Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Samsung Galaxy S *

1995 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 04 August 2010 - 14:00

sman
  • sman
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0

Någon som vet om det går att hitta Galaxy S i tex England för ett bättre pris?
Katshing har hyfsat pris om man väljer abonemang och tre har nog bland de lägsta priserna kontant på runt 5000, men jag vill gärna komma undan något billigare om det går. Någon som har nått tips?

Går att köpa i Tyskland för runt 4050:-
Har för mig frakten låg på ca 15-20€

Postad 04 August 2010 - 17:25

p1er
  • p1er
  • Lärjunge

• 485 inlägg
  • 0

Går att köpa i Tyskland för runt 4050:-
Har för mig frakten låg på ca 15-20€

Ah, tack för tipset. Vet du någon pålitlig butik därifrån?

Postad 04 August 2010 - 17:45

Megaman2
  • Megaman2
  • Forumräv

• 616 inlägg
  • 0

Du skulle vara lite snabbare. Köpte min från E-shop för någon vecka sen. 80 mobiler tog slut på en dag ungefär. De har de bästa priset och det gick väldigt snabbt att få mobilen! Om du orkar vänta, köp av dom.

telefonen är olåst så du kan använda vilken du vill. tex 3 har kontant för 4800 nånting.
jag resonerade så här: köper man en sådan telefon behöver man internet förbindelse och då blir det nog så att man ta ett abbongemang.

säljer man telefonen om ett år så behöver den som köper den också ett abb, så då kan den överta återstående tid, om jag känner för det. (fast jag brukar GE bort telefonen, och då bör ca 10 månaders internet abb inte vara något hinder, det är endå något som behövs. (år 1 har jag då betalat ca 4900 för telefon + abb = har fått surfa gratis)

tog halebop på 24 månader, den var sub 1200 från att köpa kontant, räknar med att jag kommer betala lika mycket som att köpa den kontant första året ( om jag räknar vad jag minst skulle få betala ).
(telefonen kostar då runt 4300, vilket är det billigaste jag sett.

Redigerat av Megaman2, 05 August 2010 - 08:52.

Postad 04 August 2010 - 18:12

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

telefonen är olåst så du kan använda vilken du vill. tex 3 har kontant för 4800 nånting.
jag resonerade så här: köper man en sådan telefon behöver man internet förbindelse och då blir det nog så att man ta ett abbongemang.

Om man använder 3 kontant så kan man köpa till data för 90kr/mån ingen trafikbegränsning däremot har jag för mig att man bara får 384kb/s Funkar utmärkt för mig iaf.

Postad 05 August 2010 - 08:31

gorgen
  • gorgen
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Om man använder 3 kontant så kan man köpa till data för 90kr/mån ingen trafikbegränsning däremot har jag för mig att man bara får 384kb/s Funkar utmärkt för mig iaf.

Från 3's hemsida:

Surfa obegränsat i mobilen med 3Kontant.
För endast 90 kr/månad surfar du obegränsat på internet i din mobiltelefon med hastigheter upp till 6Mbit/s. Överstiger ditt användande 5 GB, sänker vi hastigheten till 64 Kbit/s. Du kan dock fortsätta att surfa som vanligt, men med en något lägre surfhastighet.

Postad 05 August 2010 - 12:02

lacunaz
  • lacunaz
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
Någon som vet när swype kommer?

Postad 05 August 2010 - 14:32

norken
  • norken
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Jag förmodar att du menar Swype med svenskt språkstöd. Jag har tidigare läst att det skall komma i september i samband med en ny firmware-uppdatering.

Postad 05 August 2010 - 14:40

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Från 3's hemsida:

Surfa obegränsat i mobilen med 3Kontant.
För endast 90 kr/månad surfar du obegränsat på internet i din mobiltelefon med hastigheter upp till 6Mbit/s. Överstiger ditt användande 5 GB, sänker vi hastigheten till 64 Kbit/s. Du kan dock fortsätta att surfa som vanligt, men med en något lägre surfhastighet.

Oj de har visst ändrat sen jag började köra tjänsten.

Postad 05 August 2010 - 19:43

Unregistered27851
  • Unregistered27851
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
Jag har läst igenom hela tråden men kan ha missat något, så går det att synka mot Outlook, d.v.s mail, kalender och uppgifter? Någon som har testat att synka mot Exchange (Active sync), och även då det krävs certifikat?

Redigerat av Unregistered27851, 05 August 2010 - 19:44.

Postad 05 August 2010 - 19:52

jannis83
  • jannis83
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Ny på forumet :(

Vill bara säga att Swype funkar med svensk ordlista för mig. Jag har I9000XXJF5.

Postad 06 August 2010 - 13:05

Gruff
  • Gruff
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Jag har läst igenom hela tråden men kan ha missat något, så går det att synka mot Outlook, d.v.s mail, kalender och uppgifter? Någon som har testat att synka mot Exchange (Active sync), och även då det krävs certifikat?

Jag synkar min mot en exchangeserver och det fungerar alldeles utmärkt. Jag tror vi har certifikat, är osäker.

Postad 06 August 2010 - 13:08

Gruff
  • Gruff
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Hej alla!

Jag har fått låna en Galaxy S GT-i9000 som jag skall testa ett tag tänkte jag. Jag tänkte bara höra med er ifall ni har några "optimeringstips" för telefonen? Är det något jag borde stänga av eller slå på för att göra den snabbare? Just nu är den väldigt laggig och buggig "out of the box". Den hänger sig rätt ofta, typ var 3-5'e minut, och då står den still i kanske 5-10 sekunder innan man kan fortsätta använda den. Några tips?

Var den helt ny när du fick den eller har någon annan provat den tidigare? Så där ska den inte bete sig, visst kan den lagga ibland men det upplever jag då jag haft igång telefonen under en längre tid och minneshanteringen inte riktigt fungerat så att det lediga minnet kryper ned mot en 20 mb mot 130 mb som den har efter en omstart.

Om det är en telefon som andra har testat så tycker jag du skulle prova med att göra en total återställning av telefonen innan du testar vidare.

Postad 06 August 2010 - 18:30

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0
Är riktigt sugen på en GS som isåfall kommer att bli min första "seriösa" smartphone, har haft htc tytn tidigare.
Har nu en SE C905 som jag är nöjd med, men hur vänjer man sig att skriva sms osv?
Har tidigare avstått smartphones med touch för att jag gillar/är van att skriva sms osv med riktigta knappar.

Postad 06 August 2010 - 20:06

mackzen
  • mackzen
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0

Ny på forumet :(

Vill bara säga att Swype funkar med svensk ordlista för mig. Jag har I9000XXJF5.

Bara lite nyfiken om du har flashat själv eller om det kom med JF5 orginal?

Postad 06 August 2010 - 20:56

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0

Hej alla!

Jag har fått låna en Galaxy S GT-i9000 som jag skall testa ett tag tänkte jag. Jag tänkte bara höra med er ifall ni har några "optimeringstips" för telefonen? Är det något jag borde stänga av eller slå på för att göra den snabbare? Just nu är den väldigt laggig och buggig "out of the box". Den hänger sig rätt ofta, typ var 3-5'e minut, och då står den still i kanske 5-10 sekunder innan man kan fortsätta använda den. Några tips?

Min och många andras har gjort exakt likadant sedan dag 1 av ägandet.
Ibland kan man få vänta i 20 sekunder med svart skärm...

Postad 06 August 2010 - 21:04

Pandi
  • Pandi
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Någon mer än jag som har problem med att installera nya versionen av KIES? Jag kan ladda ner det, sen när jag ska installera det så står det extraherar och det går klart till 100%, sen väntar man på att nästa steg ska komma. Men inget mer händer?

Postad 07 August 2010 - 12:29

jannis83
  • jannis83
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Det kom med telefonen. Köpte den från Noyes.se

Postad 07 August 2010 - 13:29

Jockejos
  • Jockejos
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Det kom med telefonen. Köpte den från Noyes.se

Jag har också jf5 i min och fungerande swype. Beställd från pixmania.se antagligen importerad från deras huvudlager. Kan inte bestämma mig om jag gillar swype eller inte, kör utan det nu... Är väl en vanesak...

Postad 07 August 2010 - 14:49

mackzen
  • mackzen
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0

Jag har också jf5 i min och fungerande swype. Beställd från pixmania.se antagligen importerad från deras huvudlager. Kan inte bestämma mig om jag gillar swype eller inte, kör utan det nu... Är väl en vanesak...

Jag älskar swype, det går sjukt mycket anklare att skriva. Men kör just nu slideit demo som är ungefär samma sak i väntan på att samsung ska updatera (vill inte köra en inofficiell). Min kör fortfarande JF3 som var från början.

Men ni som har orginal JF5, Hur fungerar GPS?

Postad 07 August 2010 - 18:23

Jockejos
  • Jockejos
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
H

Jag älskar swype, det går sjukt mycket anklare att skriva. Men kör just nu slideit demo som är ungefär samma sak i väntan på att samsung ska updatera (vill inte köra en inofficiell). Min kör fortfarande JF3 som var från början.

Men ni som har orginal JF5, Hur fungerar GPS?

Gps:en är det enda som buggar lite för mig. Den är exakt i positioneringen men kan ibland vara lite trögstartad. Får starta om programmet som ska använda gps:en så brukar det gå bättre. I övrigt upplever jag inga av de andra problemen med seghet eller skiftning vid 2g till 3g med mera som andra haft... Nu väntar jag bara på att 2.2 ska komma.

Postad 07 August 2010 - 19:37

Sunbringer
  • Sunbringer
  • Användare

• 201 inlägg
  • 0
Förutom film tänkte jag även använda boken till att läsa e-böcker. Skärmen verkar ju vara helt ypperlig för detta. Men hur funkar ebook-läsaren som finns i telefonen? Är det någon som kan svara på vilka format den stöder?

Jag kör för närvarande Mobipocket på min Omnia HD och den funkar rätt okej. Får konvertera .txt-filer och annat till Mobipocket-format, men det går hyffsat fort. Tyvärr fungerar den inte med .lit-filer.

Postad 08 August 2010 - 10:22

kewe
  • kewe
  • Forumräv

• 570 inlägg
  • 0
Hej!

Har aldrig haft något som helst problem med hängningar etc som vissa har haft utan den har fungerat utan problem från första början. Det första jag gjorde när jag fick telefonen var att fabriksåterställa den samt ROOTa. Sedan dess har den fungerat kanon. Körde den på Copilot igår och det gick hur bra som helst. Kan start rekommendera denna telefon.

Har nu provat att fastställa bakgrunden om man kör med LauncherPro och jag upplevde att telefonen flöt på bättre faktiskt. Ni som använder det kan väl prova o återkomma med feedback ;)

Redigerat av kewe, 08 August 2010 - 10:24.

Postad 08 August 2010 - 16:21

Unregistered44335
  • Unregistered44335
  • Lärjunge

• 370 inlägg
  • 0
En fabriksomställning tar den bort installerade program?

Postad 08 August 2010 - 17:42

Megaman2
  • Megaman2
  • Forumräv

• 616 inlägg
  • 0
vilken är den senaste officiella firmvaren är dej jm5?
(har jm3 , den som följde med när den införskaffades)

men kies, den verkar inte vilja stödja telefonen, det är bara wave som visas på samsungs webbsida.
(är det någon som sett någon changelogg för uppgraderingarna? så man ser vad som är förändrat.

Postad 08 August 2010 - 19:14

kewe
  • kewe
  • Forumräv

• 570 inlägg
  • 0

En fabriksomställning tar den bort installerade program?

Ja det tar bort installerade program.

vilken är den senaste officiella firmvaren är dej jm5?
(har jm3 , den som följde med när den införskaffades)

men kies, den verkar inte vilja stödja telefonen, det är bara wave som visas på samsungs webbsida.
(är det någon som sett någon changelogg för uppgraderingarna? så man ser vad som är förändrat.

KIES är tyvärr rena skämtet o jag får säga min mening. Har även gjort den uppdatering som har släppts men icke. Hoppas att det kommer en rejäl uppdatering på KIES så den blir användbar för just nu är det bara ett program som tar plats på datorn.....

Redigerat av kewe, 08 August 2010 - 19:12.

Postad 09 August 2010 - 11:50

ronkan
  • ronkan
  • Användare

• 203 inlägg
  • 0

Ja det tar bort installerade program.

KIES är tyvärr rena skämtet o jag får säga min mening. Har även gjort den uppdatering som har släppts men icke. Hoppas att det kommer en rejäl uppdatering på KIES så den blir användbar för just nu är det bara ett program som tar plats på datorn.....

hade problem en gång i början oxo att kies inte hitta telefonen men sen så tog jag bort rubbet och installerade om och kopplade i telefonen och sen väntade med att starta telefonen tills efter jag kopplat in den och då funka det...

efter det har den alltid funkat i kies utan krångel enda man måste tänka på är att starta programet först ordentligt och sen koppla i telefonen efter att programet är igång...

usb inställningarna är ställd i samsung kies läge och jag har windows7 32bit

Redigerat av ronkan, 09 August 2010 - 11:58.

Postad 09 August 2010 - 17:38

Unregistered697ee3ef
  • Unregistered697ee3ef
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0
Tjo!

Har beställt en Samsung Galaxy s nu:) Tänkte höra med er vart man kan köpa skärmskydd och olika case och sånt:)

Postad 09 August 2010 - 18:00

eggimoo
  • eggimoo
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
När jag köpte Nokia E71 så hade den strul med gps:n men de var bara några inställningar bort så funkade den klockrent. Nu har jag hittat nåt liknande för denna men har inte köpt telefon själv ännu men hoppas nån här finner de intressant nog och kollar om de funkar och kan skriva om det här sen

http://pocketnow.com...te-gps-problems

Postad 09 August 2010 - 19:59

Warlokk
  • Warlokk
  • Veteran

• 2160 inlägg
  • 0

Tjo!

Har beställt en Samsung Galaxy s nu:) Tänkte höra med er vart man kan köpa skärmskydd och olika case och sånt:)

Jag joinar klubben, fick min för ett par dagar sedan ;)

http://www.skal-man.se/

Där har du lite :P

Postad 09 August 2010 - 20:16

Unregistered697ee3ef
  • Unregistered697ee3ef
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0

Jag joinar klubben, fick min för ett par dagar sedan ;)

http://www.skal-man.se/

Där har du lite :P

Hehe beställde faktis lite grejer däifrån för några timmar sen:)

Postad 09 August 2010 - 20:19

Warlokk
  • Warlokk
  • Veteran

• 2160 inlägg
  • 0

Då har jag fått mitt demo-ex utbytt mot ett annat demo-ex. Fortfarande samma problem med lagg och frysningar. Typ var 5-10 minut fryser den i mellan 10-20 sekunder och ibland blir skärmen svart under tiden. Exakt samma sak på två exemplar. Någon som känner igen?

Skumt, nu har jag inte haft min så många dagar iofs, men jag har inte märkt av några lagg eller frysningar alls.

Postad 09 August 2010 - 21:04

Jockejos
  • Jockejos
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Då har jag fått mitt demo-ex utbytt mot ett annat demo-ex. Fortfarande samma problem med lagg och frysningar. Typ var 5-10 minut fryser den i mellan 10-20 sekunder och ibland blir skärmen svart under tiden. Exakt samma sak på två exemplar. Någon som känner igen?

Har haft min en månad nu ungefär och aldrig upplevt att det laggar eller låser sig. Har i och för sig JF5 i min som orginal-fw. Det verkar vara en stabilare version så jag är glad att min kom med den...

Postad 09 August 2010 - 22:07

Warlokk
  • Warlokk
  • Veteran

• 2160 inlägg
  • 0
En fråga: jag har jf3 och vill uppdatera till jf5 men det går inte via kies, har inte samsung släppt denna firmware officiellt eller får man uppdatera på något annat sätt än via sunk-kies?

Postad 09 August 2010 - 22:17

Jockejos
  • Jockejos
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

En fråga: jag har jf3 och vill uppdatera till jf5 men det går inte via kies, har inte samsung släppt denna firmware officiellt eller får man uppdatera på något annat sätt än via sunk-kies?

Samsung har inte släppt några uppdateringar. Min levererades med JF5 troligen för att den kommer från utlandet. Beställde från pixmania.se och deras huvudlager ligger inte i sverige. Verkar vara lite olika versioner på telefonerna beroende på vart man köpt dem.
Jag har till och med swype med svensk ordbok på min... Konstigt att inte samsung skickar ut den versionen till övriga svenska kunder för det fungerar ju betydligt bättre än JF3:an.

Postad 10 August 2010 - 00:45

p1er
  • p1er
  • Lärjunge

• 485 inlägg
  • 0
Möjliga GPS-fixar:

Har läst om en kille utöver bloggaren som fixat sin GPS och han hade JF3 installerat.
http://blogg.streamt...g-galaxy-s.html

En lite mer trail and error tråd men där finns också mallar att gå efter.
http://forum.xda-dev...ad.php?t=732030

Postad 10 August 2010 - 07:47

Warlokk
  • Warlokk
  • Veteran

• 2160 inlägg
  • 0

Samsung har inte släppt några uppdateringar. Min levererades med JF5 troligen för att den kommer från utlandet. Beställde från pixmania.se och deras huvudlager ligger inte i sverige. Verkar vara lite olika versioner på telefonerna beroende på vart man köpt dem.
Jag har till och med swype med svensk ordbok på min... Konstigt att inte samsung skickar ut den versionen till övriga svenska kunder för det fungerar ju betydligt bättre än JF3:an.

Okej, tack för svar!

Märkligt agerande från Samsung.

Edit: skickade ett email till Samsung och frågade om varför dom inte släpper uppdateringen.

Redigerat av Warlokk, 10 August 2010 - 07:52.

Postad 10 August 2010 - 08:17

Megaman2
  • Megaman2
  • Forumräv

• 616 inlägg
  • 0
vilka är det man skall kontakta på Samsung för att man skall få ett svar hur det går med firmware uppdateringarna?)

Postad 10 August 2010 - 09:09

Warlokk
  • Warlokk
  • Veteran

• 2160 inlägg
  • 0

vilka är det man skall kontakta på Samsung för att man skall få ett svar hur det går med firmware uppdateringarna?)

Om man väljer att kontakta dom via email så får man välja vad ärendet gäller. Mobiltelefoner i det här fallet.

Postad 10 August 2010 - 09:42

Megaman2
  • Megaman2
  • Forumräv

• 616 inlägg
  • 0
kan dettas stämma, igår kopplade jag från telefonen från laddning. har inte använt den nämnvärt.

idag 9-10 timmar senare är det 18 % kvar av batteriet!
(kör battery left, och på det står det det under history körs 100%)
Är det någon process som hakar upp sig och dränerar batteriet?

det r vansinnigt att ladda den i 2-3 timmar och sedan utan att man använt den alls (bara att låta den vara på) så måste man ladda den igen 12 timmar senare!

är nästan benägen att ladda in en fulfirmware för att se om batteritiden blir längre.

Postad 10 August 2010 - 11:24

kewe
  • kewe
  • Forumräv

• 570 inlägg
  • 0

kan dettas stämma, igår kopplade jag från telefonen från laddning. har inte använt den nämnvärt.

idag 9-10 timmar senare är det 18 % kvar av batteriet!
(kör battery left, och på det står det det under history körs 100%)
Är det någon process som hakar upp sig och dränerar batteriet?

det r vansinnigt att ladda den i 2-3 timmar och sedan utan att man använt den alls (bara att låta den vara på) så måste man ladda den igen 12 timmar senare!

är nästan benägen att ladda in en fulfirmware för att se om batteritiden blir längre.

Oftast är det så att man måste låta ladda batteriet från istort tomt till fullt 3 ggr innan det har nått sin kapacitet. Detta pga av att batteriet lär sig telefonen om jag förstått det rätt. Sedan har det stor betydelse om vilka tjänster du kör med, tex active sync på hela tiden etc. Märkte stor skillnad på batteritiden när jag stängde av syncningen och bara hämtar mail vid behov. Samma sak med väderuppdateringar. Stäng av allt som har automatisk uppdatering o se om det gör någon skillnad.
EDIT: Ett tips är även att avinstallera alla dessa batteriwidget för de drar bara en massa batteri. Upplever även att Beautilful Widget drar en del batteri. Försök att använda så lite 3:e parts program som möjligt eller iaf installera dem några åt gången för att se vilka som verkar dra mer batteri än andra.

Redigerat av kewe, 10 August 2010 - 11:27.

Postad 10 August 2010 - 11:53

kewe
  • kewe
  • Forumräv

• 570 inlägg
  • 0

Förutom att telefonen hänger sig var 5'e minut så kan jag inte få flash grafik att fungera på webbsidor. Är inte det tänkt att det skall fungera?

Har du gjort en fabriksåterställning? Det va det första jag gjorde när jag fick telefonen o den har inte strulat någonting bortsett från de 3:e parts program som varit lite sisådär men det har ju inte med telefonen att göra.

Postad 10 August 2010 - 13:38

Ampa69
  • Ampa69
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0

Jag har gjort fabriksåterställning på båda telefonerna. Men varför fungerar inte flash ?

Kommer at funka i ver 2.2 men inte i 2.1 som det är i den nu...

Postad 10 August 2010 - 14:13

Unregistered335f3a4e
  • Unregistered335f3a4e
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Har haft min Galaxy i lite mer än en månad, är mycket nöjd. Men har fått problem med batteritiden nu, verkar ha hänt efter uppdatering av Facebook-appen, snackas lite om det på AppBrain. Någon annan som märkt något? Tips?

Postad 10 August 2010 - 14:18

fackamato
  • fackamato
  • Forumräv

• 906 inlägg
  • 0

Har haft min Galaxy i lite mer än en månad, är mycket nöjd. Men har fått problem med batteritiden nu, verkar ha hänt efter uppdatering av Facebook-appen, snackas lite om det på AppBrain. Någon annan som märkt något? Tips?

Hur kass är batteritiden efter det du skriver? Klarar man sig att ladda en gång per natt?

Postad 10 August 2010 - 14:29

Unregistered335f3a4e
  • Unregistered335f3a4e
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Ladde min igår förmiddag, rörde den inte förrän på väg hem på bussen och sen en koll på Facebook på kvällen. I morse var batterimätaren röd och telefonen sa till. Höll mycket längre förut, två dygn åtminstone, förstås beroende på användning.

Postad 10 August 2010 - 16:02

Gruff
  • Gruff
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Om du läser kommentarerna till uppdateringen av facebookappen i Market så finner du att efter uppdateringen så tillåts inte telefonen gå ner utan kör på för fullt och dränerar batteriet. Är tydligen många som fått det problemet.

Postad 10 August 2010 - 16:21

Unregistered335f3a4e
  • Unregistered335f3a4e
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Det var liksom det jag hade gjort, läst kommentarerna. Avinstallera då eller? Kan man backa till tidigare version?

Postad 10 August 2010 - 16:54

Ice.
  • Ice.
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Nån som vet om det finns nåt liknande kodminnet som finns i SE telefoner finns till Galaxyn?
Har inte funnit nåt som verkar vara nåt liknande.

Postad 10 August 2010 - 18:37

Benji_9
  • Benji_9
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0

Nån som vet om det finns nåt liknande kodminnet som finns i SE telefoner finns till Galaxyn?
Har inte funnit nåt som verkar vara nåt liknande.

B-folders

Postad 10 August 2010 - 18:45

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Är det så? Hm, okej, då fattar jag inte varför alla klagar på iPhone om inte adroid klarar det heller. Jaja, det förklarar ändå inte varför den hänger sig hela tiden :D

Finns tex skyfire browser med stöd för flash som funkar med 2.1 men fullt stöd för adobe flash 10.1 får man först i froyo.

Sitter just nu och kollar på NFL via espn och det funkar utmärkt på en legend med android 2.1

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.