Är det så illa?Kul att FLOPS2 är här...........
Call of Duty: Black Ops II (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(8)
|
1 292:- |
Postad 14 November 2012 - 23:08
Gå och lägg dej walki så kör vi imorgon ist!Fortfarande knas för mig, men verkar funka för vissa...
Postad 14 November 2012 - 23:12
Kul att FLOPS2 är här...........
Jag kollade djupt in i kristallkulan och just därför äger jag inget FLOPS2!
Postad 14 November 2012 - 23:46
Postad 14 November 2012 - 23:46
Treyarchs meddelande om felet
Dom skriver dock inte mer än att dom vet om felet typ...
Redigerat av walkiii, 15 November 2012 - 00:01.
Postad 15 November 2012 - 00:07
Är det så illa?
Ja och Nej....inte spelet i sig utan deras jävla knas med servrar eller vad faan det nu är....
Jag kollade djupt in i kristallkulan och just därför äger jag inget FLOPS2!
Har alltid varit såhär med alla cod..... tror nog du får krypa till korset sen
Postad 15 November 2012 - 00:53
Postad 15 November 2012 - 07:36
Ett plus i eländet var att jag har fått tid att testa flera banor, intressanta vapen och kill streaks i lugn och ro i combat training.
Var fasen hittar man upplåsningen av Nuketown 2025 i Store?. Jag har sökt och letat men inte hittat något.
Redigerat av hassesolo, 15 November 2012 - 07:37.
Postad 15 November 2012 - 07:43
Postad 15 November 2012 - 07:51
Sen lirade jag lite efter matchen också. Verkar som att det var lättare att komma in i matcher när man var själv och inte ett party.
Postad 15 November 2012 - 07:52
Jag vet inte vad som är sämst... Att spelet är ospelbart på allt utom kc och tdm eller att man faktiskt inte kan spela ett skit. sjukt dåligt.
i tisdags upplevde jag KC som ospelbart pga toklagg men demolition fungerade.
igår fungerade typ ingenting när man hade party. testade att köra lite själv och KC var toklaggigt men man kunde lira. dock så var demolition nästan smärtfritt när jag körde det själv. bra gick det också
kom hem sent igår men frugan pratade i tlfn med en väninna i typ 3 timmar så det blev lite game endå. det var nice.
Postad 15 November 2012 - 07:52
Postad 15 November 2012 - 08:19
PSN meny/kontohantering, där trycker du på triangeln tror jag så en ny meny öppnas och där har du redeem codesDet går säkert bättre i helgen med dubbel XP och allt...
Ett plus i eländet var att jag har fått tid att testa flera banor, intressanta vapen och kill streaks i lugn och ro i combat training.
Var fasen hittar man upplåsningen av Nuketown 2025 i Store?. Jag har sökt och letat men inte hittat något.
Jag kom inte ens in på psn i början av kvällen
Postad 15 November 2012 - 08:25
Jag är inte förvånad...och då man inte har samma spelsug som man hade för 2-3 år sen så gör det mig inget.
( Jag hade säkert tyckt annorlunda om sambo och barn varit borta igår och det inte hade varit fotboll
Redigerat av BrittBastard, 15 November 2012 - 08:26.
Postad 15 November 2012 - 08:28
Postad 15 November 2012 - 08:39
Näe, det ska vara dubbelt lagg i helgenImorrn är man ledig så då får det se till att fungera fr.o.m. ikväll! Skulle det vara dubbel XP till helgen? Har för mig att jag läste det någonstans.
Postad 15 November 2012 - 08:44
Men som några nämnt tidigare...det här är ju inte helt ovanligt när nya COD-spel släpps, eller BF-spel för den delen.
Jag är inte förvånad...och då man inte har samma spelsug som man hade för 2-3 år sen så gör det mig inget.
( Jag hade säkert tyckt annorlunda om sambo och barn varit borta igår och det inte hade varit fotboll)
jo att det laggar och det är problem med party osv har blivit en vana när det gälelr nya släpp.
men det som gör mig lite grinig är att det verkar som att vi återigen fått en betydligt sämre kopia av spelet när det kommer till bilduppdatering, texturer och upplösning jämfört med xbox-versionen ännu en gång. IW brukar iaf vara lika bra/skit på båda konsolerna.
MW2 är fortfarande det bästa CoD spelet på PS3 när det gäller detta. det är sorgligt.
fast texturer och upplösning är inte allt men däremot är bilduppdateringen det. fixar dem det och lagget (önsketänkande
Postad 15 November 2012 - 08:46
Postad 15 November 2012 - 08:51
.....och nej att slippa mobbing från muppar här räknas i det sammanhanget inte som en fördel.....
Hahaha! +1!
Får se när jag väl är uppe på 55 hur jag gör, vilket lär vara någon gång kring sommaren.
Troligtvis kommer jag inte gå prestige.
Postad 15 November 2012 - 08:59
Näe, det ska vara dubbelt lagg i helgen
Äh 100/100 lina så inte lyckats få någonting att lagga inte
en förutsättning.
Postad 15 November 2012 - 09:47
Postad 15 November 2012 - 09:50
Denna gång ska f-n inte l2ickard mobba mig så jag gråter om nätterna om jag inte går prestige, kommer att totalvägra. >_>
Även om du nu ville så finns det kanske inte riktigt tid till det nu va?
Postad 15 November 2012 - 09:55
Postad 15 November 2012 - 09:58
Att spela upp alla vapen ger jag fan i oavsett. Jag spelar bara med de vapen jag tycker är hyfsat roliga.Han är elak den där L2ickard........
Trots att jag inte gick prestige i MW3 hann jag inte spela upp ens hälften av alla vapen.....då är det illa med speltid kan man säga.
Postad 15 November 2012 - 10:42
Postad 15 November 2012 - 10:47
Du måste gå prestige on du ska kunna låsa upp allt tror jag. Men vill man inte så slipper man, man slipper dock ej mobbing från mupparna här. Prestige all the way!
våga vägra prestige!!!
Postad 15 November 2012 - 10:48
Låsa upp allt vad?Du måste gå prestige on du ska kunna låsa upp allt tror jag. Men vill man inte så slipper man, man slipper dock ej mobbing från mupparna här. Prestige all the way!
Postad 15 November 2012 - 11:11
Låsa upp allt vad?
Den glitterrosa kastdildon får man vid maxprestige. Det ultimata förnedringsvapnet.
Postad 15 November 2012 - 11:42
Jösses, nu tänker jag prestigea som i CoD4!Den glitterrosa kastdildon får man vid maxprestige. Det ultimata förnedringsvapnet.
Postad 15 November 2012 - 11:50
EDIT: Testade ballista igår. Den var ingen höjdare tyvärr, sämre skada än den andra bolt action bössan = shit markers hur ofta som helst. Trist tycker jag då det är den som har iron sight. För övrigt så har ni gått prestige med något vapen ännu? :-)
Redigerat av Johnsson1975, 15 November 2012 - 11:53.
Postad 15 November 2012 - 11:55
Känns illa att jag inte är inne ännu.
Postad 15 November 2012 - 11:59
Om jag fattat rätt så räcker inte dina tokens till för att låsa upp alla vapen, perks och score streaks. Utan man måste gå prestige för det. Sedan är det skins å emblem som blir tillgängliga efter prestige. Jan ha fel, men det är den uppfattningen jag har fått iaf...
EDIT: Testade ballista igår. Den var ingen höjdare tyvärr, sämre skada än den andra bolt action bössan = shit markers hur ofta som helst. Trist tycker jag då det är den som har iron sight. För övrigt så har ni gått prestige med något vapen ännu? :-)
det låter som att du har spelat mer än 3h/dag... och det är fusk
Postad 15 November 2012 - 12:05
Så man låser upp vapnen sen är de upplåsta resten av tiden eller vad?Om jag fattat rätt så räcker inte dina tokens till för att låsa upp alla vapen, perks och score streaks. Utan man måste gå prestige för det. Sedan är det skins å emblem som blir tillgängliga efter prestige. Jan ha fel, men det är den uppfattningen jag har fått iaf...
Postad 15 November 2012 - 12:08
Postad 15 November 2012 - 12:24
Riktigt bra flyt nu på förmiddagen. Ändrade till best på matchmakingen och sedan dess har det blivit en klar förbättring.
gjorde samma sak igår. samt att jag spelade ensam. då fungerade det bra. men man vill ju inte spela ensam
Postad 15 November 2012 - 12:26
Postad 15 November 2012 - 12:41
Postad 15 November 2012 - 12:46
Det är ca det jag har med. Men igår när jag inte längre kunde spela public så spelade jag League play med Sleazy. Där är ALLT upplåst så det är bara att göra den klassen man vill... Passade på att testa Balistan och claymore då. Håller nog fast vid den första bolt-action å poff-diskusen.det låter som att du har spelat mer än 3h/dag... och det är fusk
Det är vad jag har förstått, frazze borde kunna svara på detta utan att luras iaf. kan vara så att när man når rätt lvl så blir vapnet tillgängligt, men du behöver inte betala en token igen.Så man låser upp vapnen sen är de upplåsta resten av tiden eller vad?
Redigerat av Johnsson1975, 15 November 2012 - 12:46.
Postad 15 November 2012 - 12:46
Lägg till oss som skriver här med MHB-tag i vän-förfrågan å löser det sig nog.
Postad 15 November 2012 - 12:58
Riktigt bra flyt nu på förmiddagen. Ändrade till best på matchmakingen och sedan dess har det blivit en klar förbättring.
hoppas alla gör detta förresten. för det blir bättre. visst man får vänta några sekunder längre innan matcher hittas men det är det värt.
Jag är vän med döden, L2ickard och några till redan...
jag heter beat_strandh på PSN. skriv MHB när du skickar invite bara
Postad 15 November 2012 - 13:15
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
12 bilder
190 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?