. Men jag förstår inte poängen med det här spelet?
Hur många nivåer finns? Vad ska man börja med när man kör spelet från början?
Jag spelar själv för tillfället, men funderar på att gå online också.
Men först måste jag bekanta mig med spelet och träna lite...Hur ska jag göra?
Vad ska man säga.. Följ storyn tycker jag. Du kliver ut ur båten i den första scenen sen ska du följa den gula sträckan på kartan för att komma till ditt mål. När du avklarat mål och inte hittar nya på din karta, som du får upp när du trycker start, så åk runt en stund i stan. Du bör få ett sms eller ett telefonsamtal som ger dig en ny plats att åka till. Var uppmärksam.
Postad 02 February 2009 - 14:38
Sedan skulle jag iväg nånstans igen, men kommer inte ihåg vart hehehe Jag gav upp och stängde av Playstation3.
Jag förstår inte sjäva målsättningen och poängen med det här spelet? Vad gör man med kartan?
I alla andra spel får man uppgifter: "Gör si och så".
Men i det här spelet är det en massa folk på gatorna som förvirrar mig!!!!!!!!!!!!
En massa bilar, okända personer, poliser...
Jag fattar ingeting!!!
Postad 02 February 2009 - 14:49
Min bror är 15 inte alls har något problem med det när han testade hos mig.
Har du läst Instruktionsboken?
Redigerat av stoffe69, 02 February 2009 - 14:53.
Postad 02 February 2009 - 15:01
Jag är 33 år. Men ålder spelar ingen roll egentligen.Hur gammal är du när du har svårt att spela detta spel? bara nyfiken.
Min bror är 15 inte alls har något problem med det när han testade hos mig.
Har du läst Instruktionsboken?
Själv har jag spelat en hel del spel och alla spel har uppgifter/nivåer.
Det här spelet har nån karta och jag fattar noll vad är det man ska göra??? Vad är målet???
Redigerat av Brando70, 02 February 2009 - 15:02.
Postad 02 February 2009 - 15:09
Postad 02 February 2009 - 15:10
Utföra uppdrag som man får genom spelets gång.
Har du aldrig spelat ett gta spel förut?
Gör uppdrag,tjäna pengar, gör massa olika saker och nå målet som berättas under spelets gång i detta fall. kortfattat.
Storyn är mycket bra och jag tycker detta är en av dom bästa spel jag spelat.
Flesta spel har en karta, av större utsträckning. Vilket kan vara bra för att veta vart man ska om man inte tycker om den kartan som finns INgame.
Ålder spelar visst roll då ofta yngre har svårt att förstå vissa saker som skall göras i spelen.
Postad 02 February 2009 - 15:11
Och så kan man bli rik också, samt klara alla 50 stunthopp osv...
Tanka hem uppdateringen om du inte gjort det - då får du mer mål dvs alla trofeer SAMT att spelet flyter lite bättreö
Själv försöker jag nu kolle mailboxen för att ta biltjuvsuppdrag... Tils jag skall orka på packies bankrånaruppdrag... (bara den finns kvar på kartan nu - resten klart...)
Postad 02 February 2009 - 15:19
Jag ska följa kartan och se vad som händer. Har man nåt vapen i spelet? Jag menar om Niko får skjuta lite?
Är det bara köra runt och göra uppdrag???
Postad 02 February 2009 - 15:21
Grabbar, tack så mycket för tips.
Jag ska följa kartan och se vad som händer. Har man nåt vapen i spelet? Jag menar om Niko får skjuta lite?![]()
Är det bara köra runt och göra uppdrag???
Har man några vapen?
KAN du fethaja att man får längre fram!
Raketgevär och allt möjligt smått och gott.
Postad 02 February 2009 - 15:26
Jag hatar att rejsa runt med bilar och bråka med folk.
Själv föredrar jag att skjuta i spel och tycker mycket om krigsspel.
Postad 03 February 2009 - 00:47
Redigerat av Unregisteredddb310e6, 03 February 2009 - 00:48.
Postad 03 February 2009 - 12:59
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
GTA 4 online PS3
32 bilder
208 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?