..
Hahaha, ok jag skulle ha avslutat med en
Jaja, nog om detta.
--------
Visst är det ikväll ni ska lira final i loading's turnering eller är det en annan turnering??!
Hur som helst; kill 'em all!
Redigerat av BrittBastard, 19 March 2009 - 14:28.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 19 March 2009 - 14:26
Hahaha, ok jag skulle ha avslutat med en Jaja, nog om detta. -------- Visst är det ikväll ni ska lira final i loading's turnering eller är det en annan turnering??! Hur som helst; kill 'em all! Redigerat av BrittBastard, 19 March 2009 - 14:28. Postad 19 March 2009 - 14:44 Jo, vi kanske ska införa nåt system så att det inte bara blir samma personer som kör hela tiden, lite tråkigt. Man kan väl köra matcher utan eller med mindre valor på spel också? Där kanske vi andra kan få vara med lite mer. Postad 19 March 2009 - 14:47
Inte svårare än att du fixar ihop ett lag och säger till någon officer som kan boka en match vilket lag ni vill utmana och spelsätt & bana. Postad 19 March 2009 - 14:52
Jag är gärna med på den setupen, är inte rädd att få stryk. Vet att vi kan ge dem en riktig match. Och det skulle nog vara den bästa tillgängliga träning som vi kan få.
Primören --> tur du dog av en granat när du var ass-target Postad 19 March 2009 - 14:56
Exakt, men se till att alla är överens om en tid, de 2 senaste dagarna har vi kört 2 8vs8 å då har det nästan varit knapert med folk. Blir lätt att vi 6-7 st som alltid är online å spelar på kvällarna hoppar in i matchen först. Postad 19 March 2009 - 15:00
Som sagt var; bättre träning kan vi inte få och jag är inte heller rädd att få stryk. Så... -Frasse -Britt -kajoh -primören vs -morlock -kerren -l2ickard -einhaerjar Sent på fredag kväll, skulle det passa alla? 21.30? Postad 19 March 2009 - 15:04
Jag måste ta mig själv i kragen och komma in i gamet igen så vad säger primören, brittan och fraggeln om att seriöst spela tillsammans ikväll? Som squad och lag, med tätt snack med varandra och hela baletten? Jag kommer vara hemma från kl 18 och kommer att kunna spela hela kvällen.
Postad 19 March 2009 - 15:07
Jag kan endast ikväll, sen är jag borta en 2 veckor. Men det finns säkert nån annan som kan ta platsen såklart. Postad 19 March 2009 - 15:09
Tyvärr så kan jag inte ikväll, är inte hemma. Jag tror att frasse har en klanmatch vid 21 eller 22?! Men jag kommer kunna lira hela fredag em och kväll och hela lördagen då tjejen är bortrest. Postad 19 March 2009 - 15:11 Okej, då får vi se om våran reserv kan ställa upp Postad 19 March 2009 - 15:20
Jag kommer nog kunna spela ikväll men vet inte när. Sen har vi 8vs8 klanmatch i turren om 3dje pris kl 22. Hoppa in i lite matcher kajoh så du kommer in i spelet igen.
Ang. sitta å snacka, har jag prat förbud efter 22, väcker alla som sover här hemma å det är inte poppis. Postad 19 March 2009 - 15:34 Ja, jag ska börja lira så fort jag kommer hem. Men det är ju alltid roligare att lira med er. Så skicka iväg ett meddelande sen när ni kommer in i spelet så kan vi spela ihop så gott det går. Om det förmodan skulle bli ont om folk till matchen kl 22 kan jag också vara med. Postad 19 March 2009 - 15:56
så länga det är 8 vs 8 så kan väl alla få en plats men när det är 4 vs 4 så är det väldigt avgörande att ha de bästa. Mycket därför jag avstod match igår så morlock kunde vara med, jag var en aning trött och besviken efter matchen mot gameplay team. Det är sjukt avgörande att vara taktisk när man möter bra samspelta snubbar kände mig väldigt ensam när jag försökte skydda så de inte kunde lämna högtalare, var alla ute och jagade eller? Postad 19 March 2009 - 16:59
Jo, det var bra länge alltså... men det gick ju bra annars hade man nog inte stått ut. Jag är gärna med på matcher, men har en 2mån bebis... det är därför jag försvinner ibland. Har inte ens testat att prata i micken i kz2 ännu. Men snart så sover den lilla lite mer stabilt så då blir det lättare. hoppas ni kan hålla ut /Evil_Rodge Postad 19 March 2009 - 17:00
Jag var faktiskt på väg till dig för att hjälpa till med att deffa, jaga är l2ickard och morlock bättre på. Postad 19 March 2009 - 17:28 Precis min tanke Merger med de klockrena kommentarerna strikes again Postad 19 March 2009 - 19:24
Fullt förståerligt, dessutom kan det ju vara svårt att få en syl i vädret när du lirar med en svärandes Britt... Redigerat av BrittBastard, 19 March 2009 - 19:25. Postad 20 March 2009 - 08:05
Ni vann igår såg jag, snyggt jobbat!
Vilka mötte ni och vilka var ni som lirade? Postad 20 March 2009 - 08:34
Är du på diet inför beach 2009 eller....... Postad 20 March 2009 - 08:52
F*an vad jobbiga snubbarna med granatkastaren var igår i clanmatchen....det flög ju granater överallt. Vad gäller själva matchen så är det ju bara att inse att man tillför ganska lite....särskilt i högtalarspringandet.....jag kommer nog aldrig få grepp om den spelformen. I body count och domination (vet inte vad spelformen heter) så gör man väl skäl för sin lön men i övrigt vet i sjutton.
Redigerat av Unregistered32f0b602, 20 March 2009 - 08:53. Postad 20 March 2009 - 08:54
oj då, då måste jag vara bra j*vla kass. Jag får ingen lön.... Nice att ni vann iallafall! Jag tycker faktiskt att jag är ganska bra på S&R men l2ickard är verkligen riktigt grymt på att hämta och lämna högtalaren. Frass3 är inte så dålig han heller. Så när man lirar med dom får man koncentrerar sig på att skydda dom eller skydda lämna-platserna. Postad 20 March 2009 - 11:03
Jag gillar SR på alla banor utom radec, tycker det är jobbigt att den spawnar nere i kloaken, gillar inte å klättra på stegarna.
Primare, ett bra sätt att lära sig SR är att veta vart högtalaren spawnar och vart den skall lämnas, då kan man planera bättre hur man skall gå till väga. Innan jag lärt mig det var SR riktigt tråkigt tyckte jag, när man bara sprang runt utan att veta vart man skulle. Postad 20 March 2009 - 11:07
Skönast med S&R på RADEC är när FI har högtalaren och springer genom sin egen avlämningsplats påväg mot vår, så knäpper man dem alldeles vid avlämningen. Snabb vändning, och skönt att få FI att göra allt jobb.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 20 March 2009 - 11:10. Postad 20 March 2009 - 13:14
Är likadant på corrinth crossing, vet att jag var på väg upp på översta plattformen å mötte l2ickard med hagelsprakarn.. tack sa han och hoppade ner å skulle lämna, men vi hade en sniper på våran sida som tog honom 1mm innan avlämningsplatsen så hoppade en av våra ner å plockade upp den å lämnade den. Postad 20 March 2009 - 15:04
Såg att du fixat drone-ribbons frass3, vad hade du för taktik?
------------ Vi har hyffsat bra snittrank i klanen må jag säga, 7st under 5000. http://www.killzone....?kz_clan_id=219 Eller ja, snittet är kanske inte så högt - men många spelare med hög ranking i varje fall. Högsta rankingen är 1186 (Einhaerjar) Snittmedlemsrankning: 60906 Redigerat av Unregisteredf64a5233, 20 March 2009 - 15:07. Postad 20 March 2009 - 16:11 Tala om att avskräcka eventuella nya medlemmar i klanen... Postad 20 March 2009 - 19:04
När ska dom fixa så att killzone.com funkar stabilt 24/7. Den är sjukt seg att komma in på ibland, och ibland så sker massa konstiga saker när jag ska logga in också.
Postad 20 March 2009 - 19:11
Hallå
Jag är gärna med i klanen! Såg att antalet låg på 50 nu. Skaffade KZ2 för några dagar sedan så jag inte helt up n' running än men det går åt rätt håll. Namnet är CPTFEELNOPAIN /CptFeelNoPain Postad 20 March 2009 - 19:33
Körde så som jag sa jag skulle prova, hittade en 1on1 server på radec med bara pistol/revolver. Kastade ut en drone i mitten, å sen skjöt jag honom med ett skott å sen zicksackade jag mellan stolparna å hade mest tur att dronen sköjt killen jag mötte. Detta funkade tills jag hade 2 kvar då han inte ville vara med längre, så då ville jag bara få den klar så då fulade jag mig. Har einhaerjar gått om mig idag, låg före honom igår kväll. Postad 20 March 2009 - 22:27
Ingen som känner för lite klanmatch ikväll?
Jag tar iaf å pyser in för att lira lite nu. Redigerat av Unregistered5f833d6c, 20 March 2009 - 22:29. Postad 20 March 2009 - 23:19
Hmm, adda mig. Jag har lirat hela kvällen. Har varit dåligt med MHB-folk. Ska bara ut med doggen lite nu. Kommer in igen lite senare. Postad 21 March 2009 - 01:00
Det var kul å lira, men nu får jag nog ge mig. Vem fan var den där L E G E N D ungen? Han verkade ju helt kär i mig som han ropade mitt namn. Aja, gonattl iaf gubbs, nu ska jag sova.
Postad 21 March 2009 - 02:57
Goddamn vilken köttarfest det blir på radec med miljarder spelare och raketer 30min C&H.
Enda anledning jag spelade där var för att det var bekvämt att få mycket defencekills för C&H. Haha... Nu blir det max 16p och FF hädanefter. Roligare så. Redigerat av Unregisteredf64a5233, 21 March 2009 - 03:01. Postad 21 March 2009 - 09:24
Hmm, jag håller med. HATAR raketer, som du vet/hörde. Dessutom är jag kass på att försvara, jag försöker bara ta nya kontrollpunkter hela tiden och det får man ju inte så mycket poäng för... ---- By the way; ska vi lira några klanmatcher ikväll kanske? Någon som är sugen? Redigerat av BrittBastard, 21 March 2009 - 09:26. Postad 21 March 2009 - 09:30
Om man är hemma ikväll så är jag med och spelar nån match.
Jag gillar inte 32 spelare på radec, speciellt inte när nästan alla fi har raketer och jag springer som en töntig tactician som ändå aldrig kan lägga spawnpunkter för mitt eget lag envisas med att lägga 2st på samma ställe. Postad 21 March 2009 - 09:36
Töntig Tactician, det var ordet! Hahaha! Redigerat av BrittBastard, 21 March 2009 - 09:36. Postad 21 March 2009 - 10:11
Folk som spelar som tactician på public är ju helt kassa. "Men om jag lägger den helt öppet och så att man spawnar med ryggen mot FI så blir det väl bra, eller?" Och 2 på samma ställe... Hallå i huvudet? Postad 21 March 2009 - 10:26
Hahaha, exakt! Eller i tunneln ( just på radec då ). Den enda gången det KANSKE är motiverat är när det är S&R. Men nej, fan inte ens då. Hahaha! Postad 21 March 2009 - 14:34
jag undrade bara är det många som kör med kontrollen eller använder ni tangentbord och mus?
om det nu går vill säga? Postad 21 March 2009 - 14:37
de flesta i denna klanen är stora motståndare till tgb och mus på konsoll Postad 21 March 2009 - 18:26
Jag spammar lite och skriver även i den här tråden.
Nån som ska lira nåt ikväll? Postad 21 March 2009 - 18:40
Jag är lite osäker.. känner inge direkt sug i kväll men det kanske kommer. Någon klanmatch ikväll? Det skulle vara en motivationshöjare.
Postad 21 March 2009 - 18:42
Ja, jag är lätt på om det är klanmatch! Precis som du säger, betydligt roligare/mer spännande än att bara lira på random server. Postad 21 March 2009 - 20:02
Adda mig, blir nog lite lira för mig senare också. En polare och hans tjej är här nu men jag känner nu att jag är sugen på att lira så kommer väl in vid 23-tiden. Lagom slaongs! Postad 21 March 2009 - 20:51
Dyker förmodligen in senare ikväll. psn id: vemfantrordu , för er som inte har addat mig.
Postad 21 March 2009 - 21:33
Vad är det där för stil? Vem fan jag tror? Inte fan vet jag! Hahaha, fan vad kul jag är. Arne Hegerfors heter jag by the way. Postad 21 March 2009 - 21:37
så mycket dricka redan? 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |