tilbaka till COD4! JA
kunde man ha specifika dagar för cod4 och cod5?
Jämna datum: 4:an
Ojämna datum: 5:an
Röda dagar = sambo dagar
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
40 relaterade trådar
Postad 03 January 2009 - 11:06
Jämna datum: 4:an Ojämna datum: 5:an Röda dagar = sambo dagar Postad 03 January 2009 - 13:17
Det är därför jag gillar tv spel. Kommer få problem när man kan börja köpa nytt grafikkort och sånt till konsolerna.... Postad 03 January 2009 - 19:25
Nu har jag köpt CoD4 för att testa om jag kan lära mig kontrollerna och det verkar vara många som tycker bättre om 4 än 5 (mycket billigare också) 299 för GOTY på ONOFF på Torp...
Min sambo lät mig hållas ett par timmar innan hon sade stopp men på den tiden så har jag gått från förtvivlad till hoppfull... Känner att jag redan har gjort framsteg! saknar en riktig mus något fruktansvärt men det känns som att det finns ett ljus i tunneln och jag tänker inte geupp! Får antagligen sitta uppe inatt när hon ändå sover.. Är kontrollerna och känslan/ grafikmotorn identisk i CoD5? Postad 03 January 2009 - 20:29
Första gången jag testade ett FPS spel på PS2 så ville jag bara spy, jag kunde helt enkelt inte styra min gubbe, så jag gav upp det helt och höll mig till racingspel. Men när jag köpte min PS3 så fick jag Rainbow Six av en kompis. Då fick jag en helt annan syn på FPS spel, man kunde smyga fram mer och ta det lilla lugna i RB6, och med tiden så lärde man sig hur kontrollen fungerade.... sen var det givet, finns inget bättre än FPS...
Postad 03 January 2009 - 20:31
Jaha då har man klarat detta spel.
Ni snackar mkt om zombie-läget... kom dit efter att jag spelat klart SP men hur gör jag för att spela det i MP? Postad 03 January 2009 - 20:44
Det är samma som i 4 an. Något sämre grafik kanske. Postad 03 January 2009 - 21:04
Då kan du lägga till mig psn: fraztheman , kommer nog spela cod4 ikväll runt 23 tiden. Postad 03 January 2009 - 21:14
Är grafiken sämre i 5`an??
Tyvärr ändrade planer.. Det blir till att spela poker ikväll/natt.. Postad 04 January 2009 - 08:09
Man kan iaf säga att grafiken är annorlunda. Sämre - Ja, det tycker jag. Det diskuterades mycket i mitten av tråden.
Postad 04 January 2009 - 11:15
Spelat en stund nu på fm. F**n vad trött man blir på alla som fuskar å springer under banan.
Postad 04 January 2009 - 13:05
Håller med Noseone där. Grafiken i 4:an ger mig fortfarande en "aha" upplevelse när jag spelade lite häromdan. Men 5:an är inte fult eller så. Men riktigt tråkigt inatt med alla problem som fortfarande är. Speciellt när vi är ett antal MHB folk och alla ska komma med i samma match å de inte funkar. Aningens frustrerande! Men skönt att komma till lv 28 på Zombie så inte döden kunde skryta med att ligga en level före oss andra Postad 04 January 2009 - 15:21
Hur gör man för att gå med i Min Hembio-klanen?
/Patrik Redigerat av alfahelix, 04 January 2009 - 15:21. Postad 04 January 2009 - 15:38 haha! jag kan iaf. skryta med 1613kills! Postad 04 January 2009 - 16:20 Man är aktiv här på forumet sen får man lägga till MHB till namnet i spelen. Postad 04 January 2009 - 16:50
jag hatar dom. hoppar ur direkt även om det är nån på mitt lag Postad 04 January 2009 - 18:50
Kul TT spel inatt frasse
Tycker oxå det är alldeles för lite MHB folk inne, men ni kanske är påväg tillbaka...?... Redigerat av dallan1981, 04 January 2009 - 18:56. Postad 04 January 2009 - 19:13
Hur funkar det här med att "springa under banan"? Jag har flera gånger sett folk som "hängt" i luften & såna som plötsligt dykt upp ur tomma intet. Astråkigt såklart och absolut inget jag tänker "använda mig av". Men för att spöa monstret måste man veta hur det tänker
Lirade COD 4 en kort stund igår & man märker skillnader direkt. Framförallt är 4:an mkt smidigare i sina rörelser samt att allt sker i snabbare tempo. Postad 04 January 2009 - 19:45
Kolla på youtube och glitch, dyker upp ett antal info-filmer. Tänkte som du men har f-n inte lyckats, för dålig för att ens kunna detta... Kan inte säga att jag upptäckt detta fenomen i mp-spel dock. Spelar iofs mest tdm, vet inte om detta spelar ngn roll. Överväger oxå starkt att spela mer av 4:an, kan lugnt säga att halva tiden går ut på att logga in på psn och starta om konsollen då man tappar inloggning och att server connection lost....! Postad 04 January 2009 - 19:59
Var riktigt skoj faktiskt, speciellt den där TDM matchen som var sjukt jämn när vi vände å vann precis på slutet. Postad 04 January 2009 - 20:01
Ah, youtube, självklart. Kollade runt lite där men jag orkar nog fan inte lägga energi på att lära eller förstå dessa glitchar. Fuck 'em
Jag hoppar alltid ur när jag märker att det fuskas eller att det laggar åt he**ete för mkt. Min statistik blir lidande men det skiter jag i. Lirar för att det ska vara KUL. Postad 04 January 2009 - 20:02
En annan grej kan ju vara att lägga till lite folk från listan som finns i början av tråden. Inte så skoj kanske att spela med ett clantag men ingen klankompis. Skriv gärna MHB i meddelandet så man vet att det är någon härifrån som vill lägga till en. Får så mycket invite av konstiga personer bara för att man spelar bra en match å då så måste man bli kompis med alla. Postad 04 January 2009 - 20:28
Hej!
Tycker att detta spel är helt ok! Många klagar på vapnen i detta spel men dom hade nog inte bättre på den tiden Grafikmässigt tycker jag att det är helt ok på vissa banor o riktigt bra andra. Ett riktigk bra spel. Man får väl börja vara lite mer aktiv i detta forum så att man får vara med i den berömda klanen MVH Postad 04 January 2009 - 23:17
VM i glitch mest hela kvällen. Nä, det här spelet får vila i sin låda ett tag. Jag blir mest förbannad.
Postad 05 January 2009 - 07:26
Nä fy, igår ville det inte alls funka. Jag hade jätteproblem med lag till och från och lyckades inte heller acceptera en enda invite :-( Tack i alla fall Frass3, ankan m.fl
Lasse Postad 05 January 2009 - 07:35
Men det måste varit ngt allvarligt problem igår. Gick ju inte att göra nånting ett tag,fastna överallt.
Postad 05 January 2009 - 15:49
ja de va riktigt jobbigt igår,, gav upp och spelade cod4 istället, och det var riktigt roligt, dock var det bara ja som va inne men det var kul ändå
Postad 05 January 2009 - 15:51
Ja jag var riktigt sugen på 4:an igår me men jag fick inte för akerren
Får nog ta å damma av det snart igen. Postad 05 January 2009 - 18:39
Kul o lira med er igår, dock är jag ruggigt grön på S&D så hoppas ni har överseende
En tanke som slagit mig, består större delen av MHB av skåningar Postad 05 January 2009 - 18:50
tycker jag du ska göra, och alla andra också, voe kul med lite clanmatcher, saknar det från 4:an Postad 05 January 2009 - 18:59
Efterom de flesta här inne på forumet både skriver å pratar svenska å inte tyska så är inte alla från skåne.... Postad 05 January 2009 - 20:13
He, själv är man smålänning från början men lever numera i exil i Blekinge...
Postad 05 January 2009 - 20:14
nu blir jag lite irriterad danska om jag får be ingen ###### tyska. det är nog bara så att vi skåningar snackar lite mer annars är det nog mest goa göteborgara eller stockholmara Redigerat av kerren, 05 January 2009 - 20:15. Postad 05 January 2009 - 20:57
jasså trodde jag var den enda från blekinge som ägde en PS3 Postad 07 January 2009 - 13:01
Kul igår måste jag säga. Riktigt kul var det att man fick komma på första plats en gång (har väl aldrig hänt online) När ska du lira nästa gång? Fattade jag dig rätt att du hade mic? Måste ta och köpa snart jag med. Skulle vara kul att få pröva lite zombie någon gång också...någon som är på? PSN: Swebreeze Postad 07 January 2009 - 13:13
Tjenare, jag skulle gärna vilja bli addad av lite folk som pratar svenska och lirar cod4/5 (fps överlag) och har mick
Mitt PSN är Kane_and_Abel Postad 07 January 2009 - 13:17
Jag pratar sluddrig skånska, räknas det som svenska?
Gå till MHB-clantråden och adda folk från förstainlägget till att börja med! Postad 07 January 2009 - 13:20
Primare är oxå fd-smålänning har jag för mig! Förövrigt så kanske de flesta smålänningar är för SNÅLA för att köpa en PS3? Postad 07 January 2009 - 13:25
Instämmer, det är nog så att jag och akerren håller en del låda när vi är med så då kanske det uppfattas som väldigt skånskt i laget pga. att alla andra sitter tysta och skrattar för sig själv åt skånepågarna? Annars brukar jag uppskatta att spela med de goa göteborgarna Cederboy, pinhead mm. , brukar kunna bli ett härligt tugg i snäckan med dom, gillar folk med humor! Iofs. gillar jag att spela med de flesta, men vissa har jag lite svårt att höra vad dom säger, dialektkrock i kombination med dåligt ljud via headset... PSN: drdeath100 Redigerat av Dr. Death, 07 January 2009 - 13:27. Postad 07 January 2009 - 14:11
... nästan så man känner för att göra comeback i COD 5
Får se om man kan få till lite svordomar senare ikväll..... Postad 07 January 2009 - 16:58
Svordomar från er på grov skånska är underbart att lyssna på Postad 07 January 2009 - 20:35
Japp, håller med! Fast en irriterad göteborgare är inte helt fel det heller,då känner man sig som hemma Postad 07 January 2009 - 20:36
... önskar man kunde få hjälp via en sån där teckenspråks-snubbe i ena hörnet av tv-skärmen när "de" börjar tjattra
Snart ska jag bryta mitt embargo eller vad det nu heter mot COden5. Postad 11 January 2009 - 15:06
När i /%¤/%¤ ska de fixa bort alla ¤&/%&/%¤ glitchar?! Går knappt en omgång förrän man får en kniv från nån UNDER själva banan. Och inte &/%¤/%¤ kan man göra nått åt det heller. Patetiska människor & DÅLIGT av tillverkarna att inte fixa skiten...
Postad 11 January 2009 - 21:09
Ursäkta sent svar, bättre sent än aldrig Japp jag har mic. Jag har svårt att säga när jag ska spela, har nyligen blivit farsa och ska jobba nattvecka. Jag är gärna med och dödar zombies! Ska spela nu ett tag! Redigerat av bele_75, 11 January 2009 - 21:14. Postad 11 January 2009 - 21:49
hej, roligt med en cod 5 tråd,
fränt då man kan gå online och kolla statistiken på datorn kör mest war och tdm psn AntonJenny Postad 12 January 2009 - 00:19
Är det bara jag men tycker det går lååångsamt att gå prestige, gjorde det för första gången nu med en speltid på 1d 23h. Eller är det bara för att jag lirade TDM från början innan jag fastnade totalt för Headquarters som gjort att det tog så lång tid?? Hur lång tid har det tagit för er andra att levla upp i prestige?
Sen hatar jag treyarch för att de släpper ett spel som är fullt av glitchar till höger och vänster för att sen aldrig patcha det. Xbox användarna har ju redan fått sin så vad är det som dröjer egentligen? Längtar redan till KZ2 och framtida CoD6. /Doope Postad 12 January 2009 - 09:16
Tog mig ca 1dygn å 12h att gå prestige vilket var jämförbart med cod4, men spelar man tdm tar det mycket längre tid man skall hålla sig till HQ eller S&D för att speeda på prestigandet lite grann.
Postad 12 January 2009 - 11:33 Jag nästan exakt samma speltid som dig nu (~1d10h) och har nyss nått prestigemöjlighet. Men jag har nästan bara kört TDM, tycker man får rätt mycket poäng på det också. Bra med matchbonus. Sen hjälper det såklart att fixa challenges också. Redigerat av Unregisteredf64a5233, 12 January 2009 - 11:48. 2 användare läser detta ämne0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |