* Officiell Tråd - Sony Ericsson X10 Mini/Pro *
2353 svar till detta ämne
Postad 25 June 2010 - 01:16
Unregistered17f9fb0d
-
Unregistered17f9fb0d
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Ringde kundtjänst och frågade och han var säker 28 jun...vart runt och kollat lite, alla ger samma svar, men ingen som riktigt vågar garantera något...
Var ungefär som jag misstänkte då. Lät lite för bra med 22e =) Vi får hålla tummarna för att de får in på måndag istället! Får jag inte hem någon nästa vecka så avbokar jag fan och väntar lite till för att se om priset går ner. Glad midsommar på er allihopa! Snapsa väl och ät gott!!!
Postad 25 June 2010 - 06:12
KeeKe
-
KeeKe
-
Användare
-
-
180 inlägg
Nu beställde jag en x10 mini
Någon som testat ADW launcher?
Postad 25 June 2010 - 07:43
TomasL
-
TomasL
-
Beroende
-
-
1319 inlägg
Registrerade mig också. Dock så står det att nästa betalning sker i Juli på 159kr. Står det så för dig också?
Ja man måste tyvärr betala om man har en mini. Vissa kanaler fungerar dock, typ SVT Play.
Postad 25 June 2010 - 08:32
Vasse
-
Vasse
-
Lärjunge
-
-
438 inlägg
Nu beställde jag en x10 mini Någon som testat ADW launcher?
Jag kör bara med ADW launcher och är mycket nöjd med den. Det enda är att jag inte hittar hur man kan omorganisera bland programmen.
Postad 26 June 2010 - 08:57
JollyJumper
-
JollyJumper
-
Användare
-
-
144 inlägg
Jag skaffade viasat ondemand det för en månad sen har inte sett nått ang betalning..
Redigerat av JollyJumper, 26 June 2010 - 08:57.
Postad 26 June 2010 - 12:11
Unregistered8deab801
-
Unregistered8deab801
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Hur laddar man hem scandinavian keyboard och det andra som ni tipsade om så man kan köra qwerty tangent bord?
Hittar ej det på market??
Eller kan man köra qwerty tangentbord på något annat sätt i x10 mini?
Postad 26 June 2010 - 17:45
Bosse-i-skogen
-
Bosse-i-skogen
-
Forumräv
-
-
621 inlägg
X10 mini klarar fall från typ 1 meter ner i betong. Jag tappade min och vad som hände var att den liksom fjädrade och det lindrade stöten. Bakstycket flög av oskadat och det blev bara ett ytterst litet knappt synbart märke i plasten i ett av hörnen på telefonen.
Fall rakt ner med displayen neråt blir nog däremot inte så bra kan jag tänka mig.
Redigerat av Bosse-i-skogen, 26 June 2010 - 17:46.
Postad 26 June 2010 - 18:55
Starman65_
-
Starman65_
-
Rookie
-
1 inlägg
Hej alla glada.
Jag inhandlade min x10mini för ett par dagar sedan. Jag undrar nu om någon trevlig själ kan tala om hur jag installerar Navigon i mobilen?. Då jag tänkt åka bort ett par dagar, så tänkte jag testa och se hur det fungerar under resans gång. Jag såg att man kan testa programmet i 30dagar, men då måste man vara uppkopplad på nätet.
Jag har host host ner det från en sajt, så nu ligger programmet på datorn. Hur går jag tillväga nu?.
Förklara gärna stegvis. Räcker ett 2 gb minneskort?
Svara antingen genom att skriva här eller i ett pm.
Tack på förhand
Postad 26 June 2010 - 20:46
Bosse-i-skogen
-
Bosse-i-skogen
-
Forumräv
-
-
621 inlägg
Hej alla glada.
Jag inhandlade min x10mini för ett par dagar sedan. Jag undrar nu om någon trevlig själ kan tala om hur jag installerar Navigon i mobilen?. Då jag tänkt åka bort ett par dagar, så tänkte jag testa och se hur det fungerar under resans gång. Jag såg att man kan testa programmet i 30dagar, men då måste man vara uppkopplad på nätet.
Jag har host host ner det från en sajt, så nu ligger programmet på datorn. Hur går jag tillväga nu?. Förklara gärna stegvis. Räcker ett 2 gb minneskort?
Tack på förhand
Kanske inte svaret du vill ha men har du provat det förinstallerade WisePilot? Fungerar utmärkt tycker jag. Dock vet jag inte om det kostar datatrafik hela tiden så jag har som sagt bara testat i några mil. Min Garmin kostar ju ingenting att använda så den är ju att föredra men vid tillfället hade jag glömt den hemma och fick använda WisePilot i mobilen. Glöm bara inte att slå på GPS:n i telefonen bara för meterprecision Det är en apks-fil du har i datorn nu antar jag (eller vad nu installationsfilerna heter). Kopiera den till telefonen (packa upp den först om det är en zipfil). Var du lägger den kvittar. Gå sen till Market och ladda hem apinstaller. Installera och kör programmet och det hittar din installationfil för dig att installera. Telefonen kopplar du in med usbkabeln och väljer att ansluta telefon och sen poppar den upp i Den här datorn som en enhet för dig att öppna och bläddra i. Någon sony-programvara behöver du alltså inte för att nå telefonens filer. Foton och filmer du tar hamnar i mappen DCIM. Ps: jag såg nu att WisePilot visst kostar att använda någon längre tid. I mitt fall är det gratis till 2010-07-06 och sen ska det visst kosta... hmm. "3: How do I continue using Wisepilot? Buy it in the web shop online or open the mobile web shop through the phone: Options - My subscription. You will be directed to a mobile web-page where you can purchase Wisepilot by using a credit card." https://sonyericsson...l.jsp?action=71
Redigerat av Bosse-i-skogen, 26 June 2010 - 22:24.
Postad 26 June 2010 - 21:57
starckus
-
starckus
-
Rookie
-
1 inlägg
Hej! Haft min mini i nästan en vecka, och min kompis lyckades logga in på sin facebook.
Nu förstår jag itne hur jag ska kunna logga ut från den och sen in på min egen?
Hittar ingen "logga ut" knapp..
Postad 26 June 2010 - 22:03
Bosse-i-skogen
-
Bosse-i-skogen
-
Forumräv
-
-
621 inlägg
Hej! Haft min mini i nästan en vecka, och min kompis lyckades logga in på sin facebook. Nu förstår jag itne hur jag ska kunna logga ut från den och sen in på min egen? Hittar ingen "logga ut" knapp..
Jag förstår mig inte på den inbyggda facebookappen så jag går via m.facebook.com i webbläsaren. Men om du i startskärmen för appen klickar den vänstra fysiska knappen på telefonen så kan du logga ut. Just den vänstra knappen ger i nästan alla program en meny med olika alternativ. Det som stör mig mest med den inbyggda appen är att zoomning inte är möjlig vilket däremot går bra i webbläsaren. Irriterande ändå är att zoomningsnivån inte behålls om man backar i webbläsaren men man kan ju inte få allt kan jag tänka mig...
Redigerat av Bosse-i-skogen, 26 June 2010 - 22:13.
Postad 26 June 2010 - 22:38
svanbo
-
svanbo
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
Hej alla glada.
Jag har host host ner det från en sajt, så nu ligger programmet på datorn. Hur går jag tillväga nu?. Förklara gärna stegvis. Räcker ett 2 gb minneskort?
Tillägg till Bosses förklaring: 2 Gb minneskort räcker inte för hela europa, men du kan välja att lägga över bara de länder du kommer besöka, då räcker 2 Gb! Tror man skulle lägga dem i <sökväg till ditt minneskort>\navigon\maps Hur laddar man hem scandinavian keyboard och det andra som ni tipsade om så man kan köra qwerty tangent bord?
Hittar ej det på market??
Eller kan man köra qwerty tangentbord på något annat sätt i x10 mini?
Då måste du ha stavat fel eller nåt, jag hittar det där, kollade precis. Men om du vill använda det för att skriva sms i liggande läge måste du ladda ner något annat sms-program än det förinstallerade, t.ex. handcent sms. Finns massa andra tangentbord också på market, sök på keyboard. Jag kör just nu med SlideIT, tycker det funkar bra!
Postad 26 June 2010 - 23:03
Bosse-i-skogen
-
Bosse-i-skogen
-
Forumräv
-
-
621 inlägg
[/quote]Jag kör just nu med SlideIT, tycker det funkar bra! [/quote]
Och hur får jag fram detta på skärmen när jag installerat det?
Postad 26 June 2010 - 23:07
Bosse-i-skogen
-
Bosse-i-skogen
-
Forumräv
-
-
621 inlägg
Jag kör just nu med SlideIT, tycker det funkar bra!
Och hur får jag fram detta på skärmen när jag installerat det?
Glöm det. Jag fick rätt på det nu!
Postad 26 June 2010 - 23:59
Unregistered8deab801
-
Unregistered8deab801
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
varför vrider sig inte handcent sms då jag vrider telefonen? bör ju vara lättare finna av rätt knapp i liggande läge på qwerty tangentbordet?
ja jag har slagit på auto rotera i skärminställningarna
*edit*
Den vrider sig ibland enbart varför är det så?
Redigerat av Unregistered8deab801, 27 June 2010 - 03:22.
Postad 27 June 2010 - 09:18
TomasL
-
TomasL
-
Beroende
-
-
1319 inlägg
Hej alla glada.
Tack på förhand
Du måste inte vara uppkopplad hela tiden du använder testversionen. Det är bara en kort stund när du startar programmet som den kopplar upp. Sen måste jag agera lite moralkärring. Tycker inte vi ska diskutera olagligt nedladdade programvaror här. Vad är det för fel på att köpa en applikation som man behöver? Ja det kostar lite pengar men det är ju också det som gör att det utvecklas många bra program. Själv har jag köpt Norden varianten av Navigon för 395:- och det tycker jag inte är så farligt. Behöver man hela Europa så kostar den 895:-. Tycker att även det kan vara prisvärt.
Postad 27 June 2010 - 11:04
Unregistered8deab801
-
Unregistered8deab801
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
hur byter man meddelande signal på handcent sms? fastän jag bytt till en annan i meddelande inställningar så blir det inte den då ett sms kommer?
( Har bockat av dom där tre bockarna i meddelande inställningar för att slippa dubbla sms ljud)
Postad 27 June 2010 - 12:18
svanbo
-
svanbo
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
hur byter man meddelande signal på handcent sms? fastän jag bytt till en annan i meddelande inställningar så blir det inte den då ett sms kommer?
( Har bockat av dom där tre bockarna i meddelande inställningar för att slippa dubbla sms ljud)
Gå in i handcent sms, tryck antingen på den nedre vänstra knappen på telefonen (menyknappen) så kan du välja inställningar där, under notiferingsalternativ, eller tryck på skärmen uppe i högra hörnet på stjärnan så kan du välja inställningar där. varför vrider sig inte handcent sms då jag vrider telefonen? bör ju vara lättare finna av rätt knapp i liggande läge på qwerty tangentbordet?
ja jag har slagit på auto rotera i skärminställningarna
*edit*
Den vrider sig ibland enbart varför är det så?
Jag tycker det verkar som att man måste hålla telefonen ganska upprätt för att bilden ska vrida sig, detta gäller oavsett program tycker jag.
Postad 27 June 2010 - 12:26
svanbo
-
svanbo
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
Sen måste jag agera lite moralkärring. Tycker inte vi ska diskutera olagligt nedladdade programvaror här. Vad är det för fel på att köpa en applikation som man behöver? Ja det kostar lite pengar men det är ju också det som gör att det utvecklas många bra program. Själv har jag köpt Norden varianten av Navigon för 395:- och det tycker jag inte är så farligt. Behöver man hela Europa så kostar den 895:-. Tycker att även det kan vara prisvärt.
Detta ska inte bli en diskussion om att ladda ner eller inte ladda ner men i sak håller jag med dig, men om man ska resonera så kring alla mjukvaror blir det dyrt att ha en någorlunda fungerande dator (kolla bara på vad Office-paketet kostar...) tror det är många yngre här som har svårt att motivera den typen av kostnader när det finns alternativ... Men du har helt rätt i att vi inte ska diskutera det här, här ska vi givetvis prata om lagliga programvaror och ingenting annat.
Redigerat av svanbo, 27 June 2010 - 12:27.
Postad 27 June 2010 - 15:34
Unregistered8deab801
-
Unregistered8deab801
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Gå in i handcent sms, tryck antingen på den nedre vänstra knappen på telefonen (menyknappen) så kan du välja inställningar där, under notiferingsalternativ, eller tryck på skärmen uppe i högra hörnet på stjärnan så kan du välja inställningar där.
Jag tycker det verkar som att man måste hålla telefonen ganska upprätt för att bilden ska vrida sig, detta gäller oavsett program tycker jag.
tackar det funkar båda =)
Postad 27 June 2010 - 21:05
Fileip
-
Fileip
-
Rookie
-
2 inlägg
Kan man få email från hotmail att dyka upp i timescape?
Sökt info men hittar inget vettigt..
Vänliga hälsningar
Postad 28 June 2010 - 07:21
kalle_22
-
kalle_22
-
Lärjunge
-
-
276 inlägg
Hej!
Vet nån hur man får fram programen som liger i hantera program,Jag vill ha ljudispelaren.
Vet nån hur man får blåtand till en av dom 4 hörnen.
MVH/Kalle
Postad 28 June 2010 - 08:09
svanbo
-
svanbo
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
Hej!
Vet nån hur man får fram programen som liger i hantera program,Jag vill ha ljudispelaren. Vet nån hur man får blåtand till en av dom 4 hörnen.
MVH/Kalle
Tror inte det bara är hela program som ligger där utan enskilda processer som används av olika program (ser ut så iaf). Tror inte du har något program som heter ljudinspelaren utan det är säkert en process som används när du t.ex. pratar i telefonen för att ta upp ditt tal. Har någon hittat någon schysst väska/fodral till x10 mini? Letar och har bara hittat dessa två... http://www.expansys.se/d.aspx?i=201154http://www.themobile...-x10-min-gy.php
Postad 28 June 2010 - 08:15
järker
-
järker
-
Lärjunge
-
-
325 inlägg
Jag kan verkligen rekomendera detta ställe, har själv beställt därifrån 3-4 ggr. Inga problem alls trots att det är direkt från Hong Kong, fri frakt och låga priser och stort utbud till i stort sett allt. http://www.pdair.com...800000_11000984/ J
Postad 28 June 2010 - 08:37
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Kan man få email från hotmail att dyka upp i timescape? Sökt info men hittar inget vettigt.. Vänliga hälsningar
Jag har en X10 (ej mini) och jag får mina Hotmail i TS. Bara skrev in anv.namn och lösen och telefonen konfigurerade.
Postad 28 June 2010 - 11:17
svanbo
-
svanbo
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
Jag kan verkligen rekomendera detta ställe, har själv beställt därifrån 3-4 ggr. Inga problem alls trots att det är direkt från Hong Kong, fri frakt och låga priser och stort utbud till i stort sett allt.
http://www.pdair.com...800000_11000984
/ J
Stort tack för det tipset!! Hur lång leveranstid ungefär har det varit?
Postad 28 June 2010 - 11:25
järker
-
järker
-
Lärjunge
-
-
325 inlägg
Stort tack för det tipset!! Hur lång leveranstid ungefär har det varit?
Som snabbast torsdag em och det låg i lådan på måndagen, och senast beställde jag måndag kväll och det låg i lådan måndagen efter, men aldrig längre än 1 vecka. Annars beställde jag från themobilestore en gång då de faktiskt var billigare, tog lite längre tid men paketet kom direkt från Hong Kong även den gången, såvitt jag kkunde se så går beställningarna från expansys även de från pdair, men då tillkommer ju frakt. Så det är bara att köra på, enda lilla nackdel är väl att betala med kort men som sagt jag har aldrig haft problem, alternativt paypal då, men jag har kört med kort både visa och mastercard. / J
Postad 28 June 2010 - 11:49
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Någon som har hittat en bra bilhållare till minin? En som är öppen undertill. Iaf i mitten.
Postad 28 June 2010 - 11:53
Robbis76
-
Robbis76
-
Användare
-
-
113 inlägg
När jag skickar mess så har jag bockat i att jag vill ha leveransrapport, men jag får aldrig någon rapport???
Förslag?
Postad 28 June 2010 - 11:55
Bosse-i-skogen
-
Bosse-i-skogen
-
Forumräv
-
-
621 inlägg
När jag skickar mess så har jag bockat i att jag vill ha leveransrapport, men jag får aldrig någon rapport???
Förslag?
Det får du visst då. Bocken som kommer till höger i meddelandet du skickat är bevis på att meddelandet kommit till mottagaren. Ingen ljudsignal dock.
Postad 28 June 2010 - 11:58
TomasL
-
TomasL
-
Beroende
-
-
1319 inlägg
Någon som har hittat en bra bilhållare till minin? En som är öppen undertill. Iaf i mitten.
Brodit har tagit fram några olika: http://www.brodit.se...s...6&showID=93Bl.a Dustin säljer dessa. Dom är ganska nya men dom börjar nog snart att dyka upp i butiker.
Redigerat av TomasL, 28 June 2010 - 12:02.
Postad 28 June 2010 - 12:54
järker
-
järker
-
Lärjunge
-
-
325 inlägg
Nu verkar första butik ha fått pro enl. prisjakt iaf: http://www.noyes.se/...mini-pro-svart// J
Postad 28 June 2010 - 12:58
Robbis76
-
Robbis76
-
Användare
-
-
113 inlägg
Det får du visst då. Bocken som kommer till höger i meddelandet du skickat är bevis på att meddelandet kommit till mottagaren. Ingen ljudsignal dock.
Oki, ska kolla nästa gång. Tack iaf
Postad 28 June 2010 - 13:51
Vasse
-
Vasse
-
Lärjunge
-
-
438 inlägg
Är på jakt efter två tillbehör till mobilen.
1. Skyddsfodral, helst något tunt i tyg. Förut fick man med en liten skyddspåse till MD, Ipod osv.
2. "Joggingarmband"
Kollade på länkarna innan ang. punkt 1 men då fanns det bara läder-fodral.
Postad 28 June 2010 - 13:58
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Brodit har tagit fram några olika: http://www.brodit.se...s...6&showID=93 Bl.a Dustin säljer dessa. Dom är ganska nya men dom börjar nog snart att dyka upp i butiker.
Tack! Den nedersta såg intressant ut. Mailade Dustin och frågade om de skulle ta in den för såg bara den översta av de 3 i deras sortiment.
Postad 28 June 2010 - 14:10
svanbo
-
svanbo
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
Är på jakt efter två tillbehör till mobilen.
1. Skyddsfodral, helst något tunt i tyg. Förut fick man med en liten skyddspåse till MD, Ipod osv. 2. "Joggingarmband"
Kollade på länkarna innan ang. punkt 1 men då fanns det bara läder-fodral.
Är på jakt efter ungefär samma saker. Sen upptäckte jag att det, i de byxor (såna där tighta shorts) som jag brukar springa i fanns en liten ficka på insidan avsett för typ nycklar. Passade perfekt för lilla x10 mini
Postad 28 June 2010 - 15:15
Unregistered17f9fb0d
-
Unregistered17f9fb0d
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
va fan. nu får det nog bli till att avbeställa hos komplett...
Postad 28 June 2010 - 15:46
la damit
-
la damit
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
va fan. nu får det nog bli till att avbeställa hos komplett...
Katshing säger sig ha den på lager, så jag köpte den där. Men dom klåparna har inte fått iväg den från lagret ännu... Jag undrar jag hur det är med deras "lagerstatus"...
Postad 28 June 2010 - 16:09
Unregistered17f9fb0d
-
Unregistered17f9fb0d
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Katshing säger sig ha den på lager, så jag köpte den där. Men dom klåparna har inte fått iväg den från lagret ännu... Jag undrar jag hur det är med deras "lagerstatus"...
Verkar som att det kan ha trillat in några stycken lite här och var idag. Katshings lagerstatus var 0 för bara några timmar sen men de kanske fick in nu på eftermiddagen. Vi får hålla tummarna för att vi får våra grejer innan helgen!
Postad 28 June 2010 - 18:58
Unregistered87ded29e
-
Unregistered87ded29e
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
var och fråga på telia idag, som sa att de skulle ha fått in dom idag men sa att dom var beställda och på väg
så jag hoppas innan helgen iallafall
Postad 28 June 2010 - 19:20
Volvis
-
Volvis
-
Forumräv
-
-
709 inlägg
Jag har förbokat på Katsching men har ännu inte fått något mail om att den
finns i lager, trots att dom har mer än 50 enl deras saldo ?
VILL INTE VÄNTA LÄNGRE NUUUUUU !!!! :-))
Postad 28 June 2010 - 19:42
Unregistered17f9fb0d
-
Unregistered17f9fb0d
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Jag har förbokat på Katsching men har ännu inte fått något mail om att den finns i lager, trots att dom har mer än 50 enl deras saldo ?
VILL INTE VÄNTA LÄNGRE NUUUUUU !!!! :-))
Jag skulle gissa att de fått in dem men haft fullt upp med uppackning och nedpackning igen =) Pratade med NoYes för några timmar sedan och de fick in i eftermiddags och börjar skicka ut imorgon. Kan säkerligen vara samma som gäller för Katshing. Katshing brukar ju vara duktiga!
Postad 28 June 2010 - 19:44
järker
-
järker
-
Lärjunge
-
-
325 inlägg
Och när kan vi få en recension / omdöme hur den är att "leka" med
Det vill man ju läsa nu, ingen här på forumet som fått klämma på en ännu ?
/ J
Postad 28 June 2010 - 19:48
Volvis
-
Volvis
-
Forumräv
-
-
709 inlägg
Jag skulle gissa att de fått in dem men haft fullt upp med uppackning och nedpackning igen =) Pratade med NoYes för några timmar sedan och de fick in i eftermiddags och börjar skicka ut imorgon. Kan säkerligen vara samma som gäller för Katshing. Katshing brukar ju vara duktiga!
Har oxå erfarenheten att dom brukar vara duktiga på Katshing så det är säkert som du säger. Det är så jobbigt att vänta bara .....
Postad 28 June 2010 - 19:57
Unregistered17f9fb0d
-
Unregistered17f9fb0d
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Och när kan vi få en recension / omdöme hur den är att "leka" med
/ J
Jag återkommer med de första intrycken på onsdag förhoppningsvis!  Har redan lekt lite med polarens mini men ser fram emot att testa tangentbordet!
Postad 28 June 2010 - 20:02
djrov
-
djrov
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Beställde min från noyes dom var billigast, sen helt sjukt ringde han upp och kollade att jag hade beställt rätt  verkade vara en trevlig prick i luren och vad jag förstod skulle jag antagligen ha pro:n imorgon
Postad 28 June 2010 - 20:16
danne_silver
-
danne_silver
-
Amatör
-
-
64 inlägg
Jag fick detta mail av katshing.se idag, när jag frågade om dom fått in Mini Pro. Förhandsbokade den 23/6 Hej,
Telefonen har kommit in i lager idag & en telefon är undanlagd till dig så du kommer få ett mejl under kvällen där du kan välja betalsätt.
Med Vänlig Hälsning
Christian Andersson
Tycker dock det börjar bli ganska sen kväll nu. Och inget mail ännu, om betalningsalternativ.
Postad 28 June 2010 - 20:28
Volvis
-
Volvis
-
Forumräv
-
-
709 inlägg
Jag fick detta mail av katshing.se idag, när jag frågade om dom fått in Mini Pro. Förhandsbokade den 23/6
Tycker dock det börjar bli ganska sen kväll nu. Och inget mail ännu, om betalningsalternativ.
Man får ett mail när telefonen är leveransklar står det i min förhandsbokning. Skulle ju inte tro att dom jobbar kväll men troligtvis och förhoppningsvis kommer mailet imorgon, då borde vi få dom till på onsd allafall
Redigerat av Volvis, 28 June 2010 - 20:29.
Postad 28 June 2010 - 20:30
danne_silver
-
danne_silver
-
Amatör
-
-
64 inlägg
Man får ett mail när telefonen är leveransklar står det i min förhandsbokning. Skulle ju inte tro att dom jobbar kväll men troligtvis och förhoppningsvis kommer mailet imorgon, då borde vi få dom till på onsd allafall 
Jag som bor långt upp i landet brukar få vänta 2-3 dagar Nåja före helgen ska man väl ha den iaf.
Postad 28 June 2010 - 21:39
Unregistered6a2ce396
-
Unregistered6a2ce396
-
Rookie
-
8 inlägg
Hejsan.
Någon som vet om det går att skicka iväg en kontakt man har i adresslistan till en annan telefon via sms/mms.
Det har ju fungerat i de flesta telefonen och det fungerar på x10.
Men jag hittar inte funktionen på mini. Har dom totalt skitit att installerat denna viktiga funktion? Eller är det bara jag som har tummen mitt i handen?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|